Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

AGÈNCIA DEL TURISME DE LES ILLES BALEARS

Núm. 6423
Resolució del president de l'ATB, de 2 de juny de 2016, per la qual s'aproven les bases de la convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració en modalitat de co-màrqueting promocional amb l'Agència de Turisme de les Illes Balears (ATB) en accions promocionals en mercats exteriors durant l'any 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme, a través de l'Agència de Turisme de les Illes Balears (d'ara endavant la ATB), presenta una convocatòria pública dins d'un marc de col·laboració públic-privat que permeti unir esforços i consolidar la notorietat de les marques en els mercats emissors durant els mesos d'octubre de 2016 a abril de 2017, tot això amb la finalitat de promocionar la temporada turística baixa i mitjana de les Illes Balears, mitjançant l'aplicació del co-màrqueting promocional en accions concretes.

La participació en aquesta convocatòria de co-màrqueting promocional subjecta als principis de publicitat, transparència, cooperació i eficiència de la utilització dels recursos públics suposa l'acceptació dels termes i condicions establerts en aquestes bases de col·laboració. Atès que la convocatòria inicialment aprovada pel Consell de Direcció de l'ATB i publicada en el BOIB núm. 30 de 5 de març de 2016, va quedar deserta al no concórrer cap entitat dins del termini establert en la convocatòria, amb aquesta nova convocatòria el termini de presentació de propostes de col·laboració estarà obert durant tot el que resta d'anualitat o fins que s'esgoti el crèdit assignat.

La convocatòria va dirigida a la col·laboració amb entitats l'activitat principal de les quals s'emmarqui dins de operador turístic, línia aèria/marítima o comercialitzador de l'oferta turística on-line.

Gràcies a la posada en marxa d'accions promocionals concretes en modalitat de co-màrqueting promocional, les empreses col·laboradores i les marques gestionades per l'ATB uniran part dels seus esforços (pressupostos) promocionals incrementant, de forma conjunta, la seva presència en els mitjans de comunicació i en l'atenció a prescriptors, la qual cosa comportarà una major notorietat i, per tant, facilitat per aconseguir els objectius de comunicació d'ambdues entitats.

Amb aquesta convocatòria es pretén la promoció concreta i efectiva de la destinació Illes Balears mitjançant la unió estratègica promocional dels actius econòmics de les entitats interessades a participar i l'ATB, lligat al trinomi marca/producte/mercat.

Amb això, s'estableix una acció conjunta que potencia la rendibilitat en la gestió dels recursos tant públics com a privats. Així mateix, el co-màrqueting reforça la imatge de marca de les entitats que en ell participen, convertint-se els seus atributs en traccionadors de la demanda.

Entre les finalitats de l'ATB, d'acord amb l'article 2.5 del Decret 26/2012, de 30 de març, pel qual es reorganitza, reestructura i regula l'empresa pública encarregada de la promoció turística de les Illes Balears, cal destacar la de fomentar i impulsar iniciatives del sector turístic amb vista a la promoció del turisme balear, així com la de coordinar, impulsar, gestionar i executar les activitats de promoció turística interior i exterior.

Per tot això, s'aproven annexes a aquesta Resolució, les bases d'una nova convocatòria pública per realitzar convenis de col·laboració amb l'ATB per a les entitats que compleixin amb els requisits establerts a les bases que s'acompanyen.

Palma, 2 de juny de 2016

El president de la ATB

Gabriel Barceló Milta

 

 ANNEX
BASES DE LA CONVOCATÒRIA

1- OBJECTE

L'objecte d'aquesta convocatòria, pública i oberta, és oferir a empreses o entitats privades, nacionals i internacionals, la possibilitat de realitzar convenis de col·laboració en modalitat de co-màrqueting promocional per a la realització de campanyes o accions promocionals que es realitzin entre els mesos d'octubre de 2016 a abril de 2017, tot això amb la finalitat de promocionar la temporada turística baixa i mitjana de les Illes Balears. 

La participació en aquesta convocatòria de co-màrqueting promocional subjecta als principis de publicitat, transparència, cooperació i eficiència de la utilització dels recursos públics suposa l'acceptació dels termes i condicions establerts a les presents bases de col·laboració.

La present convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració, té un pressupost màxim de 200.000 € (impostos no inclosos) amb càrrec al pressupost de l' ATB per a l'exercici 2016. En el cas que la partida reservada fos insuficient, aquesta podrà ser ampliada, si la direcció ho estimés convenient, en funció de la disponibilitat pressupostària.

