Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 7862
Bases reguladores i convocatòria de subvencions per associacions de pares i mares d’alumnes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’Ajuntament de Santa Margalida Ple en sessió ordinària de data 27 de juny de 2016, ha aprovat per unanimitat, les bases reguladores i convocatòria de subvencions per associacions de pares i mares d’alumnes que s’insereixen a continuació.

Aquest anunci ha estat enviat dia 5 de juliol de 2016 a la Base de Dades Nacional de Subvencions amb el número de codi 311350.

“BASES REGULADORES I CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER ASSOCIACIONS DE PARES I MARES D’ALUMNES.

1. OBJECTE I FINALITAT.

1. L’objecte de les presents bases és regular les ajudes econòmiques que l’Ajuntament de Santa Margalida concedirà durant l’any 2016 a les associacions de pares i mares d’alumnes dels centres d’educació pública del terme municipal per tal de finançar el seu funcionament ordinari de participació en la gestió dels centres i col·laborar amb les activitats i esdeveniments de caire educatiu que organitzin i desenvolupin en els indicats centres d’ensenyament, impulsant la participació dels pares i mares en tot allò que afecta a l’educació dels seus fills i en les tasques educatives i de gestió dels centres i redundin en benefici dels alumnes dels centres d’educació de Santa Margalida en els distints aspectes de l’àmbit educatiu.

2. La finalitat d’aquestes subvencions és fomentar i col·laborar amb el finançament d’aquestes associacions, fomentar i promoure la implicació dels pares en la gestió dels centres, així com en la realització d’activitats i esdeveniments de tasques educatives, així com la cooperació entre aquestes entitats i l’Ajuntament de Santa Margalida.

2. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA.

Durant l’exercici pressupostari 2016, es destina la quantitat de 7.200,00.-€ a les subvencions objecte de la present convocatòria, amb càrrec a l’aplicació pressupostària següent: 326 48900 AMPAS.

3. BENEFICIARIS.

1. Poden ser beneficiaris de les subvencions objecte de la present convocatòria aquelles entitats i associacions legalment constituïdes com a entitats sense ànim de lucre i amb domicili social en el terme de Santa Margalida que tinguin, entre les seves finalitats, l’objecte de la present convocatòria.

2. No podran obtenir la condició de beneficiari de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies que s’indiquen en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i en l’article 8 de l’Ordenança General Reguladora de les Subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida.

4. ACTIVITATS SUBVENCIONABLES.

Son objecte de subvenció les despeses derivades del funcionament ordinari, així com de les actuacions i projectes organitzats i executats des de dia 1 de desembre de 2015 fins al dia 30 d’octubre de 2016 per les entitats relacionades a la base tercera d’aquesta convocatòria que, de forma induviada, contribueixin a fomentar la participació i implicació dels pares i mares dels alumnes dels centres d’ensenyament de Santa Margalida, sempre que siguin necessàries i s’hagin abonat abans de la finalització del període de justificació.

5. ACTIVITATS NO SUBVENCIONABLES.

En cap cas seran despeses subvencionables:

  • Els interessos deutors dels comptes bancaris.
  • Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.
  • Despeses de procediments judicials.
  • Els tributs, excepte que el beneficiari de la subvenció els aboni de manera efectiva.
  • Els imposts indirectes quan son susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.
  • Despeses d’avituallament, sopars i dinars d’inauguracions, cloendes o altres celebracions.
  • Premis en metàl·lic per a participants.
  • Despeses de personal de l’entitat que desenvolupi funcions generals de gestió o administratives (gerent, director, personal administratiu...).

6. RÈGIM DE LA CONCESSIÓ. COMPATIBILITAT O INCOMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS.

1. Les subvencions objecte de la present convocatòria es s’atorgaran en règim de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits en aquestes bases.

