Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 5406
Licitació pel contracte de gestió de servei públic, modalitat de concessió, de recollida selectiva de les fraccions de paper-cartró, vidre i envasos lleugers del municipi d’Alcúdia, mitjançant procediment obert.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Resolució de la Regidora delegada de contractació de data 4 de maig de 2016, s’ha aprovat l’expedient de contractació del contracte de gestió de servei públic, modalitat de concessió, de recollida selectiva de les fraccions de paper-cartró, vidre i envasos lleugers del municipi d’Alcúdia, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, tramitació d’urgència.

Conformement amb allò que estableix l’article 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives regulador d’aquesta contractació s’exposa al públic durant el termini de 10 dies naturals –comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB-, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions.  

Simultàniament i de conformitat amb els arts. 142 i 159 del TRLCSP, s'anuncia licitació i s’obre el període per a la presentació d’ofertes, si bé la licitació s'ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l'esmentat Plec de condicions.

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.

b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.

c) Data d’aprovació de la licitació: 4 de maig de 2016

d) Número d’expedient: CN-18/2016

e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; sgallardo@alcudia.net.

f) perfil del contractant: www.alcudia.net (tauler de contractació)

g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.

2.Objecte del contracte

a) Tipus: Gestió de serveis

b) CPV: 90511100-3, 90511400-6, Servei de recollida de residus sòlids urbans i servei de recollida de paper

c) Descripció de l'objecte: prestació de la gestió del servei públic de recollida i transport de les fraccions de paper-cartró, vidre i envasos lleugers del municipi d’Alcúdia.

d) Divisió per lots: No

e) Lloc d’execució: Terme municipal d’Alcúdia.

f) Durada/Termini d’execució: set (7) mesos

3.Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: Urgent.

b) Procediment: Obert.

c) Criteris d’adjudicació i ponderació: oferta econòmica més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació establerts al PCAP, d’acord amb la següent ponderació:

A) Oferta econòmica (criteris esta Subjecte a fórmula matemàtica) (Sobre 2)

És valorarà de la forma següent i fins al màxim de 80 punts.

El cànon mínim s’ha establert en l’import de 1.606,87 € mensuals (IVA exclòs). Les ofertes que no superin aquest import, no seran puntuades i el licitador quedarà exclòs del procediment.

La oferta de cànon de major import obtindrà una puntuació de 80 punts. A partir d’aquesta es realitzarà una regla de tres inversa per tal de puntuar la resta d’ofertes.

B) Millores del Servei (Criteris subjectes a fórmula matemàtica i Criteris Objectius): (Sobre 3) Màxim 20 punts:

- Increment d’àrees d’aportació (mínim 5 àrees), puntuació màxima 10 punts.

PCi = 10 * ((NAOi-5)/(MIAO – 5))

On:

· PCi: puntuació del criteri

· NAOi: num d’àrees ofertades (incloent les mínimes exigides en el plec)

· MIAO: màxim num d’àrees ofertades (totes les empreses)

- Increment de freqüència de neteges, puntuació màxima 5 punts

PCi = 5* ((NOi-5)/(MNO-5))

On:

· PCi: puntuació del criteri

· NOi: Neteges ofertades totals (incloent les mínimes exigides en el plec)

· MNO: neteges màximes ofertades (totes les empreses)

- Imatge dels contenidors (adhesius), puntuació màxima 5 punts.

Presentar compromís i període d’implantació i pla de reposició

4.Valor estimat del contracte: 143.706,57€.

5. Tipus de licitació: 8.377,20 €

6.Garanties:

Provisional:   No s’exigeix.

Definitiva:  5% del valor econòmic íntegre de les prestacions objecte del contracte Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’art. 96.1 TRLCSP. Es correspon amb l’import de set mil cent vuitanta-cinc euros amb trenta-tres cèntims d’euro (7.185,33 €).

7. Requisits específics del contractista:

a) Solvència econòmica i financera: establerta en el plec de clàusules administratives.

b) Solvència tècnica i professional: establerta en el plec de clàusules administratives.

8. Presentació d’ofertes:

a)Data límit de presentació: Dins els 9 dies naturals a partir del dia següent a la publicació d’aquest edicte al BOIB, fins a les 14 hores. En el cas que el darrer dia de presentació de proposicions sigui no hàbil o dissabte, es traslladarà la finalització del termini al primer dia hàbil següent.

b)Documentació a presentar: L’establerta en el plec de clàusules administratives.

c)Lloc de presentació:

1r.Entitat: Ajuntament d’Alcúdia. (Registre general d’entrada)

2n.Domicili: carrer Major, 9.

3r.Localitat i codi postal: Alcúdia 07400. Illes Balears

Fax: 971.54.65.15

d)Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: un mes, a comptar des de l'obertura de les proposicions.  

9.Obertura de les ofertes

a)Entitat: Ajuntament d’Alcúdia.

b)Domicili: carrer Major, 9.

c)Localitat: Alcúdia.

d)Data: Tercer (3r) dia hàbil posterior al termini de presentació de proposicions (a efectes d'obertura de pliques, el dissabte es considerarà inhàbil).

e)Hora: A les 12 h.

 

10.Despeses d'anuncis:

Seran a càrrec de l’adjudicatari, fins un màxim de 2.000,00 euros.

11.Altres informacions:

Per a més informació sobre la licitació poden adreçar-se al tauler de contractació

(www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/) 

Alcúdia, 4 de maig de 2016

La 2ª Tinent de Batle,

Regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística

Joana Maria Bennàsar Serra