Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS

Núm. 6192
Bases generals que han de regir el procés específic per a cobrir les necessitats temporals i urgents de selecció per cobrir de manera eventual o interina el lloc de treball que es generi a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (d'ara endavant, FBSTIB), en relació amb la categoria professional de llicenciat en medicina, diplomat/graduat en infermeria i/o tècnic de laboratori a l’illa de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera

Objecte

L'objecte de les presents bases és regir el procés específic per cobrir necessitats temporals i urgents de llocs de treball que es generi a la Fundació

Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (d'ara endavant, FBSTIB), en relació amb la categoria professional de llicenciat en medicina, diplomat/graduat en infermeria i/o tècnic de laboratori a l’illa de Mallorca.

Aquest procés selectiu s'orienta a la constitució i el manteniment d'una borsa de treball, per cobrir les necessitats temporals i urgents ocasionats per:

a. substitució de personal en situació de llicència, quan tingui una durada prevista no superior a 10 dies dintre d’un període d’1 mes.

b. Substitució del personal en situació de reducció de jornada

c. Substitució de necessitats urgents, extraordinàries i circumstancials d’increment d’activitat pera un període màxim de 10 dies dintre d’un període d’1 mes.

Les places s'adjudicaran a les persones aspirants que hagin superat el procés selectiu i figurin en la borsa de treball, d'acord amb la puntuació total obtinguda, seguint l'ordre de prelació, en concordança amb la normativa vigent en la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Segona

Requisits i condicions generals de les persones aspirants

Per ser admesos a les proves selectives per a la borsa de treball, les persones interessades  tindran que reunir els següents requisits:

1. Tenir nacionalitat espanyola

2. Tenir nacionalitat d’un Estat Membre de la Unió Europea o d'algun Estat al qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors.

3. Les persones que no estiguin incloses en els supòsits anteriors i es trobin a Espanya en situació de legalitat, han de ser titulars de la documentació que els habilita per residir i accedir sense limitació al mercat de treball.

4. Tenir divuit anys complerts.

5. Estar en possessió del títol o nivell de titulació exigit, o estar en les condicions d'obtenir-lo en la data en les que finalitza el termini de presentació de les sol·licituds.

6. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, s'ha de presentar la corresponent homologació o certificat acreditatiu del reconeixement del títol equivalent, atorgat pel Ministeri d' Educació, Cultura i Esports, atenint-se a la normativa vigent.

7. Acreditar els coneixements de llengua catalana que estableix la Llei 1/2016, de 3 de febrer, de modificació de la Llei 3/1986, de 29 d’abril, de normalització lingüística a les Illes Balears.

Els coneixements  s'acreditaran mitjançant l'aportació de un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats.

Si després de finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es determina com a requisit per ocupar un lloc de treball estar en possessió d’un determinat nivell de coneixements de llengua catalana, la persona a la qual es cridi per ocupar-lo haurà d’acreditar el nivell exigit d’acord amb la relació de llocs de treball i la normativa en vigor. Si la persona aspirant no acredita els coneixements de català requerits per ocupar aquest lloc no podrà ser contractada. No obstant conservarà el seu lloc a la borsa.

8. Acreditar els coneixements de llengua castellana quan no es tingui la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprengui el seu coneixement. En aquest cas, s'acreditarà el coneixement de la mateixa mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el Reial Decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o el Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers, expedit per les escoles oficials d'idiomes, o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d’una titulació espanyola acadèmica expedida pel òrgan oficial competent al territori espanyol.

9. No patir cap malaltia ni estar afectada per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions de la plaça de la que es opti.

10. No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitada per l'exercici de la funció pública.

11. Les persones aspirants que al·leguin discapacitat hauran que a presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat dels equips multi professionals de la Direcció General de Dependència que acrediti les condicions personals d'aptitud per l'exercici de les funcions fonamentals de les categories professionals convocades en aquest procés selectiu.

