Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 4572
Bases específiques que regiran el procés selectiu per seleccionar un consultor per al departament d’administració electrònica de la Fundació Bit (AE01-16)
Versió PDF
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.
Segona.- S’ofereix un contracte d’interinitat en lloc vacant, grup de classificació B, a temps complet amb el següent horari de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h.
La feina consisteix en el desenvolupament de projectes d’administració electrònica.
Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:
- Nacionalitat espanyola o alguna altra d’acord amb l’article 57 de l’ EBEP.
- Tenir 16 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’ edat de jubilació forçosa.
- No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a una plaça en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
- Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta.
- Estar en possessió d’una titulació d’enginyeria tècnica en informàtica, diplomat en informàtica o grau en informàtica o telemàtica
- Tenir un o més anys d'experiència demostrable en programació d'aplicacions seguint els estàndards de desenvolupament de la Direcció General de Desenvolupament Tecnològic del Govern de les Illes Balears.
- Certificat B2 de català.
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
President: Felip Salas Suau (titular); Esteban Luengo Simón (suplent)
Vocal: Antoni Nadal Bennasar (titular); Miguel Angel Nieto Pulido (suplent)
Secretari: Raquel Díaz Martín (titular); Sonia Plaza García (suplent)
Quinta.- El procés selectiu constarà de quatre fases:
Fase 1
Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s’haurà d’aportar a les oficines de la Fundació Bit , carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l’horari de 09:00h a 13:00h, tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes en l’ article 38.4 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la entitat)
Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
Curriculum Vitae
Titulació universitària d’enginyeria tècnica en informàtica, diplomat en informàtica o grau en informàtica o telemàtica
Tenir un o més anys d'experiència demostrable en programació d'aplicacions seguint els estàndards de desenvolupament de la Direcció General de Desenvolupament Tecnològic del Govern de les Illes Balears ( s’ ha d’aportar certificat amb indicació de les funcions i un informe de vida laboral)
Certificat B2 de català (s’ha d’ aportar certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitat)
Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l’ endemà de la publicació d’ aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds,es publicarà una llista provisional d’admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de la entitat emitirà resolució amb la llista definitiva d’admesos i començarà la següent fase
Només els candidats/tes que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2
Prova tipus test, EXAMEN 1, amb 20 preguntes amb 4 respostes cadascuna. De cada pregunta solament una resposta de les quatre possibles serà correcta. A l’examen es demanaran preguntes tretes del següent contingut:
Aquesta fase tindrà una durada de 30 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,5 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,167 punts, arrodonint al segon decimal.
Fase 3
Prova tipus test, EXAMEN 2, amb 20 preguntes amb 4 respostes cadascuna. De cada pregunta solament una resposta de les quatre possibles serà correcta. A l’examen es demanaran preguntes tretes del següent contingut:
o Llei 11/2007.
o Llei 39/2015.
o Llei 40/2015.
o Esquema Nacional de Seguretat (RD 3/2010).
o Esquema Nacional d’Interoperabilitat (RD 4/2010).
o Normes Tècniques d’Interoperabilitat i guies d’aplicació que desenvolupen l’Esquema Nacional d’Interoperabilitat (http://administracionelectronica.gob.es/pae_Home/pae_Estrategias/pae_Interoperabilidad_Inicio/pae_Normas_tecnicas_de_interoperabilidad.html).
Aquesta fase tindrà una durada de 30 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,5 punt. Les preguntes mal contestades restaran 0,167 punts, arrodonint al segon decimal.
Només els candidats que aprovin els dos exàmens amb una puntuació de 5 punts o superior a la fase 2 i 6 punts a la fase 3 podran fer l'entrevista personal i continuar amb el procés de selecció.
Fase 4
Els barems s'establiran de la següent manera:
EXAMEN 1: 3 punts si el candidat treu un 10 en la prova i la part proporcional de punts en funció de la nota treta.
EXAMEN 2: 3 punts si el candidat treu un 10 en la prova i la part proporcional de punts en funció de la nota treta.
Experiència en desenvolupament de tràmits amb la plataforma SISTRA: 1,5 punt màxim. S’atorgaran 0.0625 per a cada mes d’experiència.
Experiència en desenvolupament d’expedients amb la plataforma Helium: 1,5 punt màxim. S’atorgaran 0.0625 per a cada mes d’experiència.
L’ experiència professional es demostrarà amb un certificat adient de l’ ocupador amb indicació de les funcions i un informe de vida laboral.
Entrevista personal- Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: Tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, adaptabilitat ràpida al nou entorn de desenvolupament. Per la necessitat de constatar aquestes capacitats en l’entrevista personal es puntua amb un màxim d’1 punt.
Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s’ obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s’ elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es fa la reserva de dos llocs de feina que podran ser cridats si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.
Tota la informació del procés de selecció (convocatòries dels exàmens, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit
L’ ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’ aquestes bases, d’ acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’ octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’ hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s’ hi pugui presentar una reclamació davant l’ òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit
Palma a 22 d’abril de 2016
Gerent de la Fundació Balear d’ Innovació de Tecnologia
Pere Fuster Nadal