2. IMPORTS MÀXIMS DE SOLICITUD

Amb la finalitat d'optimitzar els recursos existents, s'estableixen uns imports màxims per proposta de co-màrqueting promocional segons s'indica en la següent taula:

IMPORTS MÀXIMS DE SOLICITUD  (Impostos no inclosos)

Màxim el 50% del total de la proposta presentada

Límit 40.000 euros

D'aquesta manera, les entitats i empreses interessades a participar en aquesta convocatòria podran sol·licitar una col·laboració a l'ATB que en cap cas podrà ser superior al 50% del total de la proposta presentada ni tampoc podrà superar els 40.000 €.

En el cas que el 50% de la proposta presentada excedeixi dels 40.000 € (impostos no inclosos), l'import límit que aportaria la ATB seria 40.000 € (impostos no inclosos).

3. REQUISITS DE LES ENTITATS QUE SOL·LICITEN COL·LABORACIÓ

Podran sol·licitar la col·laboració de l'ATB, en aquesta convocatòria, aquelles empreses o entitats privades, nacionals o d'altres països, l'activitat principal dels quals s'emmarqui dins d' operador turístic, línia aèria/marítima o comercialitzador de l'oferta turística on-line d'acord a les definicions següents:

Operador Turístic: agència majorista que organitza de forma no ocasional viatges combinats i els ven o ofereix a la venda directament o per mitjà d'un detallista.

Línies aèries/línies marítimes: companyia dedicada al transport aeri o marítim de persones o mercaderies en l'àmbit comercial en trajectes regulars o no regulars (xàrter).

Comercialitzadors de l'oferta turística online: agències de viatges i centrals de reserves dirigides al consumidor final que permeten la contractació dels seus serveis a través d'internet. Els serveis que ofereixen poden ser la contractació de bitllets de transport, hotel, lloguer de cotxes, viatges combinats, entrades per a atraccions, etc. Així mateix, poden incloure serveis de valor afegit tals com a blogs de prescripció de destinacions, informació pràctica, aplicacions de viatge, experiències de l'usuari.

4. REQUISITS MÍNIMS DE LES ACCIONS DE CO-MÀRQUETING I TIPOLOGIA DE LES MATEIXES

Les campanyes o accions de co-màrqueting promocional propostes per les entitats sol·licitants de col·laboració han de complir els següents requisits :

- Realitzar-se en el període comprès entre els mesos d'octubre 2016 i abril 2017, amb l'objectiu de promocionar les temporades baixa i mitjana.

- Desenvolupar-se en algun dels mercats emissors prioritaris o d'interès per l'ATB segons la relació següent: Espanya, Alemanya, Regne Unit, Itàlia o França.

- Vincular-se a la promoció de, almenys, algun dels següents productes turístics: Esports, Cultura, Gastronomia, Natura, Mice.

Les campanyes o accions de co-màrqueting promocional propostes pels sol·licitants podran:

- Realitzar-se a través de qualsevol mitjà de comunicació o un altre tipus de suport publicitari (audiovisual, sonor, imprès, on-line, exterior...) en qualsevol dels mercats emissors objecte d'aquesta convocatòria ( Espanya, Regne Unit, Alemanya, Itàlia o França).

- Realitzar-se en espais públics dels nuclis urbans d'algun dels mercats emissors objecte d'aquesta convocatòria (Espanya, Regne Unit, Alemanya, Itàlia o França).

Tenint en compte tot això, els sol·licitants podran proposar a l'ATB accions promocionals de co-màrqueting segons la següent tipologia:

- Publicitat off-line: premsa generalista, revistes divulgatives, revistes especialitzades, ràdio, televisió...

- Publicitat on-line: bàners, microsites, blogs, accions especials...

- Publicitat exterior: tanques, opis, mupis, taxis, metre, autobusos...

- Accions de Street Màrqueting: Accions promocionals a desenvolupar en els nuclis urbans dels mercats emissors objecte d'aquesta convocatòria.

- Accions en Xarxes Socials: Campanyes en xarxes, sorteigs, concursos...

- Accions de Relacions Públiques: Presentacions de destinació a premsa, prescriptors o sector turístic, notes de premsa...

- Altres accions.

