Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 6550
Modificació delegació d'atribucions i competències

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aquesta Alcaldia va emetre, en data 01 de juny de 2016, el Decret núm. 969/16, que a continuació es transcriu:                                       

“ASSUMPTE: MODIFICACIÓ DELEGACIÓ D’ATRIBUCIONS I COMPETÈNCIES

Atès que, per renuncia al càrrec d’un regidor del PSOE, s’ha de procedir a reorganitzar l’Ajuntament amb modificació de càrrecs i delegació de competències atorgades per Decret d’Alcaldia 943/15.

Fent ús de les atribucions que confereix la Llei, i en particular els articles 43 i 44 del RD 2568/86,  de 28 de novembre,  RESOLC :

PRIMER.- Deixar sense efecte les delegacions efectuades mitjançant Decret d’Alcaldia núm. 943/15.

SEGON.- DELEGAR la DIRECCIÓ POLÍTICA  amb les COMPETÈNCIES que s’assenyalen de les següents ÀREES de l’AJUNTAMENT, als regidors o regidores que s’indiquen:

2.1.- SRA FRANCISCA RIBAS RIBAS es delega, HISENDA I PRESSUPOST,  MOBILITAT , COORDINACIÓ I GESTIÓ  ÀREA ADMINISTRATIVA INTERNA I AMB ALTRES ADMINISTRACIONS,  PRESIDÈNCIA MESAS  DE CONTRACTACIÓ, GESTIÓ INTERNA POLICIA LOCAL, TREBALL I FORMACIÓ, INICI, TRAMITACIÓ I RESOLUCIÓ D’EXPEDIENTS, D’INFRACCIÓ D’ORDENANCES MUNICIPALS, DE RESPONSABILITAT PATRIMONIAL.

La delegació efectuada, inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions o particulars i la direcció interna, ordenació  de pagaments, emissió de certificats  i notificacions  de les resolucions administratives relativa a l’àrea que es delega i de les actuacions relatives a liquidacions de taxes, imposts, tauler d’anuncis, Padró Municipal d’Habitants i firma de certificats d’inventari de bens.

2.2.- ANGEL LUIS GUERRERO DOMINGUEZ es delega, URBANISME i ACTIVITATS, ORDENACIO DE TERRITORI , AIGUA  I ENERGIES.

La delegació efectuada, inclou la firma de documents, per presentar davant altres administracions o de tràmit, necessaris per poder executar les competències que en aquesta matèria s’atribueixi per la legislació vigent o futura a l’alcalde ,i  en concret:

- En matèria de LLICÈNCIES I AUTORITZACIONS:

- Tramitació de procediments relacionats amb tot tipus de llicències urbanístiques i certificats urbanístics i d’antiguitat.

- Atorgament o, denegació de llicències urbanístiques amb excepció de les recollides en els apartats d) f) i l) de l’article 134.1 LOUS.

- Tramitació de procediments relacionats amb les activitats previstes en la vigent llei 7/2013 o la que la substitueixi.

- Emissió de certificats finals i parcials d’obra, excepte els relatius a edificis d’habitatges plurifamiliars.

- Signatura d’actes de recepció d’urbanitzacions

- Llicències d’ocupació de via pública i guals

- En matèria DE DISCIPLINA URBANÍSTICA:

- Inici i tramitació d’expedients de disciplina urbanística.

- Ordres de paralització i precinte, i qualsevol altres mesures o diligències que puguin tenir caràcter previ a l’inici d’expedient de disciplina urbanística

- En matèria SANCIONADORA:

- Inici d’expedients sancionadors en relació amb la llei 7/j2013 d’activitats o la que la substitueixi i resolució dels mateixos sempre que no superin la quantia de 30.000 €.

-  Inici d’expedients sancionadors en matèria de disciplina urbanística i resolució dels mateixos sempre que no superin la quantia de 30.000 €.

- La competència en matèria sancionadora compren la competència per adoptar mesures cautelars.

La delegació efectuada inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions, o actes de tràmits necessaris per poder executar la direcció interna en la tramitació d’expedients del Departament. S’inclou la resolució dels recursos de reposició i al·legacions presentades contra els actes objecte de delegació.

2.3.- SRA. ANA RIBAS ALONSO, es delega PERSONAL, HABITATGE,  POLITICA SOCIAL I SANITAT I DEPENDÈNCIA, IGUALTAT, COOPERACIÓ, IMMIGRACIÓ I   ESPORTS

La delegació efectuada inclou la tramitació i expedició de targetes d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda, signatures de contractes laborals aprovats prèviament per l’alcalde, la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’alcalde.

2.4.- SRA. ELENA JULIA BENLLOCH BOTTINI, es delega AUTORITZACIONS i GESTIONS  DE MERCATS, TURISME, CULTURA I COMERÇ

La delegació efectuada, inclou la firma de documents, per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’Alcalde.

2.5.- SR. FRANCISCO RAMON TUR, es delega PARTICIPACIO CIUTADANA, PROTECCIO CIVIL, FESTES, RELACIONS INSTITUCIONALS I PATRIMONI 

La delegació efectuada, inclou la firma de documents per presentar davant altres Administracions o particulars i la direcció interna, i els tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’Alcalde.

2.6.- SRA. MARIA JOSE GUISADO COSTA, es delega EDUCACIÓ, JOVENTUT I TIC.

La delegació efectuada inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’alcalde.

2.7. - SR. JOSÉ CARDONA CARDONA, es delega  MEDI AMBIENT, NETEJA I RESIDUS,  PLATGES I LITORAL.

La delegació efectuada inclou la firma de documents per presentar davant altres administracions, davant tercers o, de tràmits necessaris per poder executar les competències que en aquestes matèries s’atribueix la legislació vigent o futura a l’alcalde.

2.8.– Els actes dictats en exercici de les atribucions, anteriorment assenyalades, s’entenen dictats per l’Alcalde ,d’acord amb el que disposa l’apartat 4 de l’article 13 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, en la seva redacció donada en la Llei 4/99  i els mateixos posen fi a la via administrativa, de conformitat amb el que disposa l’article 52.2.b)  de la Llei 7/85 de 2 d’abril.

2.9.- En totes les resolucions que es dictin de les competències delegades expressament, s’ha de fer constar  el numero i la data del Decret de delegació, tal com diu l’article 13-4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre.

 2.10.- Les competències anteriorment assenyalades en cap cas  podran ser delegades a favor de terceres persones i seran exercides personalment per l’òrgan delegat, tot això sense perjudici que aquest pugui, en qualsevol moment, sotmetre a la consideració i resolució  de l’Alcaldia, amb caràcter excepcional i proposta raonada qualsevol assumpte atribuït a les competències delegades. Així mateix, l’alcalde podrà en qualsevol moment procedir a la revocació o qualsevol altre figura afí de les competències delegades.

2.11.- Que es publiqui en el BOIB, es notifiqui a les persones interessades i se’n doni compte al Ple en la primera sessió que es farà, tot això conforme estableix i a les efectes establerts a  l’article 44 del RD 2568/86, de 28 de novembre.

Ho mana i signa el Sr. Alcalde, Josep Marí Ribas.

Sant Josep de sa Talaia, 01 de juny de 2016

L’Alcalde, Josep Marí Ribas

davant meu, La Secretària, María Domingo García”

La qual cosa es publica perquè tothom en prengui coneixement

Sant Josep de sa Talaia, 03 de juny de 2016.

   

L’ALCALDE

 Josep Marí Ribas