Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 5587
Bases que han de regir la convocatòria d’una subvenció en matèria de prevenció, reutilització i reciclatge de residus a entitats sense ànim de lucre 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb allò previst als articles 59.6.b i 60 de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions publiques i procediment administratiu comú, de 26 de novembre i de l’art 15 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre que aprova el Text Refós de la Llei de Subvencions  a continuació es fan  publiques les bases de  l’acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa de data 29 d’abril de 2016  que regeixen la convocatòria de una subvenció en materia de prevenció, reutilització i reciclatge de residus a entitats sense ànim de lucre 2016.

1. Justificació

En matèria de residus domèstics, la Llei 22/2011, de 28 de juliol, de residus i sòls contaminats, al seu article 8 estableix la jerarquia de residus, en la qual la prevenció, la reutilització i el reciclatge ocupen els tres primers llocs. A l’article 12.5 disposa que les entitats locals poden gestionar en matèria de prevenció de residus. El Pla Director Sectorial per a la Gestió de Residus Urbans d’Eivissa i Formentera (PDSGRUEF), aprovat mitjançant Decret 46/2001, de 30 de març, té, com a màxima prioritat, la prevenció dels residus, i en segon lloc, el seu reciclatge.

Així, es desprèn la necessitat de fomentar, des de l’administració, la prevenció, reutilització i reciclatge dels residus. Des del Departament de Medi Ambient del Consell Insular d’Eivissa (CIE en endavant), es vol premiar la promoció de projectes enfocats en la prevenció i el reciclatge dels residus per part de les entitats socials.

2. Objecte i beneficiaris

2.1. La finalitat principal d’aquesta subvenció és fomentar la prevenció, reutilització i el reciclatge de residus domèstics a l’illa d’Eivissa i, per tant, contribuir a assolir una gestió més sostenible i un estalvi de recursos naturals i, al mateix temps, donar compliment als objectius establerts a la normativa vigent.

2.2. L’objecte d’aquesta convocatòria és fomentar la implantació de projectes de prevenció, reutilització i reciclatge de residus domèstics a l’illa d’Eivissa que incloguin actuacions en els següents àmbits:

-Dependències pròpies.

-Projectes dirigits a la ciutadania.

Les actuacions subvencionables en els diferents àmbits poden ser:

a.- Ambientalització de compres (establiment de pautes de compra amb criteris de prevenció, reutilització i reciclatge/reciclabilitat).

b.- Actuacions per a la prevenció de la publicitat i premsa gratuïta, i del paper que no constitueix envàs en general.

c.- Promoció de la reparació i reutilització d’equips i productes (mercats de segona mà, proves pilot de bolquers reutilitzables, etc.).

d.- Actuacions per a l’estalvi d’envasos (foment de la reutilització de bosses o d’altres elements, evitar el sobreembalatge, afavorir els sistemes de dipòsit, devolució i retorn, substitució de productes d’un sol ús per productes reutilitzables, etc.).

e.- Campanyes de conscienciació de prevenció, de reutilització i/o de reciclatge generals o específiques (promoció del consum immaterial, promoció de bones pràctiques i ús responsable del paper, conscienciació del malbaratament alimentari, etc.).

f.- Elaboració de materials didàctics (vídeos, audiovisuals, etc.).

g.- Tallers per reciclar residus i convertir-los en nous objectes útils.

h.- Altres actuacions relacionades amb l’objecte de la convocatòria.

2.3. Característiques de les actuacions objecte de subvenció:

a.- Han d’estar exclusivament centrades en la prevenció i/o el reciclatge de residus domèstics.

b.- Han d’estar clarament definides, tant des del punt de vista tècnic com econòmic, han de presentar un pressupost justificat, i han de ser perfectament quantificables, avaluables i controlables tant en la fase de valoració com en la de seguiment.

c.- Els missatges que es difondran han d’incloure els beneficis ambientals de la prevenció, reutilització i/o el reciclatge dels residus i la forma de realitzar les accions de prevenció, reutilització i/o de reciclatge.

d.- Els elements de difusió que es realitzin en el marc del projecte duran el distintiu del beneficiari de la subvenció i el del Consell Insular d’Eivissa, que es pot consultar a la pàgina web del CIE www.conselldeivissa.es.

