Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 8355
Plec de condicions econòmic administratives per a la licitació de sis llicències auto-taxi adaptades
Versió PDF
Publicació dels plecs de condicions econòmic administratives per a la licitació de sis llicències d'Acte-Taxi adaptades per al transport de persones amb mobilitat reduïda
Per la present es fa públic que El Ple de la Corporació en sessió de data 08 d'abril de 2016 va aprovar els següents plecs de condicions econòmic-administratives per a la licitació de sis llicències d'acte-taxi per a vehicles adaptats especialment per al transport de persones amb mobilitat reduïda,
De conformitat amb el que es disposa en l'art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre de les Illes Balears, el present plec se sotmet a exposició pública per termini de deu dies naturals, simultàniament a l'inici del termini de licitació. Si dins del referit termini es produeixen reclamacions contra el plec se suspendrà la licitació així com el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi d'aquest termini a partir de l'endemà al de la resolució de les reclamacions.
PLEC DE CONDICIONS ECONOMICOADMINISTRATIVES DE LA LICITACIÓ PÚBLICA CONVOCADA PER L’AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU PER ATORGAR 6 LLICÈNCIES PER PRESTAR SERVEIS DE PARTICULARS DESTINATS AL PÚBLIC, CONSISTENT EN EL TRANSPORT DE VIATGERS EN AUTOMÒBILS DE TURISME (AUTOTAXI)
I. OBJECTE I RÈGIM JURÍDIC
Constitueix l’objecte del present plec l’adjudicació en règim de concurrència de sis (6) llicències d’autotaxi de nova creació per al municipi de Santa Eulària des Riu, per un termini de 50 anys, de conformitat amb el que disposen la Llei 4/2014, de 20 de juny, de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears, la Llei 16/1987, de 30 de juliol, d’ordenació de transports terrestres, el Reial decret 1211/1990, de 28 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’ordenació dels transports terrestres i amb el que disposa l’Ordenança municipal reguladora del servei d’autotaxi de Santa Eulària des Riu en tot el que no contravengui la normativa d’àmbit superior.
Les llicències a concedir són sis llicències per a vehicles adaptats especialment per al transport de persones amb mobilitat reduïda (eurotaxi).
De conformitat amb el que disposa l’article de la Llei 4/2014, el nombre de places dels vehicles vinculats a les llicències d’autotaxi no podrà ser superior a set, inclosa la persona que condueix, i els vehicles destinats al transport de persones amb discapacitat seran vehicles de turisme, encara que podran tenir una capacitat màxima de fins a nou places, inclosa la persona conductora, i les places que excedeixin de set quedaran reservades als mecanismes de subjecció de la cadira de rodes. En cap cas es podran transportar en aquests vehicles més de set persones inclosa la persona conductora.
Les característiques dels vehicles destinats a autotaxi se subjectaran al que disposa l’Ordenança municipal reguladora del servei d’autotaxi de Santa Eulària des Riu.
I.2. L’atorgament de les llicències s’ajustarà a les condicions figurades en aquest plec, i no s’admetran variants.
I.3. Aquesta licitació es regirà pel que estableix aquest plec i pel que disposa el RD 3/2011, del text refós de la Llei de contractes del sector públic (en endavant, TRLCSP), i pel RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques, pel que fa a la seua preparació i a la seua adjudicació, al que disposa la Llei 4/2014 i el RD 763/1979[1], de 16 de març. Quant als efectes i a l’extinció de les llicències, seran d’aplicació la Llei 4/2014, de 20 de juny, de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears i el Reglament nacional dels serveis urbans i interurbans de transport en automòbils lleugers, aprovat pel RD 763/1979, de 16 de març, i la resta de legislació aplicable a l’efecte.
En aplicació de l’article 53.3 paràgraf 2 de la Llei 4/2014, de 20 de juny, l’adjudicació de les llicències es realitza pel procediment obert i se sotmet el procediment a les normes aplicables a la contractació local.
