Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 5277
Bases que regeixen la convocatòria per a la provisió definitiva d'una plaça d'arquitecte/a tècnic-zelador/a, per torn lliure, de personal funcionari de carrera, pertanyent a l'escala d'administració especial, subescala tècnica mitja de l'Ajuntament de Santanyí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Convocatòria d’un concurs-oposició per a la provisió definitiva d'una plaça d'arquitecte/a tècnic-zelador/a, per torn lliure, de personal funcionari de carrera, pertanyent a l'escala d'administració especial, subescala tècnica mitja.

Per acord de la Junta de Govern Local de data 6 de maig de 2016, s’han aprovat les bases que regiran la convocatòria per a la provisió definitiva d'una plaça d'arquitecte/a tècnic-zelador/a, per torn lliure, de personal funcionari de carrera, pertanyent a l'escala d'administració especial, subescala tècnica mitja de l'Ajuntament de Santanyí

Es publiquen a continuació les esmentades bases:

BASES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ DEFINITIVA D'UNA PLAÇA D'ARQUITECTE/A TÈCNIC-ZELADOR/A, PER TORN LLIURE, DE PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA DE L’AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Primera. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió definitiva d'una plaça d'arquitecte/a tècnic-zelador/a, per torn lliure, funcionari/ària de carrera, corresponent a l'Oferta Pública d'Ocupació de l'any 2015, mitjançant el sistema de concurs-oposició.

Característiques del lloc de treball: escala d'administració especial, subescala tècnica mitja, especialitat arquitectura tècnica zeladora, grup A, subgrup A2, 100% de jornada, nivell de destinació 24.

Segona. NORMATIVA D'APLICACIÓ

Aquesta selecció i provisió es regirà per la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (en endavant, EBEP), en tot el que disposa en referència a l'accés a l'ocupació pública i l'adquisició de la relació de servei i per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria.

De conformitat amb allò que s'estableix a l'article 59.6 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, es fixa com a mitjà de comunicacions de les publicacions que es derivin dels actes integrants d'aquest procediment selectiu la següent direcció de la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí www.ajsantanyi.net, així com l'exposició en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Santanyí.

Tercera. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses a la realització d'aquest procés selectiu, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i durant el procés selectiu, els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna d'altra en els casos que d'acord amb l'article 57 de l'EBEP permeti l'accés a l'ocupació pública. En aquest darrer cas, per als aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i del seu origen no se'n desprèn el coneixement de la llengua castellana, han d'acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del diploma espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre; o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

b) Tenir 16 anys fets i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació d’instàncies. En cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’haurà de tenir la credencial que n’acrediti l’homologació.

d) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la plaça a proveir.

e) No haver estat separades mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, en el cas en què haguessin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament. En el cas de nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.

f) Abans de prendre possessió del lloc de treball, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d’incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula el personal al servei de les administracions públiques o comprometre’s, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d’orfenesa.

g) Acreditar el requisit de coneixement de llengua catalana, nivell B2 (nivell avançat), de conformitat amb la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Política Lingüística de les Illes Balears o equivalències previstes.

La no acreditació d’aquest requisit obligarà les persones aspirants a la superació d’una prova específica que acrediti el nivell B2 de coneixements de llengua catalana.

h) Haver satisfet els drets d'examen en la forma establerta en la base quarta d'aquestes bases.

Aquests requisits s'hauran de posseir el dia de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds i gaudir-ne durant tot el procés selectiu.

Quarta. SOL·LICITUDS

4.1. Les persones aspirants que vulguin prendre part en el procés selectiu hauran de presentar la corresponent sol·licitud en la instancia normalitzada que consta en l’Annex III d'aquestes bases i que estarà disponible en la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí.

4.2. Les sol·licituds hauran de presentar-se al Registre de l'Ajuntament de Santanyí o en la forma que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions publiques i del procediment administratiu comú.

El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies naturals, comptats a partir del següent al de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).

Les sol·licituds es dirigiran a Batlia de l'Ajuntament de Santanyí, Plaça Major núm. 12, 07650-Santanyí.

Les sol·licituds que es presentin a través de les oficines de correus hauran d’anar en sobre obert per ser datades i segellades pel funcionari/ària encarregat abans de ser certificades.

La persona interessada haurà de conservar una còpia segellada i registrada de la seva sol·licitud per si li fos requerida en qualsevol moment de la realització de les proves selectives.

La no presentació de la sol·licitud en temps i forma suposarà l’exclusió de les persones aspirants.

4.3. Les persones aspirants hauran d’acompanyar a la sol·licitud el document acreditatiu d’haver abonat 14,00 euros per drets d’examen. Aquesta taxa s’haurà de satisfer al següent compte bancari:  Banc Mare Nostrum (Sa Nostra) ES25 0487 2045 75 2000006071. Indicant el DNI i el nom de la borsa a la qual opta.

La sol·licitud s’ha d’acompanyar amb el resguard original de l’ingrés efectuat.

En cap cas, la sola presentació del justificant d’ingrés dels drets de participació suposarà substitució del tràmit de presentació, en temps i forma, de la sol·licitud a l’òrgan expressat en aquestes bases.

Així mateix, la falta d’abonament d’aquestos drets durant el termini de presentació de sol·licituds, no serà esmenable i determinarà l’exclusió de les persones aspirants.

