Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 4437
Resolució de la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat de dia 21 d’abril de 2016 per la qual s’aprova la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places d’assessors de formació permanent en els centres de professorat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació (BOE núm. 106, de 4 de maig) estableix que la formació permanent constitueix un dret i una obligació de tot el professorat i també és una responsabilitat de les administracions educatives de conformitat amb l’article 102.1.

El Decret 24/2015, de 7 d’agost de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix que les competències, entre d’altres, de la formació permanent del professorat s’exerciran per mitjà de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat.

El Decret 68/2001, de 18 de maig, que regula l’estructura i l’organització de la formació permanent del professorat de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 63, de 26 de maig), a l’article 14, punt 2 determina que la selecció dels assessors de formació es realitzarà per concurs públic de mèrits entre els funcionaris docents que pertanyin als cossos de mestres, professorat d’ensenyament secundari, professorat tècnic de formació professional i als d’ensenyaments de règim especial, els quals seran nomenats pel director general de Personal Docent, per un temps limitat.

El punt 3 del mateix article estableix que en els concursos públics de mèrits per a la selecció d’assessors, de conformitat amb el barem establert en la corresponent convocatòria, s’han de valorar l’adequació del perfil professional al lloc de feina, els mèrits, el currículum professional i la presentació d’un projecte de treball sobre el lloc de feina que es sol·licita. Així mateix es realitzarà i valorarà una entrevista personal.

Finalment, al punt 4 d’aquest article es diu que la permanència en el càrrec d’assessor té una limitació en el temps i està sotmesa a les avaluacions periòdiques de la tasca desenvolupada, realitzades conjuntament pel Departament d’Inspecció Educativa i la direcció general responsable de la formació permanent del professorat, en les condicions que es determinin en la normativa de desplegament.

L’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura de 27 de gener de 2009 per la qual es regula l’estructura i el funcionament dels centres de professorat de les Illes Balears (BOIB núm. 23, de 14 de febrer), modificada per la disposició final tercera del Decret llei 5/2012, d’1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i d’altres institucions autonòmiques, determinava la durada de la comissió de serveis de la darrera convocatòria per a la provisió d’assessors de formació dels centres de professorat de les Illes Balears. Aquest termini finalitza el 31 d’agost de 2016, per la qual cosa es fa necessària una nova convocatòria.

Aquesta convocatòria es regeix per l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de dia 11 de març de 2016 per la qual es regulen l’organització i el règim de funcionament de la xarxa de centres de professorat de les Illes Balears (BOIB núm. 36, de 19 de març).

Per tot això, dict la següent

Resolució

  1. Aprovar la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places d’assessors de formació permanent en els centres de professorat, les bases de la qual figuren en l’annex 1 d’aquesta Resolució.
  2. Aprovar l’annex 2 (Relació de places d’assessors de formació permanent), l’annex 3 (Relació de documentació que cal aportar per acreditar els requisits generals), l’annex 4 (Model de sol·licitud), l’annex 5 (Projecte de treball) i l’annex 6 (Barem dels mèrits al·legats).
  3. Publicar aquesta Resolució i el seus annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució que no exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d’alçada davant el conseller d’Educació i Universitat, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució, d’acord amb el que estableixen els articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

Palma, dia 21 d’abril de 2016

La directora general de Formació Professional i Formació del Professorat

Maria F. Alorda Vilarrubias

    

ANNEX 1

Bases de la convocatòria

1. Objecte de la convocatòria

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte cobrir places d’assessories de formació permanent en els centres de professorat, mitjançant un concurs públic de mèrits i en règim de comissió de serveis.

2. Requisits dels candidats

2.1. Poden participar en aquest concurs els funcionaris docents que reuneixin els requisits generals fixats en aquesta convocatòria.

2.2. Els requisits generals són els següents:

a) Ser funcionari de carrera en servei actiu d’un dels cossos següents: de mestres, de professorat d’educació secundària, de professorat tècnic de formació professional i de professorat d’ensenyaments de règim especial.

b) Acreditar una antiguitat mínima de cinc anys com a funcionari de carrera en actiu en algun dels cossos als que fa referència el punt anterior.

c) Tenir una experiència docent directa de cinc anys com a mínim.

d) Estar destinat a qualsevol centre de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el moment de la convocatòria per a la provisió de places d’assessories als centres de professorat.

e) Acreditar els coneixements de llengua catalana mitjançant la possessió del certificat de capacitació corresponent a cada etapa educativa o alguna titulació homologable.