5. SOL·LICITUD I FORMA DE PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ

Els sol·licitants hauran de presentar la seva sol·licitud i documentació adjunta segons els models d'annexos que s'adjunten a aquestes bases tal com es descriu a continuació:

- Sol·licitud de co-màrqueting promocional - Annex I

- Documentació administrativa (sobre 1)

- Documentació tècnica (sobre 2)

1.Sol·licitud de co-màrqueting promocional (Annex I)

Es realitzarà mitjançant sol·licitud dirigida al president de l'ATB seguint el model d'ANNEX I (formulari de sol·licitud) contingut en aquestes bases, en el qual s'ha de fer constar el següent:

- Empresa o entitat sol·licitant

- Tipus d'acció

- Target o públic objectiu al que es dirigeix l'acció

- Índex de penetració en el mercat al que es dirigeix l'acció

- Efectivitat prevista de l'acció proposada

- Import total de la campanya/acció proposada en la modalitat de co-màrqueting promocional (impostos no inclosos). Aquest import ha d'incloure totes les despeses generades per la campanya o acció proposada (planificació, producció, creativitats, execució i control).

- Descompte ofert pel sol·licitant expressat en percentatge.

- Import definitiu per a la campanya resultant d'aplicar el descompte ofert pel sol·licitant (impostos no inclosos).

- Import sol·licitat a l'ATB per a la realització de les campanyes o accions de co-màrqueting promocional. Els sol·licitants hauran d'indicar l'import seguint els màxims indicats a l'apartat 2 de les bases i sempre tenint en compte que s'haurà de prendre com a referència l'import de la campanya amb el descompte ofert ja aplicat.

L' incompliment d'un o varis d'aquests requisits (errors o omissió) serà motiu d'exclusió de la proposta per part de la Comissió Tècnica.

 El lliurament de la sol·licitud per si mateixa no serà objecte de valoració sinó que servirà únicament com a document formal de sol·licitud.

2. Documentació Administrativa (sobre 1)

2.1.Persones jurídiques espanyoles

a) Original o fotocòpia acarada o compulsada del certificat d'inscripció en el registre corresponent (registre d'associacions, Registre Mercantil o un altre depenent de tipus entitat), si escau.

b) Original o fotocòpia acarada o compulsada dels estatuts de l'entitat dipositats en el registre esmentat, o degudament inscrita en el Registre Mercantil si escau.

c) Original o fotocòpia acarada o compulsada de la documentació acreditativa de la capacitat de la persona que representa legalment l'entitat sol·licitant per actuar en nom seu, així com del seu DNI.

d) Original o fotocòpia acarada o compulsada de la targeta d'identificació fiscal de l'entitat sol·licitant.

i) Original o fotocòpia acarada de l'alta de la declaració censal de l'inici de l'activitat, alta del IAE amb l'epígraf corresponent.

f) Testimoni judicial, certificació administrativa o declaració responsable atorgada davant una autoritat administrativa o organisme professional qualificat o mitjançant acta de manifestacions davant de  notari públic, de no incórrer en les prohibicions per contractar amb l'administració segons l'article 60 del TRLCSP. Aquesta declaració responsable, o un altre document, ha d'incloure la manifestació   expressa que l'empresa no incorre en cap dels supòsits al fet que es refereix la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la CAIB.

g) Acreditació d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Administració autonòmica, Estatal i la Seguretat Social, emeses pels organismes competents.

h) Declaració responsable que es troba al corrent de pagaments amb l' ATB així com estar al corrent en la justificació de convenis de col·laboració anteriors amb l'ATB. Aquesta declaració serà  comprovada d'ofici per l'àrea de comptabilitat de l'ATB. En el cas que es constatés l'existència de deutes pendents serà motiu d'exclusió de la participació en la convocatòria de col·laboració.

i) Declaració responsable en què es facin constar si ha rebut i/o  sol·licitat ajudes o col·laboracions d'institucions públiques o privades per realitzar el projecte amb el qual podrà col·laborar l'ATB.

j) Els sol·licitants del model de col·laboració de co-màrqueting promocional hauran de lliurar una declaració jurada de la persona responsable de l'entitat, que l'activitat principal de l'empresa o entitat s'emmarca dins de les definicions del punt 3 les bases com  operador turístic, línia aèria/marítima, comercialitzador de l'oferta turística online.

A més, l'entitat ha de presentar una declaració responsable de les accions de màrqueting realitzades durant els dos últims anys anàlegs amb l'objecte d'aquesta convocatòria.

