Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 6627
Aprovació inicial de la Modificació Puntual del Pla General d’Ordenació Urbana de Ciutadella de Menorca per tal de
permetre l'ús administratiu al sistema portuari i costaner (clau 2abis)
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària de dia 21 d’abril de 2016, en el punt 3r de l’Ordre del Dia, va adoptar el següent acord:
“Primer.- Aprovar inicialment la Modificació Puntual del Pla General d’Ordenació Urbana de Ciutadella de Menorca per tal de permetre l'ús administratiu al sistema portuari i costaner (clau 2abis).
Segon.- D’acord amb l’article 54.2 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl, sotmetre la modificació esmentada a informació pública durant el termini d'un mes, mitjançant la publicació d'un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un dels diaris de major difusió de les Illes Balears, en la seu electrònica i en el tauler d'anuncis físic de l'Ajuntament.
Tercer.- De conformitat amb l'article 102 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i durant el termini d'un mes esmentat, donar audiència a les associacions veïnals i de defensa de les persones consumidores i usuàries establertes en l'àmbit territorial de la modificació puntual, inscrites en el Registre Municipal d'associacions veïnals, les finalitats de les quals guardin relació directa amb l'objecte de la modificació.
Quart.- D'acord amb l’article 54.2 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl (LOUS), sol·licitar durant el termini d'un mes esmentat, informe a les següents administracions o ens les competències dels quals es poden veure afectades:
1. Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme (Direcció General de Desenvolupament Tecnològic) del Govern de les Illes Balears.
2. Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat (Direcció General de Mobilitat i Transports) del Govern de les Illes Balears.
3. Departament de Medi Ambient i Reserva de Biosfera del Consell Insular de Menorca.
4. Departament de Presidència (Direcció Insular de Carreteres) del Consell Insular de Menorca.
5. Departament de Cultura i Educació (Servei de Patrimoni Històric) del Consell Insular de Menorca.
6. Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca (Direcció General d'Educació Ambiental, Qualitat Ambiental i Residus) del Govern de les Illes Balears.
7. Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca (Direcció General de Recursos Hídrics) del Govern de les Illes Balears.
8. Ministeri de Justícia (Sotssecretaria).
Cinquè.- Un cop transcorregut el termini d'informació pública, a la vista de les al·legacions presentades, i previ a l'aprovació definitiva per part del Ple de l'Ajuntament, demanar, en aplicació de l'article 54.4 de la LOUS, informe preceptiu a les següents administracions i organismes (s'indica el termini d'emissió):
· Comissió d'Emergències i Protecció de les Illes Balears, 2 mesos (article 18.2 de la Llei 3/2006, de 30 de març, de gestió d'emergències de les Illes Balears)
· Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme (telecomunicacions), 3 mesos (article 35.2 de la Llei 9/2014, de 9 de maig, general de telecomunicacions)
· Sotssecretaria del Ministeri de Defensa, 1 mes (disposició addicional segona del Reial decret legislatiu 7/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de sòl i rehabilitació urbana)
· Govern de les Illes Balears, 1 mes (article 3 de la Llei 9/1990, de 20 de juny, d'atribució de competències als Consells Insulars en matèria d'urbanisme i habitabilitat)
· Direcció General de Sostenibilitat de la Costa i el Mar. Servei perifèric de Costes, 2 mesos (article 117.2 de la Llei 22/1988, de 28 de juliol, de Costes). La documentació ha de complir els requisits de l'article 227 del Reial decret 876/2014, de 10 d'octubre, pel qual s'aprova el reglament general de costes.
· Ports de les Illes Balears, 2 mesos (article 18 de la Llei 10/2005, de 21 de juny, de ports de les Illes Balears)
· Institut Balear de la Dona, 1 mes (article 7.g de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona)
Sisè.- De conformitat amb la interpretació formulada pel Consell Consultiu de les Illes Balears en el Dictamen 75/2015, un cop obtingudes i analitzades les contestacions anteriors, sol·licitar al Consell Insular de Menorca l'informe preceptiu previ a l'aprovació definitiva, a emetre en el termini màxim d'un mes, d'acord amb l'establert en l'article 54.5 de la LOUS.
Setè.- Suspendre, de conformitat amb l’art. 50.2 de la LOUS, la tramitació i aprovació de plans de desenvolupament, d'instruments de gestió, així com l'atorgament de tota classe d'autoritzacions i llicències urbanístiques i la possibilitat de presentar comunicacions prèvies en l'àmbit objecte de la present modificació (parcel·la cadastral 11841115EE7218S0001RE) durant el termini de dos anys, o fins a l'aprovació definitiva de la modificació puntual. Tot açò sense perjudici que el termini de suspensió es pugui ampliar d'acord amb el règim previst en l'article 50 esmentat, i en el benentès que mentre duri la suspensió es podran tramitar els instruments i atorgar les llicències o presentar les comunicacions prèvies que es basin en el règim vigent i siguin compatibles amb les determinacions de la modificació puntual inicialment aprovada."»
Ciutadella de Menorca, 1 de juny de 2016
L’Alcaldessa,
Joana Gomila Lluch