Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 6291
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 24 de maig de 2016 per la qual s’estimen parcialment els recursos de reposició interposats contra la Resolució per la qual s’acorda la mobilitat per raó del servei del personal de compres de les gerències que s’integra en la Central Corporativa de Compres i Logística del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 17 de gener de 2015 es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears l’Acord del Consell de Govern de 16 de gener de 2015 pel qual s’aprova el “Pla d’ordenació dels recursos humans pel qual el personal de compres de les gerències s’integra en la Central Corporativa de Compres i Logística del Servei de Salut de les Illes Balears i es regula el procediment de mobilitat per raó del servei que se’n deriva i es reordena el personal”.

2. Aquest Pla d’ordenació dels recursos humans (PORH) pretén reorganitzar i unificar els serveis de compres existents a les diferents gerències del Servei de Salut de les Illes Balears aglutinant-los en una sola unitat de gestió per a obtenir millores en la gestió i importants beneficis econòmics. El PORH preveia la desaparició dels departaments de compres de totes les gerències i la creació d’un servei de compres únic i centralitzat, depenent dels Serveis Centrals, al quals s’havia d’adscriure tot el personal implicat.

3. El 31 de gener de 2015 es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 26 de gener de 2015 per la qual s’acorda la mobilitat per raó del servei del personal de compres de les gerències que s’integra en la Central Corporativa de Compres i Logística del Servei de Salut de les Illes Balears.

4. El senyor Joaquín Ojeda López (amb DNI 73153873G), personal estatutari del Servei de Salut, va interposar un recurs de reposició amb data de 26 de febrer de 2015 contra la Resolució en qüestió perquè considera que no és ajustada a dret i provoca indefensió, i per això sol·licitava la suspensió de l’acte impugnat. No obstant això, es va denegar la suspensió per mitjà d’una resolució amb data de 19 de març de 2015.

5. La senyora Francisca Cortinas Martínez (amb DNI 41441255Q), personal estatutari del Servei de Salut, va interposar en la mateixa data un recurs de reposició en els mateixos termes, però la suspensió que sol·licitava es va denegar també per mitjà d’una resolució amb data de 19 de març de 2015.

6. Per la seva banda, l’organització sindical FSP-UGT també va interposar un recurs de reposició, amb data de 27 de febrer de 2015, contra la Resolució en qüestió perquè considera que no és ajustada a dret i per això en demanava l’anul·lació.

7. El 16 d’abril de 2015, el senyor Ojeda i la senyora Cortinas varen interposar novament recursos de reposició contra les resolucions de 19 de març de 2015 per les quals es va denegar la suspensió de l’execució de la Resolució impugnada anteriorment.

8. Atès que els recursos interposats estan estretament relacionats, se’n va disposar l’acumulació per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 8 de juny de 2015, de conformitat amb l’article 73 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

9. En els recursos contra la Resolució de mobilitat es presenta un conjunt d’al·legacions, que es resumeixen seguidament:

a. Els escrits d’impugnació al·leguen la indefensió causada per la Resolució impugnada.

b. S’esmenta l’incompliment d’allò que estableix el PORH en què es basa la Resolució impugnada atès que en l’annex figuren persones que no pertanyien al Departament de Compres. Es denuncia que aquest fet suposa un trasllat encobert i irregular del personal.

c. S’al·lega que no es poden adscriure als Serveis Centrals del Servei de Salut les persones que estan adscrites en comissió de serveis i es considera irregular l’adaptació de la comissió de serveis d’una persona que prové d’una altra comunitat autònoma.

d. S’al·lega l’afectació del personal que prové de l’Àrea de Salut de Menorca i de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera, col·lectiu que sembla expressament exclòs del PORH.

e. S’impugna el manteniment de les promocions internes temporals (PIT) i dels llocs de comandament intermedi atorgats amb anterioritat a determinades persones. S’al·lega la vulneració de les normes relatives a la provisió de càrrecs no directius del personal de gestió i serveis i de concessió de PIT i es demana que es facin nous processos de cobertura d’aquestes places i d’aquests llocs de feina.