II.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ I ADJUDICACIÓ
La forma d’adjudicació de les llicències d’autotaxi serà el procediment obert, en el qual tota persona interessada podrà presentar una proposició, i quedarà exclosa tota negociació, d’acord amb l’article 157 del text refós de la Llei de contractes del sector públic aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.
Per a la valoració de les proposicions s’atendrà a diversos criteris, valorant-se de manera preferent, entre d’altres aspectes, la dedicació prèvia a la professió en règim de treballador assalariat o de familiar del treballador autònom que no tengui la condició d’assalariat, de conformitat amb el que disposa l’article 53 de la Llei 4/2014, de 20 de juny, de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears.
Per al còmput de l’antiguitat només es computarà com a temps de serveis, el prestat al terme municipal de Santa Eulària des Riu. L’antiguitat quedarà interrompuda quan voluntàriament s’abandoni la professió de conductor assalariat per termini igual o superior a sis mesos.
III. REQUISITS DE LES PERSONES SOL·LICITANTS DE LES LICÈNCIES
Seran requisits per a la presentació de sol·licituds
— Tenir més de 18 anys.
— Ser nacional d’un país de la Unió Europea o amb residència legal a Espanya.
— Estar en possessió del permís de conduir de classe B o superior, així com de l’autorització per conduir els vehicles a què es refereix l’article 4.2.f) del Reial decret 818/2009, de 8 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de conductors.
— Estar en possessió del permís municipal de conductor de Santa Eulària des Riu.
— No ser titular d’una altra llicència d’autotaxi o haver-ho set durant els deu anys anteriors a la presentació de la sol·licitud, excepte en el cas que s’hagi deixat de ser titular per causa no imputable a la persona interessada.
— No patir malaltia o defecte físic que impossibiliti o dificulti el normal exercici de la professió, acreditat mitjançant certificat mèdic. No haver set sancionat en els dos últims anys per la Prefectura Provincial de Trànsit per falta qualificada com a greu o molt greu.
— Compromís d’aportar un vehicle en règim de propietat, lloguer, arrendament financer, rènting o altre règim admès per la normativa vigent.
— Estar al corrent de les obligacions de caràcter fiscal, laboral i social, incloses les relatives a les condiciones del centre de feina, establertes en la legislació vigent.
— Acreditar, en el cas de les persones jurídiques, que els conductors que prestin els serveis tenen el certificat exigit per la llei.
— Compromís d’aportar pòlissa de responsabilitat civil pels danys que puguin ocasionar-se en el transcurs del servei, en els termes establerts per la normativa vigent.
— Estar empadronat al municipi de Santa Eulària des Riu en el cas de persones físiques i tenir el domicili social a Santa Eulària des Riu en el cas de les persones jurídiques.
Podran presentar proposicions les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguin plena capacitat d'obrar, no es trobin compreses en alguna de les circumstàncies previstes en l'article 60 del TRLCSP i els articles 12 i 13 del Reial decret 763/1979, i acreditin la seva solvència econòmica, financera i tècnica.
IV. CÀNON D’ATORGAMENT DE LLICÈNCIA I TERMINI DE DURADA
IV.1. D’acord amb l’estudi econòmic realitzat per a aquest cas, l’atorgament de les llicències comporta l’abonament d’un cànon mínim de 90.000 euros.
IV. 2. El termini màxim d’atorgament de les llicències serà de cinquanta anys, que es comptarà a partir de la data en què aquestes s’adjudiquin definitivament.
V. PROPONENTS, DOCUMENTACIÓ I OFERTES
V.1. Per participar en el procediment licitatori, les persones licitadores hauran de complir els requisits exigits en l’article 12 del RD 763/1979 i l’article 53.3 de la Llei 4/2014, i no estar incursos en la prohibició contenguda en l’article 14.d del mateix RD i 60 del TRLCSP.
