Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 7865
Bases reguladores per a la concessió d’ajudes econòmiques per a apadrina patrimoni a l’àmbit territorial de l'illa d’Eivissa, any 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb allò establert a l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fan públiques les bases reguladores de concessió d'ajudes econòmiques per a apadrina patrimoni a l’àmbit territorial de l'illa d’Eivissa, any 2016, aprovades per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, següents:

"BASES REGULADORES PER A LA CONCESSIÓ D’AJUDES ECONÒMIQUES PER A APADRINA PATRIMONI A L’ÀMBIT TERRITORIAL DE L'ILLA D’EIVISSA, ANY 2016

1. Finalitat i justificació

El Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut del Consell Insular d’Eivissa convoca aquesta línia de subvencions amb la finalitat de restaurar i mantenir en bon estat monuments històrics i especialment de caràcter etnogràfic, que cada associació o entitat podrà escollir per restaurar, fent-li un seguiment i un manteniment i dedicant-li una atenció preferent, amb activitats didàctiques i de difusió, per tal que tota la ciutadania pugui prendre consciència del valor del patrimoni historicocultural de l'illa d’Eivissa, fomentant la política de participació activa, dins de l’esperit del que preveu la Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears.

Aquesta línia de subvencions figura al Pla estratègic de subvencions del Consell Insular d’Eivissa per a l’any 2016, aprovat pel Consell Executiu el dia 23 de desembre de 2015 (publicat al BOIB núm. 190, de 31 de desembre de 2015) i rectificat per resolució del conseller executiu del Departament d’Economia i Hisenda en dates 26 d’abril (BOIB núm. 55 de 03/05/16) i 24 de maig (BOIB núm. 68 de 31/05/16).

2. Objecte

L’objecte d’aquesta línia és oferir unes ajudes econòmiques dirigides a associacions cíviques, entitats de caràcter cultural, social, així com aquelles entitats dedicades a l’educació a l’illa d’Eivissa sense ànim de lucre, clubs esportius, socials o de majors, colles de ball, associacions de pares i mares d’alumnes, associacions de vesins..., per tal de mantenir i recuperar elements (fonts, pous, aljubs, forns de calç, forns de pega, sitges, eres, arbres singulars...) que formen part del patrimoni històric, etnològic i cultural de l’illa d’Eivissa, en què sigui necessari realitzar obres o intervencions per al seu manteniment i/o recuperació, fomentant a la vegada el coneixement, estudi i documentació d’aquest patrimoni, el seu respecte i la necessitat de conservació i manteniment.

Són objecte exclusiu d’aquesta línia aquelles obres menors i, en concret, les obres de manteniment :

- Emblanquinat amb calç si és el cas.

- Reparació d’espellats o escrostats dels referits dels murs.

- Manteniment dels elements de fusta.

- Neteja, desbrossament i adequació de l’entorn on es trobi ubicat.

i de recuperació:

- Eliminació o substitució d’intervencions menors no adients. Les intervencions considerades menors són aquelles que no afecten l’estructura de l’immoble, i poden ser:

a) L’eliminació i/o substitució d’estructures adossades, superposades, recolzades, etc. a l’element original i aixecades amb materials, sistemes constructius o amb una concepció clarament no ajustada a la tradició constructiva de les Pitiüses.

b) L’eliminació o substitució de les estructures que sense estar en contacte directe amb l’edifici original estan a la rodalia, afectant les visuals i l’aspecte general de l’element.

c) L’eliminació de referits fets amb materials no tradicionals.

d) La reparació de murs immediats atacats per l’erosió o per intervencions no adients.

e) La reparació de les intervencions realitzades a l’edifici original en què no s’utilitzaren els materials o les tècniques tradicionals.

f) Altres que es prendran en consideració en cada cas.

Tot dins l’esperit del que estableix la Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears, sense entrar a intervenir en elements que pel seu estat necessitin projecte de restauració o intervenció especialitzada.

3. Règim de les ajudes

Les ajudes rebudes per aquesta convocatòria són compatibles amb la percepció d’altres ajudes procedents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, sempre que el seu import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l’activitat subvencionada. Serà obligació dels beneficiaris de les ajudes informar, en la liquidació d’ingressos i despeses prevista a la base 15a de la convocatòria, de totes les subvencions rebudes amb destinació a l’actuació objecte de subvenció.

