Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 6295
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 23 de maig de 2016 per la qual es convoca el procediment per a la selecció dels centres docents amb professionals que poden participar en la primera fase (període d’octubre a gener) de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 19 d’abril de 2002 el Consell de Govern va aprovar l’Acord de desenvolupament de programes d’educació per a la salut en els centres educatius (BOIB núm. 78, de 29 de juny de 2002). Segons el que estableix aquest Acord, l’actual Conselleria de Salut i la Conselleria d’Educació i Universitat han de desenvolupar programes d’educació per a la salut en tots els centres educatius de les Illes Balears.

El 4 de juny de 2014 es va signar el conveni de col·laboració entre la Conselleria de Salut, la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i el Servei de Salut, per dur a terme el Programa Alerta Escolar Balear. En la clàusula 1 del conveni esmentat s’estableix, entre d’altres, el següent:

- Establir les mesures necessàries per assegurar que els professionals de l’àmbit sanitari imparteixin la formació adequada de primers auxilis, en cas d’emergència, sobre les patologies d’asma, al·lèrgies/anafilaxi, epilèpsia/crisi convulsiva, cardiopaties congènites i diabetis, als professionals (professors, educadors i altres professionals) dels centres educatius autoritzats a impartir ensenyaments d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, secundària postobligatòria i educació especial, de centres públics, privats o privats-concertats, amb alumnat d’edats compreses entre 0 i 19 anys a excepció dels centres d’educació especial (per a aquests centres s’establirà una edat màxima de 21 anys) que ho sol·licitin, mitjançant una convocatòria pública gestionada pel Servei de Suport Educatiu, amb la finalitat d’aconseguir un grau suficient de coneixements que els permeti supervisar i/o realitzar les atencions necessàries en cas d’emergència.

Per tal de donar compliment al conveni, és necessari establir el procediment per a la selecció dels centres docents amb professionals que poden participar en les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017.

Per tot això dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Aprovar la convocatòria per a la selecció dels centres docents amb professionals que poden participar en la primera fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017.

Segon

Els termes de la convocatòria figuren a l’annex 1 d’aquesta Resolució.

A l’annex 2 trobam la sol·licitud de participació en el procediment per a la selecció dels centres docents amb professionals que poden participar en la primera fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017.

A l’annex 3 consta la sol·licitud individual de cada participant del centre en la primera fase de la formació específica del  Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017.

A l’annex 4 figura la Memòria de la formació específica del  Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017.

A l’annex 5 figura el document per als centres candidats a guardó formats en alerta escolar.

Tercer

Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i establir que entri en vigor l’endemà d’ haver-se publicat.

 

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la seva publicació, d’acord amb l’article 46  de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós- administrativa.

 

Palma, 23 de maig de 2016

 

El  conseller d’Educació  i Universitat

Martí Xavier March i Cerdà

  

ANNEX 1
Convocatòria

1.  Objecte

1.1 Aquesta convocatòria té per objecte establir el procediment per a la selecció dels centres docents amb professionals que poden participar en la primera fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017. La formació que aquests professionals poden rebre és la que imparteixen professionals de l’àmbit sanitari adscrits al Servei de Salut de les Illes Balears en matèria de primers auxilis, per al cas d’emergència, en relació amb les patologies cròniques que poden comportar en un moment donat una situació de risc vital: asma greu, al·lèrgies amb risc d’anafilaxi, epilèpsia/crisi convulsiva, cardiopaties congènites amb risc de mort súbita i diabetis/hipoglucèmia.

1.2 Per aconseguir aquest objectiu és necessària la formació específica periòdica, que podran rebre els participants dels centres que ho demanin.

2.  Destinataris

Podran participar en aquesta convocatòria els centres educatius autoritzats a impartir ensenyaments d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, secundària postobligatòria i educació especial, de centres públics, privats-concertats o privats, amb alumnat d’edats compreses entre 0 i 19 anys. En el cas dels centres d’educació especial els alumnes poden tenir fins una edat màxima de 21 anys.

3.  Sol·licitud

3.1 Els centres educatius que vulguin participar en la primera fase de la formació específica del Programa han d’emplenar la sol·licitud corresponent, d’acord amb el model que figura a l’annex 2.

3.2 S’ha d’adjuntar a l’annex 2 la sol·licitud individual de cada participant del centre en  la formació específica del  Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017 (annex 3).