2.2. Persones jurídiques no espanyoles amb activitat a Espanya

a) En el cas que l'entitat pertanyi a un Estat membre de la UE, la capacitat jurídica de l'empresa s'acreditarà mitjançant la presentació de constitució de l'entitat d'acord amb la normativa del seu país, fent constar els estatuts de la mateixa i l'acreditació corresponent, així com fotocopia compulsada del CIF, tots dos traduïts per intèrpret jurat o traducció oficial i postil·lada d'acord amb el conveni de la Haya de 1961.

b) En el cas que l'entitat pertanyi a un Estat que no és membre de la UE, la capacitat jurídica de l'entitat s'acreditarà, mitjançant la documentació relativa a la sucursal o filial a Espanya de l'entitat, degudament inscrita en el registre corresponent i fotocòpia compulsada del CIF.

c) En qualsevol dels dos casos anteriors, s'haurà d'acreditar la capacitat de la persona que representa legalment a l'entitat sol·licitant per actuar en nom seu, així com còpia compulsada del seu passaport/DNI, traduït per intèrpret jurat o traducció oficial i postil·lada d'acord amb el conveni de l'Haia de 1961.

d) Les empreses no espanyoles d'Estats membres de la Unió Europea i els restants empresaris estrangers hauran d'acreditar la documentació que es detalla:

- Testimoni judicial, certificació administrativa o declaració responsable atorgada davant una autoritat administrativa o organisme professional qualificat o mitjançant acta de manifestacions davant de notari públic, de no incórrer en les prohibicions per contractar amb l'administració segons l'ordenament jurídic espanyol i per analogia amb l'ordenament de l'Estat al que pertany.

Aquesta declaració responsable, o un altre document, ha d'incloure la manifestació expressa que l'empresa no incorre en cap dels supòsits al fet que es refereix la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la CAIB.

- Declaració responsable en què es facin constar si ha rebut i/o sol·licitades ajudes o col·laboracions d'institucions públiques o privades per realitzar el projecte amb el qual podrà col·laborar l'ATB.

- Original o còpia compulsada de l'alta de la declaració censal, de l'inici d'activitat i alta de l'Impost d'activitats econòmiques, si és el cas.

- Una declaració jurada de la persona responsable de l'entitat, que l'activitat principal de l'empresa o entitat s'emmarca dins de les definicions del punt 3 de les bases com operador turístic, línia aèria/marítima, comercialitzador de l'oferta turística online.

- Acreditació que la sucursal/filial, si escau, està al corrent de les obligacions tributàries amb l'Administració autonòmica, estatal i la Seguretat Social, mitjançant la presentació de l'oportuna certificació, emesa per l'òrgan competent. En el cas que es tractés d'agent autoritzat per actuar en nom de l'entitat no resident que operi mitjançant oficina de representació, haurà d'aportar la corresponent certificació acreditativa d'estar al corrent de pagament amb l'Administració de l'Estat, l'autonòmica i la Seguretat Social, emesa per l'òrgan competent.

- Declaració responsable que l'entitat es troba al corrent de pagaments amb l'ATB així com estar al corrent en la justificació de convenis de col·laboració formalitzats en exercicis anteriors amb l'ATB. Aquesta declaració serà comprovada d'ofici per l'àrea de comptabilitat de l'ATB. En el cas que es constatàs l'existència de deutes pendents serà motiu d'exclusió de la participació en aquesta convocatòria de col·laboració.

A més, l'entitat ha de presentar una declaració responsable de les accions de màrqueting realitzades durant els dos últims anys anàlegs a fi d'aquesta convocatòria.

El sobre 1 ”documentació administrativa” serà únic en el cas que una mateixa entitat presenti diferents propostes tècniques.

3. Documentació tècnica (sobre 2)

Els sol·licitants hauran de lliurar una memòria tècnica, l'ANNEX II relatiu a criteris objectius degudament emplenat i una declaració responsable (ANNEX III) en la qual s'indiqui la intenció de realitzar la campanya o acció de co-màrqueting promocional segons les dades i imports assenyalats en la memòria tècnica, l'Annex II i la sol·licitud d'accions de co-màrqueting promocional.

a) Memòria tècnica:

Les entitats o empreses sol·licitants hauran de presentar una Memòria Tècnica de la proposta que contingui una descripció detallada de la campanya o acció de co-màrqueting promocional que vagin a dur a terme. Aquesta haurà de contenir, com a mínim, el següent:

- Tipus d'acció proposada i descripció detallada de la mateixa.

