Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 6438
Contracte de serveis de treballs de manteniment dels elements de fusta dins i fora dels edificis municipals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Decret núm. 1316/2016 de data 02 de juny 2016, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, un únic criteri d’adjudicació, el preu més baix, per a l’adjudicació del contracte de serveis de treballs de manteniment dels elements de fusta dins i fora dels edificis municipals.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada de l'àrea de Contractació per Decret de Batlia núm. 1642/2015.

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. SERVEIS 05/2016

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Servei

b) Descripció.- Servei de de treballs de manteniment dels elements de fusta dins i fora dels edificis municipals.

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

d) Domicili.- Andratx

e) Codi postal.- 07150

f) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys, possibilitat de pròrroga d’1 any més

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Un únic criteri d'adjudicació, el preu més baix.

4. Pressupost base de la licitació:

El preu màxim total del contracte és de 21.780 €

 

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA

6. Requisits específics del contractista:

Solvència econòmica i financera:

Volum anual de negocis per import igual o superior a 36.450 € en el compte de pèrdues i guanys de qualsevol dels tres darrers exercicis comptables aprovats i dipositats en el Registre Mercantil o oficial que correspongui, acreditat mitjançant certificació, nota simple o informació anàloga expedida pel Registre i que contengui els comptes anuals sempre que estigui vençut el termini de presentació, i es trobin dipositades; si el darrer exercici es trobés pendent de dipòsit, han de presentar-les acompanyades de la certificació de la seva aprovació per l'òrgan competent per això i de la seva presentació al Registre. Els empresaris individuals no inscrits han de presentar el seu llibre d'inventaris i comptes anuals legalitzades pel Registre Mercantil.

Solvència tècnica:

Una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys que inclou import, data i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari.

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.

Hora límit: 13 hores

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 12,13 i 14 del Plec de Clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari.

10. Altres Informacions.

 

Andratx, 2 de juny de 2016

La Regidora Delegada de Contractació

Estefania Gonzalvo Guirado