2. Les subvencions, tal i com preveu la Base d’Execució Núm. 37 del Pressupost Municipal de 2016 no podran superar el 100% del cost de l’activitat subvencionada, tenint en compte les limitacions pressupostàries i les contingudes en aquestes bases.

3. Els ajuts econòmics objecte de la present convocatòria son compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altre administració pública o entitat privada, sempre que l’import dels ajuts concedits sigui de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres, no superi el cost de l’activitat subvencionada.

7. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. TERMINI, LLOC I FORMA.

1. El termini per presentar les sol·licituds serà fins el dia 20 de setembre de 2016.

2. Les sol·licituds s’han de formular mitjançant instància, s’han de dirigir al Sr. Batle-President de l’Ajuntament i s’han de presentar en el Registre General de l’Ajuntament de Santa Margalida o a les dependències municipals de Can Picafort. Així mateix, també es poden presentar en qualsevol dels llocs establerts en l’apartat 4 de l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú.

3. Les sol·licituds es formularan d’acord amb el model instància (ANNEX I). Juntament amb la sol·licitud, que anirà signada pel legal representat de l’entitat, s’ha de presentar la següent documentació:

a. Fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

b. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S’ha d’acreditar el nomenament i la vigència del càrrec.

c. Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits en el Registre Oficial Corresponent. No serà necessari presentar aquest document si l’entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l’Ajuntament de Santa Margalida i no s’ha produït cap modificació des de llavors.

d. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l’ajuda econòmica. Entre d’altres aspectes, hi han de constar, els objectius perseguits, el col·lectiu al qual van dirigit, el pressupost (on s’indicaran les despeses i els ingressos), els mitjans humans i els materials necessaris per dur-ho a terme, les dates de realització, les persones responsables de la seva execució, les formes de col·laboració previstes en el finançament i les mesures de difusió adoptades que, com a mínim, han de consistir amb la inclusió del nom i de la imatge corporativa de l’Ajuntament de Santa Margalida com entitat que subvenciona l’esdeveniment.

Si escau, en el pressupost s’haurà de desglossar la part corresponent a imposts. (ANNEX III).

En el cas de que a la data de sol·licitud ja s’hagi realitzat el projecte pel qual es sol·licita la subvenció, s’adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades. En ella hi han de constar, en la mesura en que sigui possible, els aspectes indicats en el paràgraf anterior.

e. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la subvenció. (ANNEX V). No serà necessari presentar aquest certificat bancari si l’entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l’Ajuntament de Santa Margalida i no s’ha produït cap modificació des de llavors.

f. Declaració què l’entitat sol·licitant no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l’import de l’ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total i declaració responsable davant autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (ANNEX II).

g. Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Tresoreria General de la Seguretat Social, davant l’Agència Tributària i davant aquest Ajuntament (ANNEX II). La presentació de la sol·licitud de la subvenció implicarà, excepte que expressament es manifesti el contrari, l’autorització del sol·licitant per a que l’òrgan atorgant obtingui de forma directa l’acreditació del compliment d’aquestes obligacions.

4. En el cas que la documentació exigida ja estigui en poder de l’Ajuntament, el sol·licitant, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment de que formin part, podrà fer ús del seu dret a no presentar-la, fent constar la data, el procediment i l’òrgan o dependència en que varen ser presentats o emesos.

5. Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, es requerirà a l’interessat perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, advertint-lo que si no ho fa se’l tindrà per desistit de la seva petició, prèvia resolució que es dictarà en els termes previstos en l’article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

6. Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procés, sol·licitar a l’interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que estimi necessàries.

8. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ.

1. El procediment de concessió de la subvenció objecte de la present convocatòria s’iniciarà d’ofici, mitjançant acord de l’Ajuntament Ple que aprovarà simultàniament les bases i la convocatòria i seran després publicades en el BOIB.

2. L’òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Regidoria d’Educació.

Una Comissió Avaluadora es reunirà per examinar si els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol·licituds conforme als criteris de valoració establerts en aquestes Bases. De tot l’actuat en aquesta reunió s’aixecarà acta.

