Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 4954
Convocatòria de subvencions individuals per a persones majors de 65 anys i per a persones que presentin una discapacitat física, psíquica o sensorial declarada que siguin residents a Formentera per a l’any 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió ordinària que va tenir lloc el 8 d’abril de 2016 va adoptar, entre d’altres, el següent acord:

CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS INDIVIDUALS PER A PERSONES MAJORS DE 65 ANYS I PER A PERSONES QUE PRESENTIN UNA DISCAPACITAT FÍSICA, PSÍQUICA O SENSORIAL DECLARADA QUE SIGUIN RESIDENTS A FORMENTERA PER A L’ANY 2016

La Comissió de Govern, ha adoptat, per unanimitat, el següent:

ACORD

Primer.-Aprovar la convocatòria de subvencions individuals per a persones majors de 65 anys i per a persones que presentin una discapacitat física, psíquica o sensorial declarada que siguin residents a Formentera, d’acord amb les bases que figuren a l’Annex.

Segon.-Aprovar la convocatòria i autoritzar la despesa per import de DOTZE MIL EUROS (12.000euros) amb càrrec a la partida pressupostària 2016/1/2311/48000/01 de l’any 2016 del Consell Insular de Formentera.

Tercer.-Ordenar que es faci la corresponent publicitat, mitjançant inserció d’edictes al BOIB, al Tauler d’Anuncis de la Corporació i a la web, per tal que les persones interessades puguin presentar les instàncies corresponents, conforme al punt 6è de les Bases.

 

ANNEX

BASES PER A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS INDIVIDUALS PER PERSONES MAJORS I PERSONES AMB DISCAPACITAT PER A L’ANY 2016

1.- OBJECTE

És objecte d’aquesta convocatòria de subvencions, establir i regular les ajudes individuals per a persones majors de 65 anys i persones amb discapacitat residents a Formentera. Les subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva.

2.- CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA

El pressupost per a aquesta convocatòria, és de DOTZE MIL EUROS (12.000 euros), amb càrrec a la partida pressupostària 2016/1/2311/48000/01 de l’any 2016 dels pressupostos generals Consell Insular de Formentera.

3.- REQUISITS GENERALS I CRITERIS OBJECTIUS QUE HAN DE REGIR L’ATORGAMENT DE LA SUBVENCIÓ

Podran sol·licitar les subvencions regulades en aquesta convocatòria:

· Les persones majors residents a Formentera que tinguin 65 anys o més en el moment de presentar la sol·licitud.

· Les persones amb una discapacitat física, psíquica i/o sensorial reconeguda, igual o superior al 33%, residents a Formentera

També podran sol·licitar aquesta subvenció les persones discapacitades institucionalitzades fora de Formentera sempre que el grup familiar, estigui empadronat a Formentera. En aquests casos i a l’efecte del còmput de la renda per càpita de la unitat econòmica de convivència, es considerarà que s’hi inclou la persona discapacitada.

Per poder accedir a aquestes ajudes, els ingressos econòmics del beneficiari no poden superar 2,5 vegades el salari mínim interprofessional (SMI).

Només s’atorgarà subvenció a aquells sol·licitants que acreditin una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència inferior a 880 euros mensuals, amb excepcions. A efectes d’aquesta convocatòria s’entén per unitat econòmica de convivència el grup familiar que habiti l’habitatge quan entre els components del grup hi hagi un vincle de matrimoni o una altra relació estable anàloga, un vincle per consanguinitat, adopció o afinitat fins al tercer grau. El grau de parentesc es comptarà a partir de la persona beneficiària de la prestació.

La renda per càpita de la unitat econòmica de convivència, s'obtindrà de la suma de la Base Imponible General i la Base imponible de l'estalvi de la declaració de la Renda que es sol.licita a l’apartat 6 de les presents Bases.