4.  Termini i llocs de presentació de la documentació

4.1 El termini per presentar les sol·licituds i la documentació annexa és des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears fins dia 21 de setembre de 2016, tenint només en compte els dies hàbils. Tots els documents s’han d’adreçar al Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat de la Conselleria d’Educació i Universitat, prèvia presentació en els registres que es determinen a continuació:

  1. Registre de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats a Mallorca.
    • C. Alfons el Magnànim, 29, 07004 Palma
  2. Delegació Territorial d’Educació a Menorca.
    • C. de Josep Maria Quadrado, 33, 07703 Maó
  3. Delegació Territorial d’Educació a Eivissa i Formentera.
    • Via Púnica, 23, 07800 Eivissa

A més, es pot presentar en qualsevol dels llocs que preveu l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

4.2 Si el centre decideix enviar la petició per correu certificat, la sol·licitud i la documentació corresponent s’ha de presentar en un sobre obert perquè la petició es dati i s’hi faci figurar el que es disposa a l’article 31 del Reial Decret 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament que regula la prestació dels serveis postals. En el cas que l’oficina de Correus corresponent no dati la sol·licitud, s’entendrà com a data vàlida de presentació la d’entrada en el Registre de la Conselleria o en les dependències descrites amb anterioritat.

4.3 Si la sol·licitud es lliura en un lloc que no és el Registre de la Conselleria d’Educació i Universitat, s’ha d’enviar per  fax al 971 17 68 60 a l’atenció del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat el full amb el registre i la data d’entrada dins termini, durant les 48 hores següents al lliurament.

5.  Selecció dels centres educatius

5.1 Hi haurà una comissió tècnica amb les funcions següents:

  • Requerir els sol·licitants, si escau, que completin la documentació preceptiva o rectifiquin les deficiències detectades en la instància.
  • Comprovar que els centres compleixen els requisits i les obligacions del Programa.
  • Seleccionar i baremar els centres que participaran en el Programa Alerta Escolar Balear el curs 2016-2017, d’acord amb el barem fixat, per ordre de major a menor puntuació.
  • Aprovar les memòries finals del programa i atorgar el guardó en els casos pertinents.

5.2 La comissió tècnica està formada per:

  1. Com a president, una de les dues persones següents:
    • El cap del Servei GAU 061 de Balears.
    • La cap del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa  de la Conselleria d’Educació i Universitat.
  2. Com a vocals:
    • Un tècnic del Servei de d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’ Innovació i Comunitat Educativa de la  Conselleria d’Educació i Universitat.
    • Un pediatre del Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT), de la Conselleria de Salut.

Un dels vocals actuarà com a secretari.

La Comissió també podrà convocar aquelles persones que per raons tècniques hi estiguin implicades.

6.  Criteris per a la selecció dels centres educatius:

Per a la  selecció de centres, es valoraran els punts següents:

  • Ser un centre amb un percentatge igual o superior al 5% d’infants escolaritzats en aquest moment, i diagnosticats amb alguna de les patologies objecte del Programa, amb relació al nombre total d’alumnat del centre: 3 punts.
  • Ser un centre d’educació infantil i/o de primària, o un centre d’educació especial: 2 punts. Aquest criteri es basa en el fet que aquests tipus de centres tenen un major percentatge d’alumnat no autosuficient en relació al nombre total d’alumnat del centre.
  • Comptar amb personal docent definitiu  o amb contracte indefinit en el centre educatiu, que comporti almenys el 50% dels participants que presenta el centre en aquesta convocatòria, sempre i quan el nombre total de participants presentats pel centre sigui com a mínim el 10% del nombre total de docents que formen el claustre i auxiliars tècnics educatius del centre: 1 punt
  • En cas d’empat entre centres, es prioritzaran els centres amb major percentatge d’alumnes diagnosticats de les patologies objecte d’aquest Programa, amb relació al nombre total d’alumnat del centre.

7.  Llista provisional

7.1  La llista provisional dels centres seleccionats en aquesta convocatòria es podrà consultar a partir de dia 26 de setembre de 2016, a la pàgina web de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa: http://dgice.caib.es

7.2 Els centres tenen tres dies hàbils des de l’endemà de la data de publicació de la llista provisional per presentar les al·legacions que considerin adients i per fer les modificacions a la sol·licitud inicial. Les han de sol·licitar mitjançant un escrit adreçat al director general d’Innovació i Comunitat Educativa, que s’ha de presentar en el Registre de la Conselleria d’Educació i Universitat o a qualsevol de les dependències que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Per agilitzar el tràmit de les al·legacions i modificacions a la sol·licitud inicial, també les han de remetre a l’adreça electrònica alertaescolar@dgice.caib.es en el període indicat.