e.- Seran subvencionables el personal propi, el material i altres despeses necessàries per a la realització de les actuacions de prevenció, reutilització i/o de reciclatge projectades, incloses les campanyes de difusió i d’informació del projecte de prevenció, reutilització i/o reciclatge.

f.- Queden expressament excloses d’aquesta convocatòria de subvenció la compra de material reciclat (per exemple, els consumibles d’oficina), les despeses generals i les despeses indirectes. També queden exclosos els gots, els plats, els coberts i les tasses compostables, i les fonts d’aigua, els premis i els regals no relacionats amb la prevenció, reutilització i/o reciclatge.

2.4. Poden concórrer a aquesta convocatòria les entitats i associacions sense ànim de lucre de l’illa d’Eivissa que vulguin dur a terme un projecte de prevenció, reutilització i/o reciclatge de residus. Poden ser associacions ecologistes, associacions de vesins, comunitats de propietaris, associacions de mares i pares d’alumnes, etc.

3. Consignació pressupostària

La quantitat màxima que es destina a la present convocatòria és de 60.000 € (seixanta mil euros) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 1700 48900. L’import màxim per beneficiari és de 18.000 €.

4. Iniciació, instrucció i resolució dels expedients

4.1. L’òrgan competent per a l’aprovació de la present convocatòria és el Consell Executiu, en virtut del que disposa el Decret de Presidència de 8 de juliol de 2015 (BOIB núm. 103 de 10/07/2015) de determinació de les atribucions corresponents dels diferents òrgans del Consell Insular d’Eivissa, en el seu punt segon, apartat d.

4.2. El Departament de Medi Ambient, Habitatge i Medi Rural i Marí serà el competent per instruir el procediment de tramitació dels expedients de sol·licitud de les ajudes regulades en aquesta convocatòria. Es constituirà una comissió avaluadora integrada per un President, un Secretari i tres vocals, la designació dels quals es publicarà un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds al tauler d’anuncis del Consell Insular. Aquesta comissió emetrà un informe tècnic sobre la base del qual es formularà la proposta de resolució.

4.3. Una vegada avaluades les sol·licituds, el Conseller Executiu del departament de Medi Ambient, Habitatge i Medi Rural i Marí formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada. Una vegada notificada la resolució, es concedirà un termini de 10 dies perquè els interessats formulin les al·legacions que estimin oportunes. Després d’aquest termini, el Conseller Executiu formularà la resolució definitiva a proposta de la comissió avaluadora de les quanties individuals de les ajudes concedides, especificant la seua avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

4.4. Les sol·licituds d’ajuda s’hauran de resoldre en el termini màxim de dos mesos, comptadors des del dia següent a l’últim dia hàbil per a la presentació de les sol·licituds; transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució expressa, la petició s’haurà d’entendre desestimada. D’acord amb l’article 59.6.b) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, la resolució de concessió de les ajudes s’exposarà al tauler d’anuncis de la seu del CIE i a la pàgina web www.conselldeivissa.es, fent referència al nombre de registre d’entrada de la sol·licitud.

4.5. La resolució de concessió podrà incloure una relació ordenada de totes les sol·licituds que, d’acord amb les condicions administratives i tècniques establertes a les bases reguladores per adquirir la condició de beneficiari, hagin estat desestimades per sobrepassar la quantia màxima del crèdit fixat a la convocatòria.

4.6. L’atorgament de la subvenció comporta l’obligació per part del beneficiari d’executar el projecte i realitzar l’activitat que basa la concessió de la subvenció.

5. Règim de les ajudes

El procediment de les ajudes es tramitarà en règim de concurrència competitiva.

Cada entitat pot sol·licitar més d’un projecte, però en cap cas cada entitat podrà rebre més de 18.000 € tenint en compte tots els projectes per als quals sol·liciti subvenció, ja sigui individualment o conjuntament amb altres entitats.

El pagament de la subvenció concedida quedarà condicionat a la implantació del projecte presentat i aprovat pel qual ha estat concedida.

L’import de les subvencions concedides en cap cas pot ser d’una quantia que, aïlladament o en concurrència amb subvencions d’altres entitats públiques o privades, nacionals o internacionals, superi el cost de l’activitat que durà a terme el beneficiari.