- Mercat o mercats vinculats a l'acció.

- Producte o productes turístics vinculats a l'acció.

- Mes o mesos en els quals es desenvolupa l'acció.

- Òptic de la campanya en el cas d'accions publicitàries.

- Pressupost detallat de la campanya o acció de co-màrqueting així com el descompte ofert

- En el cas de propostes publicitàries, s'haurà d'indicar l'audiència, tiratge o nº d'impressions dels mitjans proposats així com dades de cobertura.

- En el cas d'accions de street màrqueting, s'haurà d'indicar el nom de la ciutat on vagi a realitzar-se l'acció, el nº d'habitants de la mateixa i les localitzacions, el més exactes possibles, de les accions.

b) ANNEX II relatiu als criteris objectius de valoració degudament emplenat. Aquest document ha d'estar signat pel màxim responsable de l'empresa o entitat que sol·licita la col·laboració.

c) Declaració responsable (ANNEX III):

Declaració Responsable en la qual s'indiqui que la documentació que es lliura així com la intenció de realitzar la campanya o accions de co-màrqueting promocional sol·licitades temps i  forma segons les dades assenyalades en la memòria tècnica i d'acord als criteris objectius de l'Annex II. Aquest document ha d'estar signat pel màxim responsable de l'empresa o entitat que sol·licita la col·laboració.

Emplenar de manera incompleta o amb errors els Annexos II i III així com la no presentació de la documentació requerida en la Memòria Tècnica seran motiu d'exclusió per part de la Comissió Tècnica.

6.  LLOC DE PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ

Les sol·licituds s'hauran de presentar en el registre de l'ATB (C/ Rita Levi s/n (Parc Bit, edifici ATB) - 07121 Palma de Mallorca) o en els llocs previstos en l'article 38 de la Llei 30/1992. En aquest últim cas, s'ha d'enviar al fax 971 176928, o via correu electrònic (planificacion@atb.caib.es) un escrit que justifiqui la data d'enviament de la sol·licitud.

No s'acceptarà les sol·licituds o documentació que hagi estat enviada a través de correu electrònic a qualsevol de les adreces d'e-mail de l'ATB.

Així mateix, quan la documentació s'enviï per correu ordinari, l'entitat haurà de justificar la data d'imposició de l'enviament en l'oficina de Correus i anunciar a l'adreça de la ATB la remissió de la proposta el mateix dia, mitjançant qualsevol dels mitjans permesos (fax o correu electrònic).

7. TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ

La present convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració romandrà oberta durant tot l'any 2016, mentre existeixi crèdit adequat i suficient al pressupost de l'ATB per a l'exercici 2016, per la qual cosa el termini de presentació de les sol·licituds de col·laboració s'obre des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitzarà el 31 de desembre de 2016 o fins que existeixi crèdit adequat i suficient.

 

8. FASE ADMINISTRATIVA: REVISIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA.

L'Àrea de Serveis Generals de l'ATB examinarà la documentació administrativa corresponent al sobre nº1. En el cas que sigui necessària l'esmena d'algun document de caràcter administratiu, la Direcció de l'ATB requerirà a l'entitat interessada per escrit, via fax, o correu electrònic, la documentació administrativa que falti, concedint-li un termini de deu dies naturals per a la presentació de la documentació requerida, amb l'advertiment exprés que, en cas de no fer-ho així, la hi considerarà desistida i s'arxivarà la seva sol·licitud, segons el que disposa l'article 71 de la Llei 30/1992.

El requeriment de la documentació es realitzarà per mitjà electrònic o fax, quedant constància del mateix en l'expedient.

9. FASE TÈCNICA: REVISIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ TÈCNICA, CRITERIS DE VALORACIÓ PREVIS I NEGOCIACIÓ

Finalitzada la revisió de la documentació administrativa de l'entitat, es durà a terme per la Comissió Tècnica nomenada pel president de la ATB, a proposta de la Direcció de l'ATB, la valoració de les propostes tècniques, per determinar el compliment o no dels requisits tècnics exigits d'acord amb l'establert a la base 5.3 d'aquestes bases, i es procedirà a la valoració tècnica.