2.3. La possessió dels requisits generals s’haurà d’acreditar amb l’aportació dels documents justificatius que s’indiquen a l’annex 3.

3. Funcions dels assessors

3.1. Les funcions dels assessors de formació, d’acord amb l’Ordre de 11 de març de 2016, són les que determina el Decret 68/2001, de 18 de maig.

4. Obligacions de caràcter general

4.1. El professorat assessor col·laborarà en la realització d’activitats formatives d’altres CEP o de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat, segons estableixi el Servei de Formació del Professorat, amb el coneixement previ de la direcció del seu CEP d’origen.

4.2. La definició de places amb un perfil determinat no implica que les tasques del futur assessor s’hagin de limitar a l’àmbit del coneixement pel qual opta i accedeix. De la mateixa manera, encara que el docent que opta a una plaça d’assessoria sigui especialista en alguna àrea, matèria o etapa educativa, ha d’atendre la seva tasca assessora des d’una perspectiva interdisciplinària i globalitzadora. El principi de complementarietat en el desenvolupament dels programes de formació exigeix que qualsevol assessor pugui i hagi de desenvolupar tasques formatives en qualsevol de les etapes educatives i en qualsevol aspecte curricular i d’organització que plantegin els centres educatius.

5. Condicions generals del lloc de feina

5.1. L’horari de treball dels assessors serà l’establert amb caràcter general per al professorat.

5.2. El personal docent destinat als centres de professorat s’ha d’incorporar al seu lloc de treball el dia 1 de setembre i hi ha de romandre fins el 15 de juliol.

6. Presentació de sol·licituds i documentació

6.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud, d’acord amb el model que figura a l’annex 4, en un dels registres habilitats per la Conselleria d’Educació i Universitat, en les delegacions territorials o en qualsevol altra dependència referida en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999. Una còpia de la sol·licitud també s’ha d’enviar a l’adreça de correu electrònic sfc@dgfpfp.caib.es dins el termini establert.

6.2. En aquesta sol·licitud s’han d’adjuntar, amb l’índex corresponent:

a) Els documents justificatius del compliment dels requisits generals, que s’indiquen a l’annex 3. No caldrà que siguin aportats els mèrits que figurin al Portal del Personal.

b) Els documents justificatius dels mèrits al·legats a l’annex 6. No caldrà que siguin aportats els mèrits que figurin al Portal del Personal.

6.3. Es poden sol·licitar un màxim de dos llocs de feina entre els que s’assenyalen a l’annex 2 d’aquesta convocatòria, sempre que es reuneixin els requisits exigits.

6.4. Els requisits i mèrits que al·leguin les persones interessades han de complir-se a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, excepte els d’experiència professional, que es computaran a l’acabament del present curs escolar 2015-2016.

6.5. La presentació de la sol·licitud (annex 4), i la documentació justificativa s’efectuarà en el termini de quinze dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la present resolució en el BOIB. Una còpia de la sol·licitud també s’haurà d’enviar a l’adreça de correu electrònic sfc@dgfpfp.caib.es dins el mateix termini.

7. Comissió de selecció

7.1. Es constituirà una Comissió de selecció que estarà formada pels membres següents:

a) La persona titular de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat, o persona en qui delegui, que la presidirà i que podrà dirimir amb el seu vot els empats que es puguin produir.

b) La persona titular del Servei de Formació del Professorat o persona en qui delegui.

c) Un inspector del Departament d’Inspecció Educativa.

d) Un funcionari adscrit al Servei de Formació del Professorat, que actuarà com a secretari.

e) La persona titular del Departament de Personal Docent o persona en qui delegui.

Una persona de cada una de les organitzacions sindicals amb representació a la Junta de Personal Docent no Universitari de les Illes Balears podrà assistir amb veu però sense vot a les sessions de la Comissió.

7.2. Per a la constitució i el funcionament de la Comissió és imprescindible la presència d’un mínim de tres dels seus membres, entre els quals hi ha de ser el president i el secretari.

7.3. Una vegada constituïda la Comissió es publicarà a la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat http://dgfpfp.caib.es la relació dels integrants d’aquesta. Mitjançant la publicació a la pàgina web anterior es considerarà efectuada la notificació als interessats d’acord amb el que preveu l’article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

7.4. La Comissió pot sol·licitar el parer de persones expertes en les diverses matèries sobre les quals han de versar les funcions d’assessorament en els CEP.