Les subvencions que s’atorguin tenen caràcter ocasional i no generen cap dret a continuïtat en l’assignació de finançament per a exercicis posteriors.

Aquesta subvenció és compatible amb altres subvencions, sempre que l’import total de les ajudes no superi l’import total del projecte.

6. Requisits dels sol·licitants

Per ser beneficiari de les ajudes que es preveuen en la següent convocatòria, les persones físiques o jurídiques sol·licitants hauran de complir amb els següents requisits generals:

a.-Estar al corrent de les seues obligacions econòmiques amb el CIE.

b.-Estar al corrent de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

c.-L’àmbit territorial de les actuacions serà l’illa d’Eivissa.

d.-Els requisits específics que es detallen en la base 2.3.

e.-No podran ser beneficiaris de les subvencions les entitats en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes en els apartats 1 i 2 de l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears i de l’article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.

f.-Els beneficiaris hauran de complir les obligacions previstes a l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

7. Documentació a presentar

S’estableix un termini de presentació de 20 dies hàbils a comptar des de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria al BOIB. Els interessats hauran de presentar:

a.- Instància dirigida al Conseller de Medi Ambient, Habitatge i Medi Rural i Marí del Consell Insular d’Eivissa, avda. d’Espanya, 49, 07800 Eivissa (Illes Balears), degudament firmada, que es presentarà per registre general d’entrada. Hi haurà disponible un model normalitzat de sol·licitud a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa  http://www.conselldeivissa.es, que és el que figura a l’annex I, i és necessari presentar el document original. Les sol·licituds de subvenció hauran d’incloure amb detall els conceptes pels quals es concorre a la convocatòria i que, en tot cas, hauran de ser coherents amb l’objecte de la convocatòria.

b.- La presentació de la sol·licitud d’ajuda comportarà l’autorització del sol·licitant perquè el CIE obtingui la comprovació del compliment dels requisits establerts als apartats 6.a. i 6.b. mitjançant certificats telemàtics, sempre que tècnicament sigui possible. No obstant això, el sol·licitant podrà denegar-hi expressament el consentiment; en aquest cas s’haurà d’aportar la certificació en els termes previstos. Es podrà simplificar l’acreditació d’aquest compliment mitjançant la presentació de declaració responsable (model normalitzat a l’annex II), en els casos que descriu l’article 24 del RD 887/2006, de 21 de juliol, mitjançant el qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En el cas que l’ajuda sol·licitada superi els 3.000 euros s’hauran de presentar certificats que acreditin aquests aspectes.

c.- Sempre que no s’hagi presentat amb anterioritat, s’haurà de presentar original de l’imprès de sol·licitud de transferència bancària, emplenat i segellat pel director/per la directora de l’entitat bancària corresponent (model normalitzat a l’annex III).

d.- Declaració responsable de no incórrer en les prohibicions que s’esmenten al punt 6.e (model normalitzat a l’annex IV).

e.- Declaració de l’existència d’altres subvencions o ajudes públiques o privades sol·licitades per al projecte, amb indicació de la quantia sol·licitada, el percentatge que suposa del cost total del projecte, si estan en fase de sol·licitud o concessió i amb càrrec a quina entitat pública o privada s’han sol·licitat (model disponible a www.conselldeivissa.es). En cas que no s’hagin sol·licitat altres ajudes o subvencions, serà necessari declarar aquest fet (model normalitzat a l’annex V).

f.- Còpia compulsada del NIF o CIF del sol·licitant, document acreditatiu del poder amb el qual actua el representant del sol·licitant, i còpia compulsada del seu DNI.

g.- En el cas que sigui una entitat que representa a diversos associats la que presenta la sol·licitud, serà necessari adjuntar un llistat de les entitats a les quals representa, y acreditar que actua en el seu nom i representació.

h.- Documentació acreditativa de la seua inscripció en el registre competent i còpia compulsada de l’escriptura de constitució i dels seus estatuts.

i.- Apartat tècnic, explicant les característiques tècniques i econòmiques del projecte, d’acord amb les dades exigides al document que es pot trobar a la pàgina web www.conselldeivissa.es i a l’annex VI.

