Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 7827
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació d’acord marc de subministrament de paper ecològic TCF i material d’oficina dels serveis generals de l’Ajuntament de Palma (2 lots). Exp. 2016-010-S

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte d’ACORD MARC DE SUBMINISTRAMENT DE PAPER ECOLÒGIC TCF I MATERIAL D’OFICINA DELS SERVEIS GENERALS DE L’AJUNTAMENT DE PALMA (2  LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 01.06.2016.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2016-010-S

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  acord marc de subministrament de paper ecològic TCF i material d’oficina dels serveis generals de l Ajuntament de Palma (2  LOTS)

Divisió dels lots:

  • Lot 1:  Subministrament de paper ecològic TCF DIN A4 i DIN A3 
  • Lot 2:  Subministrament de material d’oficina en general
  • Termini d’execució: 2 anys, prorrogable per un any més

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 235.668,42 € més 49.490,36 € d’IVA. Total  285.158,78 € pels 2 lots i 2 anys de contracte.

      Divisió dels lots:

  • Lot 1: 95.861,74 €  més 20.130,96 € d’IVA. Total: 115.992,70 € amb l'IVA inclòs per a 2 anys de contracte.
  • Lot 2: 139.806,68 € més 29.359,40 € d’IVA. Total: 169.166,08 € amb l'IVA inclòs per a 2 anys de contracte

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

6è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia 1 d’agost de 2016
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

7è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1r. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores de 12 de setembre de 2016.

8è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

9è.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 10 de juny de 2016.

 

Palma, a 1 de juliol de 2016

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre