Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 7374
Aprovació definitiva de modificació pressupostària 2/2016, per suplement de crèdit i modificació bases execució del pressupost de l'IMAF

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent finalitzat el termini d’exposició pública de la modificació pressupostària 2/2016, per suplement de crèdit finançat amb baixa, aprovada inicialment per l'Ajuntament en Ple en sessió del dia 26 de maig de 2016, i no havent estat formulada cap reclamació contra l’acord d’aprovació inicial, aquest esdevé definitiu i en compliment del que disposa l’article 169 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s'aprova el Text Refós de la llei reguladora de les hisendes locals, es publica a continuació la modificació realitzada a nivell d’aplicació pressupostària.

Suplement de crèdit.

Baixes en Aplicacions de Despeses_

Partida

Descripció

Crèdit inicial

Import modificació (€)

Crèdit definitiu (€)

341.48901

Subvencions Clubs esportius.

153.100,00

89.000,00

64.100,00

TOTAL

89.000,00

64.100,00

Altes en el Pressupost de despeses

Partida

Descripció

Crèdit inicial

Import modificació (€)

Crèdit definitiu (€)

341.7801

Promoció i foment de l'esport. Subvenció de Capital Club Esportiu Constància.

10,00

89.000,00

89.010,00

TOTAL

10,00

89.000,00

89.010,00

Bases d'execució del Pressupost 2016 de l'IMAF.

 

BASES D'EXECUCIÓ DEL PRESSUPOST ORDINARI CORRESPONENTS A L'EXERCICI DEL 2016 DE L'ORGANISME AUTÒNOM INSTITUT MUNICIPAL D'ACTIVITAT FÍSICA D’INCA (en endavant OA IMAF INCA)
BASES O ARTICULATS PER A L'EXECUCIÓ DEL PRESSUPOST.

BASE 1º.‑ Dins el Pressupost d'Organisme Autònom IMAF a l'Estat de despeses hi ha crèdits per un import total que es finançaran amb els drets econòmics a liquidar durant l'exercici previst a l'Estat d'ingressos que ascendeix a la quantitat de UN MILIÓ TRES-CENTS SETANTA-CINC MIL CINQUANTA-CINC EUROS AMB DINOU CÈNTIMS (1.375.055,19 €). En conseqüència, no presenten dèficit inicial, d'acord amb el que disposen els preceptes legals vigents.

BASE 2º.‑ DEL PRESSUPOST

a) Els crèdits per a les despeses es destinaran, exclusivament, a la finalitat específica per a la qual hagin estat autoritzades en el Pressupost o per les seves modificacions degudament aprovades.

b) Als efectes previstos al paràgraf anterior, en compliment del que estableix l'article 172.2 del RDL 2/2004 TR de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals en relació amb l'article 28 i 29 del R.D. 500/1990 de 20 d'abril, s'estableix el CAPÍTOL com a nivell de vinculació jurídica, en quant a la classificació econòmica, dels crèdits que integren els capítols del I al IX inclusiu.

c) Pel que fa a la classificació per programes, s'estableix l'àrea de despesa en tot allò que afecti a qualsevol dels capítols que formen la classificació econòmica.

BASE 3º.‑ DE L'EXECUCIÓ

a) En un mateix acte administratiu es recolliran les fases d'autorització, disposició i ordenació (ADO), que serà aprovat pel Consell d'Administració d'acord amb les funcions establertes a l'article 16 dels Estatuts de l'Organisme Autònom IMAF.

b) No es podran acumular en un únic acte les tres fases als casos que sigui necessari un expedient de contractació, i en tots els casos de compra de béns d'immobilitzat o d'inversió.

En aquests supòsits serà necessari aprovar la fase AD, per la qual serà competent el Consell d'Administració de l'Organisme Autònom de conformitat amb el que regula els articles 4 i 16 dels seus Estatuts que regulen el seu propi funcionament.

c) El límit descrit en l'apartat anterior no serà d'aplicació, als subministraments descrits, en els conceptes 221 del Capítol II de la classificació econòmica. En aquells casos, no serà necessari l'expedient de contractació i l'òrgan competent per a l'aprovació de la fase ADO serà el Consell d'Administració. Així mateix, seran acumulables les despeses descrites a la base 19a. de l'Ajuntament d'Inca, i la seva aprovació serà també del Consell d'administració.

BASE 4º.‑ Correspondrà al president del Consell d’Administració, i en el seu cas al vicepresident, l’ordenació dels pagaments segons les normes d'execució del Pressupost.

BASE 5ª.‑ PAGAMENT DE SERVEIS I SUBMINISTRAMENTS.

Per a l'abonament de les factures per serveis prestats o subministrament de materials i efectes, es regiran per les següents normes: No serà reconegut cap servei prestat sense l'aprovació de la despesa, per l'òrgan corresponent.  Així mateix, el subministrament de materials o efectes només es procedirà quan s'hagi aprovat la despesa per l'òrgan corresponent i justificat la recepció del material o efectes pel Tècnic d’esports de l’Ajuntament, adscrit a l'IMAF, que subscriurà la següent diligència a la factura:  “Material/servei rebut i el vistiplau”. Caldrà que en doni la seva conformitat el Regidor Delegat."

