Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 7999
Bases específiques que regiran el concurs per proveir borsi extraordinari d'interins de policia local de l’ajuntament d’Andratx
Versió PDF
El Batle President, en virtut del Decret núm: 1651/2016 ha disposat el següent:
BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN EL CONCURS PER PROVEIR BORSI EXTRAORDINARI D'INTERINS DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT D’ANDRATX
ANTECEDENTS
Atès que a la Mesa General de Negociació del 6 de juny de 2016, es va donar compte als representants de les organitzacions sindicals , de l’aprovació d’urgència de les Bases específiques que regiran les proves selectives per cobrir interinament les places vacants de Policia Local de l'Ajuntament de Andratx, i la creació d'una borsa de treball , pertanyent al grup C, subgrup C1.
Atès que la Mesa General de Negociació va aprovar per unanimitat el tràmit del procediment d’urgència motivada per l’acumulació de baixes de llarga durada i excedències de funcionaris que serveixen en altres administracions posant en perill la continuïtat correcta del servei.
Aquest tràmit d’urgència determinat a l’article 50 Llei 30/1992, redueix a la meitat els terminis establerts per al procediment ordinari , excepte els relatius a la presentació de sol·licituds i recursos.
En ús de les atribucions que em confereix la vigent legislació,
RESOLC:
PRIMER: Aprovar les Bases que regiran el concurs per a proveir en interinatge , les places vacants de Policia Local de l'Ajuntament d'Andratx, i la creació d'una borsa de treball.
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
Es convoca el procés selectiu per cobrir borsí extraordinari d'interins de policía local, de l’escala d’Administració Especial, subescala Serveis Especials, mitjançant el sistema de concurs ,segons el que disposa l’article 170 del Decret 28/2015 de 30 d’Abril.
ESCALA: Administració especial.
SUBESCALA: Serveis especials.
CLASSE: policia local
GRUP: C
SUBGRUP:C1
NIVELL CD: 16
La durada màxima de vigència de les borses constituïdes mitjançant aquest procediment és de dos anys.
2. REQUISITS D’ ADMISSIÓ.
A més dels requisits establerts a les bases generals, per prendre part d’aquest procés selectiu serà necessari comptar amb els següents requisits en la data d’expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds:
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Tenir divuit anys complerts.
c) Posseir el títol acadèmic o equivalent per al grup al qual pertany la plaça convocada d'acord amb la Llei bàsica de l'Estat.
d) Haver superat la part teòrica del curs de formació bàsica de l'Escola Balear d'Administració Pública i complir la resta de requisits de l'art. 32 de la llei 4/2013 de 17 de Juliol , de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears i haver superat la prova psicotècnica a la qual es refereix l'art. 66.3 del D 28/2015 . Els que no acreditin haver superat aquesta prova psicotècnica en els últims cinc anys, hauran de realitzar-les abans del nomenament, abonant el cost corresponent.
A l’efecte del paràgraf anterior, tenen la consideració de totes les assignatures del curs de formació bàsica part teòrica de l’Escola Balear d’Administració Pública, que han de ser superades.
e) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el quadre d'exclusions que es determini, en els supòsits d'accés pel torn lliure. En els supòsits d'accés per promoció és un requisit no patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions.
f) No haver estat separat del servei de l'administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.
g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
h) Posseir els permisos de conduir de les classes que es determinin.
i) Comprometre a portar armes i, si escau, a utilitzar-les, mitjançant una declaració jurada.
j) Acreditar, el coneixement de la llengua catalana del nivell B2 de la Direcció General de Política Lingüística o de l’Escola Balear d’Administració Pública
i) També s’haurà d’aportar el rebut acreditatiu d’haver abonat la quantitat de 15,00€ per drets d’examen. Per efectuar l’ingrés: primer, s’haurà de recollir un imprès per aquest efecte, en el Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’Ajuntament d’Andratx; després, s’efectuarà l’ingrés en el compte de l’entitat bancària corresponent; i finalment, s’haurà d’aportar aquest rebut de pagament, juntament amb la resta de documents requerits per formar part d’aquesta convocatòria.