12. No incórrer en causa d'incompatibilitat específica. En aquest sentit, fem menció a l'Acord de Consell de Govern de 14 de maig de 2010, que per raons d'interès públic, que el personal estatutari sanitari, el personal laboral sanitari i el personal funcionari de les escales sanitàries que presten els seus serveis en les institucions sanitàries dependents del Servei de Salut de les Illes Balears o de la Conselleria de Salut, poden ocupar llocs de treball corresponents a professions sanitàries en la Fundació, amb les següents limitacions:

a. La segona activitat només podrà prestar-se en règim laboral a temps parcial i amb una durada determinada, amb les condicions establertes en la legislació laboral

b. Que la jornada de treball no superi les 15 hores setmanals

c. En qualsevol cas, les autoritzacions de compatibilitat s'han de sotmetre als límits establerts en la Llei 53/1984

Tercera

Requisits específics

Les persones aspirants hauran de reunir els requisits establerts en la categoria professional, d'acord amb la plaça a la qual opten, que figuren a l'Annex 1.

Quarta

Sol·licitud, documentació, termini, vigència i lloc de presentació

1. La sol·licitud per formar part en les proves selectives per a la borsa de treball es presentaran amb l'imprès corresponent (veure Annex 2), degudament emplenada i dirigida al Departament de Recursos Humans de la FBSTIB.

- Llicenciats en medicina : 3.1. Personal sanitari facultatiu

- Diplomats/graduats en infermeria: 3.2. Personal sanitari no facultatiu

- Tècnics de Laboratori: 3.2. Personal sanitari no facultatiu

En la sol·licitud, les persones aspirants hauran d'esmentar expressament que reuneixen tots els requisits i condicions exigides en cada cas.

Les persones aspirants que no facin constar les dades exigides a la sol·licitud, podran esmenar les deficiències en un període no superiors a 3 dies, de no ser així seran excloses .

2. Per formar part del procés de selecció per la borsa de treball, les persones aspirants tindran que a presentar obligatòriament la següent documentació:

a. Sol·licitud, d'acord amb el model de l'Annex 2.

b. Fotocòpia del DNI o equivalent o, en cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la identitat, i, si cas, de la residència legal.

c. Titulació exigida, d'acord amb l'annex 1.

d. Certificat del Nivell exigit de Coneixements, Orals i Escrits, de la llengua catalana, d'acord amb l'annex 1.

e. Per a les persones aspirants amb discapacitat, un certificat dels equips multi professionals de la Direcció General de Dependència que acrediti la compatibilitat per al exercici de les funcions corresponents a la categoria professional objecte de la convocatòria, i en el que es determinin, en el seu cas, les adaptacions que la persona aspirant necessita per a complir les funcions del lloc de treball.

e. Currículum al que figurin, com mínim les dades personals i de contacte, les dades formatius i acadèmics i les dades laborals remunerats.

f. Autovaloració de mèrits, d'acord amb el model de l'Annex 3.

g. Acreditació documental dels mèrits al·legats en l'autovaloració, mitjançant còpies compulsades.

3. La sol·licitud i la resta de documentació exigida en l'apartat anterior podrà presentar-se de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores, al Registre de la FBSTIB, situat al carrer de Rosselló i Caçador, nº, 20 (Palma de Mallorca) o remetre per correu ordinari a la direcció abans esmentada complint el que estableix l'art.14 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, que regula el servei postal universal, dels drets dels usuaris i el mercat postal.

El termini per presentar les sol·licituds serà des del dia següent a la data de publicació de les bases presents en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) fins a 20 dies hàbils després. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.

Les presents bases també estaran disponibles al portal web de la FBSTIB, a l'adreça electrònica http://www.fbstib.org.

Cinquena

Sistema de selecció i fases del procés selectiu per formar part de la borsa de treball

El sistema de selecció serà el de concurs de mèrits.

El procediment de selecció dels aspirants constarà de les fases descrites a continuació:

a) Fase de concurs de mèrits

En aquesta fase es valoraran els mèrits al·legats en l'autoavaluació de mèrits i d'acord amb els documents presentats degudament acreditats. El concurs esta valorat en un màxim de 100 punts, i constitueix el 100% del procés selectiu.

Els mèrits que es valoraran es divideixen en:

- Titulació acadèmica: 10 punts

- Formació: 30 punts

Formació complementària i específica relacionada amb el lloc a què s'opta. Publicacions en llibres o revistes científiques. ponent, comunicació verbal o pòster en congressos. Docència i Investigació:

- Experiència professional: 50 punts

Experiència en el lloc de treball de categoria igual o similars en continguts tècnics (en Centres de Transfusió o altres centres hospitalaris o sanitaris)

- Idiomes (català / altres): 10 punts

Nivells de coneixements orals i escrits, de llengua catalana i de llengües estrangeres.