8.  Resolució que aprova la llista definitiva

8.1 La llista definitiva dels centres seleccionats en aquesta convocatòria serà aprovada per resolució del director general d’Innovació i  Comunitat Educativa  i es podrà consultar a partir del dia 30 de setembre de 2016, a la pàgina web de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa: http://dgice.caib.es

8.2 Per a qualsevol consulta podeu telefonar al 971 17 78 00, (ext. 62388) o escriure a l’adreça de correu electrònic alertaescolar@dgice.caib.es

8.3 Contra aquesta resolució es pot interposar un recurs d’alçada en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la publicació de la resolució definitiva, d’acord amb l’article 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

9.  Tallers de formació i reconeixement de crèdits de formació

9.1 Els professionals dels centres interessats en rebre aquesta formació han d’emplenar l’annex 3 i l’han de lliurar a la direcció del seu centre, el qual s’adjuntarà a la sol·licitud de participació del centre o annex 2.

9.2 A fi d’assegurar una formació adequada amb els recursos existents, els centres seleccionats en aquesta convocatòria podran participar en la formació específica d’aquest Programa, amb un màxim del 25% del nombre total de docents i auxiliars tècnics educatius de cada centre, a excepció dels centres d’educació infantil, amb una participació d’un màxim del 75%. Hi haurà una periodicitat en la participació en aquesta formació específica i vendrà determinada pels recursos existents.

9.3 La formació consistirà en la impartició de diversos cursos  per part de personal adscrit al Servei de Salut, cadascun dels quals estarà format pels tallers següents:

  • asma–anafilaxi (durada de 5 hores): dimarts de 15 h a 20 h.
  • reanimació cardiopulmonar, primers auxilis i crisi convulsiva (durada de 4 hores): dimecres o dijous de 16 h a 20 h.
  • diabetis (durada de 4 hores):  divendres de 16 h a 20 h.

9.4 La primera fase de la formació està prevista cada mes, des d’octubre fins a gener, en horari de tarda per a grups de 30 persones com a màxim. Per al taller de reanimació cardiopulmonar se faran dos grups de 15 persones: un grup hi assistirà  el dimecres i l’altre el dijous.

9.5 Durant  la primera fase de la formació se preveu impartir un mínim de cinc edicions. No obstant això, atès el nombre de centres educatius adherits al Programa, es podran impartir més cursos sempre que ho permetin la disponibilitat pressupostària.

9.6 Aquesta convocatòria correspon a la primera fase de les accions formatives que se duran a terme des d’octubre del 2016 fins a gener de 2017, ambdós inclosos. Està previst  fer dues edicions a Mallorca durant els mesos de novembre i gener, una edició a Menorca durant el mes d’octubre, una altra a Eivissa durant el mes de novembre i una a Formentera el mes de desembre.

9.7 Els tallers s’impartiran a les dependències del CEP a les Illes Balears, excepte el taller de reanimació cardiopulmonar, primers auxilis i crisi convulsiva, que es durà a terme a les dependències del 061 a Palma  i a l’Hospital Universitari de  Son Espases.

9.8 Es recomana que hi hagi una persona responsable per a cada etapa educativa de:

  • Controlar la caducitat de la medicació aportada per la família o tutor legal.
  • Fer arribar al tutor de l’alumne objecte del programa el corresponent pla d’actuació aportat per la família.
  • Fer la formació sanitària d’atenció d’urgència derivada del Programa.

9.9 Els crèdits que s’atorgaran són per al:

  • Professorat que faci els cursos formatius relatius als respectius tallers amb avaluació positiva, que rebrà 13 hores de formació, equivalents a 1,5 crèdits.
  • Docent responsable del Pla d’actuació sanitari, que rebrà 1 crèdit més que el professorat que només realitzi la formació específica, en el cas que la valoració de la memòria sigui positiva.

9.10 Els crèdits s’atorgaran a partir del dia 15 de juny de 2017.

10.  Inscripció individual dels participants dels centres seleccionats

10.1 Una vegada seleccionats els centres que poden participar en aquesta convocatòria, els docents i educadors d’aquests centres, interessats en rebre la formació específica, s’hi podran inscriure mitjançant el Portal del personal:

http://portaldelpersonal.caib.es (Formació dels DOCENTS/Sol·licitud cursos/D.G. DE FORMACIÓ PROFESSIONAL I FORMACIÓ DEL PROFESSORAT/Inscriu-te). Es podrà elegir entre les diverses edicions, des d’octubre de 2016 fins a gener de 2017, ambdós inclosos, segons la disponibilitat horària de cada qual.

