Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 6263
Registre de Personal i Informàtica. Acord de modificació dels requisits del lloc de treball de cap de servei de Selecció, Provisió i Gestió. MF-335
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 18 de maig de 2016, es va aprovar el següent:
“PRIMER.- Aprovar la proposta MF-335, proposada per l’àrea de Funció Pública i Govern Interior, atesa la necessitat de redefinir els requisits establerts al lloc de treball de cap de servei de Selecció, Provisió i Gestió, adscrit al departament de Personal. Tot això, prèvia negociació amb els representants sindicals a la Mesa General de dies 29.02.2016, 07.04.2016, 22.04.2016, a la Comissió Tècnica de la RLLT de dia 11.05.2016, i posteriorment ratificada sense acord a la Mesa General de Negociació de dia 12.05.2016.
SEGON.- Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.
TERCER.- Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 30 de maig de 2016
El Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal
PROPOSTA 335 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
|
ÀREA: |
AFP |
ÀREA DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
|
ÒRGAN: |
AFP001 |
DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
|
UNITAT: |
AFP0011500 |
DEPARTAMENT DE PERSONAL / SERVEI DE SELECCIÓ I PROVISIÓ |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALA |
PLAÇA - DESCRIPCIÓ |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
F20250067 |
CAP DE SERVEI DE SELECCIÓ I PROVISIÓ |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
LLICENCIATURA EN DRET I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HA DE DIR:
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALA |
PLAÇA - DESCRIPCIÓ |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
F20250067 |
CAP DE SERVEI DE SELECCIÓ, PROVISIÓ I GESTIÓ |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
IB |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
2501 - COS SUPERIOR D'ADMINISTRACIÓ DE LA CAIB |
LLICENCIATURA EN DRET I 1 ANY D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES DEL LLOC DE TREBALL O 100 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
LLEGENDA
|
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
|
S |
SINGULARITZAT |
|
|
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
|
C |
CONCURS |
|
|
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
|
IB |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES DE LES ILLES BALEARS |
|
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
|
|
GR |
GRUP |
|
|
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
|
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
|
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
|
83 |
22.282,52 € |
|
|
|