4.4. Els errors de fet que poguessin advertir-se com a tals a la sol·licitud es poden esmenar en qualsevol moment, d’ofici o a instància de part.

4.5. Les persones aspirants queden vinculades per les dades que hagin fet constar en les seves sol·licituds, i poden únicament demanar la seva modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establert per a la presentació de sol·licituds.

En cas de falsedat o manipulació d'algun document, decaurà el dret a la participació en el procés selectiu.

4.6. La sol·licitud s’ha d’acompanyar, necessàriament, de:

- Fotocòpia acarada del document nacional d’identitat, les persones aspirants estrangeres hauran de presentar un document, original o fotocòpia acarada, que acrediti que és nacional de la Unió Europea o d’algun Estat, al qual, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors. Tots els documents hauran d’estar traduïts al castellà o al català.

- Justificant original d’haver satisfet els drets d’examen.

- Fotocòpia, degudament compulsada, del títol exigit a la base tercera lletra c) o de la justificació acreditativa d'haver-ne sol·licitat i abonat els corresponents drets d'expedició.

- A l’efecte d’estar exempt de la prova específica de coneixements de la llengua catalana, les persones interessades presentaran fotocòpia acarada del certificat acreditatiu de posseir, com a mínim, el nivell de coneixement exigit en aquesta convocatòria.

Les persones aspirants que pretenguin puntuar en la fase de concurs, adjuntaran a la seva sol·licitud relació circumstanciada dels mèrits al·legats, mitjançant full d'autobaremació que figura a l'annex II i fotocòpia acarada de la documentació acreditativa dels dits mèrits. Els mèrits o serveis a tenir en compte estaran referits a la data en la qual expiri el termini de presentació d’instàncies. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d’errades referides a mèrits.

En el moment de firmar la participació en el procés selectiu les persones aspirants acaten el contingut d'aquestes bases, sense perjudici les possibles reclamacions que es puguin plantejar.

Cinquena. PROVA PER ACREDITAR EL REQUISIT DE CONEIXEMENTS DE LA LLENGUA CATALANA

Amb caràcter previ a l'inici dels exercicis del procés selectiu, aquelles persones aspirants que no puguin acreditar documentalment els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell requerit en aquesta convocatòria hauran de realitzar una prova del nivell B2 (nivell avançat).

La prova de català serà de caràcter obligatori i eliminatori per a les persones aspirants que no hagin acreditat els coneixements de la llengua catalana exigits a la base tercera.

Per a la realització i avaluació de les proves de llengua catalana queda designada la tècnica lingüista de català de l'Ajuntament de Santanyí, Agnès Vanrell Sureda.

La qualificació serà d’apte/a o no apte/a. La qualificació de no apte/a implicarà que la persona interessada no podrà continuar el procés selectiu.

Sisena. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el batle dictarà resolució, en el termini màxim d’un mes, en la qual es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses.

La relació de persones admeses i excloses s’exposarà en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Santanyí i en la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí, en la qual constaran el nom i els llinatges de les persones candidates, el número de document nacional d’identitat i la causa de la seva exclusió, si n’és el cas.

La llista de persones excloses en la qual constaran el nom i els llinatges de les persones candidates, el número de document nacional d’identitat i la causa de la seva exclusió es publicarà, a més, en el BOIB, i es concedirà un termini de deu (10) dies hàbils per a la presentació d’esmenes o reclamacions. De no presentar-se cap reclamació es considerarà definitiva la relació inicialment publicada.

Els errors de fet podran corregir-se en qualsevol moment, d’ofici o a petició de la persona interessada.

Transcorregut el termini fixat per presentar al·legacions, es dictarà resolució que declararà aprovada la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses. Aquesta  resolució  s’exposarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí, i s'hi indicarà també el lloc, la data i l'hora de la constitució del tribunal qualificador per a l'inici del concurs-oposició.

Setena. TRIBUNAL QUALIFICADOR

A proposta del tribunal qualificador, una vegada constituït, es fixarà lloc, data i hora de realització de la prova de català per a les persones aspirants que no hagin acreditat els coneixements de la llengua catalana exigits, i per a la realització del primer exercici de la fase d’oposició; queden convocades les persones aspirants per a la realització dels esmentats exercicis amb l’exposició d’aquesta resolució al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Santanyí i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí.

Els membres del tribunal han de ser funcionaris de carrera, d’igual o superior categoria, i amb titulació acadèmica d’igual o de superior nivell a l'exigida a les persones aspirants per a la present convocatòria.

Estarà format per:

-Un president:

Titular: Pedro Herrero Moya, secretari de l'Ajuntament de Santanyí

Suplent: Guillermo Mascaró Llinás, funcionari de carrera de l'Ajuntament de Santanyí

-Quatre vocals:

Titular: Margalida Gelabert Carrió, funcionària de carrera l'Ajuntament de Felanitx

Suplent: Antonio Ramis Ramos, funcionari de carrera l'Ajuntament d'Alcúdia

Titular: Joana Maria Adrover Mas, funcionària de carrera de l'Ajuntament de Felanitx

Suplent: Antonio Ramis Ramos, funcionari de carrera l'Ajuntament d'Alcúdia

Titular: Marc Rigo Manresa, funcionari amb habilitació de caràcter nacional de l'Ajuntament de Llucmajor

Suplent:  Cosme Orell Garcias, funcionari de carrera de l'Ajuntament de Campos

Titular: Pep Lluís Obrador Esteva, funcionari amb habilitació de caràcter nacional de l'Ajuntament de Sant Llorenc des Cardassar

Suplent: Raimundo Montis Sastre, funcionari amb habilitació de caràcter nacional de carrera de l'Ajuntament de Llubí

-Secretari/a: serà designat/ada per votació dels membres del Tribunal.