La Comissió Avaluadora estarà integrada pels següents membres:

- Sr. Martí A. Torres Valls, Batle de l’Ajuntament que actuarà com a President de la Mesa.

Suplent: Sra. Maciana Alomar Bauzá.

- Sra. Joana Llull Molinas, Vocal.

Suplent: Sr. José Gayá Aloy.

- Sra. Margarida Quetglas Ferragut, Vocal (Interventor de la Corporació).

Suplent: Sra. Francisca Seguí Serra.

- Sr. Jaime Perelló Marcé, Voal (Secretari de la Corporació).

Suplent: Sra. Alícia Payeras Pascual.

- Sra. Neus Serra Ramón, que actuarà com a Secretària amb veu però sense vot.

Suplent: Catalina Payeras Reus.

L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’acta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la web de l’Ajuntament, obrint-se un termini de 10 dies per presentar al·legacions.

L’instructor incorporarà a l’expedient una diligència signada per la persona responsable en que consti lloc i data de publicació.

Pel que fa a la presentació d’al·legacions s’estarà a l’establert per a la presentació de sol·licituds. Si no es presenten al·legacions dins del termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades al·legacions presentades pels interessats, l’òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants pels que es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

La proposta de resolució definitiva es publicarà a la web de l’Ajuntament atorgant als beneficiaris un termini de 10 dies perquè comuniquin la seva acceptació. S’entendrà acceptada si dins d’aquest termini no s’expressa el contrari.

3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s’atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció Municipal.

La resolució es notificarà a tots els sol·licitants i es publicarà a la web de l’Ajuntament de Santa Margalida.

9. CRITERIS QUE HAN DE REGIR L’ATORGAMENT I QUANTIA DE LES SUBVENCIONS.

1. La concessió de les subvencions d’aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat,igualtat i no discriminació.

2. Amb la finalitat d’establir la puntuació de les sol·licituds presentades, els criteris de valoració per resoldre la convocatòria seran els següents:

a) Nombre de cursos, tallers i activitats extraescolars: 0 a 5 punts.

b) Tipus de cursos, tallers i activitats extraescolars: 0 a 5 punts.

c) Continuïtat del projecte: 0 a 5 punts.

d) Originalitat i exclusivitat de l’’activitat: 0 a 5 punts.

e) Nombre d’associats o membres de l’entitat sol·licitant: 0 a 5 punts.

f) Nombre d’alumnes dels cursos, tallers i activitats extraescolars: 0 a 5 punts.

3. Quedaran automàticament exclosos del procediment els sol·licitants que no obtinguin una puntuació mínima de 5 punts.

4. L’import màxim de subvenció serà de 2.400,00.-€ per sol·licitant.

5. En cas que l’import consignat a l’aplicació pressupostària amb càrrec a la qual s’ha d’abonar a subvenció no sigui suficient per atendre totes les sol·licituds, per determinar l’import de la subvenció, s’ha d’aplicar el següent sistema:

a) Es suma el nombre de punts obtinguts per totes les entitats que compleixin els requisits.

b) Es divideix l’import total del crèdit assignat a aquesta convocatòria entre el nombre total de punts, i així s’obtindrà el valor de cada punt en euros.

c) La quantia que correspon a cada subvenció és el resultat de multiplicar el número de punts obtinguts per cada sol·licitant pel valor en euros de cada punt.

6. La quantia de la subvenció tindrà com a límit màxim el crèdit consignat contemplat en aquestes bases i no podrà superar el 100% del cost de l’actuació subvencionada.

10. TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ.

1. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos, a comptar des de la publicació de la convocatòria.

2. El venciment del termini màxim sense que s’hagi notificat la resolució legitima als interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la subvenció.

11. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS.

Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normatives que hi són d’aplicació i, en concret, de l’Ordenança General reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 de 29/09/2012), i de les següents:

a. Acceptar i complir la normativa de l’Ajuntament de Santa Margalida.

b. Dur a terme l’objecte de la subvenció d’acord amb les condicions establertes.

c. Acreditar davant l’Ajuntament que han executat o realitzat l’activitat subvencionada amb la documentació corresponent.

d. Comunicar a l’òrgan competent per resoldre d’acord amb l’article 8.3 de la present convocatòria l’obtenció de subvencions o ajudes per la mateixa finalitat no previstes inicialment, així com qualsevol eventualitat que alteri el desenvolupament de l’activitat subvencionada.

e. Facilitat tota la informació complementària que requereixi l’Ajuntament.

f. Fer constar que l’activitat està subvencionada per l’Ajuntament de Santa Margalida mitjançant el logotip o les identificacions corporatives de l’Ajuntament.

g. Informar i convidar a les autoritats de l’Ajuntament a la presentació, inauguració i cloenda de l’activitat subvencionada.

h. Fer la publicitat de l’activitat subvencionada amb llengua catalana.

i. Presentar, una vegada conclosa l’activitat subvencionada, la documentació justificativa requerida en base següent.

12. JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ.

1. La justificació de les despeses subvencionades haurà de realitzar-se amb anterioritat a dia 15 de novembre de 2016.

2. L’abonament de la subvenció es farà prèvia justificació per part de l’entitat beneficiària de la realització de l’activitat subvencionada, el compliment de la finalitat i el 100% de la despesa.

3. Per justificar la subvenció atorgada s’ha de presentar un compte justificatiu integrat per la documentació següent:

a. Una memòria de l’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb les activitats que s’han fet i els resultats obtinguts, la temporalització, mitjans de difusió utilitzats, l’avaluació i qualsevol altre aspecte que pugui resultar adient.

b. Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que s’han fet, que contindrà:

o Una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, amb identificació del creditor i del document, l’import, data d’emissió i data de pagament. Si la subvenció s’atorga d’acord a un pressupost, s’indicaran les desviacions esdevingudes.

o Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació referida en el paràgraf anterior i, si escau, la documentació acreditativa del pagament.

o Declaració responsable d’haver fet el projecte o activitat subvencionada, en la qual s’han de detallar els ingressos i les despeses que se n’han derivat assenyalant-ne l’import i la procedència (ANNEX IV).

o Declaració responsable que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l’IVA (ANNEX IV)

o Justificant de pagament de les factures.

o Una relació detallada d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada assenyalant-ne l’import i la procedència.

o Una mostra, si pertoca, del material de difusió de l’activitat subvencionada: cartells, fullets de ma i qualsevol altre element publicitari.

4. Les despeses s’han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s’han de retornar les factures o justificants originals, a petició de l’entitat subvencionada, s’hi ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció així com l’import del justificant que s’imputa a la subvenció.

5. Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones o entitats subvencionades i amb el seu NIF, han d’expressar clarament:

o Data d’emissió, que haurà de correspondre al període subvencionable.

o Dades fiscals (Nom, domicili, NIF, etc.) de l’entitat emissora i de l’entitat pagadora.

o Número de la factura.

o Concepte detallat pel qual s’expedeix, que haurà de ser suficientment clar.

o Import, desglossant la part que correspon a IVA, si procedeix. Si l’operació està exempta d’IVA s’ha d’esmentar a la factura.

Si l’entitat beneficiària únicament disposa de la factura o document justificatiu que acredita la despesa rebuda per correu electrònic, s’admetrà sempre que a la impressió de la factura s’adjunti un certificat signat pel representant legal de l’entitat en que manifesti la impossibilitat o dificultat greu per obtenir el document original i declari que la factura ni s’ha utilitzat ni s’utilitzarà per justificar cap altre subvenció.

Per justificar les indemnitzacions que per despeses efectives ocasionades s’han abonat als col·laboradors en l’esdeveniment (no pels serveis prestats), l’entitat beneficiària haurà d’aportar un certificat signat pel representant legal de l’entitat i per la persona col·laboradora on s’esmenti el concepte, l’import abonat i les dades personals (nom, domicili i NIF).