El CIE podrà demanar tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud. No serà necessari aportar la documentació que ja consti en poder del CIE sempre que es trobi vigent, però s’haurà d’indicar la referència de l’expedient administratiu en què consta.

En el cas d’entitats que presentin més d’un projecte, hauran de presentar una sol·licitud per projecte, amb l’apartat tècnic corresponent per a cada sol·licitud. Només estaran exemptes de presentar la documentació dels apartats c, f i h a partir del segon projecte presentat, sempre que s’indiqui aquesta circumstància i quedi clar en quina sol·licitud es poden trobar aquests documents.

La presentació de la sol·licitud degudament firmada comporta la plena acceptació d’aquestes bases i la submissió a aquestes.

8. Selecció de beneficiaris i valoració

La selecció dels beneficiaris es realitzarà pel procediment de concurrència competitiva, mitjançant la comparació de les sol·licituds presentades, amb la finalitat i l’efecte d’establir una prelació entre elles d’acord amb els criteris de valoració establerts a continuació, i adjudicar subvenció, fins a 18.000 € i fins el 100 % de l’import del projecte (IVA inclòs), a aquelles que hagin obtingut major valoració en aplicar-se els següents criteris, i fins exhaurir la partida pressupostària destinada a aquesta línia de subvencions. La Comissió avaluadora puntuarà cada projecte d’acord amb els següents criteris:

a.- El grau d’interès que suposin les actuacions proposades per a la millora en la prevenció, la reutilització i el reciclatge de residus de l’illa d’Eivissa. Es valorarà aquest interès en funció del benefici aportat a l’Administració, tant a nivell de Consell Insular com local, per tractar-se d’una acció inclosa entre les seues prioritats, i de l’abast o repercussió de l’acció projectada. S’adjudicaran fins un màxim de 4 punts.

b.- La qualitat del projecte presentat a l’Apartat Tècnic inicial. Es valorarà aquesta qualitat en funció de la concreció dels seus objectius, l’explicació detallada de les actuacions, el desenvolupament de la metodologia, la idoneïtat dels recursos humans i la presentació dels suports documentals en els quals es basarà el treball. S’adjudicaran fins un màxim de 3 punts.

c.- La relació del cost del projecte amb el treball presentat i desenvolupat. Es valorarà l’eficiència de les actuacions. S’adjudicaran fins un màxim de 3 punts.

Per cada punt obtingut, es comptaran 10 punts percentuals (és a dir, si se li atorguen 7,5 punts, equivaldrà a un 75 % de l’import sol·licitat).

En cas de no arribar la quantitat total per pagar tots els imports sol·licitats, es tendran en compte les puntuacions per pagar en primer lloc els projectes amb més puntuació en l’ordre resultant, i fins que s’exhaureixi la quantitat disponible.

9. Justificació i pagament de la subvenció

9.1. La justificació de la subvenció es farà en una sola vegada en el moment de finalització del projecte i, com a màxim, fins el 30 de setembre de 2016. Inclourà la totalitat del projecte, tot i que no s’hagi subvencionat el 100%.

9.2. Es consideraran despeses justificables les que siguin efectivament realitzades i pagades fins a la data límit de justificació, sempre que es tracti d’actuacions incloses en els projectes subvencionats per la present convocatòria.

9.3. Per justificar la subvenció, el beneficiari haurà de presentar al Consell Insular d’Eivissa:

a.- Instància, degudament formalitzada, dirigida al titular de la Conselleria de Medi Ambient del Consell Insular d’Eivissa. Ha de quedar constància de la data de lliurament de la justificació de la subvenció a l’Administració mitjançant el registre d’entrada.

b.- Document de memòria justificativa de la subvenció normalitzat, que el facilitarà el Consell Insular d’Eivissa i també estarà disponible a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa http://www.conselldeivissa.es (figura a l’annex VII); amb l’explicació de com s’han utilitzat els materials o conceptes subvencionats i de com s’ha desenvolupat el projecte (actuacions realitzades, objectius assolits, indicadors de seguiment i avaluació, així com qualsevol altre aspecte tècnic, econòmic o de durada important per a la valoració). Aquest model haurà d’estar firmat pel representant legal de l’entitat i hi haurà de constar:

1. Dades del beneficiari de la subvenció.

2. Dades de la persona de contacte.

3. Import de la justificació i del total atorgat.

4. Relació de la documentació justificativa que s’adjunta, de la qual serà necessari annexar els documents.

5. Certificació de que l’import que es justifica s’ha destinat íntegrament a finançar l’actuació per a la qual fou concedida la subvenció, que ha estat realitzada amb compliment de totes les obligacions imposades a les bases reguladores de la seua concessió.