La pertinença al Tribunal Qualificador serà sempre a títol individual, no es pot exercir en representació ni per compte de ningú.

Podran nomenar-se assessors/res del tribunal, que actuaran amb veu però sense vot. El tribunal tendrà la consideració d’òrgan dependent de l’autoritat del batle.

Quan el nombre d'aspirants així ho aconselli, el Tribunal Qualificador podrà designar col·laboradors que sota la supervisió del/de la secretari/ària del Tribunal en nombre suficient permetin garantir l'adequat desenvolupament del procés selectiu; podran percebre les indemnitzacions per assistències previstes per als mateixos en la normativa autonòmica vigent.

El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s’adoptaran per majoria simple, en cas d’empat, decidirà el president. Sempre serà necessària la presència del president.

En absència del secretari/a, assumirà les seves funcions, el membre que designi el propi tribunal.

Els membres del tribunal resoldran les incidències i reclamacions que es puguin produir. El tribunal queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst a les bases.

L’abstenció i la recusació dels membres del tribunal s’han d’ajustar al que preveuen els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

La indemnització per assistència al tribunal qualificador es regirà per la normativa autonòmica vigent.

Vuitena. PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció constarà de dues fases: concurs i oposició.

1. FASE DE CONCURS

Aquesta fase únicament serà aplicable a aquelles persones aspirants que superin la fase d'oposició.

La fase de concurs no podrà tenir-se en compte per superar les proves de la fase d'oposició. La puntuació màxima de la fase de concurs serà de 30 punts, que estarà determinada per l'experiència professional, la formació professional i els coneixements de català. La suma de la puntuació de l'experiència professional serà d'un màxim de 21 punts, la suma de la puntuació de la formació professional serà com a màxim de 7,00 punts i la suma de la puntuació dels coneixements de català serà com a màxim de 2,00 punts. La valoració dels mèrits de la fase de concurs s’incorporarà a la puntuació final obtinguda per aquelles persones aspirants que hagin superat les proves selectives eliminatòries, a l'efecte de determinar la qualificació final de les persones aspirants i l’ordre de puntuació d’aquestes. Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en la fase de concurs i que el Tribunal valorarà es regiran pel barem següent:

1.1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL:

La puntuació global màxima d’aquest apartat és de 21,00 punts. No es tendran en compte els punts que excedesquin d’aquesta puntuació.

Són objecte de valoració els mèrits següents:

- Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública de la mateixa categoria que la plaça convocada: 0,15 punts/mes.

- Experiència professional amb relació laboral en treballs realitzats en l'àmbit de l'empresa privada, de categoria igual o similar que la plaça convocada: 0,05 punts/mes.

La documentació d’aquests mèrits s’acreditarà mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la següent documentació:

 • Treballs realitzats en l'Administració Pública: certificat de l'organisme corresponent, en el qual consti: temps treballat, categoria, grup o subgrup i vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera, funcionari interí o contracte laboral).

 • Treballs realitzats en empresa privada: còpies dels contractes de treball o certificat d'empresa, acompanyats obligatòriament del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social. S'ha de fer constar el temps de treball, la categoria laboral i grup de classificació professional.

En l'àmbit de qualsevol dels dos apartats anteriors, s'ha d'acreditar que s'han exercit funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàleg als de la categoria professional per la qual s'opta. Només es podrà valorar l'experiència laboral quan de la documentació aportada es desprenguin clarament les funcions realitzades i l'analogia amb les del lloc que s'ha de proveir. Es pot acreditar mitjançant la presentació, juntament amb els mèrits, d'un certificat de funcions realitzades o d'un informe, emès per la persona responsable del servei, de les funcions desenvolupades en el lloc de treball.

No es computarà el temps de servei prestat a l’Administració en virtut de contractes de consultoria i/o assistència tècnica.

1.2. FORMACIÓ PROFESSIONAL:

La puntuació global màxima d’aquest apartat és de 7,00 punts. No es tendran en compte els punts que excedeixin d’aquesta puntuació

a) Titulacions acadèmiques

-Títol  de doctor, 1 punt per títol

-Títol de postgrau, 1 punt per títol

-Llicenciatures universitàries, grau o equivalent, 1 punt per títol

No es valoraran els títols acadèmics que s’han fet sevir per obtenir una titulació acadèmica superior o s’hagin presentat com a requisit.

b) Cursos de formació i perfeccionament

Són objecte de valoració els següents mèrits:

Cursos relacionats amb la plaça objecte de la convocatòria, organitzats per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), per la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), per Universitats, pels col·legis professionals i per l'Administració de l'Estat, Autonòmica o Local. Els punts d'aprofitament suposen els d'assistència, per la qual cosa no seran acumulatius l'assistència i l'aprofitament.

