Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 7696
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Presidència per la qual s’anuncia la licitació d’un servei per al disseny gràfic d’imatges (infografies), CONTR 2016 2643
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.
a) Organisme: Conselleria de Presidència.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2, 3er.
3) Localitat i codi postal: 07012 Palma.
4) Telèfon: 971 78 41 30
5) Telefax: 971 17 64 70
6) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2016 2643
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: servei
b) Descripció de l’objecte: disseny gràfic d’imatges dinàmiques i estàtiques que permetin la difusió ràpida i comprensible dels grans assumptes i de l’activitat del Govern mitjançant Internet i les xarxes socials.
c)Lloc de lliurament/execució: veure lletra R del plec de clàusules administratives particulars.
d) Termini de execució: 12 mesos des del 3 d’ octubre de 2016 o des de la formalització del contracte si es posterior.
e) Admissió de pròrroga: si
f) CPV: 78822500
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert.
c) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica 60 punts. Proposta tècnica: 35 punts i Millores 5 punts
4. Valor estimat del contracte: 46.800 euros.
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net 23.400 euros. Import total: 28.314 €.
6. Garanties exigides:
Definitiva: 5% del pressupost de licitació.
7. Requisit específics del contractista:
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: La indicada a les lletres F.1 i F.2 del PCAP.
8 Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: fins a les 10 hores del 16è dia natural següent al de la data de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. Si el darrer dia és dissabte o festiu, passarà al primer dia hàbil següent.
b) Modalitat de presentació: Presencial o per correu.
c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència.
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2. Domicili: Passeig de Sagrera, 2 3er.
3. Localitat i codi postal: Palma de Mallorca 07012
4. Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 2 mesos.
9. Obertura d’ofertes:
a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2
b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca 07012.
c) Data i hora: s’avisarà per correu electrònic i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros a càrrec de l’adjudicatari.
Palma, 28 de juny de 2016
La secretaria general
Teresa Suárez Genovard