6. Certificació de que la quantia de l’aportació efectuada pel Consell Insular d’Eivissa, conjuntament amb la resta de fonts específiques de finançament de l’actuació, no supera el cost total d’aquesta.

7. Certificació de que l’import imputat a la justificació únicament inclou la part d’IVA no deduïble pel beneficiari.

8. Relació numerada de les despeses realitzades justificatives de la subvenció atorgada amb identificació del creditor, número de factura, data de factura, descripció de la factura que concreti els conceptes que inclou d’acord amb el projecte presentat i la resolució d’atorgament, la data de pagament efectiu i l’import que es justifica amb cada document, desglossant l’import base, l’IVA i l’import total. Així mateix, s’ha de fer constar l’import que s’imputa a la justificació d’acord amb els imports i els percentatges màxims establerts al projecte i a la resolució d’atorgament i considerant únicament l’IVA no deduïble. Aquesta relació haurà d’anar agrupada en funció del concepte del pressupost que es presentà al moment de demanar la subvenció.

9. Per al cas de les actuacions realitzades amb personal de la mateixa entitat, serà necessari indicar el personal assignat a cada tasca i la seua valoració econòmica desglossada.

c.- Així mateix, serà necessari adjuntar còpia compulsada de les factures, fotocòpies compulsades dels rebuts corresponents a la despesa realitzada a nom del beneficiari; així com fotocòpies compulsades dels rebuts o justificants de pagament corresponents a la despesa realitzada a nom del beneficiari. Els originals dels esmentats documents han d’estar segellats indicant les quantitats imputables a cadascuna de les subvencions atorgades. Les factures hauran de concretar suficientment els conceptes inclosos i les seues característiques, per tal de comprovar que s’ajusten als requisits de la convocatòria i als conceptes subvencionats. En el cas d’exempció de l’IVA, s’acreditarà suficientment la concessió d’aquesta exempció. Es procedirà de la mateixa manera en cas que no es practiqui la retenció de l’IRPF. Així mateix, per justificar les actuacions realitzades amb personal propi, serà necessari adjuntar originals o còpia compulsada dels TC1 i TC2 del personal dedicat a les tasques detallades.

d.- Descripció, mesures i fotografies del material elaborat per a l’execució del projecte.

e.- Es publicitarà la participació del Consell Insular a la difusió del projecte, i caldrà aportar documentació que acrediti aquesta publicitat.

En el cas d’entitats que hagin presentat més d’un projecte, hauran de presentar una sol·licitud per projecte, amb la memòria justificativa corresponent per a cada sol·licitud.

Una vegada finalitzat el termini de presentació de justificacions, la comissió avaluadora es reunirà per comprovar les justificacions i emetrà un informe tècnic on quedi reflectit si les entitats han justificat correctament les despeses, per procedir al pagament de les quantitats corresponents. Prèviament a l’emissió de l’informe tècnic, la comissió avaluadora podrà realitzar els controls necessaris per verificar el compliment dels termes establerts en la present convocatòria.

10. Revocació i reintegrament de les ajudes concedides

D’acord amb el que disposa l’article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió i en el seu cas es reintegraran, totalment o parcialment, les quantitats percebudes indegudament a més de l’interès de demora corresponent en els termes establerts a l’article 44 del Decret legislatiu 2/2005.

11. Règim d’infraccions i sancions

El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre i en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

12. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que sigui d’aplicació, i la resta de normativa aplicable.

13. Publicitat

Aquestes bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Posteriorment, es remetrà la convocatòria i el seu extracte a la Base de Dades Nacional de Subvencions, que donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l’extracte per la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L’eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l’extracte en el BOIB.