Quan s’acrediti pel sol·licitant que a la unitat de convivència hi hagi dos o més persones, menors de 65 anys, amb discapacitat, el requisit de renda per càpita haurà de ser inferior a 1760€.

En cas de famílies monoparentals s’inclourà a efectes de còmput un membre més a la unitat familiar als efectes de determinar la renda per càpita.

4.- CONCEPTES, ACTIVITATS SUBVENCIONABLES I IMPORT DE LA SUBVENCIÓ

Seran objecte de subvenció els conceptes i les activitats que es detallen a continuació i s’hagin dut a terme en el període comprès entre el 1/06/2015 i el 31/05/2016.

El Consell Insular subvencionarà el 65% del cost únicament dels conceptes i activitats que a continuació es relacionen, sempre que hi hagi crèdit, i amb un màxim de:

· CONCEPTES SUBVENCIONABLES:

 - Adquisició de cadira de rodes 

 729 euros

- Adquisició de cadira de rodes eléctrica

 2.652 euros

- Rehabilitació

135 euros/ mes/tractament

- Adaptació de vehicle 

2.652 euros

- Adaptació de cadira de rodes 

 1.106 euros

- Adaptació funcional de la llar 

 2.652 euros

Ajudes tècniques:

S’entenen per ajudes tècniques aquells instruments que, actuant com a intermediaris entre les persones i l’entorn (ja sigui amb mitjans mecànics o estàtics), permetin la seva cura, facilitin la seva relació i permetin una major mobilitat i autonomia i així millorar la seva qualitat de vida.

A) Per transferències:

- Grua estàndard

 1.478 euros

- Trapezi

 91 euros

- Taula de transferències

 58 euros

- Disc giratori

 64 euros

- Arnès per a grua

 159 euros

- Disc giratori amb recolzament de tronc

 319 euros

- Grua de bipedestació

 1.701 euros

- Grua de sostre

 2.338 euros

B) Per al dormitori (per facilitar el descans)

- Llit hospitalari i/o adaptat/articulat

 1000 euros

- Carro elevador de llit

 531 euros

- Baranes de llit

 167 euros

- Matalàs lateralitzador

 2.553 euros

- Respatller de llit ajustable

 43 euros

- Matalàs antiescares

 202 euros

C) Per facilitar l’accessibilitat

- Cadira per pujar i baixar escales

 192 euros

- Rampes manuals portàtils

 319 euros

- Aparell pujaescales portàtil

 2.652 euros

- Automatisme de portes

 766 euros

D) Per facilitar el posicionament i/o la mobilitat

- Respatller per a tetraplègics o amb problemes de posició

 531 euros

- Cadira d’interior de posicionament

 638 euros

- Falca de posicionament

 319 euros

- Cadira vertical

 2.553 euros

- Coixí per aixecar-se

 159 euros

- Cadira lleugera

703 euros

E) Per facilitar la higiene personal i activitats de la vida diària.

- Fusta de banyera

 43 euros

- Seient giratori de banyera

 192 euros

- Seient elevador de banyera

 957 euros

- Barres de paret

 96 euros

- Cadira/dutxa-vàter

 415 euros

- Seient abatible de dutxa

 159 euros

- Alçavàter (alça WC)

 64 euros

- Barra abatible

 115 euros

- Alçavàter amb recolzabraços

 159 euros

- Plataforma abatible de dutxa

 680 euros

- Hamaca banyera (nens)

 636 euros

- Reductor seient amb subjeccions (nens)

 159 euros

- WC- Bidet

 447 euros

- Sistema de banyera al llit

 511 euros

- Respatller de WC amb suports laterals de tronc

 382 euros

- Aparell per menjar

 2.445 euros

- Cadira dutxavàter basculant amb accessoris

638 euros

- Passamans

 64 euros

- Politges

 192 euros

- Paral·leles

 255 euros

- Protector de cap

 192 euros

F) Altres ajuts :

- Ulleres o lents de contacte

 202 euros

- Audiòfons

 553 euros c/u

-Implants coclears

 2.652 euros

- Obturacions dentals

 75 euros

- Pròtesis dentals

 499 euros

- Òrtesis

 651 euros

En relació a les pròtesis dentals només se subvencionaran els següents conceptes: implants dentals (excepte implants de titani), corones, ponts, pròtesis completa o parcial (dentadura).

