Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 6584
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Convocatòria pública per a la provisió temporal en comissió de serveis pel sistema de lliure designació del lloc de treball de director/a administratiu/va d’Urbanisme (F30950001)
Versió PDF
La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 9.616 de 31 de maig de 2016 , va acordar el següent:
Convocar pel sistema de LLIURE DESIGNACIÓ en comissió de serveis, el lloc de treball que es relaciona a continuació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d’acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s’indiquen a continuació:
Lloc de treball F30950001
DIRECTOR/A ADMINISTRATIU/VA D’URBANISME, de l’Àrea Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne
NÚMERO DE LLOCS A COBRIR: 1
ES/SUB/CLASSE:
Tots el cossos, escales i subescales dels grups als quals està adscrit, excepte docents i sanitaris
FUNCIONARIS/FUNCIONÀRIES QUE PODEN PRENDRE-HI PART:
Grup A, Subgrup A1.
REQUISITS:
- Personal funcionari de carrera que tingui com a requisit d’accés Llicenciatura o Grau en Dret
- Coneixement de nivell de català: C1
Funcions del lloc de treball:
A més de les funcions genèriques del lloc de treball, les següents funcions específiques:
- Dirigir i coordinar els serveis administratius de la Gerència.
- Dirigir i inspeccionar l'activitat administrativa per a la correcta tramitació dels expedients de la Gerència.
- Preparar i fer propostes en els assumptes de la seva competència.
- Complir i fer complir al personal sota el seu comandament, les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.
Durada
La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:
a) Quan el lloc de treball es proveeixi en forma definitiva.
b) En el termini màxim d’un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta informe de l’òrgan competent en contra, es podrà prorrogar per un altre any.
c) Quan cessin les raons d’urgència i necessitat inajornable que la motivaren.
d) En cas de supressió o amortització del lloc de treball.
La limitació temporal prevista a l’apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.
Publicitat
Aquesta convocatòria es publicarà a la intranet de l’Ajuntament. A més a més, en el cas que el lloc de treball sigui susceptible de ser ocupat per personal d’altres administracions públiques diferents a l’administració d’aquest Ajuntament, es publicarà a la pàgina web http://www.palmademallorca.es, al BOIB i al BOE, si escau.
Requisits dels aspirants
Per poder participar en aquesta convocatòria, el personal interessat ha de reunir la condició de funcionari o funcionària de carrera en actiu a alguna de les administracions públiques a què, en cada cas, el lloc de treball es trobi obert; i a més a més, la resta de requisits d’ocupació que, per a cada lloc de treball convocat, prevegi la Relació de Llocs de Treball d’aquest Ajuntament, i que s’han indicat en aquesta convocatòria.
Les persones en situació de comissió de serveis tindran dret a la reserva del seu lloc de feina de procedència i percebran les retribucions corresponents al lloc de treball efectivament ocupat.
Sol·licituds i termini de presentació
Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d’aquest Ajuntament. Així mateix adjuntaran el seu currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics; l’administració podrà en qualsevol moment exigir o comprovar l’acreditació del mèrits al·legats. Tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l’art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de sol·licituds serà de SET DIES HÀBILS, comptats a partir de l’endemà que es publiqui al BOE.
Resolució i publicació
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l’Àrea Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne dictarà resolució amb indicació de les persones seleccionades d’acord amb l’informe emès per l’òrgan al que es trobi adscrit el lloc de treball convocat, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap dels aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació. Aquesta resolució es publicarà així mateix en la intranet municipal, i en la pàgina web esmentada, si s’escau.
Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar per l’òrgan competent un nou candidat d’entre els aspirants.
Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 03 de juny de 2016
El cap de departament de Personal
p.d. Decret de batlia núm. 1629, de 04/02/2016 (BOIB núm. 18 de 06/02/2016)
Joan Miquel Escales Vidal