7.5. Les funcions de la Comissió són:

a) Verificar el compliment dels requisits generals d’accés de les persones sol·licitants.

b) Valorar els mèrits al·legats pels candidats, segons el barem de l’annex 6.

c) Valorar el projecte dels candidats que hagin superat la primera fase del procés de selecció.

d) Realitzar i valorar l’entrevista personal amb els candidats que hagin superat la primera fase del procés de selecció.

e) Resoldre els dubtes o discrepàncies que puguin sorgir en el desenvolupament del procés.

f) Resoldre les reclamacions que es puguin produir.

g) Publicar les llistes provisionals i definitives de les diferents fases del procés a la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat http://dgfpfp.caib.es.

h) Realitzar la proposta d’assessors seleccionats per cobrir les places convocades.

7.6. Els membres de la Comissió s’han d’abstenir d’intervenir, i ho han de notificar a l’autoritat competent, quan hi concorrin les circumstàncies previstes en l’article 28 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Igualment els participants podran recusar els membres de la Comissió quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes en el precepte esmentat.

8. Procediment de selecció

8.1. El procediment de selecció constarà de dues fases. Una primera fase en la qual es valoraran els mèrits al·legats, i una segona en la qual es valorarà el projecte i es realitzarà una entrevista als aspirants que superin la primera fase de selecció.

8.2. Primera fase de selecció: Fase de concurs.

a) La Comissió de selecció ha de comprovar que les persones sol·licitants reuneixen els requisits generals establerts en el punt 2 d’aquest annex.

b) La Comissió ha de revisar i baremar els mèrits al·legats (annex 6).

c) La Comissió ha d’aprovar i publicar la relació provisional d’aspirants admesos i exclosos amb les puntuacions provisionals d’aquesta primera fase, per a cada una de les places a les quals es presenten, a la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat http://dgfpfp.caib.es. En el cas dels aspirants exclosos, s’ha d’indicar la causa d’exclusió.

d) Els aspirants poden presentar les al·legacions que estimin convenients contra la relació anterior, adreçades a la Comissió de selecció, en el termini de quatre dies naturals comptadors a partir de l’endemà de què es facin públiques, per qualsevol dels procediments recollits al punt 6.1 d’aquest annex. Una còpia de les al·legacions també s’ha d’enviar a l’adreça de correu electrònic sfc@dgfpfp.caib.es dins el mateix termini.

e) Un cop estudiades i resoltes les reclamacions presentades, la Comissió ha de publicar la relació definitiva d’aspirants admesos i exclosos amb les puntuacions definitives d’aquesta primera fase, per a cada una de les places a les quals es presenten, a la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat http://dgfpfp.caib.es.

8.3. Segona fase de selecció: Fase d’entrevista i projecte.

a) Només poden ser valorades en aquesta segona fase les persones aspirants que no hagin estat excloses de la primera fase de concurs.

b) La Comissió ha de valorar el projecte de cada candidat, que s’ha de puntuar entre 0 i 4 punts. El projecte s’ha de basar en la normativa vigent que regeix la formació permanent del professorat i ha de ser coherent  amb el Pla quadriennal de formació del professorat 2016-2020. El projecte consisteix en el disseny d’una formació a un centre educatiu d’una durada mínima de 20 hores i una màxima de 30 hores d’acord amb el guió que figura a l’annex 5. La no presentació del projecte serà equivalent a valorar aquest amb 0 punts.

c) La Comissió ha de realitzar una entrevista, que s’ha de valorar entre 0 i 4 punts i que tindrà una doble finalitat:

 1. Defensar el projecte presentat. La defensa no significa la reiteració de l’exposició dels continguts del projecte, que ja s’han formulat al document presentat, sinó de les bases i dels arguments en què es fonamenta. Els aspirants disposaran d’un màxim de quinze minuts per defensar el seu projecte.

2. Debatre amb la Comissió sobre aspectes del projecte o qualsevol altre tema relacionat amb la formació permanent del professorat, o el plantejament de qüestions pràctiques relacionades amb l’exercici de la funció assessora.

Si l’aspirant no es presenta a l’entrevista, aquesta es valorarà amb 0 punts.

d) Per superar aquesta fase, és imprescindible obtenir una puntuació mínima de 2 punts a la valoració del projecte, i una puntuació mínima de 2 punts a l’entrevista.