Tots els documents acreditatius dels mèrits s'aportaran originals o fotocòpies degudament compulsades que justifiquin de forma fefaent les dades indicades anteriorment.

Sisena

Desenvolupament del procés selectiu

Aquest es desenvoluparà segons l’article 25 del Conveni Laboral.

1. El procés selectiu s'iniciarà amb la realització de la valoració dels mèrits al·legats en l'autoavaluació de mèrits d'acord amb els documents degudament acreditats.

2. Una vegada finalitzada la valoració de mèrits, es publicarà a la web de la FBSTIB la llista provisional de les persones admeses per formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació, i les persones excloses, obrint un termini de 10 dies hàbils per  possibles reclamacions.

3. En cas que no es presentin reclamacions dins aquest  termini, o un cop esmenades les reclamacions que s’hagin pogut produir, es publicarà la llista definitiva de les persones admeses per formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació.

4. L'ordre de prelació obtingut quedarà determinat per la suma de la puntuació obtinguda en la fase del concurs de mèrits (titulació, formació, experiència i llengües).

5. Tot nomenament s’oferirà a la persona candidata amb major puntuació. En cas de que varies persones candidates tinguin la mateixa puntuació a la llista definitiva, s’aplicaran els criteris de desempat següents:

a. Amb caràcter general, tindran prioritat les dones en cas de que estigui infra representat el sexe femení a la categoria i especialitat de conformitat amb l’art. 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.

b. A continuació, qui acrediti a la llista més serveis prestats a la categoria dintre de la FBSTIB i subsidiàriament al sistema nacional de salut.

c. Si persisteix l’empat, el nomenament s’oferirà en primer lloc a qui acrediti major puntuació a l’apartat relatiu a l’experiència professional.

d. Si encara així l’empat continua, tindrà prioritat qui tingui major puntuació a l’apartat de formació continuada.

e. Finalment, si les persones segueixen empatades, el desempat es dirimirà segons l’escala següent: primer, ser candidats majors de 45 anys; després, tenir majors càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere; i, per últim, qui tingui més edat.

6. En cas de que no es presentin reclamacions dintre d’aquest termini, o una vegada subsanades les reclamacions que s’hagin pogut produir, es dictarà resolució per la que es publicarà la llista definitiva de persones per a formar part de la borsa de feina, amb l’ordre de prelació.

Setena

La comissió de selecció de personal serà anomenada pel gerent de la Fundació i té la consideració d'òrgans dependents de la seva autoritat, corresponent el desenvolupament i valoració dels mèrits professionals de les persones aspirants. Esta constituïda per tres persones titulars, com mínim, i amb el mateix nombre de persones suplents. Tant les persones titulars com les suplents tindran que posseir una titulació acadèmica d'igual o nivell superior que l' exigit als aspirants, i la meitat més tindran que posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixement que l' exigida a les persones aspirants, si aquesta s'especifica.

La determinació de la composició dels tribunals es realitzarà conforme à les següents normes:

- La persona que ocupi la presidència serà designada lliurement pel gerent de la Fundació.

- Les persones designades com a vocals seran anomenades per sorteig entre el personal laboral fix o indefinit no fix en situació de servei actiu a la FBSTIB que pertanyin al grup i categoria professional a que es tracti o a una superior. El sorteig es realitzarà amb participació del Comitè d'Empresa.

- La secretaria correspondrà a la persona designada per votació del tribunal entre les persones designades com a vocals.

Les persones integrants dels tribunals o de comissions de selecció de personal s'han d'abstenir de formar part dels mateixos quan concorrin les circumstàncies que preveu l'article 28 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, notificant-ho a l'autoritat convocant. Les persones aspirants a les places convocades podran recusar-les

Tampoc podrà formar part de les mateixes el personal laboral que tingui assignat un crèdit horari per fer funcions sindicals o de representació de personal.

De conformitat amb l'article 61.7 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, el Comitè d'Empresa podrà designar una persona, amb veu i sense vot, que participarà com a observadora en el desenvolupament de tot el procés selectiu.