No s’inclouen els tractaments d’ortodòncia ni altres tractaments dentals que no siguin els descrits en el paràgraf anterior. Així, no se subvencionen les endodòncies, exodòncies, les fèrules, carilles, etc.

· ACTIVITATS SUBVENCIONABLES PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT

A. Rehabilitació: Les ajudes per a rehabilitació tenen per objecte contribuir a sufragar les despeses derivades dels tractaments de psicoteràpia, fisioteràpia, tractaments psicopedagògics, psicomotricitat, logopèdia i estimulació precoç de les persones amb discapacitat.

B. Mobilitat, comunicació i assistència, les quals tenen per objecte facilitar la major autonomia possible, dins l’entorn familiar i social, de les persones amb discapacitat que tenguin problemes greus de mobilitat i comunicació i es podran sol·licitar per aconseguir un augment de la capacitat de desplaçament, per ajudes tècniques, per pròtesis dentals i òrtesis.

Les ajudes destinades a l’augment de la capacitat de desplaçament aniran destinades a:

-Obtenció carnet de conduir: 664 euros

-Adquisició de vehicles de motor: 2.652 euros

-Assistència a centres de dia fora de Formentera  (de l’1/06/2015 al 31/05/2016): 104 euros/mensuals

Per l’atorgament de subvencions per a l’adquisició de vehicle, cal que la persona beneficiària estigui en possessió del permís de conduir i superi el barem de mobilitat que preveu el Reial Decret 1971/1999 de 23 de desembre, que regula el procediment pel reconeixement, declaració i calificació del grau de discapacitat, la qual cosa ha d’estar acreditada per un dictamen emès per l’equip de valoració i orientació corresponent. En relació a les ajudes per a l’obtenció del carnet de conduir també caldrà que se superi el barem abans esmentat.

En cas que la persona beneficiària no pugui obtenir el permís de conduir a causa de la seva discapacitat o edat, podran sol·licitar les subvencions per a l’adquisició de vehicle, els familiars que tenguin cura de la persona discapacitada, quan aquesta superi el barem de mobilitat que preveu l’esmentat Reial Decret 1971/1999, la qual cosa ha d’estar acreditada per un dictamen emès per l’equip de valoració i orientació corresponent.

Per poder rebre aquestes ajudes caldrà que s’acrediti que han transcorregut cinc anys des de la data d’adquisició de l’últim vehicle subvencionat.

Per l’assistència institucionalitzada a centres d’atenció especialitzada fora de Formentera en règim d’internat (els beneficiaris hauran de ser majors de 10 anys), i transport d’avió o vaixell per la persona beneficiària i familiar de primer grau (s’inclou, també, el trajecte entre les Pitiüses): fins a un màxim anual conjunt de 5.650 euros, dels quals fins a un màxim de 5.000 euros anuals s’aplicaran a l’assistència institucionalitzada, amb un límit de 500 euros mensuals, i fins a un màxim de 650 euros s’aplicaran a transport d’avió o vaixell. Tots els bitllets d’avió i vaixell hauran d’especificar el trajecte d’anada o tornada, la data i el preu total. No estaran permesos els bitllets oberts ni de primera classe, bussines o anàlegs.

En cap cas la subvenció concedida, tenint en compte la sol·licitada per la persona beneficiària i les atorgades a ella mateixa o a altres membres de la mateixa unitat econòmica de convivència, pot ser superior a 2.652 euros, amb les següents excepcions: la que figura en el present punt amb relació a l’assistència institucionalitzada en institucions d’atenció especialitzada en règim d’internat, i transport d’avió o vaixell (5.650 euros) i en cas de demanar una subvenció per a l’adquisició i l’adaptació del mateix vehicle el límit del conjunt de les ajudes no pot ser superior a 3.178 euros.

