Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 6789
Departament de Mobilitat - Unitat Administrativa de Multes Acord junta de govern inici expedient de contractacio de serveis informàtics auxiliars de Multes
Versió PDF
La Junta de Govern de Palma de dia 8 de juny de 2016 ha adoptat el següent acord:
1r.- Iniciar l’expedient per a la contractació dels serveis informàtics auxiliars de l’unitat administrativa de gestió de multes de trànsit (multes), amb una durada de dos anys, a partir de l’inici del servei.
2n.- Aprovar els plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques per la contractació dels serveis informàtics auxiliars de l’unitat administrativa de gestió de sancions de trànsit, mitjançant procediment obert no subjecte a regularització harmonitzada, que s’adjunten com annex.
3é.- Autoritzar una despesa global de 150.000 €, IVA inclòs, que s’ha de carregar a la partida 02.93201.22729 del pressupost de despeses amb el desglossament següent :
|
Any |
Total (IVA inclòs) |
|---|---|
|
2016 |
31.250,00 € |
|
2017 |
75.000,00 € |
|
2018 |
43.750,00 € |
5è.- Publicar aquest acord al BOIB, als efectes d’informació pública, per un termini de 10 dies naturals.
6è.- Donar trasllat al Servei de Contractació per la realització dels tràmits adients per l’adjudicació de l’esmentada contractació.
S’anuncia l’esmentat acord als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de 10 dies naturlas a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General d’aquest Ajuntament. Els esmentats plecs estaran exposats a la Unitat Administrativa de Multes del Departament de Mobilitat d’aquest Ajuntament, a l’Av de Sant Ferran, edifici de la Policia Local, de dilluns a divendres de 8’30 a 13’30 H.
Palma, 10 de juny de 2016
El cap de la U. A. de Multes de Trànsit
Rafel Vidal Coll