9. Selecció

9.1. Una vegada acabades les dues fases, la Comissió ha de publicar una relació provisional de les persones aspirants amb les puntuacions provisionals assignades en aquesta fase, amb indicació de la puntuació del projecte, de l’entrevista i la puntuació total, que serà la suma de la del projecte i la de l’entrevista. Aquesta informació es farà pública a la web de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat http://dgfpfp.caib.es.

9.2. La Comissió també ha de publicar l’adjudicació provisional de les places d’acord amb la puntuació total de cada aspirant que hagi superat les dues fases i que serà la suma de les puntuacions obtingudes en cada una de les dues fases de selecció, al web de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat http://dgfpfp.caib.es.

9.3. L’ordre de prioritat per a l’adjudicació de les places serà el de la major puntuació total obtinguda segons el punt 9.2. En cas d’empat en la puntuació final entre dos o més sol·licitants, s’adjudicarà la plaça a la persona que hagi obtingut més puntuació en la segona fase; si l’empat continua, s’adjudicarà al candidat que hagi obtingut més puntuació a l’apartat 2 del barem de mèrits al·legats.

9.4. A partir de l’endemà de la publicació de l’adjudicació provisional de places, s’obrirà un termini de quatre dies naturals per a què les persones interessades puguin efectuar les possibles reclamacions o renúncies a aquestes places. No s’admetrà cap renúncia fora del termini establert.

9.5. Un cop estudiades i resoltes les reclamacions i renúncies presentades, la Comissió ha de publicar les llistes definitives a la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat http://dgfpfp.caib.es.

10. Resolució, designació i provisió dels llocs de feina

10.1. Un cop publicada l’adjudicació definitiva de les places, la Comissió elevarà la proposta a la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, que ha de dictar una resolució provisional en què es declarin seleccionats els aspirants proposats per la Comissió. Aquesta resolució s’ha de publicar a la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat http://dgfpfp.caib.es. Una vegada publicada, s’ha d’establir un termini de 4 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació perquè els interessats puguin presentar reclamacions davant la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat. La Comissió ha de resoldre aquestes reclamacions i, a continuació, la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat ha de dictar la resolució definitiva amb els aspirants seleccionats, que també s’ha de publicar.

10.2. Als aspirants que superin el procés de selecció i siguin nomenats per a les places del present concurs com a assessors de formació, se’ls concedirà una comissió de serveis, segons les condicions i procediments previstos al punt 4 de l’article 5 de l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de dia 11 de març de 2016 per la qual es regulen l’organització i el règim de funcionament de la xarxa de centres de professorat de les Illes Balears.

10.3. Malgrat es prengui possessió del lloc de feina com a assessor de formació permanent, les persones nomenades com a assessors hauran de participar en les activitats docents previstes en el seu centre fins que finalitzi el curs acadèmic 2015-2016.

10.4. D’acord amb el punt 5 de l’article 5 de l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de dia 11 de març de 2016, en el cas que no s’hagin cobert la totalitat de les places convocades, la persona titular de la Direcció General de Personal Docent, a proposta de la persona titular de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat, nomenarà per un període d’un any, en règim de comissió de serveis, persones funcionàries docents, per ocupar aquestes places de manera provisional de l’1 de setembre de 2016 al 31 d’agost de 2017. Quan finalitzi aquest primer any, i fins que hi hagi un nou concurs de mèrits, la persona titular de la Direcció General de Personal Docent, a proposta de la persona titular de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat, nomenarà per a cada curs escolar, en règim de comissió de serveis, persones funcionàries docents que ocuparan aquestes places de manera provisional durant un any.

11. Avaluació

11.1. Segons el punt 4 de l’article 5 de l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de dia 11 de març de 2016, els assessors seleccionats en aquesta convocatòria han de ser avaluats en acabar el seu segon any com a assessors. Si el resultat de l’avaluació és positiu, es renova el nomenament, de nou en comissió de serveis, per un període de dos anys. Un cop finalitzat aquest segon nomenament, es durà a terme una nova avaluació que, si és positiva, permetrà la pròrroga de la comissió de serveis per quatre anys més.

11.2. Les avaluacions s’han de realitzar d’acord amb l’article 6 de l’Ordre abans esmentada. Les característiques de l’avaluació no recollides en aquest article es dictaran mitjançant unes instruccions de la persona titular de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat. En aquestes instruccions es podran detallar aspectes relatius a l’avaluació no recollits a l’Ordre, incloent la possibilitat d’afegir més referents per a la realització de l’avaluació.

11.3. Si el resultat de l’avaluació és negatiu, no es renovarà la comissió de serveis i es cessarà la persona assessora del seu lloc de feina en acabar la comissió de serveis.