 

Eivissa, 12 de maig de 2016

 

La Secretària Tècnica de Medi ambient, Agricultura,

Educació, Patrimoni, Esports i Joventut

Marilina Tur Torres

 

ANEX I.- Veure document adjunt

ANNEX II.-

DECLARACIÓ RESPONSABLE

El Sr./La Sra:

amb DNI / NIF :

Actuant en nom i representació de l’entitat:

amb CIF:

DECLAR

· Que estic al corrent de les obligacions tributàries amb les següents administracions: Consell Insular d’Eivissa, Comunitat Autònoma i l’Administració de l’Estat, així com de les obligacions amb la Seguretat Social.

· Que tenc coneixement que el falsejament de la declaració responsable que s’adjunta com a annex suposarà l’obligació de pèrdua del dret a obtenir aquesta subvenció.

(signatura del/de la sol·licitant)

Eivissa, ......... d ............................ de 20.....

 

ANNEX III.- Imprès de sol·licitud de transferència bancària pel pagament de la tresoreria del Consell Insular d’Eivissa: www.conselldeivissa.es

 

 

ANNEX IV.-

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Jo, ............................................................., amb D.N.I.: ......................., actuant en representació de l’entitat ........................................................................., amb C.I.F.: .........................., i domicili a ......................................................................., municipi de ........................................., declar que no estic incurs en cap de les prohibicions per ser beneficiari de subvencions d’acord amb el que estableix l’article 13 de la llei de subvencions 38/2003 de 17 de novembre, circumstàncies que s’enumeren a continuació:

1. Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions o ajuts públics.

2. Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarats en concurs, estar subjectes a intervenció judicial o haver estar inhabilitats conforme a la Llei concursal sense que s’hagi conclòs el període d’inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.

3. Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l’Administració.

4. Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d’altres persones jurídiques, estiguin sotmesos en algun dels supòsits de la Llei 5/2006 de 10 d’abril, de regulació dels conflictes d’interessos dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l’Administració General de l’Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.

5. No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini per reglament.

6. Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.

7. No estar al corrent de pagament d’obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament.

8. Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària.

D’acord amb l’article 13.3 d’aquesta llei no podran obtenir la condició de beneficiàries  de subvencions regulades en aquesta llei les associacions sotmeses en les causes de prohibició previstes en els apartats 5 i 6 de l’article 4 de la Llei Orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del Decret d’Associació o per haver-se suspès el procediment administratiu d’inscripció per trobar-se indicis racionals d’il·licitud penal, article 30.4 de la mateixa llei, mentre no recaigui sentència judicial ferma en virtut de la qual pugui practicar-se la inscripció en el corresponent registre. Situació a la que no m’hi trob sotmès, ni l’entitat a la qual represent.

Signat:

Data:

 

ANNEX V.-

DECLARACIÓ RESPONSABLE:

Jo, ......................................................................, amb D.N.I.: ................................, actuant en representació de l’entitat ........................................................, amb C.I.F. ..............................., i domicili a ................................................................................................................., declar:

-Que s’han sol·licitat altres ajudes al Consell Insular d’Eivissa o altra Administració Pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats objecte de la present subvenció, que s’enumeren a continuació:

ENS AL QUAL SE LI HA SOL·LICITAT LA SUBVENCIÓ

IMPORT SOL·LICITAT

% QUE REPRESENTA DEL PROJECTE

FASE EN LA QUAL ES TROBA (SOL·LICITUD, CONCESSIÓ)

          
         
          
             

-Que no s’han sol·licitat altres ajudes a cap altre òrgan del Consell Insular d’Eivissa ni a cap altra Administració Pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats objecte de la present subvenció.

Signat:

Eivissa, a ...... de ........................... de 20.......

 

ANNEX VI.-

APARTAT TÈCNIC

1. Dades del responsable tècnic del projecte

Nom i cognoms, NIF, càrrec, adreça, codi postal i municipi, telèfon, correu electrònic.

2. Dades tècniques del projecte

- Nom

- Introducció: breu descripció de la finalitat de l'entitat; situació actual en relació als darrers anys de la generació de residus domèstics; antecedents d'actuacions en prevenció, reutilització i/o reciclatge de residus que s'han dut a terme; motiu pel qual decideix impulsar aquest projecte de prevenció, reutilització i/o reciclatge de residus; altres.

- Objectius del projecte i les seues actuacions: objectius qualitatius i quantitatius, entesos aquests com a quantitat de residus totals o d'un tipus en particular que es vol reduir, expressats en % i en kg.