10.2 Si els docents i els educadors dels centres seleccionats en aquesta convocatòria no s’inscriuen a través del portal del personal per la forma descrita abans s’anul·larà la seva inscripció. Només els educadors amb accés al portal del personal se poden inscriure i rebre la formació específica.

10.3 En el cas dels auxiliars tècnics educatius, la seva inscripció se farà a partir de l’annex 3 d’aquesta convocatòria i posterior contacte telefònic pertinent (a excepció d’aquells que tenen accés al portal del personal), on s’informarà de dates i horari, segons la disponibilitat horària de cada persona, prioritzant el personal docent.

10.4 Es prioritzarà el personal docent i els educadors dels centres educatius seleccionats.

11.  Documentació final

11.1 En acabar el curs escolar i abans del 5 de juny de 2017, tenint només en compte els dies hàbils, els centres que han participat en les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear durant el curs 2016-2017 han d’enviar la memòria del Programa Alerta Escolar Balear (annex 4) per correu electrònic a l’adreça alertaescolar@dgice.caib.es , o bé per fax al 971 17 68 60 del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat (Passatge Guillem de Torrella 1,1r, 07002 Palma).

11.2 A la memòria final figurarà el nom i DNI de la persona responsable del Pla d’actuació sanitari previst per al centre educatiu i de la medicació lligada al Pla, en cas que n’hi hagi.

11.3  El lliurament d’aquesta memòria és indispensable per optar a ser un centre candidat a guardó format en alerta escolar.

11.4 En cas de ser un centre candidat a guardó, és necessari que s’enviï l’annex 5 de la mateixa forma que l’annex 4 (per correu electrònic o per fax), en el termini comprès des de l’1 al 30 de setembre de 2017, els dies hàbils.

12.  El centre educatiu

  1. Ha d’incloure aquest programa a la Programació General Anual (PGA) i ho farà constar a l’annex 2, a l’apartat corresponent al compromís de la incorporació del programa a la PGA.
  2. Ha d’elaborar i presentar la memòria final (annex 4), segons s’estableix en el punt 11 d’aquesta convocatòria .
  3. Ha d’emplenar i presentar l’annex 5 en cas de ser candidat a guardó, segons s’estableix en el punt 11 d’aquesta convocatòria.

13.  La Conselleria d’Educació  i  Universitat, i Conselleria de Salut donaran suport als centres educatius de la forma següent:

Des de les pàgines web de les dues Conselleries es difondran informacions, esdeveniments i materials d’educació sanitària que puguin ser d’interès per als centres educatius.

14.  Guardó de centre format en alerta escolar

14.1 El guardó de centre format en alerta escolar és un reconeixement públic, de caràcter anual que atorga l’Administració als centres educatius.

14.2 Els centres que vulguin optar a la concessió o renovació del guardó de centre format en Alerta Escolar, ha de lliurar l’annex 4 o memòria i tenir una relació definitiva de membres participants en el Programa, de com a mínim un 20% del nombre total de professors del mateix centre, que hagin participat en el programa Alerta Escolar amb avaluació positiva (annex 5). En el cas dels centres d’educació infantil se recomana que un 75% dels educadors facin la formació, i en cas d’aconseguir avaluació positiva podran obtenir el guardó. Aquest guardó tindrà una vigència d’un curs escolar amb caràcter renovable. Es preveu l’actualització dels documents adquirits de forma anual.

14.3 La Comissió tècnica, a partir de la memòria (annex 4) presentada abans del 5 de juny de 2017 i de l’annex 5 presentat en el termini de l’1 fins al 30 de setembre de 2017, valorarà si el centre és mereixedor del guardó. El fet de no presentar aquests dos documents n’impossibilita l’obtenció del guardó.

