Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 8076
Servei de Consum i Mercats. Proposta aprovació inici expedient contractació casetes Fira Nadal i Reis 2016/2017 pel procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern, en sessió de dia 6 de juliol de 2016 ha acordat:

“PRIMER. Aprovar la iniciació de l’expedient administratiu de contractació de serveis de lloguer i muntatge en perfecte estat de funcionament de les casetes, de les característiques considerades més idònies, de la Fira de Nadal i dels Reis per a l’edició 2016/2017, de conformitat amb els plecs de prescripcions tècniques i els de clàusules administratives particulars que s’adjunten i formen part del present acord, pel procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada, per un import màxim de  169.400 € (CENT SEIXANTA-NOU MIL QUATRE-CENTS EUROS) (140.000 € + 29.400 € d’IVA al 21%), amb càrrec a la partida 19.43120.22619 “Mercats – Fira Nadal i Reis” del pressupost municipal de 2017.

SEGON. Sotmetre l’expedient a informació pública durant el termini de deu dies naturals, mitjançant la inserció del corresponent anunci al BOIB, a efectes de poder-s’hi presentar reclamacions.

TERCER. Traslladar l’expedient al Servei de Contractació per a la licitació i adjudicació.”

El que es publica per a general coneixement i a efectes d’al·legacions durant el termini de deu dies naturals comptats des de l’endemà al de la publicación del present anunci. L’expedient corresponent es pot consultar al Servei de Consum i Mercats, Plaça de l’Olivar, 4 – 3er, de dilluns a divendres, de les 9.30 a les 13.30 h.

 

El Secretari adjunt, director de la Secretaria de la Junta de Govern
P.A. El cap del Departament de la Secretaria General Del Ple
Antoni Pol Coll