Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TRANSPARÈNCIA, CULTURA I ESPORTS
Núm. 4640
Resolució del president de l’Institut Balear de la Joventut de 8 d’abril de 2016 per la qual es publica la relació de convenis de col·laboració que ha subscrit aquesta entitat durant el tercer quadrimestre de l’exercici de 2015
Versió PDF
L’article 21 de la Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears (BOIB núm. 53, de 9 d’abril), estableix que els ens del sector públic instrumental autonòmic han de trametre al Butlletí Oficial de les Illes Balears, en els primers vint dies dels mesos de gener, maig i setembre de cada any, una relació dels convenis de col·laboració subscrits el quadrimestre anterior, tant si és amb una administració pública com amb una entitat privada.
Per això, dict la següent
RESOLUCIÓ
Article únic
Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la relació dels convenis de col·laboració que ha subscrit l’Institut Balear de la Joventut durant el tercer quadrimestre de l’any 2015, la qual consta en l’annex adjunt.
Palma, 8 d’abril de 2016
El president de l’Institut Balear de la Joventut
Carles Gonyalons Sureda
ANNEX
Relació de convenis de col·laboració subscrits per l’Institut Balear de la Joventut (IB-Jove) durant el tercer quadrimestre de l’exercici de 2015
1. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i l’Associació Espiral per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Dinamització d’Activitats de Temps Lliure Infantil i Juvenil.
2. Acord de col·laboració entre l’ l’Institut Balear de la Joventut i Dic Drac, SLU, per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Dinamització d’Activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil.
3. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i l’Associació de Veïns del Secar de la Real per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Direcció i Coordinació d’Activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil.
4. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i Camelot Activitats d’Oci i Temps Lliure per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Direcció i Coordinació d’activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil.
5. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i Societat Cooperativa d’Iniciativa Social Granja Escola Jovent per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Dinamització d’Activitats de Temps Lliure Infantil i Juvenil.
6. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i Societat Cooperativa d’Iniciativa Social Granja Escola Jovent per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Direcció i Coordinació d’activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil.
7. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i l’Institut de Formació i Estudis Socials per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Docència de la Formació Professional per a l’Ocupació.
8. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i l’Associació Amés per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Dinamització d’Activitats de Temps Lliure Infantil i Juvenil.
9. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i Sportlive Style Management, SL, per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Dinamització d’Activitats de Temps Lliure Infantil i Juvenil.
10. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i Cítrik, SC, per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Dinamització d’Activitats de Temps Lliure Infantil i Juvenil.
11. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i Terra i Mar Aventura XTREM, SL, per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Dinamització d’Activitats de Temps Lliure Infantil i Juvenil.
12. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i l’Associació Amés per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Direcció i Coordinació d’activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil.
13. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i l’UTE Esport 85, SL, Atreyud Sisè, SL, per a la realització de les pràctiques professionals no laborals de l’especialitat formativa de Direcció i Coordinació d’activitats de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil.
14. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i l’Associació WepAlaró per a la realització d’activitats educatives, d’oci, esportives i/o d’aventura a les instal·lacions que gestiona l’IB Jove.
15. Acord de col·laboració entre l’Institut Balear de la Joventut i l’Ajuntament de Santa Eulària del Riu per a l’emissió dels carnets d’alberguista de la Xarxa Espanyola d’Albergs Juvenils, els carnets ISIC, Teacher i el Carnet Jove de les Illes Balears.