Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 5406
Licitació pel contracte de gestió de servei públic, modalitat de concessió, de recollida selectiva de les fraccions de paper-cartró, vidre i envasos lleugers del municipi d’Alcúdia, mitjançant procediment obert.
Versió PDF
Mitjançant Resolució de la Regidora delegada de contractació de data 4 de maig de 2016, s’ha aprovat l’expedient de contractació del contracte de gestió de servei públic, modalitat de concessió, de recollida selectiva de les fraccions de paper-cartró, vidre i envasos lleugers del municipi d’Alcúdia, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, tramitació d’urgència.
Conformement amb allò que estableix l’article 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives regulador d’aquesta contractació s’exposa al públic durant el termini de 10 dies naturals –comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB-, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions.
Simultàniament i de conformitat amb els arts. 142 i 159 del TRLCSP, s'anuncia licitació i s’obre el període per a la presentació d’ofertes, si bé la licitació s'ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l'esmentat Plec de condicions.
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.
b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.
c) Data d’aprovació de la licitació: 4 de maig de 2016
d) Número d’expedient: CN-18/2016
e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; sgallardo@alcudia.net.
f) perfil del contractant: www.alcudia.net (tauler de contractació)
g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.
2.Objecte del contracte
a) Tipus: Gestió de serveis
b) CPV: 90511100-3, 90511400-6, Servei de recollida de residus sòlids urbans i servei de recollida de paper
c) Descripció de l'objecte: prestació de la gestió del servei públic de recollida i transport de les fraccions de paper-cartró, vidre i envasos lleugers del municipi d’Alcúdia.
d) Divisió per lots: No
e) Lloc d’execució: Terme municipal d’Alcúdia.
f) Durada/Termini d’execució: set (7) mesos
3.Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: Urgent.
b) Procediment: Obert.
c) Criteris d’adjudicació i ponderació: oferta econòmica més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació establerts al PCAP, d’acord amb la següent ponderació:
A) Oferta econòmica (criteris esta Subjecte a fórmula matemàtica) (Sobre 2)
És valorarà de la forma següent i fins al màxim de 80 punts.
El cànon mínim s’ha establert en l’import de 1.606,87 € mensuals (IVA exclòs). Les ofertes que no superin aquest import, no seran puntuades i el licitador quedarà exclòs del procediment.
La oferta de cànon de major import obtindrà una puntuació de 80 punts. A partir d’aquesta es realitzarà una regla de tres inversa per tal de puntuar la resta d’ofertes.
B) Millores del Servei (Criteris subjectes a fórmula matemàtica i Criteris Objectius): (Sobre 3) Màxim 20 punts:
- Increment d’àrees d’aportació (mínim 5 àrees), puntuació màxima 10 punts.
PCi = 10 * ((NAOi-5)/(MIAO – 5))
On:
· PCi: puntuació del criteri
· NAOi: num d’àrees ofertades (incloent les mínimes exigides en el plec)
· MIAO: màxim num d’àrees ofertades (totes les empreses)
- Increment de freqüència de neteges, puntuació màxima 5 punts
PCi = 5* ((NOi-5)/(MNO-5))
On:
· PCi: puntuació del criteri
· NOi: Neteges ofertades totals (incloent les mínimes exigides en el plec)
· MNO: neteges màximes ofertades (totes les empreses)
- Imatge dels contenidors (adhesius), puntuació màxima 5 punts.
Presentar compromís i període d’implantació i pla de reposició
4.Valor estimat del contracte: 143.706,57€.
5. Tipus de licitació: 8.377,20 €
6.Garanties:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% del valor econòmic íntegre de les prestacions objecte del contracte Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’art. 96.1 TRLCSP. Es correspon amb l’import de set mil cent vuitanta-cinc euros amb trenta-tres cèntims d’euro (7.185,33 €).
7. Requisits específics del contractista:
a) Solvència econòmica i financera: establerta en el plec de clàusules administratives.
b) Solvència tècnica i professional: establerta en el plec de clàusules administratives.
8. Presentació d’ofertes:
a)Data límit de presentació: Dins els 9 dies naturals a partir del dia següent a la publicació d’aquest edicte al BOIB, fins a les 14 hores. En el cas que el darrer dia de presentació de proposicions sigui no hàbil o dissabte, es traslladarà la finalització del termini al primer dia hàbil següent.
b)Documentació a presentar: L’establerta en el plec de clàusules administratives.
c)Lloc de presentació:
1r.Entitat: Ajuntament d’Alcúdia. (Registre general d’entrada)
2n.Domicili: carrer Major, 9.
3r.Localitat i codi postal: Alcúdia 07400. Illes Balears
Fax: 971.54.65.15
d)Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: un mes, a comptar des de l'obertura de les proposicions.
9.Obertura de les ofertes
a)Entitat: Ajuntament d’Alcúdia.
b)Domicili: carrer Major, 9.
c)Localitat: Alcúdia.
d)Data: Tercer (3r) dia hàbil posterior al termini de presentació de proposicions (a efectes d'obertura de pliques, el dissabte es considerarà inhàbil).
e)Hora: A les 12 h.
10.Despeses d'anuncis:
Seran a càrrec de l’adjudicatari, fins un màxim de 2.000,00 euros.
11.Altres informacions:
Per a més informació sobre la licitació poden adreçar-se al tauler de contractació
(www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/)
Alcúdia, 4 de maig de 2016
La 2ª Tinent de Batle,
Regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística
Joana Maria Bennàsar Serra