4. Beneficiaris

Podran sol·licitar aquestes ajudes les associacions cíviques, entitats de caràcter cultural, social, entitats dedicades a l’educació a l’illa d’Eivissa sense ànim de lucre, clubs esportius, socials o de majors, colles de ball, associacions de pares i mares d’alumnes, associacions de vesins, legalment constituïdes a l'illa d'Eivissa.

5. Crèdits pressupostaris i quantia de les ajudes

Aquesta convocatòria està dotada econòmicament al Pressupost de l'exercici 2016, amb una quantitat màxima de 75.000 € de l'aplicació pressupostària 3360 78900.

L’import màxim de les ajudes a cada associació o entitat serà de 7.000 €. El Consell Insular podrà subvencionar el 100 % del pressupost total sol·licitat i previst per a l’execució de la intervenció, dins de l’import màxim al·ludit.

En el cas que la concessió de les ajudes no exhaureixi les quantitats que s’hi han destinat, el sobrant de l’import podrà incorporar-se a altres línies d’ajudes del Departament.

6. Forma de presentació de les sol·licituds i documentació a aportar

El/La representant legal de l’entitat local o de l’associació formalitzarà la sol·licitud de la subvenció mitjançant instància, segons el model que figura a l’Annex 1 d’aquesta convocatòria.

Les instàncies es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d’Eivissa i es presentaran en el Registre General del Consell Insular d’Eivissa (avinguda d’Espanya, 49, tel. 971 195900) o en la forma establerta a l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC), i les hauran d’acompanyar copia dels següents documents

- DNI del representant legal i CIF de l'associació o de l'entitat.

- Documents de nomenament del representant de l'associació.

- Estatuts de l’entitat degudament legalitzats, en els quals haurà de constar explícitament la inexistència d’ànim de lucre així com l’àmbit territorial de l’entitat.

- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol, el Consell Insular d'Eivissa i amb la Seguretat Social. O bé, a la sol·licitud, autoritzar el Consell Insular d’Eivissa a obtenir directament el certificat acreditatiu d’aquestes circumstàncies (Annex 1)

- Declaració responsable de no estar sotmès a cap dels supòsits de prohibició d’obtenir subvencions, de conformitat amb l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, segons el model que figura a l’Annex 2 d’aquesta convocatòria.

- Declaració responsable d’haver sol·licitat o no ajuda econòmica a altres entitats públiques o privades per dur a terme les mateixes actuacions de la present subvenció, segons el model que figura a l’Annex 3 d’aquesta convocatòria.

- Document acreditatiu de la propietat del bé escollit i autorització del propietari per realitzar aquesta activitat, segons model normalitzat que figura a l’Annex 4 d’aquesta convocatòria.

- Memòria explicativa de la intervenció a realitzar. Serà imprescindible que contengui les següents dades àmpliament i clarament explicades:

o Descripció dels elements o les parts en què es vol intervenir per al manteniment i/o la recuperació del bé.

o Les causes, els motius o la justificació de les obres.

o Descripció breu dels materials dels quals estava fet originalment l’element o la part objecte d’intervenció.

o Materials que s’utilitzaran en la intervenció. Es recomanen sempre que sigui possible els tradicionals per tal de no desvirtuar l’estètica original del bé.

o Croquis de situació del bé, amb la indicació del seu accés.

o Plànol del bé amb indicació dels llocs, els elements, els àmbits o les parts afectades per la intervenció.

o Fotografies actuals del bé en què es vol intervenir i fotografies antigues si n’hi ha.

- Memòria valorada del cost de l’actuació per a la qual se sol·licita la subvenció, que contendrà el pressupost de les despeses que es volen afrontar i per al qual se sol·licita l’ajuda; al pressupost s'hauran de diferenciar els ingressos i les despeses previstos.

- Imprès de transferència bancària del Consell Insular d’Eivissa degudament emplenat i signat per la persona sol·licitant i segellat per l’entitat bancària. Aquest document es pot obtenir al Consell Insular d’Eivissa i a la seua pàgina web www.conselldeivissa.es. L' entitat o associació sol·licitant ha de figurar necessàriament com a titular del compte bancari en què, en el seu cas, s’ha de realitzar l’ingrés. En el supòsit que aquest document ja consti a la Tresoreria del Consell Insular d’Eivissa, i quan així ho manifesti l'associació interessada, no serà necessari tornar-lo a presentar.

No caldrà presentar el DNI dels representants legals, ni el NIF, ni els documents de nomenament del representants de les associacions o entitats, quan aquesta documentació ja consti al Consell Insular d'Eivissa i sempre que s'indiqui la data en què es va presentar i no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment pel qual es varen presentar.