- Actuacions que es duran a terme: explicar les actuacions que es duguin a terme, dins de cada actuació especificar àmbits (dependències pròpies, comerços, etc.). Al final de cada actuació explicar breument la metodologia, el material a realitzar, la durada de l'actuació, etc.., per tal d'assolir els objectius plantejats.

- Indicadors de seguiment i d’avaluació: plantejar els indicadors de seguiment de la implantació del projecte i d'avaluació de l'assoliment dels objectius que s'obtindran al finalitzar el projecte.

- Cronograma i durada del projecte: durada total i per actuació, expressat en mesos i/o setmanes.

- Abast del projecte: relació i/o nombre de dependències i instal·lacions implicats al projecte, relació i/o nombre de membres implicats al projecte, explicació del temps que durarà l’actuació o els seus efectes una vegada finalitzat el projecte.

3. Dades econòmiques del projecte

- Personal propi: especificar per a cada treballador/a categoria laboral, hores totals que dedicarà, euros/hora, euros totals, i breu resum de les tasques que realitzarà.

- Material: especificar per a cada material el nom, les unitats, euros/unitat, cost sense IVA, % IVA, l’IVA, euros totals, i breu explicació de cadascun dels materials.

- Altres despeses, com personal extern i altres: descripció, unitats, euros/unitat, cost sense IVA, % IVA, l’IVA, euros totals, i breu justificació d’aquestes despeses en relació al projecte.

- Subtotals: subtotal personal propi, subtotal material, subtotal altres despeses, i pressupost total.

- Percentatge de subvenció que se sol·licita sobre el pressupost total.

- Fonts de finançament.

- Pressupost detallant els ingressos i les despeses del projecte.

4. Informació complementària (que es consideri d’interès per a la valoració del projecte).

 

ANNEX VII.-

MODEL DE MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DE LA SUBVENCIÓ

1. Dades del beneficiari

Nom de l’ens sol·licitant, NIF, adreça, codi postal i municipi, telèfon, correu electrònic.

Nom de la persona de contacte, DNI, càrrec, adreça, codi postal i municipi, telèfon, correu electrònic.

2. Dades tècniques del projecte

- Nom i breu descripció de com s’ha desenvolupat el projecte.

- Actuacions realitzades en cada àmbit: explicar les actuacions que s’han realitzat, i l’àmbit (dependències pròpies, comerços, etc.). Al final de cada actuació realitzada, explicar breument la metodologia, el material a utilitzar, la durada de l'actuació, etc. Adjuntar documentació d’acord amb la base 9.3 e) de la convocatòria.

- Objectius i indicadors de seguiment i d’avaluació: d’acord amb els objectius qualitatius i quantitatius en % i en kg de cada residu que es volia reduir, segons el projecte plantejat, explicació de quins s’han aconseguit i en quina mesura, amb càlcul dels indicadors plantejats al projecte.

- Cronograma i durada del projecte: durada total i per actuació, expressat en mesos i/o setmanes, d’acord amb l’execució real de cada actuació.

- Abast del projecte: relació i/o nombre de dependències i instal·lacions implicats al projecte, relació i/o nombre de membres implicats al projecte, explicació del temps que durarà l’actuació o els seus efectes una vegada finalitzat el projecte.

3. Dades econòmiques del projecte

- Despeses: relació de cada despesa, fent constar tota la informació que s’estableix a la base 9.3. b) 8. i 9.3. b) 9. de la convocatòria. Així mateix, s’ha d’adjuntar (en el mateix ordre de la relació), tota la documentació corresponent segons la base 9.3. c) de la convocatòria, així com la certificació especificada a la base 9.3. b) 7.

- Subtotals: subtotal personal propi, subtotal material, subtotal altres despeses, i pressupost total.

- Import de la justificació i del total atorgat. Adjuntar documentació segons la base 9.3. b) 5.

- Fonts de finançament.

- Liquidació d’ingressos i despeses del projecte. Adjuntar documentació segons la base 9.3. b) 6.

4. Informació complementària (que es consideri d’interès per a la valoració del projecte).

5. Relació de tota la documentació justificativa que s’adjunta

6. Data, signatura, segell

Documents adjunts