Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 8268
Contracte de subministrament de material informàtic

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Decret núm. 1703/2016 de data 12 de juliol de 2016, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, varis criteris d'adjudicació, per l'adjudicació del contracte de subministrament de material informàtic (2 servidors, 1 cabina de emmagatzematge, 4 llicències sistema operatiu windows 2012, 120 llicències client windows i software).

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Regidora delegada de l'Àrea de Contractació (Decret 1462/2015)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. SUBMINISTRAMENT 04/2016

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Subministrament

b) Descripció.- Subministrament de material informàtic (2 servidors, 1 cabina de emmagatzematge, 4 llicències sistema operatiu windows 2012, 120 llicències client windows i software).

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

d) Domicili.- Andratx

e) Codi postal.- 07150

f) Duració del contracte: Dos mesos.

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Varis criteris d'adjudicació.

4. Pressupost base de la licitació: El preu del contracte és de 58.141 € més IVA.

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.

6. Requisits específics del contractista:

Solvència econòmica i financera de l’empresari haurà d’acreditar-se per un o varis dels mitjans següents:

- Volum anual de negocis.

- Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals

- Patrimoni net.

Solvència tècnica de l’empresari haurà d’acreditar-se per un o varis dels mitjans següents:

- Una relació dels principals subministres efectuats en els últims cinc anys, indicant el seu import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos.

- Indicació del personal tècnic o unitat tècniques participants en el contracte.

- Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures emprades per garantir la qualitat i dels medis d’estudi e investigació de l’empresa.

- Control efectuat per l’entitat del sector públic contractant o, en el seu nom, per un organisme oficial competent de l’Estat, en el qual l’empresari està establert.

- Mostres, descripcions i fotografies dels productes a subministrar.

- Certificats expedits pels instituts o serveis oficials encarregats del control de qualitat, que acreditin la conformitat de productes.

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 7 del Plec de Clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx.

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari.

10. Altres Informacions.

Andratx, 12 de juliol de 2016.

La Regidora Delegada de Contractació

Estefania Gonzalvo Guirado