En el cas que la instància o la documentació fossin incorrectes o incompletes, se’n requeririen la rectificació o els complements necessaris. Si en el termini de deu dies hàbils l’associació o l'entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d’Eivissa considerarà que l’associació o entitat interessada desisteix de la seua petició, després d’haver pres la resolució pertinent, d’acord amb l’article 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7. Termini de presentació de les sol·licituds

S’estableix un termini de presentació de 30 dies naturals que s’inicia l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

8. Selecció dels beneficiaris

S’estableix el concurs com a via de selecció dels beneficiaris. S’entén per concurs “el procediment mitjançant el qual la concessió de subvencions es fa a través de la comparació en un únic procediment de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d’establir una prelació entre elles d’acord amb els criteris de valoració fixats en les presents bases”.

No podran obtenir subvenció aquelles associacions i/o entitats que, reunint els requisits exigits a la present convocatòria, obtenguin una puntuació inferior a 10 punts de conformitat amb els criteris de valoració establerts a la clàusula anterior.

En cas de no existir crèdit suficient per atendre totes les sol·licituds, es consideraran en primer lloc aquelles que hagin obtengut una major puntuació, és a dir, les sol·licituds s’aniran resolent per ordre rigorós de puntuació fins a exhaurir la partida pressupostària.

9. Obligacions dels beneficiaris i condicions

El fet de sol·licitar aquestes ajudes significa, a més de l’acceptació plena de les bases d’aquesta convocatòria, el compliment de les següents condicions:

a) La subvenció haurà d’anar destinada obligatòriament als conceptes que s’exposen en la memòria i en el pressupost, seguint sempre les condicions i les prescripcions que es facin en cada cas concret. Qualsevol incidència s’haurà de comunicar per escrit al Departament d'Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut del Consell Insular d’Eivissa.

b) L’entitat sol·licitant haurà de sol·licitar, si escau, la llicència d’obres a l’ajuntament respectiu i presentar-la al Consell.

c) Serà obligació la instal·lació d’un cartell en català que indiqui la naturalesa de la intervenció, l’entitat promotora i el Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut del Consell Insular d’Eivissa com a institució patrocinadora, sense perjudici que hi puguin aparèixer altres patrocinadors, en cas que n'hi hagi, o entitats que hi prestin el seu assessorament. El Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut en facilitarà el model.

d) Les persones sol·licitants han d’avisar el Departament esmentat més amunt quan comencin les obres i si es produeix qualsevol incidència. Una volta acabada la intervenció s’han de presentar les factures justificatives per l’import total de la subvenció concedida.

e) La present línia de subvencions té per objecte la preservació del patrimoni etnogràfic eivissenc, i per tant no s’hi podran executar intervencions ni modificacions que malversin aquest patrimoni i que suposaran la disminució o la revocació de l’ajuda concedida, sense perjudici del que preveu el Títol XI la Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears sobre les infraccions i sancions per danys ocasionats a béns patrimonials.

f) Estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l’Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d’Eivissa.

g) I, en qualsevol cas, complir amb el disposat a l’article 13 (Requisits per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora) i a l’article 14 (Obligacions dels beneficiaris) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

10. Criteris que han de servir de base per a la concessió de les subvencions

Es tendran en compte a l’hora de valorar les peticions els següents criteris o valoracions:

a) Ser béns declarats béns d’interès cultural (BIC) de manera singular o formar-ne part: 25 punts

b) Ser béns catalogats o formar part d’un catàleg municipal de protecció de patrimoni aprovat i vigent: 20 punts

c) Estar ubicats dins l’entorn de protecció d’un BIC: 20 punts

d) Ser béns que tenguin consolidades activitats de tipus cultural (ballades, festes populars...): 15 punts

e) Ser béns que gaudeixen d'algun gènere de protecció a part dels esmentats més amunt: 15 punts

f) Ser béns que corrin perill imminent de desaparició a conseqüència d'un estat de conservació molt deficient o altres factors: 10 punts

g) Per qualsevol altra circumstància relacionada amb l'objecte d'aquesta convocatòria, apreciada motivadament pel la comissió avaluadora: 10 punts

11. Instrucció i resolució

El Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut del Consell d’Eivissa serà el competent per instruir el procediment de tramitació de les sol·licituds. Amb fonament en l’informe de la comissió d’avaluació i en la proposta de l’òrgan instructor, les ajudes es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut i expressarà la relació d’associacions o institucions subvencionades i la quantia de l’ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses, s’indicarà la causa d’exclusió.