La presentació de proposicions comporta per part de la persona licitadora l’acceptació incondicionada de les clàusules d’aquest plec i la declaració responsable que reuneix totes i cada una de les condicions exigides per contractar amb l’administració.
V.2. Documentació. Cada licitador presentarà dos sobres tancats i signats per ell mateix o per persona que el representi, en els quals s’indicaran, a més del seu nom, el títol de la licitació i contendran:
El primer, Sobre A, la documentació administrativa exigida per prendre part en el procediment obert.
El segon, sobre B, la corresponent a les referències tècniques i la proposició econòmica ajustada al model que s’inclou en aquest plec.
Sobre A. Documentació administrativa.
En l’esmentat sobre s’hauran d’incloure obligatòriament els documents següents:
a) Quan es tracti d’un licitador individual, cada licitador adjuntarà el Document Nacional d’Identitat i, si escau, l’escriptura d’apoderament degudament legalitzada, o les seues fotocòpies degudament autenticades.
b) Si es tracta d'una persona jurídica espanyola, haurà de presentar el NIF de l'empresa i l'escriptura de constitució, i/o modificació, si escau, degudament adaptada a la Llei i inscrita en el Registre Mercantil quan aquest requisit fos exigible conforme a la legislació mercantil que li sigui aplicable. Si no ho fos, haurà de presentar l'escriptura o el document de constitució, de modificació, estatuts o acta fundacional, que constin les normes per les quals es regula la seva activitat, inscrits, si escau, en el corresponent registre públic.
c) Declaració responsable del compliment dels requisits establerts en la clàusula tercera del present plec.
d) Declaració responsable de no estar incursa la persona licitadora en les prohibicions per contractar recollides en l’article 60 del TRLCSP.
e) Certificats acreditatius de trobar-se al corrent del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents. La prova d’aquesta circumstància podrà fer-se per qualsevol dels mitjans indicats en la normativa de desenvolupament del TRLCSP.
f) Poder bastant a l’efecte a favor de les persones que compareguin o signin proposicions en nom d’altri.
g) Els que justifiquin els requisits de solvència econòmica, financera i tècnica o professional i que, de manera preferent, són:
g.1. Solvència econòmica i financera: informe d'una institució financera relativa als mitjans econòmics amb els quals compta el licitador per fer front a l'abonament de la llicència, a l'adquisició de l'automòbil, el seu manteniment, reparacions, etc
g.2. Solvència tècnica o professional: mitjançant la presentació del carnet de conduir de les classes B o superior.
h) Declaració responsable de no haver set titular d’una llicència municipal d’autotaxi de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu en els últims deu anys. (Excepte en el cas que hagi deixar de ser titular por causa no imputable a ell mateix; en tal cas s’haurà de fer constar aquest extrem).
i) Certificat expedit per la Prefectura Provincial de Trànsit, en el qual s’acrediti que la persona interessada no ha set sancionada per resolució ferma en los dos últims anys per alguna de les infraccions qualificades com a molt greus de les previstes en el Reial Decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual es va aprovar el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 3339/1990, de 2 de març.
j) Compromís que s’adscriurà a la llicència un vehicle de conformitat amb el que estableix la normativa aplicable així com també amb el que estableix l’Ordenança municipal reguladora del servei de taxi de Santa Eulària des Riu.
k) Compromís d’aportar pòlissa d’assegurança per cobrir de forma il·limitada la seua responsabilitat civil pels danys que es causin amb ocasió del transport.
l) Permís municipal de conductor expedit per l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu.
m) Indicació del mail o fax a efectes de notificacions quan sigui procedent.
n) Una relació de tots els documents inclosos en aquest sobre.
Els documents podran presentar-se originals o mitjançant còpies d’aquests, que tenguin caràcter d’autèntics, d’acord amb la legislació vigent.
El certificat de la Prefectura Provincial de Trànsit (apartat g) vendrà referit a la persona que es proposi com a conductor del vehicle adscrit a la llicència.
V.2.2. Sobre B. Criteris objectius
Contendrà, entre d’altres, aquells documents acreditatius de les circumstàncies que s’han de tenir en compte en la valoració del procediment d’acord amb els criteris d’adjudicació d’aquest i que són els següents:
1. Model de proposició, redactada d’acord amb el model que s’adjunta com a annex I, que contendrà la proposició econòmica que s’oferti.
2. Certificat de vida laboral expedit per la Seguretat Social o qualsevol altre document que acrediti fefaentment el compliment dels criteris que serveixin per adjudicar les llicències.
3. Declaració responsable en la qual s’indiqui l’antiguitat (no interrompuda) amb què compten i a la qual s’haurà d’adjuntar una relació detallada de les persones titulars i números de llicència on s’han prestat els serveis de conductor amb indicació de les dates d’inici i finalització dels serveis. (De conformitat amb el model previst en l’annex I d’aquest plec). No es computarà l’antiguitat del licitador que no aporti l’esmentada declaració responsable.
4. Certificat del titular de la llicència acreditatiu de trobar-se en actiu, si escau.
5. Certificat acreditatiu dels titulars amb els quals hagi prestat serveis, amb expressa indicació de les dates d’altes i baixes, o aportació dels contractes corresponents.
6. Certificats de coneixements d’idiomes expedits per entitats oficials o oficialment reconegudes, amb una durada superior a 50 hores per curs.
7. Acreditació de trobar-se en situació d’atur, si escau.
8. Si escau, declaració responsable en la qual es comprometi a aportar un sistema de cobrament que faciliti als usuaris el pagament del servei mitjançant targetes de crèdit.
A fi d’evitar irregularitats i contradiccions es determina que el sol·licitant que falsegi la documentació, una vegada acreditat tal extrem, quedarà automàticament exclòs del procediment d’adjudicació. En cas de detectar-se la falsedat amb posterioritat a l’adjudicació, implicarà la retirada de la llicència i la seua reversió a l’Ajuntament.
Cada licitador només podrà presentar una proposició.
La presentació d’una proposició suposa l’acceptació incondicionada per part de l’empresari de les clàusules del present plec.
V.2.3. Termini i lloc d’entrega
Les ofertes es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament, c/ de Marià Riquer Wallis núm. 4, en horari d’atenció al públic, dins del termini de vint dies comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de licitació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Les proposicions podran presentar-se, per correu, per telefax, o per mitjans electrònics, informàtics o telemàtics, en qualsevol dels llocs establerts en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Quan les proposicions s’enviïn per correu, l’empresari haurà de justificar la data d’imposició de l’enviament a l’oficina de Correus i anunciar a l’òrgan de contractació la remissió de l’oferta mitjançant correu electrònic a l’adreça secretaria@santaeularia.com o fax al número 971332959 el mateix dia, consignant-se el número de l’expedient, el títol complet de l’objecte del contracte i nom del licitador.
L’acreditació de la recepció del referit tèlex, fax o telegrama s’efectuarà mitjançant diligència estesa en el mateix document pel secretari/ària municipal. Sense la concurrència d’ambdós requisits, no serà admesa la proposició si és rebuda per l’òrgan de contractació amb posterioritat a la data de terminació del termini assenyalat en l’anunci de licitació. En tot cas, transcorreguts deu dies següents a aqueixa data sense que s’hagi rebut la documentació, aquesta no serà admesa.
VI. MESA DE CONTRATACIÓ
D’acord amb el que estableix l’article 320 del TRLCSP, la Mesa de Contractació estarà integrada per:
-President: l’alcalde president de la corporació, o regidor en qui delegui.
-La regidora delegada en matèria de taxis.
-La secretària de l’Ajuntament o persona que legalment la substitueixi.
-L’interventor municipal o persona que legalment el substitueixi.
-Un tècnic municipal.
-Secretari: un funcionari del departament que tramita l’expedient.