La comissió queda facultada per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst en les bases.

 

Vuitena

Publicació de l’ordre de prelació de la borsa de feina.

Una vegada s’hagin incorporat les persones seleccionades a la borsa de feina, es publicarà al portal web de la FBSTIB la llista de persones amb l’ordre de prelació, d’acord amb les puntuacions que hagin obtingut les persones que integren la borsa.

Novena

Vigència de la borsa de treball

La borsa de treball estarà integrada per les persones aspirants que hagin participat en el procés selectiu.

La vigència de la llista que conforma la borsa de treball tendrà una vigència màxima de 36 mesos, a comptar des de el dia següent al de la resolució de publicació de la borsa de treball o una vegada que aquesta s’hagi esgotat (segons el que passi abans).

Desena

Protecció de Dades Personals

De conformitat amb el que disposa l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades Personals, s'informa a les persones aspirants que les seves dades personals contingudes en la seva sol·licitud d'admissió, la documentació que s'acompanyi o la que es generi a resultes d’aquesta convocatòria, s'incorporaran en un fitxer de dades de caràcter personal denominat "Candidats", del que serà responsable la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. La finalitat serà únicament a efectes de convocatòria, tramitació, qualificació i resolució de l’esmentada convocatòria.

Les dades personals que siguin necessaris podran ser publicades al portal web de la Fundació d'acord amb el que disposen les bases de convocatòria i l’article 59.6 b de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.

Onzena.

Incidències

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d'acord amb la  Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s’hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.

Dotzena.

Gestió de la borsa

1. Quan es donin les circumstàncies descrites a l’apartat Primer, s’ha de oferir el lloc de feina a les persones de la borsa que es trobin en situació de disponible, d’acord amb l’ordre de prelació corresponent, d’una manera àgil degut a la urgència que la motiva.

2. Si hi ha un lloc de feina a cobrir, de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible com es consideri oportú per atendre les peticions de cobertura dels llocs vacants. En aquest cas, las vacants ofertes s’han de adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants que hagin manifestat la seva conformitat.

El termini d’incorporació podrà ser en el mateix dia que es comuniqui..

3. Es considera motiu d’exclusió de la borsa la persona que en el moment en que li ofereixi un contracte d'interinitat o eventual renunciï expressa o tàcitament per 5 vegades consecutives, a no ser que al·leguin qualque de les circumstàncies descrites al punt 4, que hauran de acreditar documentalment en els 3 dies següents a la renuncia.

4. Els aspirants poden estar en situació de NO DISPONIBLE si concorren qualcuna de les causes següents:

a) Estar en període d’embaràs, maternitat, paternitat o situacions similars.

b) Patir una malaltia o incapacitat temporal.

c) estar en situació de incompatibilitat

 

ANNEXE 1

Requisits específics

Metge Unitat Mòbil (personal sanitari facultatiu)

a. Estar en possessió, com mínim, d’un dels següents títols: Llicenciat en medicina

DUI Unitat Mòbil (personal sanitari no facultatiu)

b. Estar en possessió, com mínim, d’un dels següents títols: Diplomat/graduat en infermeria

Tècnic de Laboratori (personal sanitari no facultatiu)

c. Estar en possessió, com mínim, d’un dels següents títols: Formació Professional de Tècnic de Laboratori  

ANNEXE 2

Model de sol·licitud

SOL·LICITUD PER AL PROCES SELECTIU PER A LA BORSA DE TREBALL DE LA FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS

DADES DE LA PERSONA SOLICITANT

Nom i cognoms:

DNI:

Domicili:                                                                          Núm.:

Localitat:

Població:

Codi postal:

Telèfon fix:

Telèfon mòbil:

Correu electrònic:

Plaça sol·licitada:

Titulació al·legada:

Nivell de coneixements de català:

Carnet de conduir (tipus):

Reserva discapacitat (=/>33 %):

(Marcar con una X, si procedeix.)

DECLARACIÓ

DECLARO:

1. Que reuneixo tots els requisits i condicions per a aquesta plaça.

2. Baix la meva responsabilitat, que són certes i comprovables les dades d’aquesta sol·licitud, així com les del currículum i les de l’autovaloració que s’adjunta.