C. Assistència durant el període comprés entre el dia 15 de juny i 15 de setembre de 2015 a centres de dia, escoletes, escoles d’estiu i serveis anàlegs de les Pitiüses. Els beneficiaris hauran de ser menors de 13 anys i tenir una discapacitat psíquica o paràlisi cerebral.

5.- RÈGIM DE LES AJUDES

Les ajudes seran incompatibles amb qualsevol altra sol·licitada pel mateix concepte a una altra institució.

Les ajudes regulades en aquesta convocatòria no seran incompatibles entre si, sempre dins el límit de la quantitat subvencionable prevista al punt 4 d’aquestes bases.

Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres ajuts en exercicis posteriors.

Queden excloses de la subvenció aquelles prestacions sanitàries que s’ofereixen en el catàleg general vigent del material ortoprotèsic del sistema nacional de salut o altres sistemes públics de protecció social a les quals la persona beneficiària tengui dret i puguin beneficiar-se’n.

6.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant escrit dirigit a la Presidència del Consell Insular de Formentera presentat en l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), sita al carrer Ramon Llull nº6 de Sant Francesc Xavier, o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada mitjançant la Llei 4/1999, de 13 de gener (segons model oficial que figura com a annex I d’aquesta convocatòria).

El termini per a la presentació de les sol·licituds començarà el dia següent a la publicació d’aquestes bases al BOIB, fins el dia 1 de juny de 2016.

La sol·licitud haurà d’anar acompanyada de la següent documentació:

-Fotocòpia compulsada de la identificació de la persona sol·licitant. Si escau, la identificació de la persona representant degudament autoritzada.

-Fotocòpia compulsada del Certificat del grau de discapacitat, emès per l’autoritat competent

-Certificat de convivència.

-Fotocòpia compulsada de la declaració de la renda dels membres de la unitat de convivència majors d'edat corresponent a l’exercici 2014. En cas de no estar obligat a fer-la, s'haurà d'aportar el certificat de renda expedit per l'Agència Tributària.

-Factures originals pagades, emeses entre l’1 de juny de 2015 i el 31 de maig del 2016, a nom de la persona beneficiària justificatives de les despeses originades, objecte de subvenció. En cas que el beneficiari fos un menor, la factura haurà d’anar a nom del sol·licitant (pare, mare o representant legal), indicant el concepte i el nom del menor destinatari de la prestació o servei. En el cas de que es concedeixi la subvenció sol.licitada, s’estampillarà sobre l’original de la factura, segell o diligència acreditativa de la quantitat otorgada pel CIF. En cas d'obres, còpia compulsada de la sol·licitud de llicència d'obres corresponent.

-L’imprès TG-002 de sol·licitud de transferència bancària, emplenat i segellat pel director de l’entitat bancària corresponent (podreu trobar aquest document a l’Àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera), o un altre document acreditatiu de la titularitat del compte bancari, com una fotocòpia de la cartilla o certificat bancari, si escau. Tots aquests documents han d’anar a nom de la persona beneficiària. En cas que el beneficiari fos un menor, els esmentats documents hauran d’anar a nom del sol·licitant (pare, mare o representant legal).

-Acreditar que s’està al corrent de les obligacions tributàries i de la seguretat social davant l’Administració de l’Estat, i les obligacions tributàries o d’altre tipus davant la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Consell Insular de Formentera. Quan aquesta acreditació no es pugui expedir per l’autoritat competent pot ser substituit per una declaració responsable, que es farà davant del secretari del Consell Insular de Formentera.

· Declaració responsable (Inclosa a l’Annex 2 d’aquestes Bases)

· Qualsevol altre document que considereu oportú aportar.