Per poder procedir a aquesta valoració, les entitats o empreses que es presentin a la convocatòria hauran d'emplenar l'ANNEX II relatiu als criteris objectius, que haurà d'anar acompanyat de la declaració responsable (ANNEX III). 

La documentació del sobre nº2 es valorarà amb la documentació aportada al moment de presentació de la sol·licitud, no sent possible esmenar-la. Si bé, la Comissió Tècnica o la comissió negociadora podrà sol·licitar els aclariments que estimin necessàries per qualsevol mitjà que permeti deixar constància en l'expedient. 

Per poder passar a la fase de negociació, l'entitat que presenti sol·licitud de col·laboració haurà d'obtenir una valoració mínima de 40 punts. Aquelles entitats que no obtinguin com a mínim aquesta puntuació seran desestimades al no complir la seva proposta els requisits mínims d'adequació als objectius estratègics de l'ATB per 2016.

VALORACIÓ DE LES PROPOSTES: ANNEX II Co-màrqueting promocional

Les entitats o empreses que es presentin a la convocatòria hauran d'emplenar l'ANNEX II relatiu als criteris objectius. La valoració dels criteris objectius haurà de tenir una qualificació mínima de 40 punts.

Les dades indicades en l'ANNEX II seran vinculants a la signatura del conveni i en cap concepte podran ser modificats per part del sol·licitant ja que formen part de la seva proposta, a excepció dels canvis que pugui indicar l'ATB en la fase de negociació.

Els criteris de valoració seran els següents:

1. Descompte ofert:

El sol·licitant indicarà en l'ANNEX II el descompte total ofert a l' ATB, expressat en termes de percentatge.

La puntuació del criteri és la següent:

DESCOMPTE OFERT

PUNTUACIÓ

1% - 5%

1

6% -10%

2

11% - 15%

3

16% -20 %

4

21% -25%

5

26% -30 %

6

31% -35 %

7

36% - 40%

8

41% -45%

9

46% -50 %

10

51% -55%

11

56% - 60%

12

61% - 65%

13

66% - 70%

14

71%- 75%

15

76%- 80%

16

81 %- 85%

17

86%-90%

18

91% - 95%

19

96%- 99%

20

Com a màxim per a aquest criteri es podran obtenir 20 punts.

2. Mercats als quals es vincula la campanya/ acció de co-màrqueting:

Indicar amb una X en l'ANNEX II a quin mercat o mercats es vincula la campanya o acció de co-màrqueting promocional.

La puntuació del criteri és la següent:

MERCAT

PUNTUACIÓ

Espanya

10

Alemanya

10

Regne Unit

10

Itàlia

10

França

10

Com a màxim per a aquest criteri es podran obtenir 50 punts.

3. Categoria de producte al que es vincula la campanya

Indicar amb una X en l'ANNEX II a quina categoria de producte es vincula la campanya o acció de co-màrqueting promocional.

La puntuació del criteri és la següent:

CATEGORIA DE PRODUCTE

PUNTUACIÓ

Esports

10

Cultura

10

Gastronomia

10

Natura

10

Mice

10

Com a màxim per a aquest criteri es podran obtenir 50 punts.

4. Marca a la qual es vincula la campanya

Indicar amb una X en l'ANNEX II a quina marca o marques es vincula la campanya o acció de co-màrqueting promocional.

 

MARCA TURÍSTICA

PUNTUACIÓ

Mallorca

10

Menorca

10

Eivissa

10

Formentera

10

Com a màxim per a aquest criteri es podran obtenir 40 punts.

5. Tipologia de l'acció de co-màrqueting

Indicar amb una X en l'ANNEX II la tipologia de l'acció de co-màrqueting promocional proposta.

TIPOLOGIA DE L'ACCIÓ

PUNTUACIÓ

Publicitat off-line

5

Publicitat on-line

5

Publicitat exterior

5

Accions de Street marketing

15

Accions en Xarxes Socials

10

Accions Relacions Públiques

5

Com a màxim per a aquest criteri es podran obtenir 45 punts.

Una vegada realitzada la valoració tècnica d'acord a aquests criteris, la comissió elevarà a la Direcció de l'ATB les entitats que han estat desestimades i les que han obtingut la puntuació mínima exigida perquè es dicti l'oportuna Resolució pel president de l'ATB per a l'aprovació de la col·laboració o la desestimació de la mateixa, segons el cas.