BASE 6ª.- SUBVENCIONS NOMINATIVES

DENOMINACIÓ DEL CLUB

OBJECTE

IMPORT

Club Esportiu Constància (CIF G07251598)

Subvencionar el potencial dèficit produït per les despeses ordinàries de l'activitat .

30.000,00

Club Juventud Constància (CIF: G57829806)

Subvencionar el dèficit produït per les despeses ordinàries de l'activitat .

30.000,00

Club Esportiu Constància  (CIF G07251598)

Subvencionar obres en els terrenys dels quals fa ús el Cub.

89.010,00

Total

179.010,00

La documentació a presentar així com la justificació i el pagament es regularà mitjançant un conveni.

BASE 7º.‑ INGRESSOS.

L’obligació de contribuir neix quan s’inicia la prestació del servei, tanmateix d'acord amb el número 1 de l’article 46 del RDL 2/2004 del TR de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, s’exigirà el dipòsit previ, que es farà efectiu en el moment de sol·licitar la prestació del servei.

BASE 8º.-

Els ingressos del Pressupost es realitzaran:

a) Ingressos per a assistència a activitats i/o programes esportius:

FORMALITZACIÓ DE LA INSCRIPCIÓ: a partir del 23 de setembre en horari d'atenció a l'usuari ( de dl. a dv. de 9 a 14 h). Caldrà emplenar el full d’inscripció, que us facilitarà l’IMAF de l’Ajuntament d’Inca. Perquè la inscripció sigui efectiva, un cop emplenat aquest full d’inscripció, només caldrà abonar l’import corresponent. Si no ho feu en el termini indicat , l’organització entendrà que renunciau a la plaça, sense dret a fer-hi cap reclamació. Per a pagaments en línia o per transferència/ingres bancari, heu de dipositar el corresponent justificant bancari a l’oficina de l’IMAF abans de les 14 h de la data indicada per l'organització.

RESERVA DE PLACES (només per usuaris antics inscrits al curs 2015/16): telefònicament i en horari d'oficina al núm. de tel. 971 504 216 / 971 883 079. A continuació i abans del 15 d'octubre, caldrà abonar l’import corresponent. Si no ho feu en el termini indicat , l’organització entendrà que renunciau a la plaça, sense dret a fer-hi cap reclamació.

COBRAMENT: els usuaris inscrits pagaran el total del preu de l'activitat, mitjançant ingrés directe o transferència al compte corrent de l’OA IMAF, targeta de crèdit o bé pagament en metèl·lic, en dos ajornaments:

- 50 % al mes d'octubre, que correspondrà als 4 primers mesos de curs (octubre-gener).

- 50 % al mes de febrer, que correspondrà als 4 mesos restants (febrer-maig).

BAIXES I DEVOLUCIONS: si per motius aliens a l’OA IMAF, o bé per lesió o malaltia justificada, la persona usuària inscrita es volgués donar de baixa, es tornarà el preu públic cobrat i es reintegraran les quotes corresponents al període de temps gaudit del curset o activitat fins al moment de la petició. Tota fracció de mes es cobrarà com a mes complet. La devolució del preu públic implica la pèrdua de la plaça. La quota d'inscripció i d'assegurança no són retornables. Les devolucions es tramitaran de la forma habitual, amb la sol·licitud prèvia de la persona interessada.

ALTRES QÜESTIONS: en qualsevol moment, l’IMAF podrà modificar els termes d’aquestes activitats. En cas de no arribar als mínims de matriculació establerts en el programa, l’IMAF podrà procedir a la seva anul·lació. És imprescindible l'ús de roba i calçat esportiu per poder realitzar l'activitat.

b) Ingressos per a la utilització d'instal·lacions esportives municipals o d’altres instal·lacions gestionades per l’IMAF.

Cobrament i devolucions.

La recaptació de les tarifes la realitzarà l'IMAF, mitjançant el seu propi personal adscrit a cada instal·lació o bé pel concessionari del Bar del Poliesportiu Municipal Mateu Cañellas.

Com a norma general resta prohibit el cobrament per l'entrada i assistència a qualsevol competició i/o espectacle que tinguin lloc en qualsevol IEM, no obstant això els clubs i altres entitats ho podran fer si compten amb el consentiment i el vistiplau de la direcció de l'IMAF.

Les quotes que per qualsevol causa no s’hagin ingressat, s’han d’exigir per la via de constrenyiment en la forma prescrita pel Reglament general de recaptació i per les normes que el complementin o el substitueixin.

Pel que fa referència a la forma de reservar els espais esportius municipals objecte d’aquesta ordenança, es tindrà en compte el Reglament d’ús d’instal·lacions esportives municipals aprovat pel Ple de data 5 d’octubre de 1995.

DISPOSICIÓ FINAL. Per al que no estigui previst, s’aplicarà subsidiàriament les bases del Pressupost Ordinari de l'Ajuntament d'Inca. Per a la resolució dels dubtes que puguin sorgir en l’aplicació de les presents bases, caldrà ajustar‑se al que resolgui l'Organisme Autònom del Servei, previ informe de la Intervenció Municipal.

Inca a 22 de juny de 2016

El Batle-President
Virgilio Moreno Sarrió