Per al còmput de majories s’actuarà d’acord amb el que assenyalen les normes sobre formació de la voluntat dels òrgans col·legiats, segons el que disposa el TRLCSP i, en tot cas, el president disposarà del vot de qualitat.
La composició dels membres de la mesa es publicarà a la pàgina web municipal amb anterioritat a la finalització del termini de la presentació d’ofertes.
VII. OBERTURA DE PROPOSICIONS
Una vegada finalitzat el termini de presentació de proposicions, la Mesa de Contractació qualificarà prèviament els documents del Sobre A en sessió no pública. Si la Mesa de Contractació observa defectes formals en la documentació presentada, podrà concedir, si ho estima convenient, un termini no superior a tres dies perquè el licitador els repari. Si la documentació té defectes substancials o deficiències materials no reparables, es rebutjarà la proposició.
La Mesa de Contractació, en acte públic celebrat el setè dia hàbil següent al de finalització del termini de presentació de proposicions a les dotze hores al saló d’actes de l’Ajuntament, situat a la plaça d’Espanya, número 1, donarà compte del resultat de la qualificació de la documentació i seguidament procedirà a l’obertura de les ofertes admeses, i sol·licitarà, si escau, els informes tècnics que consideri pertinents en relació amb l’objecte del contracte. Emesos aquests, la Mesa efectuarà la valoració de les ofertes admeses, formularà la proposta d’adjudicació, que inclourà en tot cas la ponderació dels criteris indicats en aquest plec, i elevarà les ofertes, la seua proposta i les actes de les sessions que hagi celebrat a l’òrgan de contractació.
La proposta d’adjudicació feta per la Mesa de Contratación no crearà cap dret en favor de l’adjudicatari provisional davant l’administració, mentre no s’hagi adjudicat el contracte per acord de l’òrgan de contractació.
VIII. CRITERIS D’ADJUDICACIÓ
Els criteris objectius per valorar l’oferta econòmica es puntuaran en ordre decreixent a la seua enumeració en el plec i la puntuació màxima total serà de 25 punts de conformitat amb els criteris següents:
- Per rigorosa i continuada antiguitat acreditada en aquest municipi de Santa Eulària des Riu com a conductors assalariats dels titulares de llicències d’autotaxi o de familiar del treballador autònom que no tingui la condició d'assalariat conforme a l'article 53 de la Llei 4/2014, que prestin el servei amb plena i exclusiva dedicació en la professió, acreditada mitjançant la possessió i vigència del permís de conductor expedit per l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu i la inscripció i cotització en tal concepte a la Seguretat Social. 1 punt per cada any d’antiguitat ininterrompuda fins a un màxim de 15 punts.
L’esmentada continuïtat es considerarà interrompuda quan voluntàriament s’abandoni la professió de conductor assalariat per termini igual o superior a sis meses. No es considera interrompuda de forma voluntària la continuïtat en los períodes en què el sol·licitant es trobi en situació legal d’atur derivada del cessament involuntari en l’activitat de conductor assalariat en el sector del taxi o en situació d’incapacitat temporal.
L’antiguitat en la condició de conductor assalariat del taxi durant els períodes en què s’hagi exercit aquesta activitat a temps parcial es computarà en el percentatge corresponent.
- Cànon més alt ofertat, 0,5 punts per cada punt percentual d’increment respecte del cànon mínim de licitació fins a un màxim de 5 punts.
- Ser vesí del municipi, amb un any com a mínim d’antiguitat d’empadronament, 1 punt per cada any d'antiguitat que superi el mínim exigible d'un any, fins a un màxim de 3 punts.
- Aportació d’un sistema de cobrament que faciliti als usuaris el pagament del servei mitjançant targetes de crèdit: 2 punts.
- Per coneixement dels idiomes anglès, alemany o francès, degudament acreditat per títols o diplomes que s’aportin, 1 punt.
