Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 7023
Notificació r.b.253-2016 incoació procediment sancionador en matèria de neteja de les vies públiques

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que, intentada la notificació a David Aledo Terrassa, no s’ha pogut practicar, de conformitat amb allò que disposa l’art. 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, es fa mitjançant aquest anunci que es publicarà en el Boletín Oficial del Estado, i en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i en el tauler d’edictes de l´Ajuntament d’Alaró, de la següent:

“Resolució de batlia (núm. 253-2016).

Vist l’informe de la policia local de 29 de febrer de 2016 (registre d’entrada núm. 1010, de 29.03.2016).

En exercici de les atribucions conferides per l’article 21,1,n de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de las bases del règim local,

resolc:

- Iniciar procediment administratiu sancionador contra (dades personals ocultes) per una infracció de l’ordenança reguladora de la neteja de les vies públiques, instal.lacions públiques i de la recollida de residus urbans municipals, de 24 de maig de 2007 (Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, núm.130 de 28.08.2007).

Contingut d’aquest procediment sancionador:

1r. Identificació de la persona presumptament responsable.

(dades personals ocultes)

2n. Fets que motiven la incoació del procediment.

El dia 27 de febrer de 2016, a les 10’45 hores, en el C/ de can Coxetí, personal del servei municipal de manteniment i neteja, han recollit d’una paperera una borsa amb diversos tipus de residus i amb documentació amb el nom de la persona presumptament responsable.

3r. Qualificació provisional del fets, infracció comesa, sanció, i normativa.

La qualificació provisional dels fets, sense perjudici del resultat de la instrucció, és d’infracció de l’article 22 de l’ordenança reguladora de la neteja de les vies públiques, instal.lacions públiques i de la recollida de residus urbans municipals, sense apreciar circumstàncies agreujants o atenuants. La que correspon aplicar és de multa de 60,00 €.

4t. Circumstàncies modificatives de la responsabilitat.

-

5è. Danys i perjudicis ocasionats.

-

6è. Òrgan resolutori competent, fonament normatiu, reconeixement voluntari de la responsabilitat, amb pagament, i finalització.

L’òrgan municipal competent per a la resolució del procediment és la batlia, (art. 21,1,n de la Llei 7/1985, de 2 d’abril).

La persona presumptament responsable pot reconèixer voluntariament la seva responsabilitat i efectuar el pagament de la sanció pecuniària, amb els efectes d’imposició de sanció i finalització del procediment.

7è. Instructor i secretari del procediment.

Instructor: Jordi Amengual Far, regidor delegat de manteniment i serveis generals. Ssecretari: Jaume Nadal Bestard, secretari de l’ajuntament.

Ambdós recusables en els termes prevists en els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

8è. Mesures de caràcter provisional acordades.-

9è. Dret a formular al·legacions, audiència, proposició de prova i terminis.

De conformitat amb el que disposa l’art. 8,3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, reglament del procediment en l’exercici de la potestat sancionadora, la persona interessada podrà formular al·legacions i proposar prova, concretant el mitjans que es vulguin fer servir, dins el termini comú de 15 dies hàbils comptats a partir del dia següent al rebut de la present notificació.

Així mateix, i dins aquest termini, la persona interessada podrà consultar l’expedient administratiu que consta de: informe de la policia local, documentació trobada dins la borsa, i d’aquest acord d’incoació.

Advertència:

Si no s’efectuen al·legacions dins el termini esmentat, la iniciació podrà ser considerada proposta de resolució (art. 8,4 del Decret 14/1994, de 10 de febrer).

10è. Terminis.

L’expedient s’ha de resoldre en el termini màxim d’un any des de la data d´incoació i s’entendrà caducat el procediment, i es procedirà a l’arxiu de les actuacions, una vegada transcorregut el venciment del termini en què s’hagué de dictar la resolució.”

Cosa que es fa pública pel seu coneixement i efectes.

Alaró, 9 de juny de 2016.

el secretari,

Jaume Nadal Bestard