La valoració es farà d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació i només es valoraran els cursos amb una durada igual o superior a deu (10) hores.

- Per cada certificat d’aprofitament: 0,025 punts per hora.

- Per cada certificat d’assistència: 0,005 punts per hora.

1.3 CONEIXEMENTS DE CATALÀ

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, i es valoraran els certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. Només es computarà el nivell més alt acreditat.

Certificat C1 o equivalent: 1,00 punt

Certificat C2 o equivalent: 1,50 punts

Certificat E o  equivalent: 0,50 punts

Certificat E+C2 (o equivalent): 2,00 punts

2. FASE D’OPOSICIÓ

La puntuació màxima de la fase d’oposició serà de 70 punts i constarà dels exercicis següents:

Primer exercici.- De caràcter obligatori i eliminatori:

Consistirà a contestar un qüestionari tipus test amb respostes alternatives, sobre tot el temari de l’annex I d’aquestes bases. El termini màxim per realitzar la prova serà d’una hora. Cada resposta incorrecta es penalitzarà amb un terç del valor assignat a la resposta correcta.

Es puntuarà de 0 a 20 punts, essent necessari per superar la prova obtenir una puntuació mínima de 10 punts.

Segon exercici.- De caràcter obligatori i eliminatori:

Consistirà en desenvolupar per escrit dos temes a elegir per el/l’aspirant d’entre tres proposats pel Tribunal dels compresos entre el tema 15 i el tema 61, ambdós inclosos, dels relacionats a l’Annex I d’aquestes bases.

En aquest exercici es valoraran els coneixements, la claredat i l'ordre d'exposició d'idees. Tendrà una duració màxima de 120 minuts i es puntuarà amb un màxim de 30 punts, essent eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 15 punts.

Tercer exercici.- De caràcter obligatori i eliminatori:

Consistirà en la realització d’un exercici de caràcter pràctic, proposat pel tribunal i relacionat amb els procediments, tasques i funcions habituals del lloc de treball d’arquitecte/a tècnic-zelador/a, objecte d’aquesta convocatòria. Durant la realització d’aquest exercici, les persones aspirants podran fer ús dels texts legals de què disposin.

En aquest exercici es valorarà fonamentalment la capacitat de raonament, la sistemàtica en el plantejament i l'adequada interpretació de la norma aplicable.

Aquest exercici tendrà una duració màxima de 90 minuts i es puntuarà amb un màxim de 20 punts, essent eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 10 punts.

La qualificació final de la fase d’oposició serà la suma aritmètica de les puntuacions obtingudes en cada un dels exercicis.

Després de la publicació de la qualificació de cada una de les proves les persones aspirants gaudiran d’un termini màxim de tres (3) dies per sol·licitar la seva revisió.

Conclosos els exercicis de la fase d’oposició el tribunal farà públiques en el tauler d’anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web de la corporació, la relació de persones aspirants que hagin superat el mínim establert amb indicació de la puntuació obtinguda.

Una vegada acabada la fase d’oposició, el tribunal passarà a valorar els mèrits adduïts per aquelles persones aspirants que hagin superat la fase de l’oposició, d’acord amb la baremació prevista en la fase de concurs.

La qualificació final vendrà determinada per la suma de las puntuacions obtingudes en la fase d’oposició i dels mèrits valorats en la fase de concurs. En cas d’empat, aquest és resoldrà aplicant la graduació següent: 1) millor puntuació en la fase d’oposició; 2) millor puntuació en la fase de concurs; 3) de persistir l’empat es procedirà a un sorteig.

Novena. DISPOSICIONS DE CARÀCTER GENERAL

1. Les persones aspirants seran convocades per a cada exercici en una crida única, sense perjudici de les sessions que es necessiten per al seu desenvolupament, decaient en el seu dret els opositors que no compareguin a la seva realització, llevat els casos de força major, degudament justificats i apreciats pel Tribunal.

2. El Tribunal, en aquells casos que consideri pertinents, adaptarà els mitjans de realització dels exercicis de les persones aspirants discapacitades, de manera que gaudeixin d’igualtat d’oportunitats respecte a la resta de persones aspirants, sempre que ho hagin indicat així en la instància per prendre part en els corresponents processos selectius.

3. Una vegada iniciat el procés selectiu, les puntuacions obtingudes per les persones aspirants que hagin superat cadascuna de les proves, juntament amb la data, l’hora i el lloc en què es farà la prova següent, s’exposaran al tauler d’anuncis de l'Ajuntament de Santanyi i a la pàgina web de la Corporació.

4. El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en els diferents processos selectius, així com els específics dels diversos torns i convocatòries, s’han de complir en la data del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se a la presa de possessió.

Desena.- RELACIÓ DE PERSONES APROVADES

Es consideraran aprovades, d’entre les persones aspirants que hagin superat les proves, aquelles que hagin obtingut la puntuació més alta, d’acord amb allò que es determina a la base vuitena, tenint en compte que el nombre de persones aspirants aprovades no podrà ser superior al de vacants convocades.

Finalitzades i valorades les proves selectives, si és el cas, el tribunal qualificador farà pública, al tauler d’anuncis i a la pàgina web de la Corporació, la relació provisional de persones aspirants que hagin superat les proves i hagin resultat seleccionades per accedir a la categoria corresponent, per l’ordre de puntuació assolida, amb indicació de la qualificació obtinguda i del document nacional d’identitat.

