Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 6789
Departament de Mobilitat - Unitat Administrativa de Multes Acord junta de govern inici expedient de contractacio de serveis informàtics auxiliars de Multes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de Palma de dia 8 de juny de 2016 ha adoptat el següent acord:

1r.- Iniciar l’expedient per a la contractació dels serveis informàtics auxiliars de l’unitat administrativa de gestió de multes de trànsit (multes), amb una durada de dos anys, a partir de l’inici del servei.

2n.- Aprovar els plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques per la contractació dels serveis informàtics auxiliars de l’unitat administrativa de gestió de sancions de trànsit, mitjançant procediment obert no subjecte a regularització harmonitzada, que s’adjunten com annex.

3é.- Autoritzar una despesa global de 150.000 €, IVA inclòs, que s’ha de carregar a la partida 02.93201.22729 del pressupost de despeses  amb el desglossament següent :

Any

Total (IVA inclòs)

2016

31.250,00 €

2017

75.000,00 €

2018

43.750,00 €

5è.- Publicar aquest acord al BOIB, als efectes d’informació pública, per un termini de 10 dies naturals.

6è.- Donar trasllat al Servei de Contractació per la realització dels tràmits adients per l’adjudicació de l’esmentada contractació.

S’anuncia l’esmentat acord als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de 10 dies naturlas a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General d’aquest Ajuntament. Els esmentats plecs estaran exposats a la Unitat Administrativa de Multes del Departament de Mobilitat d’aquest Ajuntament, a l’Av de Sant Ferran, edifici de la Policia Local, de dilluns a divendres de 8’30 a 13’30 H.

 

Palma, 10 de juny de 2016

El cap de la U. A. de Multes de Trànsit
Rafel Vidal Coll