6. No obstant això, l’Ajuntament de Santa Margalida podrà demanar qualsevol altre documentació que consideri adient, ateses les circumstàncies i característiques del cas.

7. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, l’Ajuntament de Santa Margalida requerirà a l’entitat beneficiària perquè la completi o esmeni la deficiència en el termini improrrogable de 10 dies.

8. Si de la documentació presentada per a la justificació de la subvenció es desprèn que no s’han complert les previsions d’aspectes que s’han tingut en compte per puntuar, es modificarà la quantia de la subvenció concedida en funció de la puntuació que efectivament hauria obtingut. L’import corresponent a la minoració retornarà a l’aplicació pressupostària corresponent.

13. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT.

Les subvencions son de concessió voluntària, revocables i reductibles si l’entitat beneficiària es veu afectada per alguna de les causes previstes a la Llei, a l’Ordenança Municipal, així com en el cas de que incompleixi alguna de les obligacions previstes en aquestes bases.

En aquests casos, prèvia tramitació del corresponent procediment administratiu, l’entitat beneficiària haurà de reintegrar les quantitats percebudes i els interessos de demora que corresponguin.

14. INFRACCIONS O SANCIONS.

L’incompliment dels requisits establerts en aquestes bases o a la normativa d’aplicació, donarà lloc a l’aplicació del règim d’infraccions i sancions establert al Títol V de l’Ordenança Municipal.

15. NORMATIVA APLICABLE.

Es d’aplicació a aquesta convocatòria la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; el Reial Decret 877/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003; l’Ordenança General Reguladora de la Concessió de Subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 29/09/2012); la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú; el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals; les Bases d’Execució del Pressupost Municipal per a l’any 2016 i demés normativa que hi resulti d’aplicació.

16. RECURSOS.

La resolució que recaigui en aquest procediment no posa fi a la via administrativa. Contra ella es pot interposar el recurs de reposició en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la seva notificació. Alternativament i en el termini de dos mesos es pot interposar davant el Jutjat de lo Contenciós-Administratiu recurs contenciós administratiu Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que hi procedeixi.

 

 

ANNEX I
SOL·LICITUD SUBVENCIÓ

ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom o raó social:_________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

REPRESENTANT DE L’ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i llinatges:__________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

Qualitat en la que intervé:__________________________________________________

SOL·LICITA:

L’atorgament de la subvenció per import de ____________

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA:

1. Fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

2. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S’ha d’acreditar el nomenament i la vigència del càrrec.

3. Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits en el Registre Oficial Corresponent.

4. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l’ajuda econòmica, segons model adjunt (ANNEX III) En el cas de que a la data de sol·licitud ja s’hagi realitzat el projecte pel qual es sol·licita la subvenció, s’adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades.

5. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la subvenció (ANNEX V).

6. Declaració responsable segons ANNEX II.

Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2016.

Sgt.: 

 

ANNEX II
DECLARACIÓ RESPONSABLE

ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom o raó social:_________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

REPRESENTANT DE L’ENTITAT:

Nom i llinatges:__________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

Qualitat en la que intervé:__________________________________________________

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

1. Que l’entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’AEAT, la Seguretat Social i l’Ajuntament de Santa Margaida.