f. S’al·lega la vulneració dels articles 29, 35 i 36 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

g. S’afirma que s’ha incorregut en discrecionalitat i discriminació a l’hora de confeccionar la llista de persones afectades pel procés.

h. S’al·lega la concurrència de les causes de nul·litat previstes en els articles 62.1 (apartats a i f) de la Llei 30/1992 (“els que lesionin els drets i les llibertats susceptibles d’empara constitucional” i “els actes expressos o presumptes contraris a l’ordenament jurídic per part dels quals s’adquireixen facultats o drets quan no es tinguin els requisits essencials per a la seva adquisició”).

i. S’al·lega la vulneració del codi de conducta dels empleats públics contengut en la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP).

j. Es denuncia la incorporació a la Central Corporativa de Compres i Logística (C3L) de persones que no estan afectades pel PORH i que s’hi han incorporat recentment sense cap motiu aparent ni cap explicació.

k. S’al·lega la interpretació errònia que es fa de la norma reguladora dels plans d’ordenació dels recursos humans afirmant que aquests han de ser plans integrals (i no parcials), tal com han afirmat recentment el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears i el Tribunal Suprem.

l. S’impugna la falta de participació de les organitzacions sindicals en les diverses fases del procediment, atès que s’ha impedit que participassin en l’elaboració de la llista de personal afectat i per això s’ha vulnerat l’article 37 de l’EBEP, relatiu a les matèries que han de ser objecte de negociació.

m. Es denuncia que l’Administració ha fet una reestructuració forçosa de personal sense tenir en compte els interessos de les persones implicades ni donar-los l’opció de la voluntarietat.

n. S’al·lega l’incompliment de les normes relatives a la provisió de llocs de feina del personal temporal.

o. S’al·lega que el Servei de Compres, atesa la seva naturalesa sensible, s’hauria de dotar de personal seleccionat pel sistema de concurs de mèrits, a fi d’evitar tota discrecionalitat i augmentar l’objectivitat en la selecció.

p. Finalment se sol·licita el següent:

- Per un costat, que s’anul·lin l’acte impugnat i els seus efectes.

-Per un altre, que s’ordeni la participació sindical en la determinació de les persones afectades pel procés de mobilitat.

- Subsidiàriament, que es modifiqui la Resolució impugnada eliminant de la llista les persones incorrectament adscrites als Serveis Centrals i afectades pel procés.

- Que es convoqui un procés pel qual s’assignin els llocs de feina de la C3L pel sistema de concurs.

10. Vistes les al·legacions i atès que una possible estimació total o parcial dels recursos interposats suposaria una afectació directa o indirecta d’interessos i drets d’altres persones, es va considerar pertinent permetre que qualsevol persona interessada tengués coneixement del procediment objecte dels recursos i del contengut d’aquests, a fi que poguessin fer-hi observacions i aportacions i poguessin participar en la defensa dels seus drets.

11. Per això, de conformitat amb l’article 112 de la Llei 30/1992 i atès que era pertinent obrir un termini d’audiència a les persones interessades, el 14 d’octubre de 2015 es va dictar la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dóna audiència als interessats en el procediment relatiu als recursos de reposició interposats contra la Resolució per la qual s’acorda la mobilitat per raó del servei del personal de compres de les gerències que s’integra en la Central Corporativa de Compres i Logística del Servei de Salut de les Illes Balears.

12. D’altra banda, d’acord amb l’article 73 de la Llei 30/1992, la Resolució esmentada en el punt anterior va disposar l’acumulació de la tramitació i la resolució dels tres recursos de reposició interposats contra la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 26 de gener de 2015 per la qual s’acorda la mobilitat per raó del servei del personal de compres de les gerències que s’integra en la Central Corporativa de Compres i Logística del Servei de Salut de les Illes Balears i dels recursos interposats contra les resolucions de 19 de març de 2015 per les quals es denega la suspensió de l’execució de les mesures contengudes en la Resolució impugnada.

13. Durant el tràmit d’audiència diverses persones afectades pel procediment varen presentar nombroses al·legacions, que s’han analitzat.