En cas d’empat en l’antiguitat dins del torn de conductors assalariats o de puntuació del concurs lliure, si aquest últim s’arriba a celebrar-se per no haver-se esgotat la quota de llicències a atorgar amb el torn de conductors assalariats, es dirimirà per sorteig, que realitzarà la Mesa de Contractació en acte públic al qual seran convocats expressament els licitadors afectats.
IX. REQUERIMIENT DE DOCUMENTACIÓ
L’òrgan de contractació requerirà al licitador que hagi presentat l’oferta econòmicament més avantatjosa que, dins del termini de deu dies hàbils, a comptar des de l’endemà del dia en què hagi rebut el requeriment, presenti la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social o autoritzi l’òrgan de contractació per obtenir-ne de forma directa l’acreditació, de conformitat amb l’article 64.2 del text refós de la Llei de contractes del sector públic aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.
X. ADJUDICACIÓ DE LA LLICÈNCIA
Rebuda la documentació sol·licitada, l’òrgan de contractació haurà d’adjudicar la llicència dins dels cinc dies hàbils següents a la recepció de la documentació.
En cap cas podrà declarar-se deserta una licitació quan existeixi alguna oferta o proposició que sigui admissible d’acord amb els criteris que figuren en el plec.
L’adjudicació, que haurà de ser motivada, es notificarà als candidats o licitadors i contendrà com a mínim els extrems següents:
— En relació amb els candidats descartats, l’exposició resumida de les raons per les quals s’hagi desestimat la seua candidatura.
— Pel que fa als licitadors exclosos del procediment d’adjudicació, també en forma resumida, les raons per les quals no s’hagi admès la seua oferta.
En tot cas, el nom de l’adjudicatari, les característiques i els avantatges de la proposició de l’adjudicatari determinants del fet que s’hagi seleccionat la seua oferta amb preferència a les que hagin presentat la resta de licitadors les ofertes dels quals hagin set admeses.
— En la notificació s’indicarà el termini en què s’ha de formalitzar.
XI. DRETS I OBLIGACIONS DEL TITULAR DE LA LLICÈNCIA
En el termini d’un mes comptats des de la data de la concessió de la llicència municipal, el seu titular vendrà obligat a:
- Acreditar el compliment dels requeriments tècnics del vehicle que utilitzin per a la prestació del servei d'auto-taxi exigits
- Aportar la documentació acreditativa de filiació en el règim de la Seguretat Social que correspongui del conductor que vagi a prestar el servei.
- Aportar el permís de circulació del vehicle al que vagi a referir-se la llicència, a nom del sol·licitant i certificat de característiques del mateix.
- Aportar la fitxa d'inspecció tècnica del vehicle en el qual consti trobar-se vigent el reconeixement periòdic legal o, en defecte d'això, certificació acreditativa de tal extrem.
- Presentació de còpia de la pòlissa de responsabilitat civil que cobreixi els danys i perjudicis que es puguin ocasionar als usuaris en ocasió del servei de transport que realitzin. Serà també obligatori presentar còpia de la pòlissa d'assegurances que cobreixi tots els altres riscos que obliga la legislació específica.
- Prestar el servei de forma immediata i amb el vehicle afecte a aquest.
- Ingressar en la Tresoreria Municipal la quantitat que hagués ofertat l’adjudicatari de la llicència en la seua oferta.
L’incompliment de les obligacions descrites dins del termini indicat, implicarà la renúncia a la seua llicència per part de la persona adjudicatària. En aquest cas, es reunirà la Mesa de Contractació per formular una proposta addicional de nova adjudicació en aquelles llicències que quedin vacants, tenint en compte l’ordre de prelació establert en aquest plec.
Els drets i les obligacions del titular de la llicència són les que neixen d’aquest plec, que tendrà caràcter contractual, i de la llicència atorgada, així com els derivats de l’Ordenança municipal reguladora del servei d’autotaxi i la resta de legislació aplicable.