Totes les persones aspirants disposaran d’un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió del seu examen davant el tribunal.

El Tribunal tendrà un termini de 7 dies per resoldre les reclamacions presentades i, seguidament, farà pública la llista definitiva de les puntuacions de les persones aspirants aprovades, la qual no podrà contenir un nombre de persones aprovades superior al de les places vacants objecte d'oferta. Així mateix, la llista definitiva pot incloure l’esmena d’ofici dels errors detectats. En cas de no existir reclamació alguna, la llista provisional s’elevarà automàticament a definitiva.

El Tribunal qualificador elevarà al Batle la relació de persones aprovades i en proposarà el corresponent nomenament.

A la llista de persones aprovades, el tribunal hi haurà d'incloure una diligència on se farà constar la data de la seva publicació i s'especificarà que aquesta data inicia el termini per a la presentació de documents.

Onzena. PRESSA DE POSESSIÓ

Els aspirants que superin aquest procés de selecció, presentaran en el termini de deu dies naturals següents a aquell en que es publiqui pel Tribunal la relació definitiva a què es refereix la base anterior, els següents documents:

a) Fotocòpia, degudament compulsada, del document nacional d'identitat passaport o nombre d'identificació d'estranger. En el supòsit de descendents d'espanyols o de nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea i del seu cònjuge, contemplats a la base tercera a) hauran d'acreditar, a més, el vincle de parentiu i si escau, el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'espanyol o nacional de la Unió Europea amb el qual tinguin aquest vincle.

b) Declaració  jurada  o  promesa  de  no  haver  estat  separat,  mitjançant  expedient  disciplinari,  del  servei  de  qualsevol  de  les administracions públiques ni trobar-se inhabilitat per a l'acompliment de les funcions públiques mitjançant sentència penal ferma.

c) Els  nacionals  dels  altres  Estats  membres  de  la  Unió  Europea  que  no  tenguin  la  nacionalitat  espanyola  hauran  d'acreditar, mitjançant document suficient, degudament traduït al castellà o al català, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna legal que  impedeixi en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir malaltia ni defecte físic i/o psíquic que impossibilitin per al servei. Aquest certificat haurà de ser expedit pel facultatiu de medicina general de la Seguretat Social que correspongui a l'interessat, i en el cas que aquest no estigui acollit a cap règim de la Seguretat Social, s'expedirà pels Serveis Provincials del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat o organismes corresponents de les Comunitats Autònomes.

Les persones aspirants que dins del termini indicat, i excepte els casos de força  major, no presentessin la referida documentació, o de l'examen de la mateixa es deduís que manquen d'algun dels requisits assenyalats a la base tercera, no podran ser nomenades quedant anul·lades totes les actuacions.

Conclòs el procés selectiu, i a proposta del Tribunal, els que ho haguessin superat  seran  nomenats/ades  funcionaris/àres de carrera de l'Ajuntament de Santanyí que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

La presa de possessió d'aquests aspirants s'efectuarà en el termini màxim d'un mes des de la data de publicació del seu nomenament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Dotzena. BORSA DE TREBALL I FUNCIONAMENT

1. Borsa

A l’acta de la darrera sessió, s’inclourà una relació única, per ordre de puntuació, de totes les persones aspirants que havent superat els exercicis de l’oposició no hagin estat incloses en la relació de persones aprovades i en la proposta de nomenament, a l’efecte de poder ser nomenats/ades funcionaris/àries interins/es o ser contractats/ades temporalment, per a la cobertura provisional de les vacants que es produeixen, de les absències del personal, de les necessitats dels serveis, etc. També es podran incloure a l’esmentada borsa, per ordre de puntuació obtenguda, aquelles altres persones aspirants que haguessin superat com a mínim el primer exercici de la fase d’oposició.

També, si per qualsevol circumstància, alguna persona aspirant inclosa en la proposta de nomenament no prengués possessió com a funcionari/ària de carrera, es podran nomenar, per ordre de puntuació de la relació anterior, les persones aspirants que hagin superat tots els exercicis i no hagin estat inclosos en la relació de persones aprovades.

Les persones aspirants proposades passaran a constituir una borsa de treball en aquest Ajuntament de Santanyí i podran ser requerides, per estricte ordre de puntuació, per cobrir temporalment les vacants, substitucions i altres incidències que puguin sorgir en llocs de treball d’arquitecte/a tècnic-zelador/a.

2. Vigència

 El borsí d’interins/nes creat mantindrà la seva vigència fins que es realitzi una nova convocatòria, amb el límit màxim de dos anys, a comptar des del dia següent al de la data de publicació de les qualificacions definitives del procés selectiu convocat.

3. Funcionament

Quan sigui necessari incorporar una persona aspirant de la borsa com a arquitecte/a tècnic-zelador/a, s’oferirà al/ a la que es trobi en primer lloc de la llista.

Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d’un dia hàbil – o en el segon dia hàbil següent si la crida és en divendres – i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel Departament de personal, s’entén que renuncia. Aquest termini ha ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils.

