Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 4796
Resolució de la secretària general per la qual s’anuncia la licitació del servei per a la difusió d’una campanya de sensibilització per l’alerta de sequera 2016, CONTR 2016 1568

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.

a) Organisme: Conselleria de Presidència.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2, 3er.

3) Localitat i codi postal: 07012 Palma.

4) Telèfon: 971 78 41 30

5) Telefax: 971 17 64 70

6) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant:

www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2016 1568

2. Objecte del contracte: 

a) Tipus: servei

b) Descripció de l’objecte: Difusió d’una campanya de sensibilització per l’alerta de sequera 2016.

c)Lloc de lliurament/execució: veure lletra R del plec de clàusules administratives particulars.

d) Termini de execució: Des de la formalització del contracte i fins el 19 d’agost de 2016. La campanya es difondrà entre els dies 15 de juny al 14 d’agost de 2016, ambdós inclosos.

e) Admissió de pròrroga: no

f) CPV: 793414000

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica 80 punts. Millores  20 punts

4. Valor estimat del contracte:  61.743,98 euros.

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net 61.743,98 euros.  Import total: 74.710,22 €.

6. Garanties exigides:

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació.

7. Requisit específics del contractista:

a) Classificació: T.1.A (1). Potestativament.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: La indicada a les lletres F.2 i F.3 del PCAP.

8 Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: fins a les 10 hores del 16è dia natural següent al de la data de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. Si el darrer dia és dissabte o festiu, passarà al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: Presencial o per correu.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència.

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2. Domicili: Passeig de Sagrera, 2 3er.

3. Localitat i codi postal: Palma de Mallorca 07012

4. Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 2 mesos.

9. Obertura d’ofertes:

a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2

b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca  07012.

c) Data i hora: s’avisarà per correu electrònic i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros a càrrec de l’adjudicatari.

Palma, 29 d’abril de 2016

La secretaria general

 Teresa Suárez Genovard