Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 8062
Correcció d'errors de la resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 30 de juny de 2016 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de cap d’equip d’Admissió de l’EAP de Trencadors de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca
Versió PDF
Antecedents
1. Mitjançant la resolució el director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 30 de juny de 2016 convoca, pel procediment de concurs, el lloc de cap d’equip d’Admissió de l’EAP de Trencadors de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca.
2. S'ha advertit un error, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, versió catalana, apartat 4.c (Formació relacionada amb el lloc de feina al qual s’opta) de l’annex (bases de la convocatòria) de l’esmentada resolució.
Fonaments de dret
1. L'article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que "així mateix les administracions públiques podran rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes ".
2. L'article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que "la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició ".
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Rectificar l'error observat en la publicació de la resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 30 de juny de 2016 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de cap d’equip d’Admissió de l’EAP de Trencadors de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca (BOIB núm. 86 de 7 de juliol de 2016).
2. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 7 de juliol de 2016
El director general
Julio Miguel Fuster Culebras
Per delegació de signatura de la consellera d’interior
(BOIB 47/2008 i BOIB 60/2008)
ANNEX
Correcció d’errors
A l’annex
Bases de la convocatòria (versió en català)
On diu:
c) Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):
– Tenir el títol oficial de llicenciat o graduat en dret i/o de graduat o diplomat en relacions laborals..................................................................... 10 punts.
– Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades que estiguin relacionats directament amb el contengut del lloc al qual s’opta ....................................................................... 0,10 punts.
Ha de dir:
c) Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):
– Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades que estiguin relacionats directament amb el contengut del lloc al qual s’opta ....................................................................... 0,10 punts