Fonaments jurídics

1. L’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix que contra els actes que exhaureixen la via administrativa es pot interposar un recurs de reposició davant el mateix òrgan que els hagi dictat. En el mateix sentit s’expressa l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

2. De conformitat amb la normativa vigent, els ciutadans poden interposar els recursos administratius que corresponguin fonamentant-los en qualsevol dels motius de nul·litat o anul·labilitat prevists en els articles 62 i 63 de la Llei 30/1992 i sempre que tenguin prou legitimitat i compleixin la condició de persones interessades en el procediment.

3. Des del punt de vista formal, els recursos de reposició han estat interposats per persones legitimades i dins del termini establit en els articles 107 i 117 de la Llei 30/1992.

4. D’acord amb l’article 73 de la Llei 30/1992, l’òrgan administratiu que iniciï o tramiti un procediment en pot disposar l’acumulació a d’altres amb els quals mantengui una identitat substancial o una connexió íntima. Contra l’acord d’acumulació no s’hi pot interposar cap recurs.

5. Els recurrents impugnen la Resolució en qüestió al·legant que no és ajustada a dret, que està afectada per diverses causes de nul·litat i que provoca discriminació i indefensió. Assenyalen diversos aspectes que, segons els recurrents, no són correctes o impliquen algun tipus de vulneració de la normativa vigent, que s’han de resoldre per mitjà de la resolució definitiva dels recursos.

6. De conformitat amb l’article 112 de la Llei 30/1992, quan s’hagin de tenir en compte nous fets o documents no recollits en l’expedient originari, cal obrir un termini d’al·legacions perquè les persones interessades puguin formular les que considerin oportunes. Prèviament cal haver-les assabentades del contengut dels recursos.

7. Amb relació a les impugnacions i a les al·legacions presentades, cal fer les observacions següents:

a. Per mitjà de la Resolució impugnada es varen fer efectives les mesures previstes en el PORH aprovat prèviament.

b. De conformitat amb el PORH —especialment amb allò  que preveu el punt 7— es varen adoptar diverses mesures que varen afectar personal estatutari fix, personal estatutari temporal interí, personal en comissió de serveis i personal amb una PIT o un lloc de comandament intermedi.

c. Pel que fa al procés de mobilitat, una vegada examinada la llista del personal afectat —publicada en l’annex de la Resolució impugnada— s’hi han advertit errors, ja que hi figuren persones que no compleixen les condicions exigides en el PORH. Per tant, s’ha de rectificar excloent-ne les persones incloses erròniament.

d. Pel que fa a les mencions relatives a les persones que s’adscriuen als Serveis Centrals del Servei de Salut que estaven en la situació de comissió de serveis, cal dir que la mesura adoptada estava prevista en el PORH, és coherent amb les necessitats del servei i és ajustada a dret.

e. Pel que fa a la persona que provenia d’una altra comunitat autònoma, s’ha adaptat la seva comissió de serveis, prevista en el PORH i totalment coherent amb el conjunt de mesures aplicades i permeses per la legalitat vigent.

f. Pel que fa al manteniment de les PIT i dels llocs de comandament intermedi preexistents, cal dir que predominava la voluntat de mantenir al màxim les condicions del personal afectat. Per això el PORH va procurar no incloure-hi mesures que poguessin perjudicar la situació preexistent dels empleats i va respectar al màxim les circumstàncies i les condicions laborals prèvies a l’execució.

g. El PORH disposa que les persones afectades passen a adscriure’s als Serveis Centrals en les mateixes circumstàncies en què es trobaven, en la mateixa categoria i amb els mateixos llocs de comandament intermedi que poguessin ocupar. De fet, el contrari hauria estat motiu de crítica, atès que s’hauria al·legat que el PORH perjudicava drets adquirits pels treballadors.

h. Contràriament a allò que s’afirma en les al·legacions presentades, per mitjà del PORH s’ha fet un trasllat de gerència, però en cap cas s’han fet canvis en la categoria professional de cap empleat, i ningú ha consolidat cap plaça d’una categoria superior. Quan una persona tenia una categoria professional concreta, se l’ha adscrita als Serveis Centrals en la mateixa categoria. Si, a més, ocupava una plaça en PIT o un lloc de comandament intermedi, se l’ha adscrita a la seva categoria i alhora se li han mantengut les funcions que acomplia en la PIT o el lloc de comandament intermedi i el nomenament que correspongui (que, en els casos de PIT és de naturalesa temporal i en els casos de lloc de comandament intermedi són temporals, no depenent de la seva tipologia).