 

ANNEX 2
Sol·licitud de participació en el procediment per a la selecció dels centres docents  amb professionals que poden participar en la primera fase (període d’octubre a gener) de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017

El senyor/la senyora ......................................................... director/directora del centre ............................................................................ amb codi .................. amb les següents:

1.  Dades del Centre:

Centre:

Codi del centre:

Adreça:

Localitat:

Centre de professorat de referència:

Palma (     )       Menorca (     )       Eivissa (     )       Formentera (     )

Codi postal:

Telèfon:

Fax:

Adreça electrònica:

Nombre de docents que formen el claustre i auxiliars tècnics educatius:

(     )

2.  Percentatge d’infants diagnosticats de les patologies objecte d’aquest Programa escolaritzats al centre a dia d’avui, amb relació al nombre total d’alumnat del centre:

(     )

3.  SOL·LICITA participar en la convocatòria de selecció de centres docents amb professionals que poden participar en la primera fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017.

4.  ES COMPROMET A:

  • Incorporar el Programa Alerta Escolar Balear a la Programació General Anual (PGA).
  • Elaborar i presentar la memòria segons s’estableix en el punt 11 d’aquesta convocatòria.

………………………. , ……. de .................. de 20....

El director/la directora del centre

Senyor/Senyora..............................................

(Signatura)

Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa (Servei d’Atenció a la Diversitat)

 

ANNEX 3
Sol·licitud individual de cada participant del centre en la primera fase (període d’octubre a gener) de la formació específica del  Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017

El senyor /la senyora .....................................................................................................................................  del centre ........................

................................................................................................................................... amb codi:..............................................................

SOL·LICITA la participació en la primera fase de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017.

Nom i llinatges

Docent/auxiliar tècnic educatiu /educador/a (especificar)

És definitiu al centre?

DNI (adjuntar fotocòpia del DNI dels ATE)

Telèfon (només dels ATE)

    

Per dur a terme aquesta formació és necessari la inscripció mitjançant el portal del personal.

En el cas dels auxiliars tècnics educatius i educadors s’ha d’adjuntar una fotocòpia del seu DNI, i a més, el director del centre ha d’aportar un certificat on consti que els ATE i/o educadors interessats treballen al centre. En el cas que manqués aquesta documentació no serà vàlida la sol·licitud.

………………………. , ……. de ................ de 20....

Professional del centre

Senyor/Senyora..............................................

(Signatura)

Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa (Servei  d’Atenció a la Diversitat)

 

ANNEX 4
Memòria de la formació específica del  Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017

Nom del centre ......................................................... Codi: .......................

Població:............................................................

  • Relació definitiva de participants en la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear (curs 2016-2017)

Nom i Llinatges

Docent/auxiliar tècnic educatiu /educador/a (especificar)

DNI

Avaluació positiva de la formació (Sí/No)

(Emplenar per  l’Administració)

Ensenyament impartit

    

   

   

   

   

  • Formació rebuda pel centre educatiu i activitats sanitàries que se’n deriven. Es farà referència a les activitats sanitàries que s’hagin produït durant el transcurs de l’any escolar, amb casos reals d’alumnes.

a) Plans d’actuació sanitari realitzats en el curs 2016-2017

Data

Pla d’actuació sanitari

 

 

 

 

 

 

 

b) Avaluació i persona/es responsable/s del Pla d’actuació sanitària:

  • Avaluació de la formació rebuda.
  • Avaluació de resultats i de les possibles actuacions sanitàries derivades.
  • Nom i DNI de la persona/es responsable/s del Pla d’actuació sanitària i de la medicació lligada al Pla.
  • Coordinació amb agents externs:

a) Marqueu amb una creu si les accions  esmentades més avall s’han dut a terme:

Hi ha hagut alguna actuació sanitària en la qual han participat altres institucions de la comunitat.

El centre escolar ha tramitat els formularis d’inscripció dels casos pertinents amb el 061.

b) Valoració de la coordinació amb el 061(marqueu amb una creu):

(     ) Insuficient          (     ) Acceptable          (     ) Bona          (     ) Molt Bona

Observacions:.......................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................

................................., ........... de .................de 20...

El director/la directora del centre

Senyor/Senyora..............................................

(Signatura)

Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa (Servei d’Atenció a la Diversitat)

 

ANNEX 5

FAIG CONSTAR:

Que el centre ............................................... amb codi...................... té una relació definitiva de membres participants amb avaluació positiva, referent a la formació derivada del Programa Alerta Escolar Balear, de com a mínim un 20% (75% dels educadors, en el cas dels centres d’educació infantil) del nombre total de professors del mateix centre, a dia d’avui.

................................., ........... de setembre de 20...

El director/la directora del centre

Senyor/Senyora..............................................

(Signatura)

Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa (Servei d’Atenció a la Diversitat)