Els expedients es resoldran en un termini màxim de tres mesos des de la finalització del termini de presentar les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria. La notificació de la resolució s’ha de fer amb les exigències i en la forma prevista en els articles 58 i 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

En compliment de l’article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, es farà pública la relació d'entitats beneficiàries i la quantia de l’ajuda concedida, incloses les inferiors a 3.000 €.

12. Comissió avaluadora

La comissió d’avaluació és l’òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

- Avaluar i qualificar les sol·licituds, d’acord amb els criteris establerts a la base desena d’aquesta convocatòria.

- Emetre una acta amb un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.

La comissió avaluadora estarà integrada per un/a president/a, un/a secretari/ària i un nombre de vocals no inferior a tres, designats en la resolució de la convocatòria d’aquestes ajudes, d’acord amb criteris de competència professional i d’experiència.

13. Publicitat

Una vegada aprovades les bases, es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Posteriorment es remetrà la convocatòria i l’extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions que en donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l’extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L’eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l’extracte en el BOIB.

14. Justificació i pagament de la subvenció

El pagament es farà una vegada justificada correctament l’ajuda concedida.

El termini màxim de temps previst per a la justificació definitiva de l’ajuda concedida serà el 30 de novembre de 2016, data límit per a la presentació del compte justificatiu, que ha d’abastar la realització completa de l’actuació i del seu cost total (en relació amb el pressupost de despeses presentat amb la sol·licitud), amb independència de la quantitat subvencionada.

El compte justificatiu contendrà:

  • Liquidació detallada d’ingressos i despeses de l’actuació desenvolupada (en què s’informarà, si és el cas, d’altres ajudes rebudes per a la mateixa actuació), signada pel responsable de l'entitat beneficiaria segons el model que figura a l’Annex 6 d’aquesta convocatòria.
  • Relació de les factures i els justificants presentats amb declaració responsable que reconegui que la documentació aportada es presenta només davant el Consell Insular d’Eivissa i per justificar l’ajuda concedida, segons el model que figura a l’Annex 5 d’aquesta convocatòria.
  • Documentació justificativa de les despeses realitzades i del seu pagament: factures oficials i altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en els termes establerts pel reglament, i el comprovant del pagament respectiu. Les factures hauran de tenir data des del dia de la notificació de concessió de la subvenció i, com a data màxima, fins al dia 26 de novembre de 2016. El comprovant de pagament podrà tenir data fins al dia 30 de novembre de 2016.

Amb aquesta documentació i amb l’informe favorable del tècnic o la tècnica del Departament d'Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut sobre el compliment de les bases quarta i novena d’aquesta convocatòria i amb el vistiplau de la secretària tècnica de Medi Ambient, Agricultura, Cultura, Educació, Patrimoni, Esports i Joventut, es farà efectiu el pagament de la subvenció concedida. Si amb la documentació presentada no s’arriba a justificar el 100 % de l’actuació per la qual es va sol·licitar l’ajuda, la quantitat d’ajuda concedida es reduirà proporcionalment a la despesa justificada, de manera que les ajudes cobriran només les despeses correctament justificades.

L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat de l’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat a la base quinzena reguladora d’aquestes ajudes, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d’ajudes per apadrinar patrimoni, mentre no es faci la devolució de l’import reclamat.

15. Revocació

Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut, una vegada emesa la proposta de la cap de Secció d’Educació, Patrimoni i Cultura.

Pertoca revocar la concessió de l’ajuda quan, posteriorment a la concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de l’ajuda.

16. Reintegrament de l’ajuda

Com a conseqüència de la revocació pertoca reintegrar totalment o parcialment l’ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l’exigència de l’interès de demora, en els casos previstos en l’article 44 del Decret llei 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

Per al reintegrament s’han d’aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s’ha de garantir l’audiència a les entitats interessades.

Les quantitats reintegrables tenen la consideració d’ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

17. Control

El Consell Insular d’Eivissa podrà utilitzar qualsevol mitjà de control com inspeccions, visites, sol·licitud d’aportació de nous documents i/o aclariments, etc. per a l’aplicació correcta de l’ajuda concedida.