i. És a dir, amb relació a la menció que es fa sobre la consolidació de drets, el PORH ha mantengut i ha traslladat les PIT existents, i en cap moment ha disposat que això suposaria la consolidació de cap dret. En cap cas s’ha canviat la categoria professional de les persones afectades, sinó que s’han mantengut la categoria d’origen i la plaça que ocupaven en la PIT de la mateixa manera que l’ocupaven a la gerència d’origen, amb les mateixes garanties i la mateixa situació de temporalitat. Per tant, el PORH respecta la normativa vigent en aquesta matèria. Atès que es mantenen les necessitats de personal, únicament es trasllada la situació administrativa a una nova gerència —als Serveis Centrals—, en la qual s’integren a tots els efectes però amb les restriccions legals corresponents i en les circumstàncies que en cada cas pertoquin.

j. Entre les disposicions del PORH, igual que amb la resta dels col·lectius es preveia el traspàs dels llocs de comandament intermedi de les diferents unitats de compres a la C3L. Així doncs, igual que es va fer amb el personal interí o amb les PIT, es va optar per mantenir els llocs de comandament intermedi assignats legalment i atribuïts a les gerències d’origen i adscriure’ls als Serveis Centrals, cosa que és coherent amb la resta de les mesures del PORH i no és contrària a cap resolució o instrucció interna que reguli la provisió de nous llocs de comandament intermedi, atès que es tracta de places ja assignades i atorgades que només pateixen un canvi de gerència d’adscripció. A més, aquestes resolucions o instruccions internes tenen rang inferior al PORH aprovat pel Consell de Govern, tal com disposa la normativa vigent. Aquest PORH es configura com a la norma que regula tot el procés de reestructuració que cal posar en marxa, de tal manera que adquireix una certa naturalesa normativa.

k. Res no justifica haver d’extingir les places ocupades en PIT o els llocs de comandament intermedi assignats per tornar a fer un nou procés selectiu a fi d’ocupar-les novament. Mantenir-los no és contrari a la legalitat ni implica incomplir la normativa vigent, ja que no suposen nomenaments nous. Cal recordar que en el moment d’atorgar les PIT o els llocs de comandament intermedi es varen respectar totes les formalitats i garanties exigides constitucionalment. Així doncs, l’observació i el respecte als principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat ja es varen garantir i respectar inicialment en els nomenaments i processos selectius respectius. Per tant, no s’aprecia vulneració dels articles 29 i 35 de la Llei 55/2003.

l.) Pel que fa a les al·legacions presentades per les diverses persones interessades, cal recalcar el següent:

- S’han presentat un total de 19 escrits d’al·legacions, la majoria dels quals coincideixen amb la postura que manté l’Administració amb relació a la correcció de l’acte o bé acrediten la correcció de la mobilitat corresponent.

- En altres casos, les aportacions no han estat suficients; per això, després de fer les indagacions internes pertinents tot mena a pensar que la inclusió en el procés de mobilitat no va ser correcta.

- Malgrat que les al·legacions es donen per respostes amb aquesta resolució, convé comentar alguns dels escrits presentats:

  • Amb relació a l’escrit presentat per la senyora M. Carmen Moreno Gutiérrez, cal dir que gran part de les seves al·legacions versen sobre punts que no es corresponen amb l’objecte dels recursos presentats, sinó que es refereixen a aspectes relacionats directament o indirectament amb el procediment, però que —si escau— s’han de tractar al marge d’aquesta resolució.
  • No s’ha acreditat prou la pertinença al Servei de Compres en el moment de fer-se efectiu el procés de mobilitat de les persones següents: Gloria Cantó Liesegang, Ana Gigante Serra, María Antonia González Ramón, Laura Gutiérrez Huguet, Rafael Latorre Artés, Carmen Méndez Fernández, Maria Coloma Salom Moreno i Maria Terrassa Riutort. La resta de persones tenien places assignades al Servei de Compres i per això han estat incloses correctament en el procés de mobilitat.

