Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PUIGPUNYENT
Núm. 6366
Convocatòria d’adjudicació mitjançant procediment obert, oferta mes avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació i tramitació urgent, per a la Gestió del servei públic d’escola Municipal d’educació infantil de primer cicle de l’Ajuntament de Puigpunyent
Versió PDF
De conformitat amb l’Acord de l’Ajuntament Plenari de data 31 de mai de 2016 mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria d’adjudicació mitjançant procediment obert, oferta mes avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació i tramitació urgent, per a la Gestió del servei públic d’escola Municipal d’educació infantil de primer cicle de l’Ajuntament de Puigpunyent, de conformitat a les dades següents:
1. Entitat adjudicadora: Ajuntament de Puigpunyent
a) Organ de contractació: Plenari
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria Municipal
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Ajuntament de Puigpunyent
2) Domicili: Sa Travessia, 37
3) Localitat i codi postal: Puigpunyent 07014
4) Telèfon: 97161.44.55
5) Telefax: 97161.44.01
6) Correu electrònic. mmulet@ajpuigpunyent.net
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.puigpunyent.cat
8) Data límit d’obtenció d’informació: Quinze dies hàbils comptats a partir del següent de la publicació del present edicte al BOIB
d) Número d’expedient. 102/2016
2. Objecte del Contracte:
a) Tipus: Gestió de servei
b) Descripció: Gestió del servei públic d’escola Municipal d’educació infantil de primer cicle de l’Ajuntament de Puigpunyent
c) Divisió per lots : NO
d) Lloc d’execució
1) Domicili: Escoleta Municipal
2) Localitat i codi postal: Puigpunyent 07014
e) Termini d’execució: Dos anys prorrogables per dos mes
f) Admissió de pròrroga: SI
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: Urgent
b) Procediment: Obert
d) Criteris d’adjudicació:
Criteris d’adjudicació quantificables mitjançant l’aplicació de fórmules: fins a 50 punts.
Per rebaixa del preu màxim indicat en el plec com a tipus de licitació (retribució que rebrà l’adjudicatari del servei): de 0 a 50 punts
Criteris d’adjudicació la quantificació dels quals depèn d’un judici de valor: fins a 50 punts.
1. Gestió pedagògica i organitzativa del servei de l’escola infantil municipal ses Alzinetes. Fins a 20 punts.
Es valorarà:
- Descripció dels sistema de programació i avaluació continuada del servei atenent les activitats pedagògiques, l’organització dels recursos i la gestió del centre especialment, el model que s’implanta i la metodologia emprada, atenent les característiques específiques de l’escola infantil (PEC, PLC, PGA, Organització dels espais, distribució horària,...)
2. Projecte de gestió personal fins a 10 punts.
Es valorarà:
- Descripció dels sistemes de planificació, selecció i contractació dels recursos humans. S’inclourà el sistema previst per a la planificació de recursos i per a la cobertura de baixes i sistemes de supervisió del personal (fins a 2 punts).
- Pla de formació contínua del personal, amb número d’hores anuals inclòs (fins a 1 punt).
- Condicions laborals i tipologia de contracte del personal adscrit als diferents serveis (fins a 2 punts).
- Organigrama, funcions i responsabilitats dels diferents llocs de treball (fins a 2 punts).
- Proposta de recursos humans destinats a cada servei (fins a 2 punts).
- Sistemes de control i supervisió dels professionals i sistemes per garantir l’estabilitat de la plantilla (fins a 1 punt).
3. Projecte pedagògic dels serveis d’enfortiment de les capacitats educatives a les famílies. Fins a 5 punts.
Es valorarà:
- Planificació dels espais de trobada per als pares i mares: conferències, xerrades, tallers de formació... en què els pares puguin intercanviar opinions i debatre sobre temes d’interès.
4. Relació de l’escoleta ses Alzinetes amb el context educatiu del municipi. Fins a 5 punts.
5. Altres millores sense cost per l’Ajuntament. És necessari incorporar memòria i pressupost de cada una de les millores a considerar. Fins a 9 punts.
Es valorarà:
Innovacions aplicades a l’escoleta:
A la pràctica educativa (metodologies innovadores). Fins a 7 punts.
Altres. Fins a 2 punts.
6. Descripció de mecanismes d’avaluació de la qualitat del servei que s’aplicaran. Fins a 1 punt.
4. Valor estimat del contracte: Tenint en compte la durada inicial i les possibles pròrrogues, el valor del contracte es fixa en 104.216,12€ anuals x 4= 416.864,48 €
Pressupost base de licitació consisteix en l’import màxim que percebrà el contractista per part de l’Ajuntament i es fixa en 48.830,12 € anuals, diferència entre les despeses del servei (reflectides en l’estudi econòmic) i els ingressos que directament reb l’adjudicatari dels usuaris.
Tenint en compte la durada inicial del contracte (2 anys), el pressupost base de licitació màxim del contracte és de 97.660,24€.
6. Garanties exigides.
Provisional (import): 0 euros.
Definitiva : 5 % de l’adjudicació
7. Requisits específics del contractista:
a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional
b) Altres requisits específics: Els empresaris hauran de comptar, així mateix, amb l’habilitació empresarial o professional exigible per a la realització de la prestació objecte del contracte.
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: Quinze dies hàbils comptats a partir del següent de la publicació del present edicte al BOIB
b) Modalitat de presentació: Sobres tancats
c) Lloc de presentació:
1.- En el Registre General de l’Ajuntament de Puigpunyent : L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 h a 14h,
2.- En qualsevol de les formes establertes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú,
9. Mesa de contractació.
La Mesa de contractació estarà integrada pels següents membres:
President: el Batle o persona en qui delegui.
Vocals:
- Tres membres nomenats pel Batle, que representin els grups polítics integrants de la Corporació.
- La Secretària Interventora de la Corporació.
Secretari: un funcionari de la Corporació que actuarà en qualitat de secretari de la Mesa de Contractació, i que tindrà veu però sense vot
10. Despeses de Publicitat: A càrrec de l’adjudicatari
El plec de clàusules administratives i prescripcions tècniques es poden consultar a la pàgina web de l’Ajuntament de Puigpunyent
– www.puigpunyent.cat - .
Puigpunyent a 2 de juny de 2016
L’Alcalde,
Gabriel Ferrà Martorell