2. Que l’entitat no està incursa en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. En especial, no concorr cap de les circumstàncies establertes en l’article 13.2. de la Llei 38/2003, que a continuació es transcriu:

“2. No podran obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies següents, excepte que per la naturalesa de la subvenció s’exceptuï per la seva normativa reguladora:

a. Haver estat condemnades mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions o ajuts públics.

b. Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarades insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarades en concurs, excepte que en aquest hagi adquirit eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitades d’acord amb la Llei 22/2003, de 9 de juliol, Concursal, sense que hagi conclòs el període d’inhabilitació fixat a la sentència de qualificació del concurs.

c. Haver donat lloc, per causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb una administració pública.

d. Estar incursa la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d’altres persones jurídiques, per algun dels supòsits de la Llei 5/2006, de 10 d’abril, de regulació dels conflictes d’interessos dels membres del Govern i dels alts càrrecs de l’Administració General de l’Estat, la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d’incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electius regulats a la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que s’hi estableixen o en la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.

e. No trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o de la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en els termes que reglamentàriament es determinin

f. Tenir la residencia fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com a paradís fiscal.

g. No estar al corrent en el compliment d’obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que reglamentàriament es determinin.

h. Haver estat sancionades amb caràcter ferm amb la pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions segons la Llei 38/2003 General de Subvencions o altres Lleis que així ho estableixin.”

3. Que l’entitat

(    ) No ha demanat cap altre ajuda o subvenció pel mateix concepte.

(    ) Ha demanat i/o rebut els ajuts que es detallen a continuació:

Entitat                                                                       Import              Sol·licitat              Concedit

_______________________________         __________     ___________     _____________

_______________________________         __________     ___________     _____________

_______________________________         __________     ___________      _____________

_______________________________         __________     ___________     _____________

Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2016.

Sgt.: Autoritat Administrativa

 

ANNEX III
MEMÒRIA DEL PROJECTE A REALITZAR

1. DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE:

2. OBJECTIUS:

3. DADES D’INICI I FINALITZACIÓ:

4. PRESSUPOST

INGRESSOS

DESPESES

CONCEPTE

IMPORT /IVA

TOTAL

CONCEPTE

IMPORT/IVA

TOTAL

TOTAL

TOTAL

5. DESTINATARIS:

6. MESURES DE DIFUSIÓ:

7. DADES BANCÀRIES:

ENTITAT:

CODI COMPTE CLIENT:

-------- -------- ---- --------------------

Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2016.

Sgt.:

 

 

ANNEX IV
DECLARACIÓ RESPONSABLE I JUSTIFICACIÓ

ENTITAT BENEFICIÀRIA:

Nom o raó social:_________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

REPRESENTANT DE L’ENTITAT:

Nom i llinatges:__________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

Qualitat en la que intervé:__________________________________________________

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

1. Que l’entitat beneficiària de la suvenció ha executat dit projecte i la subvenció atorgada s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir.

2. Que de l’execució de l’esmentat projecte s’han derivat els ingressos i despeses els justificants dels quals s’aporten en una relació adjunta, indicant-ne, si escau, la desviació.

3. Que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l’IVA.

Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2016.

Sgt.: Autoritat Administrativa

 

 

ANNEX V
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS

ENTITAT CREDITORA:

Nom o raó social:_________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

REPRESENTANT DE L’ENTITAT CREDITORA:

Nom i llinatges:__________________________________________________________

NIF.:___________________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________

Localitat:________________________________________________ CP.:____________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________

Qualitat en la que intervé:__________________________________________________

DADES PER A LA TRANSFERÈNCIA:

ENTITAT: SUCURSAL:

LOCALITAT:

CODI COMPTE CLIENT:

---------- ---------- ------ ----------------------

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

Que les dades anteriors corresponen al c/c o llibreta, obert/ta al meu nom, al/a la qual vul que sigui transferit l’import dels pagaments que l’Ajuntament de santa Margalida m’hagui de realitzar.

Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2016.

Sgt. :

DILIGÈNCIA DE L’ENTITAT BANCÀRIA

Les dades ressenyades coincideixen ma bles que es tenen a aquesta oficina.

El/la directora/a

(signatura i segell)

El que es fa públic pel general coneixement. Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent de la seva inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent de la inserció d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Tot això sens perjudici de qualsevol altre recurs o reclamació que es consideri convenient d’interposar.

 

Santa Margalida,

El Batle
Martí A. Torres Valls