- Pel que fa a la concurrència de les causes de nul·litat previstes en l’article 62.1 (apartats a i f) de la Llei 30/1992, cal senyalar que la inclusió de determinades persones que no pertanyen a les diferents unitats de compres de les gerències pot representar un vici de nul·litat, pel que fa al canvi d’adscripció de les persones concretes. Per tant, és pertinent declarar la nul·litat de la mobilitat per raó del servei d’aquestes persones:

Nom i llinatges

DNI

Grup

Gloria Cantó Liesegang

37336780Y

C2

Ana Gigante Serra

27447679P

C1

María Antonia González Ramón

43074225D

C2

Laura Gutiérrez Huguet

43114272J

C2

Rafael Latorre Artés

42970151X

C2

Carmen Méndez Fernández

43074202D

C2

Maria Coloma Salom Moreno

43040036Q

C2

Maria Terrassa Riutort

43061773T

C2

m. No obstant això, de conformitat amb l’article 66 de la Llei 30/1992, correspon           disposar que es conservi la resta d’actes o tràmits els contengut dels quals s’hagi mantengut igual. Per tant, es disposa conservar la resta de la llista aprovada inicialment en la Resolució impugnada i la resta de les mesures que s’hi preveuen i els seus efectes.

n. Pel que fa a la denúncia relativa a la incorporació a la C3L de persones que no estan afectades pel PORH i que s’hi han incorporat recentment, cal recordar que l’organització dels recursos humans no és una qüestió estàtica, sinó que a cada gerència es poden produir canvis i redistribucions de personal, que estan perfectament emparats per la llei i no suposen vulnerar la normativa vigent.

o. De la mateixa manera, es poden concedir comissions de serveis entre gerències d’acord amb les necessitats que sorgeixin, i això no suposa infringir ni vulnerar allò que el PORH estableix. Per tant, és lícita i ajustada a dret qualsevol incorporació al Servei de Compres posterior al procés de mobilitat que s’hagi duit a terme per mitjà de comissions de serveis, o reorganització interna de personal de la plantilla dels Serveis Centrals o bé per qualsevol altra via prevista en la normativa vigent.

p. Amb relació a la impugnació relativa a la falta de participació de les organitzacions sindicals en les diverses fases del procediment, cal dir que l’article 37 de l’EBEP disposa que són matèries que han de ser objecte de negociació, entre d’altres, els plans i instruments de planificació dels recursos humans i els criteris generals sobre la planificació estratègica dels recursos humans en els aspectes que afectin les condicions de feina dels empleats públics. Aquest article també disposa que queden excloses de l’obligatorietat de la negociació les decisions de les administracions públiques que afectin la seva potestat d’organització. En aquest sentit, cal dir que el PORH es va negociar en el si de la Mesa Sectorial de Sanitat i en les comissions tècniques que en depenen en diverses ocasions.

q. Pel que fa a l’al·legació relativa a l’especial sensibilitat del Servei de Compres, amb la qual els recurrents consideren que s’hauria de dotar de personal seleccionat pel sistema de concurs de mèrits, cal recordar que el PORH aprovat ha respectat la normativa vigent, que actualment no preveu aquesta possibilitat. La determinació de les places que s’han de proveir pel sistema de concurs està establida en unes normes independents del PORH i del procediment de mobilitat impugnats. En qualsevol cas es tracta d’un debat al marge d’aquest procediment.