A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita se les exclourà de la borsa de treball, llevat que al·leguin, dins del termini establert, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents:

a) Estar en període d’embaràs, de maternitat o paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar servei a qualsevol Administració com a funcionari interí o com a personal laboral o indefinit no fix.

c) Prestar serveis a qualsevol Administració com a personal funcionari de carrera i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a la situació d’excedència voluntària per incompatibilitat per prestació de serveis en el sector públic.

d) Patir malaltia o incapacitat temporal.

e) Estar, en el moment de la cridada, exercint funcions sindicals.

Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit al Departament de personal l’acabament de les situacions previstes anteriorment, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina l’exclusió de la borsa.

La posterior renúncia d’una persona funcionària interina al lloc de treball que ocupa, així com l’incompliment del deure de prendre possessió del lloc prèviament acceptat, suposa l’exclusió de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de causa de força major.

El personal funcionari interí procedent d’aquesta borsa quan cessi en el lloc de treball, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s’incorporarà automàticament a la borsa de la qual formi part en el lloc que li correspongui d’acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar.

L’oferiment del lloc es farà mitjançant una comunicació telefònica i amb el sistema següent: l'Ajuntament farà, si és procedent, tres intents de comunicació telefònica a la persona interessada, amb un interval mínim d’una hora entre cada telefonada, i ha de quedar constància escrita del  resultat de la gestió mitjançant la diligència corresponent. En el supòsit que després de realitzar aquestes tres telefonades el Departament de Personal no hagués pogut comunicar amb la persona aspirant, s’efectuarà la comunicació mitjançant correu electrònic facilitat a l’annex III i si no contesta en el termini d’un dia hàbil des de la recepció, s’entendrà que hi ha renunciat. Es procedirà d’igual manera amb la següent persona de la llista, segons l’ordre de prelació de la borsa.

El personal funcionari interí cessa en el lloc de feina per les causes previstes a l'EBEP o en la legislació de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

4. Presentació de documentació

Les persones aspirants que siguin cridades i donin la seva conformitat a un nomenament hauran de presentar, en el termini màxim de dos dies hàbils comptats a partir del dia què manifestin la conformitat, els documents especificats en la base onzena de la present convocatòria.

Tretzena. INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS

El tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin en la interpretació d’aquestes bases i prendre els acords necessaris pel bon ordre d’aquesta convocatòria.

Tots els actes d’aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran publicats al tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Santanyí i a la pàgina web de la corporació. Únicament es publicarà al BOIB, a més de la present convocatòria, la llista de persones excloses a que es refereix la base sisena d'aquesta convocatòria.  

En el no previst en aquestes bases serà d’aplicació la normativa reguladora de funció pública definida en l’article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

La convocatòria de les proves selectives, l’aprovació d’aquestes bases i tots els actes administratius que se’n derivin podran ser impugnats per les persones interessades en els casos i forma establerts per la Llei 30/1992, de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions públiques i procediment administratiu comú.

La convocatòria o les bases, un cop publicades, només es poden modificar amb subjecció estricta a les normes de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

   

Santanyí, 6 de maig de 2016

 

El batle

Llorenç S. Galmés Verger

  

 

ANNEX I 

Temari General

Tema 1. La Constitució Espanyola de 1978: Estructura i contingut. Els drets i deures fonamentals. La protecció i suspensió dels drets fonamentals. El Tribunal Constitucional. Reforma de la Constitució.

Tema 2. El Cap de l'Estat: La Corona. Funcions constitucionals del Rei. Successió i regència.

Tema 3. Les Corts Generals. Composició. Procediment d'actuació i elaboració de lleis. El Defensor del Poble.

Tema 4.  El Poder Judicial a la Constitució. El Consell General del Poder Judicial: composició i funcions.

Tema 5. l'Administració General de l'Estat. El Consell de Ministres. El President del Govern. Els Ministres.

Tema 6. Organització Territorial de l'Estat. Les Comunitats Autònomes: constitució i competències. Els Estatuts d'Autonomia.

Tema 7.  L’Estatut d'Autonomia de les Illes Balears. Procés d'elaboració. Antecedents. Estructura i contingut bàsic. Principis fonamentals. La reforma  l’Estatut d’Autonomia.

Tema 8.  L’Organització Territorial de l’Estat. L’Administració Local. La província i el municipi.

Tema 9. La Unió Europea: composició i funcions del Consell, la Comissió i el Parlament Europeu. El Dret Comunitari. Les seves fonts. El Dret Derivat: els reglaments i les directives.

Tema 10. Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Àmbit d’aplicació i principis generals. Tema 11. Els actes administratius. Concepte. Requisits. Eficàcia, nul·litat i anul·labilitat. Revisió dels actes en via administrativa. Revisió d’ofici. Potestat sancionadora de l’Administració. Principis de la potestat sancionadora. Principis del procediment sancionador.

Tema 12. El procediment administratiu com a garantia. Iniciació. Ordenació. Els recursos administratius: recurs de reposició, recurs d’alçada i el recurs extraordinari de revisió.

Tema 13. L’administració electrònica. Marc normatiu general. Principis jurídics de l’administració electrònica. Drets dels administrats davant l’administració electrònica. La signatura electrònica.

Tema 14. La igualtat de gènere a l’Administració pública. Mesures per promoure i afavorir la igualtat de gènere en l’accés a l’ocupació i en la promoció professional.

Temari específic

Tema 15. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. Estructura i objecte de la llei i del reglament.