18. Règim de recursos

Les resolucions del conseller executiu, dictades per delegació, i que s’han de considerar dictades per l’òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu) no esgoten la via administrativa i contra elles podeu interposar, davant la Comissió de Govern el recurs d’alçada previst als articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en el termini d’un mes des de l’endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre de consells insulars i l’article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d’Eivissa. El recurs haurà de resoldre’s en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s’entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

19. Disposicions supletòries

La convocatòria d'aquestes ajudes es regirà pel que disposen les bases reguladores anteriors, la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions, i la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en allò que hi sigui d’aplicació.

 

ANNEX 1
SOL·LICITUD D'AJUDES ECONÒMIQUES PER A L'APADRINAMENT DE PATRIMONI A L’ÀMBIT TERRITORIAL D’EIVISSA, ANY 2016

El Sr./La Sra. ............................................................................., amb DNI ..........................., en representació d ................................................, amb DNI/NIF .............................…., amb domicili ...........................................…............., població.............................…, CP..........., telèfon/fax ..........……................., telèfon mòbil ……………………,

Com a representant de l'entitat ………………………………………………………………………………………………,

EXPOSA:

Que assabentat/ada de la convocatòria pública del Consell Insular d’Eivissa de subvencions per apadrinar patrimoni a l’àmbit territorial d’Eivissa, any 2016, d’acord amb el que preveuen les seues bases,

SOL·LICITA:

Acollir-se a la convocatòria de subvencions per apadrinament de patrimoni a l’àmbit territorial d’Eivissa, any 2016.

Tipus de monument: ................................. Nom: .................................................

Ubicació: ................................................... Poble: ................................................

Municipi: ..............................................

Dades de la intervenció que es vol portar a terme

- Descripció de la intervenció: .............................................................................................

..............................................................................................................................................

- Causes, motius o justificació de la intervenció: ................................................................

- Materials de què estava fet originalment el bé: ................................................................

- Materials que s’utilitzaran a la intervenció: .......................................................................

- Termini màxim de temps previst de la intervenció: ..........................................................

Documentació que s’adjunta

(segons la base sisena reguladora d'aquestes ajudes)

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

□ Autoritza el Consell Insular d’Eivissa, per al compliment de la base novena reguladora d’aquestes ajudes a accedir a la informació necessària per comprovar si la institució o l’entitat que representa es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d’Eivissa.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2016

(signatura)

En el cas que li sigui atorgada, la institució o l’associació beneficiària es compromet al compliment estricte i a l’acceptació de les bases reguladora d'aquestes ajudes, i també a facilitar al Consell Insular d’Eivissa qualsevol actuació de control com inspeccions, visites, sol·licitud d’aportació de nous documents i/o aclariments, etc. per a l’aplicació correcta de l’ajuda concedida.

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

ANNEX 2
DECLARACIÓ RESPONSABLE

El Sr./La Sra. ..........................................................., amb DNI ...............................…, en representació d .........................................................................., amb CIF ..............................…., amb domicili al carrer o plaça ..........................................................................................................., població ...................................................…, CP ....................,telèfon ..........................., correu electrònic ........................................................................…,

Com a representant de l’entitat, declar sota la meua responsabilitat que, en relació amb el procediment per a l’obtenció de subvenció per apadrinar patrimoni a l'àmbit territorial d'Eivissa per a l'any 2016, l’entitat que represent no incorre en cap de les causes d’incompatibilitat o prohibició per obtenir subvencions, que figuren a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003).

I perquè consti i tengui efecte davant l’òrgan que convoca la concessió de subvencions esmentada, sign aquesta declaració responsable.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2016

 

ANNEX 3
DECLARACIÓ RESPONSABLE

El Sr./ La Sra. ..................................................................., amb DNI ............................…, en representació d ......................................................................, amb CIF ..............................…., amb domicili al carrer o plaça ...........................................................................................................................,població .....................................................................…, CP ....................,telèfon ..........................., correu electrònic ..........................................................................,

Com a representant de l’entitat, declar sota la meua responsabilitat que, en relació amb el procediment per a l’obtenció de subvenció per apadrinar patrimoni a l’àmbit territorial d’Eivissa, any 2016, l’entitat que represent

□ ha sol·licitat altres ajudes al Consell Insular d’Eivissa o a altra Administració o entitat pública o privada per dur a terme les mateixes activitats objecte de la present subvenció i que estan pendents de resolució per l’òrgan competent:

Ens: ....................................................................................... Import:........................

Ens: ....................................................................................... Import: ........................

Ens: ....................................................................................... Import: ........................