XII. FORMALITZACIÓ DE LES LICÈNCIES
La formalització d’atorgament de la llicència en document administratiu s’efectuarà en el termini màxim de 10 dies naturals a partir del pagament del cànon en la forma prevista en el Plec de bases tècniques.
Quan per causes imputables a l’adjudicatari no pugui formalitzar-se la llicència dins del termini assenyalat, quedarà aquesta sense efecte, amb possible exigència d’indemnització dels danys i perjudicis ocasionats, i es podrà adjudicar al licitador o licitadors següents a aquell, per ordre de les seues ofertes, comptant amb la conformitat del nou adjudicatari.
XII. RECURSOS ADMINISTRATIUS I JURISDICCIONALS
Els acords corresponents de l’òrgan de contractació posaran fi a la via administrativa i seran immediatament executius. Contra aquests es pot interposar recurs potestatiu de reposició, de conformitat amb la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en el termini d’un mes davant del mateix òrgan que el va dictar, o recurs contenciós administratiu, de conformitat amb el que disposa la Llei reguladora de dita jurisdicció, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de les Illes Balears, en el termini de dos meses comptats a partir de la notificació de l’acord.
[1] El RD 763/1979 és d'aplicació supletòria en allò no contemplat en la normativa autonòmica, quan sigui detectada una llacuna jurídica en la normativa autonòmica que sí sigui regulada expressament en la norma estatal, tal com estableix per la supletoriedad de les normes la consolidada doctrina del Tribunal Constitucional
ANNEX I
(Que s’ha de incorporar al sobre B)
MODEL DE PROPOSICIÓ
Sr./Sra. ………………………………………………………………….., amb domicili a …………………………………. c/………………………………….n. ……, amb DNI n. ……………………, en nom propi (o en representació de ………..)
EXPÒS:
Primer. Que vull prendre part en el procediment anunciat en el BOIB n. ……… de data …………………………….., per a l’adjudicació de sis llicències municipals per a la prestació de serveis públics de transport de viatgers en automòbils de turisme.
Segon. Que reuneix totes i cada una de les condicions exigides en la condició III del Plec de condicions economicoadministratives que regeixen la licitació.
Tercer. Que adscriuré al servei un vehicle que compleixi les condicions exigides en la normativa aplicable per al transport de persones amb discapacitat.
Quart. Que adjunt els documents que acrediten les circumstàncies que concorren en relació amb la prelació assenyalada en els plecs de condicions economicoadministratives.
Cinquè. Que, en cas de resultar adjudicatari d’una llicència, em compromet al pagament del cànon d’atorgament segons la proposta següent:
S’haurà d’indicar la quantitat total de què fa oferta i el percentatge que s’incrementa, si escau, respecte del cànon base de licitació.
Per tot això, SOL·LICIT:
Que se m’admeti en el procediment de licitació per a l’atorgament de 6 llicències d’autotaxi i que, en el seu dia, se li adjudiqui una llicència per a la prestació del servei públic de transport en automòbils lleugers per a persones amb discapacitat (eurotaxi).
Santa Eulària des Riu, …….d……………………..de 2016.
(signatura de la persona sol·licitant)
Sr. Alcalde President de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu
ANNEX II
(Que s’ha d’incorporar al sobre B)
Jo… ….. … amb DNI… i domicili a ……….., TM de Santa Eulària des Riu,
Declar sota la meua responsabilitat, que som conductor assalariat del servei d’autotaxi del municipi de Santa Eulària des Riu, amb una antiguitat ininterrompuda acreditada de …. anys, per a la qual cosa adjunt la relació següent:
|
N. llicència |
Titular de la llicència |
Data inici |
Data fi |
Antiguitat |
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
i perquè així consti als efectes oportuns, sign la present declaració a …………a … de …..de ……
Signat. El licitador
Santa Eulària des Riu, 15 de juliol de 2016
L’Alcalde
Vicente A. Marí Torres