Tema 16. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. Intervenció preventiva en l’edificació i ús del sòl.

Tema 17. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. Parcel·lacions urbanístiques.

Tema 18. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. La inspecció urbanística. La protecció de la legalitat urbanística i el restabliment de l’ordre jurídic pertorbat.

Tema 19. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. Les infraccions urbanístiques i les seves conseqüències. Les persones responsables. La competència i el procediment. Les regles per a l’exigència de responsabilitat sancionadora i l’aplicació de les sancions.

Tema 20. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. Els tipus bàsics de les infraccions i les sancions.

Tema 21. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. Els tipus específics de les infraccions urbanístiques i les sancions.

Tema 22. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. Efectes del planejament urbanístic sobre les construccions i els usos preexistents.

Tema 23. Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl i el seu reglament general de desenvolupament per a l’Illa de Mallorca. Les obres d’edificació i obres en béns immobles en general.

Tema 24. Llei 38/1999, de 5 de novembre, d’ordenació de l’edificació. Estructura de la llei, objecte i àmbit d’aplicació.

Tema 25. Llei 38/1999, de 5 de novembre, d’ordenació de l’edificació. Exigències tècniques i administratives de l’edificació. Exigències tècniques i administratives de l'edificació. Requisits bàsics de l’edificació. Projecte. Llicències i autoritzacions administratives. Recepció de l’obra. Documentació de l’obra executada.

Tema 26. Llei 38/1999, de 5 de novembre, d’ordenació de l’edificació. Agents de l’edificació. Responsabilitats i garanties.

Tema 27. Decret 145/1997, de 21 de novembre, pel qual es regulen les condicions d’amidament, d’higiene i d’instal·lacions per al disseny i l’habitabitat d’habitatges, així com l’expedició de cèdules d’habitabilitat.

Tema 28. Decret 59/1994, de 13 de maig, pel qual es regula el control de qualitat de l’edificació i el seu ús i manteniment. Objecte i àmbit d’aplicació. Del projecte d’execució. Del programa de control. De l’execució del control. De la verificació del seu compliment. Materials objecte de control.

Tema 29. Decret 35/2001, de 9 de març, pel qual s’estableixen mesures reguladores de l’ús i manteniment dels edificis.

Tema 30. Decret 110/2010, de 15 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament per a la millora de l’accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques. Disposicions generals. Barreres arquitectòniques urbanístiques.

Tema 31. Decret 110/2010, de 15 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament per a la millora de l’accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques. Barreres arquitectòniques en edificacions d’ús públic i de titularitat pública i en edificacions d’ús públic i de titularitat privada.

Tema 32. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscs laborals. Estructura de la llei. Objecte, àmbit d’aplicació i definicions.

Tema 33. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscs laborals. Drets i obligacions. Responsabilitats i sancions.

Tema 34. Reial Decret 1627/1997, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció. Designació de coordinadors en matèria de seguretat i salut. Obligatorietat de l’estudi de seguretat i salut o de l’estudi bàsic de seguretat i salut en les obres. Estudi de seguretat i salut. Estudi bàsic de seguretat i salut.

Tema 35. Reial Decret 1627/1997, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció. Pla de seguretat i salut en el treball. Principis generals aplicables al projecte d’obra. Obligacions del coordinador en matèria de seguretat i salut durant l’execució de l’obra. Principis generals aplicables durant l’execució de l’obra.

Tema 36. Reial Decret 396/2006, de 31 de març, pel qual s’estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut aplicables als treballs amb risc d’exposició a l’amiant.

Tema 37. Pla Territorial Insular de Mallorca. Delimitació gràfica de les categories del sòl rústic. Règim d’usos: sector primari, secundari, equipaments i altres activitats.

Tema 38. Pla Territorial Insular de Mallorca. Condicions i paràmetres per a l’ús d’habitatge unifamiliar aïllat. Condicions d’integració paisatgística i ambiental.

Tema 39. Reial Decret 314/2006, de 17 de març, pel qual s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació. DB-SI. Seguretat en cas d’incendi.

Tema 40. Reial Decret 314/2006, de 17 de maç, pel qual s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació. DB-SUA. Seguretat d’utilització i accessibilitat.

Tema 41. Reial Decret 314/2006, de 17 de maç, pel qual s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació. DB-HS. Salubritat.

Tema 42. Reial Decret 314/2006, de 17 de maç, pel qual s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació. DB-HE. Estalvi d’energia.

Tema 43. Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova text refós de la llei de contractes del sector públic. Delimitació dels tipus contractuals: qualificació i tipus de contractes.

Tema 44. Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova text refós de la llei de contractes del sector públic. Selecció de l’adjudicatari: criteris de valoració de les ofertes; classificació de les ofertes, adjudicació del contracte i notificació de l’adjudicació; ofertes amb valors anormals o desproporcionats.

Tema 45. Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova text refós de la llei de contractes del sector públic. Actuacions preparatòries del contracte d’obres: projecte d’obres i replanteig.

Tema 46. Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova text refós de la llei de contractes del sector públic. Contracte d’obres: execució del contracte d’obres; modificació del contracte d’obres; compliment del contracte d’obres.

Tema 47. Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova text refós de la llei de contractes del sector públic. Subcontractació.