D’acord amb la Llei Orgànica de Protecció de Dades 15/1999, li informem que les dades facilitades seran recollides i tractades en un fitxer titularitat de la Fundació de Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears amb domicili en C/Rosselló i Caçador, 20 – 07004 Palma.

La finalitat del tractament es dur a terme els processos de selecció de personal atenent als principis de mèrit i capacitat, així como també   els criteris de idoneïtat, competència professional i experiència, mitjançant procediments que garanteixin la publicitat i concurrència, tal como es requereix a l’article 30 del IV Conveni Col·lectiu de la FBSTIB de 6 de novembre de 2014.

…………...............……, ……… de …………………………… de 20…...

[signatura]

Destino: COMISSIÓ SELECCIÓ FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS

 

ANNEXE 3

3.1.AUTOBAREM  PER A PERSONAL SANITARI  FACULTATIU

1. TITULACION ACADÈMIQUES: Puntuació màxima 12 punts.

Especialitat:      5 punts

Títol de doctor: 5 punts (+ 2 si s’ha obtingut amb qualificació “cum laude”)

TOTAL RESULTAT   1

2. FORMACIÓ CERTIFICADA I ACREDITADA: Puntuació màxima 28 punts

Inclou la valoració de la formació postgrau, la formació especialitzada i altres mèrits.

2.1. Aportacions Científiques:

2.1.1. Publicacions en llibres científics, relacionats directament amb el contingut de la categoria a la que s’opta i que tinguin ISBN i depòsit legal:

Llibre complet: primer autor 3 punts: 2º-3º autor 1 punto

Cada capítol (màxim 3 capítols /llibre): primer autor 1 punt; 2º-3º autor  0,5 punts

2.1.2. Publicacions en revistes científiques recomanades en «index medicus», relacionats directament amb el contingut de la categoria a la que s’opta

Internacionals: primer autor 2 punts por article; 2º-3º-4º-5º autor 1 punt article.

Nacionals: primer autor 1 punt; 2º-3º-4º-5º autor 0,5 punts por article.

2.1.3. Ponent/ Comunicació oral/ Pòster en Congressos o reunions científiques relacionades directament amb el contingut de la categoria a la que s’opta

Internacionals: ponent 1 punto; comunicació o pòster (primer autor) 0,25 punts

Nacionals: ponent 0,5 punts; comunicació o pòster (primer autor) 0,15  punts

Autonòmics: ponent 0,3 punts; comunicació o pòster (primer autor) 0,08  punts

Sessions clíniques relacionades directament amb el contingut de la categoria a la que s’opta, degudament acreditades i de durada superior a una hora: 0.06 punts por sessió clínica.

2.1.4. Docència en Ciències de la Salut e Investigació

Docència:

- tutoritzar practiques o impartir docència acreditada: 0,005 punts per cada 10 hores

Investigació:

Premis d’Investigació atorgats per societats científiques u organismes oficials d’investigació: 1 punt en l’àmbit internacional, 0,6 en l’àmbit nacional, 0,3 en l’àmbit autonòmic.

Per cada participació en projectes d’investigació finançades por organismes públics: Investigador principal : 1 punt; Investigador col·laborador: 0,5 punts.

2.2. Formació Postgraduada: Si els cursos o màster estan acreditats, es comptabilitzarà per a la puntuació els crèdits en lloc de les hores o qualsevol altre concepte. Es consideraran els cursos o màsters avalats per certificats oficials relacionats amb:

2.2.1. Especialitat de Hematologia i Hemoteràpia :

- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària  (LRU): : 0,25 punts el crèdit/10 hores lectives :

- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,75 punts el crèdit / 25 hores lectives.

2.2.2. a altres especialitats de Ciències de la Salut

- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): 0,125 punts el crèdit/10 hores lectives

- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,36 punts el crèdit / 25 hores lectives.

2.2.3. a altres especialitats no versades en Ciències de la Salut però relacionades indirectament amb el lloc al que s’opta: prevenció de riscs laborals, assegurament de la qualitat, …

- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): : 0,10 punts el crèdit/10 hores lectives

- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,30 punts por crèdit/ 25 hores lectives.