□ no ha sol·licitat altres ajudes a cap altre òrgan del Consell Insular d’Eivissa ni a cap altra Administració o entitat pública o privada per dur a terme les mateixes activitats objecte de la present subvenció.

I perquè consti i tengui efecte davant l’òrgan que convoca la concessió de subvencions esmentada, sign aquesta declaració responsable.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2016

 

ANNEX 4
AUTORITZACIÓ PROPIETARI

El Sr./La Sra. …………………………........................................................................, amb DNI ..............................., ambdomicili al carrer/plaça ..................................................., núm. ........, pis ......., porta .........…,localitat ........................................., codi postal ...........…, telèfon ...........................…,

EXPOSA:

Que és el/la propietari/ària del següent bé:

Nom: ..............................................................................................................................

Situació: ..................................................... Població: ..................................................

Terme municipal: ................................................... CP: .....................

Protecció:      (   ) BIC      (   ) BC      (   ) CATALEG i/o INVENTARI      (   ) ALTRES

Que l’entitat / l'associació  .............................................................................…………............... m’ha sol·licitat autorització per portar a terme actuacions de restauració, conservació i/o manteniment del bé i/o monument abans esmentat de la meua propietat, tot això en virtut de la convocatòria d’ajudes econòmiques per apadrinament de patrimoni a l’àmbit territorial d’Eivissa, any 2016, convocades pel Consell Insular d’Eivissa.

Per tot l’anterior,

AUTORITZ:

L’entitat / l'associació anomenada ...............................................................................………..

a portar a terme treballs de restauració, conservació i/o manteniment en el bé i/o monument abans esmentat de la meua propietat de conformitat amb la memòria presentada i, que en cap cas, no suposa l’adquisició de tercer de qualsevol dret sobre el bé abans esmentat.

Abans d’iniciar els treballs s’haurà de comptar amb totes les autoritzacions i/o llicències pertinents. Així mateix, la seua execució haurà de ser de conformitat amb el que disposen les bases reguladores d'aquestes ajudes.

S’adjunta:

Còpia acarada d’escriptura de propietat i/o certificat cadastral del bé.

Eivissa, .......... d ................................ de 2016

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

ANNEX 5
RELACIÓ DE FACTURES I JUSTIFICANTS

DECLARACIÓ RESPONSABLE

El Sr./ La Sra.  .................................................................................................……................,amb DNI ...............................…, en representaciód............................................................................................................................................................................................................,amb CIF ..............................…., amb domicili al carrer o plaça ......................................................................................................................................................, població ................................................................................................…, CP ....................,telèfon ..........................., correu electrònic ........................................................................…,

Com a representant de l’entitat o associació, declar sota la meua responsabilitat que, en relació amb el procediment per a la justificació de l’ajuda concedida per apadrinar patrimoni a l’àmbit territorial d’Eivissa, any 2016, les factures detallades més avall només s’han presentat davant el Consell Insular d’Eivissa i com a justificant de l’ajuda rebuda.

I perquè consti i tengui efecte davant l’òrgan que convoca la concessió de subvencions esmentada, sign aquesta declaració responsable.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2016

Relació de factures i justificants presentats per justificar l’ajuda de l’any 2016:

NÚM.           PROVEÏDOR                                    NÚM. JUSTIFICANT           CONCEPTE                 IMPORT

.......      ...........................................      ................................      ...........................      ...............

.......      ...........................................      ................................      ...........................      ...............

.......      ...........................................      ................................      ...........................      ...............

.......      ...........................................      ................................      ...........................      ...............

.......      ...........................................      ................................      ...........................      ...............

.......      ...........................................      ................................      ...........................      ...............

 

ANNEX 6
LIQUIDACIÓ D’INGRESSOS I DESPESES

ENTITAT ...............................................................................................................................

NIF ................................................

ACTUACIÓ:                                                                                                                            

  

INGRESSOS

Aportació del Consell Insular d’Eivissa:

Altres aportacions:

....................................................................

.....................................................................

TOTAL INGRESSOS

         

DESPESES:

  
  
  
  
  

TOTAL DESPESES

El secretari/La secretària                                                                                 Vist i plau,

                                                                                                                          El president/La presidenta

....................................................................., ............. d ...................................... de 2016"

 

Eivissa, 5 de juliol de 2016

La secretària tècnica de Medi Ambient, Agricultura, Cultura, Educació, Patrimoni, Esports i Joventut
Maria Catalina Tur Torres