3. FORMA I TERMINI PER A LA PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES.
Les sol·licituds, en les quals es farà constar que es reuneixen les condicions exigides per les presents Bases Específiques per a la plaça, es dirigiran al Sr. Alcalde i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament, en el termini de vint dies naturals a partir del dia següent de la publicació respectiva de l'anunci de la convocatòria en el BOIB, i s'hauran d'acompanyar els següents documents:
a) Fotocòpia del D.N.I.
b) Documents acreditatius dels mèrits i circumstàncies al·legats. No s'admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d'instàncies. No es requerirà documentació o esmena d'errors referida a mèrits. En cap cas l'ocupació d'un lloc de treball reservat a personal eventual constituirà mèrit per a l'accés a la funció pública.
Les instàncies podran també presentar-se en la forma que determina l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
En el supòsit d'instàncies defectuoses, es requerirà la persona interessada perquè esmeni en el termini de 5 dies naturals, sense perjudici del que estableix la lletra b). Si no es fes així, quedaria exclòs de la llista d'admesos, arxivant la petició, amb els efectes que preveu l'article 71.1 de l'esmentada llei.
Els Aspirants que tinguin la condició legal de discapacitats, hauran d'adjuntar a la instància el certificat de l'Equip Oficial de Valoració, que acrediti l'esmentada condició, la compatibilitat amb l'exercici de les tasques i funcions corresponents a la plaça a cobrir i, en cas de necessitat, les adaptacions que necessiti en el lloc de treball.
4. ADMISSIÓ D'ASPIRANTS.
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcalde President aprovarà per resolució la relació provisional d'admesos i exclosos, que es publicarà en el Tauler d'Anuncis de l'Ajuntament d'Andratx i a la pàgina web de la Corporació (www.andratx.cat), concedint un termini de 5 dies hàbils per a la presentació de correccions o reclamacions, d'acord amb el que preveu l'article 71 de la LRJAP.
Un cop finalitzat aquest termini, es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos a través dels mitjans anteriorment indicats. De no presentar-se cap reclamació es considerarà definitiva la inicialment publicada.
Aquesta resolució determinarà l'inici dels terminis i efectes de possibles impugnacions i recursos.
Aquesta resolució inclourà, a més de les dades anteriorment indicats, la designació nominativa dels membres del Tribunal Qualificador, així com lloc, data i hora de la seva constitució.
5. TRIBUNAL CALIFICADOR
El tribunal qualificador estarà constituït de la següent forma:
- President: un funcionari de carrera de l’Ajuntament d’Andratx
- Vocals:
- Un representant de l’Escola Balear d’Administració Pública designat per la Conselleria d’Interior
- Un representat de l’Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears designat per la Conselleria d’Interior
- Dos funcionaris de carrera de l’Ajuntament d’Andratx, un d’ells exercirà las funcions de secretari.
La designació del tribunal inclourà la dels corresponents suplents. Tots els membres del tribunal (titulars i suplents) tendran una titulació igual o superior a l’exigida per a la plaça o places convocades
Podran assistir amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives , per a efectuar funcions de vigilància i vetllar pel bon desenvolupament del procediment selectiu.
El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense assistència de més de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions hauran de ser adoptades per majoria simple ; en cas d'empat , decidirà el vot de qualitat del president.
L'abstenció i / o recusació dels membres del Tribunal s'ajustarà al que preveuen els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU
Puntuació de la fase del concurs de les borses extraordinàries d’interins, segons : Annex 4 D. 28/2015 de 30 de Abril.
La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 77,40 punts. Per a la part de concurs del concurs oposició la puntuació màxima és el 40 % de la puntuació total del procés, que s’ha de calcular segons la fórmula que s’estableix en l’article 147 del Decret 28/2015, de 30 d'Abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, d’acord amb el que estableixen els apartats següents.
El tribunal ha d’avaluar els mèrits que les persones aspirants al·leguin i que justifiquin correctament, d’acord amb el barem següent:
1. Valoració del curs de capacitació
Valoració del curs de capacitació de la mateixa categoria a la qual s’accedeix
Només es valoren els cursos expedits o homologats per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) que estiguin en vigor. La valoració de la nota obtinguda en el curs bàsic de capacitació per l’accés a la categoria de policia és el resultat de multiplicar-ne la nota per un coeficient de 0,8 fins a un màxim de 8 punts. A la resta de categories que els sigui exigible el curs de capacitació per a l’ accés és el resultat de multiplicar-ne la nota per un coeficient de 0,5 fins a un màxim de 5 punts.