8. Pel que fa a la impugnació de la Resolució per la qual es denega la suspensió de l’executivitat de la Resolució de 26 de gener de 2015 per la qual s’acorda la mobilitat per raó del servei del personal de compres, i la nova petició de suspensió que es formula en els escrits de 16 d’abril de 2015 del senyor Ojeda i de la senyora Cortinas, cal recordar que l’article 111 de la Llei 30/1992 disposa que, com a norma general, la interposició de recursos administratius no suspèn l’execució dels actes impugnats. La Llei disposa que acordar la suspensió d’un acte és una facultat atorgada a l’òrgan competent per resoldre el recurs que pot acordar-la si ho considera oportú, amb la ponderació raonada prèvia entre el perjudici que la suspensió causaria a l’interès públic o a terceres persones, per un costat, i el perjudici que es causa al recurrent com a conseqüència de l’eficàcia immediata de l’acte impugnat, per un altre. A més, es disposa que és possible acordar la suspensió si hi concorre que l’execució pugui causar perjudicis d’impossible o difícil reparació o bé que la impugnació es fonamenti en alguna causa de nul·litat. Malgrat tot, la concurrència d’alguna d’aquestes circumstàncies no suposa necessàriament la necessitat d’acordar la suspensió, sinó que es tracta de requisits previs que s’han de donar en cas de voler acordar-la, però que no obliguen a adoptar-la.

9. En el cas que ens ocupa ens trobam davant d’un acte que ja ha estat executat. La C3L està en funcionament i assumeix tasques i funcions de gran importància per al Servei de Salut, de manera que la paralització de l’acte podria causar una desestabilització del servei i disfuncions diverses de conseqüències indesitjables i, en part, incontrolables. Per això la suspensió sol·licitada ja fou denegada inicialment. Tenint en compte que la problemàtica plantejada es pot solucionar sense suspendre l’acte impugnat i que la suspensió causaria importants perjudicis al funcionament dels serveis i a l’interès públic, es considera convenient mantenir la denegació de la suspensió sol·licitada.

10. Una vegada analitzades les circumstàncies i les observacions que els recursos contenen i estudiades les al·legacions presentades, es considera pertinent estimar parcialment els recursos interposats en els termes que s’exposen a continuació.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Estimar parcialment els recursos de reposició interposats pel senyor Joaquín Ojeda López (DNI 73153873G), per la senyora Francisca Cortinas Martínez (DNI 41441255Q) i per l’organització sindical FSP-UGT, de tal manera que es declara la nul·litat de la mobilitat per raó del servei de les persones que figuren en l’annex 1 d’aquesta resolució atès que no pertanyien al Servei de Compres en el moment en què es va fer efectiu el procés de mobilitat. Les persones que hi figuren han de ser adscrites novament a la gerència d’origen respectiva.

2. Disposar que es conserven la resta de les mesures aprovades per la Resolució impugnada.

3. Corregir la llista de persones afectades pel procés de mobilitat, que figurava en l’annex de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 26 de gener de 2015 per la qual s’acorda la mobilitat per raó del servei del personal de compres de les gerències que s’integra en la Central Corporativa de Compres i Logística del Servei de Salut de les Illes Balears, que s’ha de substituir per la llista que figura en l’annex 2 d’aquesta resolució.

4. Declarar que la resta de les mesures i previsions que conté la Resolució impugnada són ajustades a dret.

5. Donar per respostes per mitjà d’aquesta resolució les al·legacions interposades per totes les persones interessades i recordar que només s’han tengut en compte les que tenen relació amb l’objecte dels recursos, i no les peticions que corresponen a actes ferms i consentits, atès que no es varen impugnar en el moment corresponent.

6. Mantenir la denegació de la suspensió de l’acte impugnat, que ja es va denegar inicialment.

7. Notificar individualment aquesta resolució a totes les persones interessades.

8. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i establir que té efecte a partir de l’1 de juliol de 2016.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de notificació o publicació (segons el cas) d’aquesta resolució, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri oportú interposar-hi.

 

Palma, 24 de maig de 2016

 

El director general

Julio Miguel Fuster Culebras

ANNEX 1

Llista de persones afectades per la nul·litat de la mobilitat per raó del servei

Llinatge1

Llinatge2

Nom

DNI

Grup

Gerència d’origen

Cantó

Liesegang

Gloria

37336780Y

C2

Hospital Univ. Son Espases

Gigante

Serra

Ana

27447679P

C1

Hospital Comarcal d’Inca

González

Ramón

María Antonia

43074225D

C2

A. S. Eivissa i Formentera

Gutiérrez

Huguet

Laura

43114272J

C2

A. S. Eivissa i Formentera

Latorre

Artés

Rafael

42970151X

C2

Hospital Univ. Son Espases

Méndez

Fernández

Carmen

43074202D

C2

Hospital Son Llàtzer

Salom

Moreno

Maria Coloma

43040036Q

C2

Hospital Univ. Son Espases

Terrassa

Riutort

Maria

43061773T

C2

Àrea de Salut de Menorca

 