2.2.4. Per tenir altres títols sanitaris de superior o inferior categoria a la categoria a la que s’opta: 1 punt/títol

TOTAL RESULTAT   2

3. EXPERIENCIA PROFESSIONAL: Puntuació màxima 50 punts. Es valorarà la experiència al lloc de feina de categoria igual o similar en continguts tècnics.

3.1. A Centres de Transfusió en l’àmbit de la Unió Europea: 0,20 punts por mes complet treballat.

3.2. A banc de sang hospitalari (experiència en hemoteràpia) en l’àmbit de la Unió Europea: 0,15 punts por mes complet treballat

3.3. A altres centres hospitalaris o sanitaris (exceptuant experiència en Hemoteràpia): 0,10 punts por mes complet treballat.

3.4. A altres Centres de Transfusió en l’àmbit de la Unió Europea, a una categoria diferent a aquella a la que s’opta i per a la qual s’exigeix tenir títol de la categoria: 0,10 punts por mes complet treballat

TOTAL RESULTAT   3

4. CATALÀ /altre idioma: Puntuació màxima 10 punts.

4.1. Català: se estarà a lo que determini la Direcció General de Política Lingüistica (BOIB num 53 de 09/04/2011, o el vigent en cada moment). Si es té més d'un nivell, tan sols es valorarà el de nivell més alt.

- Nivell A2 o equivalent: 4 punts

- Nivell B1 o equivalent: 6 punts

- Nivell B2 o equivalent: 7 punts

- Nivell C1 o equivalent: 8 punts.

- Nivell C2 o equivalent: 9 punts.

- Certificat de coneixement de llenguatge administratiu LA: se li afegirà 1 punt al Nivell que es presentin.

4.2. Altre idioma: tots els certificats han de estar expedits per la Escola Oficial de Idiomes o un certificat oficial reconegut pel Ministeri competent en matèria de educació. Del mateix idioma tan sols es valorarà el nivell més alt.

- Nivell B1 o equivalent: 0,75 punts.

- Nivell B1 + o equivalent: 1 punt.

- Nivell B2 o equivalent: 1,5 punts.

- Nivell B2 + o equivalent: 2 punts.

- Nivell C1 o equivalent: 2,5 punts.

- Nivell C2 o equivalent: 3 punts.

TOTAL RESULTAT   4

PUNTUACIÓ TOTAL

3.2. AUTOBAREM  PER A PERSONAL SANITARI  NO FACULTATIU

1. TITULACION ACADÈMIQUES: Puntuació màxima 10 punts.

Nota final de carrera :

  • > 9 : 10    punts
  • > 8 :   5    punts
  • > 7:    2,5 punts

TOTAL RESULTAT   1

2. FORMACIÓ CERTIFICADA I ACREDITADA: Puntuació màxima 30 punts

Inclou la valoració de la formació postgrau, la formació especialitzada i altres mèrits.

2.1. Aportacions Científiques:

2.1.1. Publicacions en llibres científics, relacionats directament amb el contingut de la categoria a la que s’opta i que tinguin ISBN i depòsit legal:

Llibre complet: primer autor 3 punts: 2º-3º autor 1 punt

Cada capítol (màxim 3 capítols /llibre): primer autor 1 punt; 2º-3º autor  0,5 punts

2.1.2. Publicacions en revistes científiques recomanades en «index medicus», relacionats directament amb el contingut de la categoria a la que s’opta

Internacionals: primer autor 2 punts por article; 2º-3º-4º-5º autor 1 punt article.

Nacionals: primer autor 1 punt; 2º-3º-4º-5º autor 0,5 punts por article.

2.1.3. Ponent/ Comunicació oral/ Pòster en Congressos o reunions científiques relacionades directament amb el contingut de la categoria a la que s’opta

Internacionals: ponent 1 punt; comunicació o pòster (primer autor) 0,25 punts

Nacionals: ponent 0,5 punts; comunicació o pòster (primer autor) 0,15  punts

Autonòmics: ponent 0,3 punts; comunicació o pòster (primer autor) 0,08  punts

Sessions clíniques relacionades directament amb el contingut de la categoria a la que s’opta, degudament acreditades i de durada superior a una hora: 0.06 punts por sessió clínica.

