Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE FELANITX
Núm. 7241
Criteris de selecció per a la instal·lació de parades diverses a la part baixa del Parc Municipal de Felanitx durant les festes de Sant Agustí 2016
Versió PDF
Aprovats per la Junta de Govern Local de dia 14 de juny de 2016 els criteris de selecció per a la instal·lació de parades diverses a la part baixa del Parc Municipal de Felanitx durant les festes de Sant Agustí 2016.
Primer. Promoure la instal·lació de parades diverses a la part baixa del Parc Municipal durant les festes de Sant Agustí 2016, d'acord amb el plànol orientatiu d'ubicació que consta a l'expedient i de conformitat amb les següents condicions:
a) El nombre i tipus de parada serà el següent:
1. Alimentació: modalitat de restaurant amb lloc destinat a taules: (Hamburgueseria, rostits, pintxos…) , xurros, crepes, gofres, llepolies i fruits secs, gelats i granissats i una caseta de cafès.
2. Atraccions, tomboles i ruleta: itinerants majors, itinerants menors..
3. Altres llocs: joguines, Bijuteria artesanal, complements, roba artesanal etc..
L'Ajuntament es reserva el dret a crear una nova activitat per innovació i possible demanda del públic.
b) Horari mínim d'obertura obligatori serà el següent:
-Es recomanable animar a tots els llocs obrir els horabaixes des de l'inici de les festes del dia 19 d'agost fins 28 d'agost.
- Per millor organització serà d'obligació compliment el muntatge el dia 17 d'agost 2016.
- En la finalitat d'evitar possibles incidents es durà a terme una inspecció de tots els llocs el dia 18 d'agost 2016 a les 10.00 hores amb l'obligació d'estar present els titulars.
c) Les taxes d'ocupació seran les mateixes de fires:
L'abonament de les taxes serà per avançant, abans de dia 9 d'agost.
L'autorització d'ocupació no podrà ser objecte de donació, cada parada i remolc haurà de fer una sol·licitud individual.
Queda prohibit la venda de begudes alcohòliques exceptuant la cervesa.
Segon. Obrir un termini de 15 dies hàbils per a la presentació de sol·licituds a comptar de l'endemà de la publicació del corresponent anunci en el BOIB. La informació també es podrà obtenir a la pàgina web de l'Ajuntament. La sol·licitud serà facilitada per l'ajuntament i haurà d'anar acompanyada de la documentació següent:
1. LES PARADES DE LLEPOLIES, DOLÇOS, XURRERIES I ALTRES LLOCS...
1.1. Documentació a lliurar amb la sol·licitud (Annex III):
a) DNI
b) Darrer rebut d’autònom
c) Certificat de l’impost d’activitats econòmiques en el regim que pertoqui.
d) Pòlissa de l’assegurança de Responsabilitat Civil i comprovant de pagament
e) Declaració responsable (Annex I).
f) Fotografia de la parada i dels productes que es venen.
1.2. Documentació a lliurar dia 18 d'Agost a les 10.00 hores:
g) Contracte de la companyia subministradora d'electricitat.
2. LES PARADES DE SNACK, HAMBURGUESARIA, ROSTITS I PINXOS....
2.1. Documentació a lliurar amb la sol·licitud (Annex IV) :
a) DNI
b) Darrer rebut d’autònom
c) Certificat de l’impost d’activitats econòmiques en el regim que pertoqui.
d) Pòlissa de l’assegurança de Responsabilitat Civil i comprovant de pagament
e) Declaració responsable (Annex I).
f) Resolució del registre de Salut Pública d'establiments minoristes de les Illes Balears en el cas que pertoqui.
g) Fotografia de la parada i dels productes que es venen.
2.2. Documentació a lliurar dia 18 d'Agost a les 10.00 hores:
e) Contracte de la companyia subministradora d'electricitat.
3. ITINERANTS MAJORS I MENORS
3.1. Documentació a lliurar amb la sol·licitud (Annex V):
a) DNI
b) Darrer rebut d’autònom
c) Certificat de l’impost d’activitats econòmiques en el regim que pertoqui.
d) Pòlissa de l’assegurança de Responsabilitat Civil i comprovant de pagament.
e) Declaració responsable (Annex I).
f) Declaració responsable d'instal.lació, inici i exercici d'activitat itinerant.
Art.56 Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears (Annex II).
g) Resolució d’inscripció en el Registre Autonòmic d’Activitats Itinerants.
h) Projecte tipus d'activitat temporal.
i) Certificat de l'oca en vigor de la instal·lació elèctrica per itinerants majors.
j) Fotografia de l'atracció.
3.2. Documentació a lliurar dia 18 d'Agost a les 10.00 hores:
a) En el cas d’activitats itinerants, una vegada fet el muntatge per a poder exercir l’activitat serà necessari presentar certificat tècnic de final de muntatge subscrit per un tècnic/a competent, acreditatiu que la instal·lació s’ha fet d’acord amb el projecte tipus i amb les condicions mínimes imposades, així com que s’han adoptat totes les condicions de seguretat segons la normativa sectorial d’aplicació.
b) Contracte de la companyia subministradora d'electricitat.
Tercer. El procediment d'adjudicació serà per puntuació a ponderar segons els criteris de valoració de cada tipus de lloc, i serà d'una puntuació de 0 a 10 punts com a màxim.
Criteris de puntuació per els llocs :
Quart. Designar la Comissió de Valoració que estarà integrada per :
Els annexos a què fa referència el present anunci s'han publicat a la pàgina web de l'Ajuntament de Felanitx (www.ajfelanitx.net).
Felanitx, 16 de juny de 2015
El batle
Joan Xamena Galmés