Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
FUNDACIÓ PILAR I JOAN MIRÓ A MALLORCA
Núm. 6370
Fundació Pilar i Joan Miró. Nomenament de la Comissió de selecció per a la plaça de tècnic de grau superior del Departament d’Administració de la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca
Versió PDF
Publicades al BOIB núm. 63, de 19 de maig de 2016 la convocatòria i les bases per a la selecció d’una plaça de tècnic de grau superior del Departament d’Administració de la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca, s’ha de donar compliment a la base 4a: “La Comissió de Selecció estarà formada per un president: el director de la Fundació i quatre vocals (quatre titulars i quatre suplents): dos representant del Govern de les Illes Balears i dos representants de l’Ajuntament de Palma, amb els seus suplents corresponents, dels quals un vocal actuarà com a secretari/tària.” “La composició de la Comissió es farà pública abans que conclogui el termini de presentació de sol·licituds.”
El termini per a la presentació de candidatures finalitza el proper dia 8 de juny de 2016.
Per això i de conformitat amb els articles 18 i 20 dels Estatuts de la Fundació dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Nomenar la comissió de selecció per a la plaça de tècnic de grau superior del Departament d’Administració de la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca les següents persones:
PRESIDENT a proposta de la Fundació
Titular: Francisco Copado Carrralero
Suplent:Pedro Homar Oliver
VOCALS:
Del Govern de les Illes Balears
Titular: Josep Gabriel Pomar Ordinas
Suplent: Isabel Serna Benbassat
Titular: Beatriz Marañón Moyà
Suplent: Joan Josep Manila Pou
De l’Ajuntament de Palma
Titular: Maria Gloria Belmonte Barcia
Suplent: Antoni Pol Coll
Titular: Catalina Pascual Ripoll
Suplent: Marina Mascaró Sánchez
2. Donar-ne compte a la propera reunió de la Comissió de Govern de la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca.
Palma, 27 de maig de 2016
El president
Miquel Perelló Oliver