ANNEX 2

Correcció de la llista de persones afectades pel procés de mobilitat (annex de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 26 de gener de 2015 per la qual s’acorda la mobilitat per raó del servei del personal de compres de les gerències que s’integra en la Central Corporativa de Compres i Logística del Servei de Salut de les Illes Balears)

Gerència

d’origen (*)

Gerència actual

(* ) (**)

Gerència de destinació

o adscripció

Llinatge1

Llinatge2

Nom

DNI

Grup d’origen

Categoria retributiva actual / Observacions (**)

Llevant

SC (com. serv.)

Serveis Centrals

Cruelles

Bennàsar

Catalina

42974857R

C1

Grup administratiu FA

Llevant

SC (com. serv.)

Serveis Centrals

Cuevas

Belmonte

María José

07546199Z

A2

Grup de gestió FA

Llevant

SC (com. serv.)

Serveis Centrals

Díaz

Hernández

María José

29012995J

C1

Grup administratiu FA

Migjorn

Migjorn

Serveis Centrals

Eguizabal

Arranz

Sonia

30608373L

C1

Grup administratiu FA

Migjorn

Migjorn

Serveis Centrals

Nadal

Dolç

Maria Mercè

18233007X

C1

Grup administratiu FA

Migjorn

Migjorn

Serveis Centrals

Vanrell

Martínez

Maria

43024745W

C1

Grup administratiu FA

Migjorn

SC (com. serv.)

Serveis Centrals

Gómez

Parelló

Georgina

18235678J

C1

Grup administratiu FA

Migjorn

SC (serv. esp.)

Serveis Centrals

Novas

Rodríguez

Pedro

43087352A

A2

Grup de gestió FA
(serv. esp. SC Subdir.)

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

Alcover

Nicolau

Magdalena

43038180M

C2

Grup auxiliar administratiu FA

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

Bosch

Pou

Catalina

43021935K

C2

PIT grup administratiu FA (C1)

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

Coll

Garau

Antonia

42942357T

C2

Grup auxiliar administratiu FA

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

Díaz

Almendros

Antonia

42940442V

C2

Grup auxiliar administratiu FA

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

Eslava

Jaime

Manuel

30472410D

C2

Grup auxiliar administratiu FA – CE

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

García

Verger

Isabel

43129659J

C2

Grup auxiliar administratiu FA

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

Jiménez

Bonilla

Virginia

43081147P

C2

Grup auxiliar administratiu FA

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

Lliteres

Bernad

Joan

43037828K

C1

Grup administratiu FA

Ponent

Ponent

Serveis Centrals

Vidal

Pomar

Paula

43043232C

C2

Grup auxiliar administratiu FA – CG

Ponent

SC (com. serv.)

Serveis Centrals

Femenias

Rosselló

Catalina

43051584T

C2

Grup aux. adm. FA
(reingr. prov.)

Ponent

SC (com. serv.)

Serveis Centrals

Miró

Aguiló

Isabel

43053536C

C2

Grup aux. adm. FA
(reingr. prov.)

Ponent

SC (com. serv.)

Serveis Centrals

Terol

Requena

María Estrella

42978446W

C2

Grup auxiliar administratiu FA

Tramuntana

Ponent (com. serv.)

Serveis Centrals

Llabrés

Comamala

Marta

43114043Z

C2

Grup auxiliar administratiu FA

Tramuntana

Tramuntana

Serveis Centrals

Moreno

Gutiérrez

M. Carmen

43070598Q

C2

PIT grup gestió FA
(A2) – CS

(*) Per evitar confusions es manté la denominació de les gerències territorials existents en el moment de la publicació de la Resolució impugnada, sense perjudici de la nova denominació (BOIB núm. 141/2015, de 26 de setembre).

(**) Per evitar confusions es manté la redacció donada en la Resolució impugnada. S’entén que les situacions descrites es refereixen al moment de la publicació de la Resolució impugnada.