2-Valoració dels serveis prestats
2.1 Concurs per a l’ ingrés a la categoria de policia local, o policia en ajuntaments sense cos de policia local i del concurs de les borses extraordinàries d’interins per a aquesta categoria.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.
b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories, en els cossos o forces de seguretat estatals, policies locals d’altres comunitats autònomes, policies autonòmiques o exèrcit professional: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
3 Estudis acadèmics oficials
Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, s’ha d’acreditar l’homologació concedida pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a la que s’exigeix per a la categoria a la qual s’accedeix o a partir d’una segona titulació acadèmica oficial igual a la que s’exigeix per a la categoria a la qual s’accedeix. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques diferents.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 21 punts, d’acord amb els criteris següents:
Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d’arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, com també tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 0,5 punts, fins a un màxim d’1,5 punts.
1. Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 1 punt, fins a un màxim de 3 punts
2. Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l’ensenyament artístic superior: 1,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.
3. Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 6 punts.
4. Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d’obtenir els punts de l’apartat c, obtindran 0,5 punts, d’acord a l’article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre.
5. Per a cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.
Només s’han de valorar la possessió dels títols de nivell superior al que s’exigeix per a l’ingrés en la categoria a la qual s’accedeix o la possessió d’una segona titulació acadèmica oficial igual a la que s’exigeix per a la categoria a la qual s’accedeix .
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas del títol de doctor, que se suma a la titulació corresponent, o que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes.
4 Valoració dels coneixements de llengües
1. Coneixements orals i escrits de llengua catalana
Es valoren els certificats expedits per l’EBAP, expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 2,50 punts:
1. Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 1,75 punts
2. Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 2 punts
3. Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,50 punts
S’ha de valorar només el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada (excepte en el cas que estar en possessió d’un determinat nivell de català sigui requisit per participar en el concurs, cas en què el nivell de català aportat com a mèrit ha de ser superior al que s’exigeix com a requisit). En el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s’acumula a la de l’altre certificat que s’acrediti.
2. Coneixements d’altres llengües
Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d’una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d’idiomes (EOI), les universitats, l’EBAP, altres escoles d’administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, amb una puntuació màxima de 5,40 punts segons els criteris que s’indiquen en la taula següent:
|
Nivells del Marc comú europeo |
EOI |
Universitats, escoles d’administració pública sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc comú europeu |
Altres nivells EBAP |
Puntuació |
|
|
|
|
1er curs nivele inicial |
0,10 |
|
|
|
|
2n curs nivel inicial |
0,20 |
|
A1 |
0,40 |
0,30 |
1er curs nivell elemental |
0,30 |
|
A2 |
0,60 |
0,40 |
2n curs nivell elemental |
0,40 |
|
B1 |
0,80 |
0,60 |
1r curs nivell mitjà |
0,60 |
|
B1+ |
1 |
0,80 |
2n curs nivell mitjà |
0,80 |
|
B2 |
1,20 |
11r curs nivell superior |
1r curso nivel superior |
1 |
|
B2+ |
1,40 |
1,20 |
2n curso nivel superior |
1,20 |
|
C1 |
1,60 |
1,40 |
|
|
|
C2+ |
1,80 |
1,60 |
|
|
Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d’idiomes.
D’una mateixa llengua, només se’n valoren les titulacions de nivell superior.
5 Valoració dels cursos de formació
Només es valoren els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l’Escola Balear d’Administració Pública o que tenguin la condició de concertats o homologats per l’EBAP, els cursos d’interès policial manifest superats en universitats en l’àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l’Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua.
Pel que fa a la formació en línia i a distància no reglada, només es valora la que imparteixin i homologuin l’EBAP o les universitats de l’àmbit de la Unió Europea i l’efectuada dins els plans de formació contínua. Els cursos en matèria policial fets abans d’entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, també es valoren.
En aquest apartat també es valora la impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi en centres formatius oficials, acreditada mitjançant un certificat en què consti el curs, les hores i les matèries que s’han impartit i els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d’expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d’una universitat determinada.
1. Formació relacionada amb l’àrea professional
1. Accions formatives relacionades
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoren, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia,
seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:
1. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
2. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
3. Per cada certificat d’ impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.
Pel que fa als cursos o activitats expressats en crèdits, s’entén que cada crèdit equival a 10 hores.
No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d’hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.
No s’ha de valorar la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, llevat que s’hagi fet un canvi substancial en el contingut.
1. Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts.
1. Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt
2. Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim d’1,5 punts.
3. Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d’1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
1. Formació no relacionada amb l’àrea professional
1. Accions formatives no relacionades
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts. S’han de valorar, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeix, es consideren d’interès general.
En concret, només s’han de valorar per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l’EBAP.
1. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora
2. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora
1. Formació universitària no oficial no relacionada
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts.
1. Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d’1 punt.
2. Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària: 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim d’1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
6 Reconeixements honorífics
Valoració dels reconeixements honorífics.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:
Per cada condecoració i distinció al mèrit policial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o dels ajuntaments prevista en la normativa:
1. Creu al mèrit policial amb distintiu blau de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 1 punt
2. Creu al mèrit policial amb distintiu verd de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,5 punts
3. Creu al mèrit policial amb distintiu blanc de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,25 punts
4. Felicitacions públiques: 0,01 punts
S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l’ajuntament corresponent.
Els reconeixements honorífics i les medalles lliurats per un ajuntament només s’han de valorar en els procediments per accedir a un lloc de treball d’aquest mateix ajuntament. En el supòsit de concessió d’una medalla de la Comunitat Autònoma i una altra de l’ajuntament corresponent pel mateix motiu només es pot valorar a l’efecte de concurs una de les dues.
Les convocatòries s’han de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears : Els mèrits que al·leguin les persones candidates s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la documentació següent:
1. Curs de capacitació: certificat en vigor de l’EBAP d’haver superat el curs de capacitació de la categoria a la qual s’opta o una de superior.
2. Serveis prestats i antiguitat: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.
3. Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, s’ha d’acreditar l’homologació concedida pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
4. Coneixement de llengua catalana: certificats expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica vigent.
5. Coneixement d’altres llengües: certificats expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública, per les escoles oficials d’idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d’administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.
6. Cursos de formació: certificats d’aprofitament, certificats d’assistència i certificats d’impartició de cursos d’accions formatives expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l’Escola Balear d’Administració Pública o homologats o concertats per l’EBAP, per universitats de l’àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altresadministracions públiques de l’Estat espanyol o centres que imparteixen plans de formació contínua.
7. Reconeixements honorífics: certificats expedits per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l’ajunt
7.- RELACIÓ D'APROVATS I CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL
Un cop finalitzat el procés selectiu el Tribunal de comprovar si hi ha algun empat. En cas de donar-se, es procedirà a un sorteig.
Els resultats es publicaran en el Tauler d'edictes d'aquest Ajuntament i a efectes informatius, a la seva pàgina web, disposant els candidats de tres dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació, per presentar reclamacions, al·legacions o sol·licitar revisió de la puntuació del concurs davant el tribunal. En el cas que aquest fet suposés un canvi en la relació anterior es publicaria una nova llista, ja definitiva, amb la rectificació d'errors i / o publicació de noves puntuacions.
Una vegada definitiva la llista, el Tribunal elevarà la seva proposta a la Sra. Tinent de Batle delegada de Personal per resoldre la constitució de la Borsa. Els candidats, passaran a formar part d'una relació única, per ordre de puntuació total, a efectes de poder ser nomenats funcionaris interins. La llista d'espera resultant (borsí d'interins) serà publicada al tauler d'edictes i a efectes informatius a la pàgina web de l'Ajuntament d'Andratx i tindrà una vigència de dos anys,
La gestió de la Borsa s’efectuarà d’acord amb a l’article 171 i següents, del Decret 28/2015.
8.- INCOMPATIBILITATS I RÈGIM DEL SERVEI.
Serà aplicable la normativa vigent sobre règim d'incompatibilitats en el sector públic, en compliment de la qual, l'aspirant, en el moment de ser nomenat, haurà de realitzar una declaració de les activitats que realitza, o sol·licitud de compatibilitat, de ser necessària.
Pel que fa a l'adscripció al lloc de treball, règim d'horaris i jornada li seran d'aplicació els fixats a l'Ajuntament mitjançant els acords vigents o adoptats per la Corporació.
9.- INCIDÈNCIES.
La convocatòria i aquestes bases, i els actes administratius que es derivin d'aquesta i de les actuacions del Tribunal podran ser impugnats pels interessats en els casos i la forma establerta per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, LRJ-PAC.
El Tribunal està facultat per resoldre els dubtes o discrepàncies que puguin produir-se durant el desenvolupament de la prova selectiva.
SEGON: Notificar aquesta Resolució als representats dels empleats públics, Publicar aquestes bases al tauler d' anuncis de l'Ajuntament d'Andratx, en el BOIB, i la pàgina web de l'Ajuntament d'Andratx .
Andratx, a 6 de juliol de 2016
El Batle President
Jaume Porsell Alemany