Aquelles empreses que les seves propostes hagin obtingut el mínim de puntuació exigit en la convocatòria per realitzar convenis de col·laboració en modalitat de co-màrqueting hauran de sotmetre's a un procés de negociació previ a la formalització del conveni de col·laboració. La comissió de negociació estarà formada per tècnics de les diferents àrees de l'ATB i presidida pel director gerent de l'ATB. A ella s'acordaran tots els detalls de l'acció proposada. Aquest procés podria implicar que des de la Direcció de l' ATB se sol·licités alguna modificació, en la forma o en el preu de l'acció inicial proposada per adaptar-la a l'estratègia promocional de l'ATB.

En qualsevol cas, els canvis introduïts després de la fase de negociació mai podran resultar inferiors a 40 punts segons els criteris de valoració establerts en l'Annex II d'aquestes bases.

10. FORMALITZACIÓ DE LA COL·LABORACIÓ I APORTACIÓ DE LA ATB

Una vegada conclosa aquesta fase de negociació entre l'ATB i l'entitat sol·licitant de col·laboració, la coordinació de les accions, els termes específics d'ús de les marques de destinació, logos i distintius, responsabilitats, gestió de les accions i metodologia de treball s'establiran, de mutu acord entre les parts, a través de convenis de col·laboració en modalitat co-màrqueting que es formalitzessin amb les empreses seleccionades.

 Aquest conveni haurà de signar-se en el termini d'1 mes des de la finalització de la negociació o des de la notificació de l'aprovació de la col·laboració, segons el cas. En cas contrari l'ATB podrà resoldre no portar a terme el citat conveni.

Si per causes d'operativitat, funcionalitat, estratègia o pressupostàries l'ATB decidís no dur a terme algun dels acords subscrits amb les entitats sol·licitants una vegada signat el conveni, aquest es resoldria segons les condicions que en ell s'estipulessin.

L'aportació de l'ATB es farà efectiva contra factura que s'emetrà una vegada hagi finalitzat l'acció proposada. Aquesta factura haurà d'anar acompanyada d'un dossier justificatiu de les accions realitzades el contingut de les quals s'especificarà, en funció del tipus d'acció proposada, en el conveni de col·laboració a signar entre l'entitat sol·licitant i l'ATB.

 

11. PROTECCIÓ DE DADES

De conformitat amb la LO 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, els sol·licitants queden informats i accepten la incorporació de les dades que facilitin al fitxer que es creïn per part de l'ATB.

Les entitats sol·licitants estan obligades al compliment de l'establert en la LO 15/1999, de 13 de desembre (LOPD) i el RD 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el reglament que desenvolupa la LOPD, en relació a les dades personals als quals tingui accés durant la vigència dels convenis que es realitzin en desenvolupament i execució d'aquesta convocatòria.

 12. CONFIDENCIALITAT

Qualsevol informació confidencial revelada per l'ATB a l'entitat amb la qual es formalitzin accions de co-màrqueting durant la vigència dels convenis, es mantindrà amb caràcter estrictament confidencial per al receptor, comprometent-se a utilitzar aquesta informació únicament per a la finalitat per la qual li va ser revelada per l'emissor, excepte imperatiu legal.

El receptor protegirà la informació confidencial de l'emissor contra qualsevol ús no autoritzat o revelació a tercers, de la mateixa manera que protegeix la seva informació confidencial. L'accés a aquesta informació quedarà restringit només a aquells empleats de l'entitat col·laboradora que hagin de conèixer-ho per complir amb el co-màrqueting.

13. RÈGIM JURÍDIC APLICABLE

Les qüestions litigioses que sorgeixin entre les parts relacionades amb els efectes, execució i extinció del conveni seran competència de la jurisdicció contenciós-administratiu. Abans de la interposició de l'oportuna demanda haurà d'interposar-se, el corresponent recurs administratiu, d'acord amb la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

14. LLENGÜES D'UTILITZACIÓ EN AQUEST PROCEDIMENT

Tota la documentació administrativa i tècnica que s'ha de presentar en aquesta convocatòria ha de ser en una de les dues llengües oficials de la CAIB. Així mateix, el conveni de col·laboració que es redactarà a posteriori, també es redactarà en català o castellà a elecció del col·laborador.

En cas que aquest desitgi traduir-ho a un altre idioma es farà càrrec de les despeses de traducció, i únicament s'utilitzarà com a annex al conveni, prevalent el document en l'idioma oficial.

Documents adjunts