Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE DEIÀ
Núm. 6948
Aprovació definitiva de l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius
Versió PDF
Es fa públic que durant el període d'exposició pública de l'acord d'aprovació provisional de la modificació de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius, aprovada en sessió plenària de dia 6 de maig de 2016, BOIB nº 62, de 17 de maig, no s'ha presentat cap al·legació, per la qual cosa es considera aprovat definitivament, procedint a la publicació del text íntegre de l'esmentada ordenança:
ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS I UTILITZACIÓ DE FOTOCOPIADORA I FAX
FONAMENTO LEGAL
Article 1º
De conformitat amb l'art. 20 de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, s'estableix la taxa en forma de segell municipal, que gravarà tots els documents que a instàncies de part s'expedeixin o es lliurin a l'Administració o Autoritats Municipals.
OBLIGACION DE CONTRIBUIR
Article 2º
1. Fet imposable. L'activitat municipal duta a terme amb motiu de la tramitació, a instàncies de part, dels documents que s'expedeixin o que es lliurin a l'Administració o a les Autoritats municipals, la utilització de fotocopiadora i fax.
2. L'obligació de contribuir s'originarà al moment de presentació de la sol·licitud que iniciï l'expedient.
3. Subjecte passiu. Les persones naturals o jurídiques que sol·licitin, provoquin o en interès de les quals s'efectuï la tramitació d'un expedient.
4. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a les quals es refereixen els art. 38 i 39 de la Llei General Tributària.
Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats o els síndics, interventors o liquidadors de deutes, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l'extensió que assenyala l'art. 40 de la Llei General Tributària.
BASES I TARIFES
Article 3º
Constituirà la base de la present exacció la naturalesa dels expedients a tramitar i documents a expedir.
Article 4ª
Les tarifes a aplicar per tramitació seran les següents:
|
Per cada certificació de documents expedits a instàncies de part |
10,00 € |
|
Per cada certificació del Padró d'Habitants |
1,20 € |
|
Per cada expedient d'alta o traspàs de titularitat de finques rústiques o urbanes |
30,00 € |
|
Reintegraments de contractes administratius |
6,00 € |
|
Per constitució, substitució i devolució de fiances per a licitadors i obres municipals, per cada acte |
6,00 € |
|
Informes que emetin els tècnics municipals en expedients administratius o en virtut de manament judicial a instàncies de part i en interès particular, per informe |
30,00 € |
|
Els mateixos quan sigui necessari el desplaçament del personal per informe |
60,00 € |
|
Per cada expedient de concessió de cartells |
30,00 € |
|
Certificats final d'obra |
100,00 € |
|
Cèdules urbanístiques |
35,00 € |
|
Certificats sobre antiguitat d'edificis |
100,00 € |
|
Segregacions urbanes i rústiques |
100,00 € |
|
Emplenament de documentació que requereixi recerca |
162,00 € |
|
Certificació d'actuacions policials (civils, administratives) |
38,00 € |
|
Fotocòpies (a partir de la 5ª còpia) |
0,05€ |
|
Utilització de Fax - Territori nacional - Estranger |
1€ 2€ |
DISPOSICIÓ FINAL
La present Ordenança, entrarà en vigor a partir de la seva publicació en el “Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears” i començarà a aplicar-se a partir d'1 de gener de 1990, romanent en vigor fins a la seva modificació o derogació expresses.
La ultima modificació ha estat publicada en el BOIB nº 127 de data 7-09-2004.
Deià, a 14 de juny de 2016
La Batlessa,
Magdalena López Vallespir