Les sol·licituds de subvencions per a rehabilitació hauran d’anar acompanyades, a més, d'una memòria explicativa del programa a desenvolupar.

· Ajudes Tècniques:

En les ajudes tècniques es podrà requerir la presentació de la prescripció tècnica del professional corresponent.

· PròtesiS i Òrtesis:

Es podrà requerir la presentació de la prescripció tècnica del professional corresponent.

Si la instància o documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular de Formentera (CIF) en requerirà la subsanació o que acompanyi els documents preceptius que hauran d’aportar-se en el termini de deu dies, a partir del corresponent requeriment. Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular de Formentera considerarà que desisteixen de la seva petició, prèvia resolució, d’acord amb l’art. 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7.- COMISSIÓ TÈCNICA AVALUADORA

D’acord amb el que estableix l’article 19 del text refós de la Llei de subvencions, es constituirà la Comissió Tècnica Avaluadora. Es tracta d'un òrgan col·legiat format per 5 membres que designarà el Conseller/ la Consellera responsble de l'Àrea de Benestar Social.

La Comissió Tècnica Avaluadora estarà intergrada pels següents membres:

· President/a. Treballadora social de l’Àrea de Benestar Social o, si escau, la coordinadora de l’Àrea de Benestar Sociall.

· Secretari/ària: secretari/ària del Consell Insular de Formentera o, si escau, funcionari/ària en qui delegui.

· Vocals: Tres tècnics de l'Àrea de Benestar Social.

La comissió avaluadora té atribuïdes les següents funcions:

· Examinar les sol·licituds.

· Analitzar i valorar les sol·licituds.

· Formular l'informe proposta de concessió o denegació dels ajuts, degudament motivat, que ha de servir de base per elaborar la resolució.

8.- INSTRUCCIÓ

L’òrgan instructor del procediment és l’Àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

En concret, correspon a l’òrgan instructor:

1. Resoldre els dubtes d’interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.

2. Sol·licitar l’informe a la Comissió Avaluadora.

3. Sol·licitar els informes que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.

1. Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

9. RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ

Amb fonament en l’informe proposta de la Comissió Avaluadora, el/la Conseller/ra de l’Àrea de Benestar Social, elevarà proposta a la Comissió de Govern. Aquesta, com a òrgan competent, és l’encarregat de decidir la concessió o denegació de les subvencions, i expressarà la llista de beneficiaris proposats per a l’atorgament de subvenció i la quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió. Posteriorment, i una vegada justificat per part dels sol·licitants les despeses realitzades, es dictarà una Resolució de Presidència amb aquesta llista de subvencions atorgades i denegades, la qual es notificarà a tots els interessats.

La Resolució de Presidència es farà pública en el tauler d’anuncis de la corporació, a l’efecte previst a l’art. 59,6 b de la Llei 30/92, de 26 de novembre, i de conformitat amb l’art. 34, 2c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i també a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat

10.- OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Els beneficiaris de les subvencions estaran obligats a:

· Destinar l’import de la subvenció a l’objecte per al qual s’ha sol·licitat.

· Facilitar les actuacions de comprovació que efectuï la Conselleria de Benestar Social del CIF.

11.- PAGAMENT DE LA SUBVENCIÓ

El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada realitzades les despeses objecte de subvenció, la qual cosa s’acreditarà mitjançant informe dels tècnics de l’Àrea de Benestar Social del CIF.

12.- RESCISSIÓ DE LA COL·LABORACIÓ

L’ incompliment de les disposicions establertes en aquesta convocatòria per part de les persones beneficiàries donarà dret al CIF a rescindir la subvenció, amb pèrdua per part de la persona beneficiària de les ajudes corresponents.

13.- LLEI ORGÀNICA 15/1999, DE 13 DE DESEMBRE, DE PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d’aquestes subvencions serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.

Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, l’ interessat autoritza al Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seves obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.

14.- RÈGIM D’INFRACCIONS I SANCIONS

L’incompliment de les obligacions que contreuen de les persones beneficiaries pot donar lloc al règim sancionador previst a la normativa vigent.

15.- RECURSOS

La resolució de concessió de les ajudes exhaureix la via administrativa i davant de la mateixa es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós-administratiu davant els jutjats de lo contenciós-administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos des de la notificació.

16.- RÈGIM JURÍDIC

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes balears, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, i per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, en tot allò que hi sigui d’aplicació.

Aquestes bases es publicaran al Butlletí oficial de les Illes Balears i entraran en vigor l’endemà de la seva publicació.

 

ANNEX 1
SOLICITUT D’AJUTS PÚBLICS INDIVIDUALS PER A PERSONS MAJORS
I PERSONES AMB DISCAPACITAT

Persona major de 65 anys

Persona amb discapacitat

AJUTS QUE SE SOL.LICITEN

Concepte

Import

DADES DE LA PERSONA MAJOR O PERSONA AMB DISCAPACITAT

Nom i llinatges

DNI

Data de naixement

Estat civil

Domicili núm.

Codi postal

Localitat

Província

Nacionalitat

Teléfon

Tipus de discapacitat

Grau

Província de reconeixement

Data de certificat

□ Per a persones amb edat escolar

Centre escolar

Curs

Direcció

Comunicació del Consell Insular de Formentera:

En aplicació de l’article 5.2 de la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal, i en aplicació dels articles 12.2 i 14.2 del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprovà el Reglament que desenvolupa l'esmentada Llei 15/1999 pel Consell Insular de Formentera:

1. Les dades de caràcter personal que s’han de facilitar per a l’obtenció de l’objecte d’aquesta sol·licitud, s’inclouran en la base de dades del Consell de Formentera.

2. Totes les dades tenen caràcter obligatori.

3. La negativa a subministrar les dades indicades a la present sol·licitud comportarà que no sigui acceptada.

Les sol·licituds es poden entregar, amb tots els documents que s’annexen, a les oficines de l’OAC (Oficina d’Atenció al Ciutadà) o a la Conselleria de Benestar Social. Per qualsevol informació: Conselleria de Benestar Social - Telèfon: 971 32 12 71 - benestarsocial@formentera.es

PERSONES QUE CONVIUEN AMB LA PERSONA BENEFICIÀRIA

Nom i llinatges

Parentesc

DNI

Data de naixement

 
 
 
 
 
 
 
 
 

DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT

Nom i llinatges

DNI

Data de naixement

Estat civil

Domicili núm.

Codi postal

Localitat

Provincia

Nacionalitat

Teléfon

Relació amb el sol.licitant

Títol de representació(*)

*Pàtria potestat, tutor/a, guardador/a de fet, etc.

AUTORITZO:

□ Al Consell Insular de Formentera a que solicitI certificat de trobar-se al corrent de pagament de les obligacions davant el Consell Insular de Formentera, la Delegació de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i la Tresoreria General de la Seguretat Social, a l’efecte que la mencionada informació sigui adjuntada a l’expedient de solicitut de subvencions individuals per a persones majors i persones amb discapacidat.

□ Al Consell Insular de Formentera a comprovar les dades del padró d’ habitants del meu domicili

Formentera,       de                    de 2016

ANNEX 2
DECLARACIÓ RESPONSABLE

DECLAR, baix jurament:

□ Que reuneixo totes i cadascuna de les condicions exigides en aquestes bases per a poder sol.licitar la subvenció davant aquesta Corporació.

□ Que no incurreixo en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el texte refós de la Llei de subvencions, per a ser beneficiari.

La qual cosa es fa constar per part de la persona interessada, als efectes oportuns.

Formentera,        de                 de 2016

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

Formentera, 18 d’abril de 2016

El President
Jaume Ferrer Ribas