Tema 48. Llei 22/1988, de 28 de juliol, de costes i Reial Decret 876/2014, de 10 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament general de costes.

Tema 49.-  Llei 5/1990, de 24 de maig, de carreteres de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tema 50. Llei 6/1997, de 8 de juliol, de sòl rústic de les Illes Balears.

Tema 51. Llei 12/1998, de 21 de desembre, de Patrimoni Històric de les Illes Balears. Categories de protecció de béns de patrimoni històric. Règim de protecció dels béns del patrimoni històric.  

Tema 52. Llei 6/1999, de 3 d’abril, de les directrius d’ordenació territorial de les Illes Balears i de mesures tributàries.

Tema 53.  Llei 14/2000, de 21 de desembre, d’ordenació territorial.

Tema 54. Reial Decret 1000/2010, de 5 d’agost, sobre visat col·legial obligatori.

Tema 55. Llei 8/2012, de 19 de juliol, de turisme de les Illes Balears.

Tema 56. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lacions, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears. Procediment aplicable a les activitats permanents i les seves modificacions.

Tema 57. Llei 12/2014, de 16 de desembre, agrària de les Illes Balears.

Tema 58. Reial Decret Legislatiu 7/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la llei del sòl i rehabilitació urbana.

Tema 59. Normes Subsidiàries al terme municipal de Santanyí. Evolució de l’urbanisme del municipi. NNSS de 1985, modificacions puntuals, plans parcials i revisió de les NNSS.

Tema 60. Normes Subsidiàries al terme municipal de Santanyí. Definició d’elements urbanístics. Normes de parcel·lació, ús i edificació. Normes d’aplicació i determinacions en el planejament vigent.

Tema 61. Normes Subsidiàries al terme municipal de Santanyí. Evolució històrica de la protecció del patrimoni del municipi.

  

ANNEX II

MODEL D'AUTOBAREM DE MÈRITS PER A LA FASE DE CONCURS, QUE S'ADJUNTA A LA INSTÀNCIA DE PARTICIPACIÓ AL PROCÉS PER A LA SELECCIÓ I PROVISIÓ DEFINITIVA D'UNA PLAÇA D'ARQUITECTE/A TÈCNIC- ZELADOR/A

DADES PERSONALS:

Llinatges ____________________________________________________

Nom ________________________________         DNI _______________

EXPÒS: Que, de conformitat amb l'establert a base quarta de la convocatòria, s'aporta, juntament amb la instància, autobaremació de mèrits per a la fase de concurs del procés selectiu d'arquitecte/a tècnic-zelador/a, procedint, de conformitat amb l'assenyalat a la base vuitena a l'autobaremació dels mèrits.

DECLAR: Que són certes las dades consignades a aquest escrit

MÈRITS AL·LEGATS

1.1. Experiència professional (màxim 21 punts)

TEMPS TREBALLAT

TOTAL

COMPROVACIÓ

(A emplenar pel TQ)

Anys

Mesos

Dies

Anys

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

De __/__/____ a __/__/____

Total: ______________ PUNTS

1.2. Formació professional (màxim 7 punts)

a) Titulacions acadèmiques

_______________________________________    Punts: _____ Comprovació (TQ)

_______________________________________    Punts: _____ Comprovació (TQ)

_______________________________________    Punts: _____ Comprovació (TQ)

_______________________________________    Punts: _____ Comprovació (TQ)

_______________________________________    Punts: _____ Comprovació (TQ)

_______________________________________    Punts: _____ Comprovació (TQ)

_______________________________________    Punts: _____ Comprovació (TQ)

Total: ____________ PUNTS

b) Cursos de formació i perfeccionament

Denominació del curs

Entitat que l'imparteix

Núm. Hores

Aprofitament

Núm. Hores Assistència

Punts

Comprovació (a emplenar pel TQ)

   

         

     

    

     

       

        

       

         

       

       

       

    

Total: _____________ PUNTS

1.3. Coneixements de català (màxim 2 punts)

NIVELL

PUNTS

COMPROVACIÓ

(A emplenar pel TQ)

      

     

      

Total: ____________ PUNTS

TOTAL AUTOBAREM: _______________ PUNTS (Suma 1.1+1.2+1.3)

ANNEX III

Model d’instància

Dades Personals:

Primer llinatge: _________________________________________________________

Segon llinatge:  _________________________________________________________

Nom: _________________________________________________________________

DNI núm.: _________________________

Telèfon: ______________________            telèfon mòbil: _______________________

Adreça correu electrònic: __________________________________________________

Domicili: ______________________________________________________________

Localitat: ________________________________________          C.P.: _____________

EXPÒS que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits en la base tercera de les bases específiques per a la secció i provisió definitiva d'una plaça d'arquitecte/a tècnic-zelador/a, aprovades per la Junta de Govern de l'Ajuntament de Santanyí en data 6 de maig de 2016.

SOL·LICIT ser admès/esa al procés selectiu per la provisió de la plaça d'arquitecte/a tècnic-zelador/a

AUTORITZ la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, el tauler d'anuncis i en la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí d'aquelles dades personals relatives a la meva identitat que resultin imprescindibles per a la realització de tot el procés selectiu.

Santanyí, ................... d ....................................de 2016

            (Signatura de la persona interessada)

BATLIA DE L’AJUNTAMENT DE SANTANYÍ