2.1.4. Docència en Ciències de la Salut e Investigació

Docència:

- tutoritzar practiques o impartir docència acreditada: 0,005 punts per cada 10 hores

Investigació:

Premis d’Investigació atorgats per societats científiques u organismes oficials d’investigació: 1 punt en l’àmbit internacional, 0,6 en l’àmbit nacional, 0,3 en l’àmbit autonòmic.

Per cada participació en projectes d’investigació finançades per organismes públics: Investigador principal : 1 punt; Investigador col·laborador: 0,5 punts.

2.2. Formació Postgraduada: Si els cursos o màster estan acreditats, es comptabilitzarà per a la puntuació els crèdits en lloc de les hores o qualsevol altre concepte. Es consideraran els cursos o màsters avalats per certificats oficials relacionats amb:

2.2.1. Especialitat de Hematologia i Hemoteràpia :

- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): : 0,25 punts el crèdit/10 hores lectives :

- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,75 punts el crèdit / 25 hores lectives.

2.2.2. a altres especialitats de Ciències de la Salut

- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): 0,125 punts el crèdit/10 hores lectives

- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,36 punts el crèdit / 25 hores lectives.

2.2.3. a altres especialitats no versades en Ciències de la Salut però relacionades indirectament amb el lloc al que s’opta: prevenció de riscs laborals, assegurament de la qualitat, …

- Amb acreditació CFC- Comissió de Formació continua o sistema de implantació de crèdits europeus de la Llei de Reforma Universitària (LRU): : 0,10 punts el crèdit/10 hores lectives

- Amb acreditació ECTS – Sistema Europeu de Transferència i Acumulació de Crèdits : 0,30 punts por crèdit/ 25 hores lectives.

2.2.4. Per tenir el grau de doctor: 12 punts

Si el grau de doctor s’ha obtingut amb qualificació “cum laude”: 1 punt

2.2.5. Per tenir cada títol de formació especialitzada de la categoria a la que s’opta: 6 punts

2.2.6. Per tenir altres títols sanitaris de superior o inferior categoria a la categoria a la que s’opta: 1 punt

TOTAL RESULTAT   2

3. EXPERIENCIA PROFESSIONAL: Puntuació màxima 50 punts. Es valorarà la experiència al lloc de feina de categoria igual o similar en continguts tècnics.

3.1. A Centres de Transfusió en l’àmbit de la Unió Europea: 0,20 punts por mes complet treballat.

3.2. A banc de sang hospitalari (experiència en hemoteràpia) en l’àmbit de la Unió Europea: 0,15 punts por mes complet treballat

3.3. A altres centres hospitalaris o sanitaris (exceptuant experiència en Hemoteràpia): 0,10 punts por mes complet treballat.

3.4. A altres Centres de Transfusió en l’àmbit de la Unió Europea, a una categoria diferent a aquella a la que s’opta i per a la qual s’exigeix tenir títol de la categoria: 0,10 punts por mes complet treballat

TOTAL RESULTAT   3

4. CATALÁN /altre idioma: Puntuació màxima 10 punts.

4.1. Català: se estarà a lo que determini la Direcció General de Política Lingüistica (BOIB num 53 de 09/04/2011, o el vigent en cada moment). Si es té més d'un nivell, tan sols es valorarà el de nivell més alt.

- Nivell A2 o equivalent: 4 punts

- Nivell B1 o equivalent: 6 punts

- Nivell B2 o equivalent: 7 punts

- Nivell C1 o equivalent: 8 punts.

- Nivell C2 o equivalent: 9 punts.

- Certificat de coneixement de llenguatge administratiu LA: se li afegirà 1 punt al Nivell que se presentin.

4.2. Altre idioma: tots els certificats han de estar expedits per la Escola Oficial de Idiomes o un certificat oficial reconegut pel Ministeri competent en matèria de educació. Del mateix idioma tan sols es valorarà el nivell més alt.

- Nivell B1 o equivalent: 0,75 punts.

- Nivell B1 + o equivalent: 1 punt.

- Nivell B2 o equivalent: 1,5 punts.

- Nivell B2 + o equivalent: 2 punts.

- Nivell C1 o equivalent: 2,5 punts.

- Nivell C2 o equivalent: 3 punts.

TOTAL RESULTAT   4

PUNTUACIÓ TOTAL