          

ANNEX 2

Relació de places

CEP de Palma Jaume Cañellas Mut

Assessoria de l’àmbit de les metodologies d’aprenentatge i de les didàctiques de l’ensenyament: tres places.

Assessoria de l’àmbit de la convivència i de les competències socials i emocionals: una plaça.

Assessoria de l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació: una plaça.

CEP d’Inca

Assessoria de l’àmbit de les metodologies d’aprenentatge i de les didàctiques de l’ensenyament: una plaça.

Assessoria de l’àmbit de la convivència i de les competències socials i emocionals: una plaça.

Assessoria de l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació: una plaça.

CEP de Manacor

Assessoria de l’àmbit de les metodologies d’aprenentatge i de les didàctiques de l’ensenyament: una plaça.

Assessoria de l’àmbit de la convivència i de les competències socials i emocionals: una plaça.

CEP de Menorca

Assessoria de l’àmbit de les metodologies d’aprenentatge i de les didàctiques de l’ensenyament: una plaça.

Assessoria de l’àmbit de la convivència i de les competències socials i emocionals: una plaça.

CEP d’Eivissa

Assessoria de l’àmbit de les metodologies d’aprenentatge i de les didàctiques de l’ensenyament: una plaça.

Assessoria de l’àmbit de la inclusivitat i atenció a la diversitat: una plaça.

Assessoria de l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació: una plaça.

CEP de Formentera

Assessoria de l’àmbit de les metodologies d’aprenentatge i de les didàctiques de l’ensenyament: una plaça.

         

 

ANNEX 3

Relació de documentació que cal aportar per acreditar el compliment dels requisits generals

REQUISITS GENERALS

  1. Ser funcionari de carrera en servei actiu d’un dels següents cossos: mestres, professorat d’educació secundària, professorat tècnic de formació professional i professorat d’ensenyaments de règim especial.
  2. Acreditar una antiguitat mínima de cinc anys com a funcionari de carrera en actiu en algun dels cossos que integren la funció pública docent.  
  3. Tenir una experiència docent directa de cinc anys com a mínim.
  4. Estar destinat en qualsevol centre de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el moment de la convocatòria per a la provisió de places d’assessoria en els centres de professorat.
  5. Acreditar els coneixements de llengua catalana mitjançant la possessió del certificat de capacitació corresponent a cada etapa educativa o alguna titulació legalment homologable.

DOCUMENTS JUSTIFICATIUS

Els apartats a, b, c, d i e seran comprovats d’ofici per l’Administració a través del Portal del Personal. Si no hi consten, els candidats han de presentar la documentació compulsada justificativa d’aquests requisits.

           

ANNEX 4

Model de sol·licitud

Sol·licitud de participació en la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places d’assessors de formació permanent en els centres de professorat

DADES PERSONALS

Nom i llinatges .............................................................................................

Data de naixement ............................................ DNI ...................................

Adreça particular (carrer i núm.) ...................................................................

Codi postal ........................................ Localitat ...........................................

Telèfon de contacte .........................................

Correu electrònic .............................................

SITUACIÓ I DESTINACIÓ

Cos ..............................................................................................................

Situació administrativa actual........................................................................

Destinació actual .........................................................................................

Centre de destinació. Localitat.......................................................................

ASSESSORIES QUE SOL·LICITA

1a…………..............................…. CEP de ............................

2a……..............................………. CEP de ............................

……………………, ………………… de……………… de 2016

Signatura:

Servei de Formació del Professorat

Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat

Podeu descarregar aquest model des de la pàgina http://dgfpfp.caib.es.

        

 

ANNEX 5

Projecte de treball

DOCUMENTACIÓ DE REFERÈNCIA:

  • Decret 68/2001, de 18 de maig, que regula l’estructura i l’organització de la formació permanent del professorat de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 63, de 26 de maig).
  • Ordre del conseller d’Educació i Universitat de dia 11 de març de 2016 per la qual es regulen l’organització i el règim de funcionament de la xarxa de centres de professorat de les Illes Balears (BOIB núm. 36, de 19 de març).
  • Resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 16 de març de 2016 per la qual s’aprova el Pla quadriennal de formació permanent del professorat 2016-2020 (BOIB núm. 41, de 31 de març).

REQUISITS PER A L’ELABORACIÓ DEL PROJECTE DE TREBALL:

  1. Extensió màxima: quinze pàgines DIN A4. La portada i l’índex no es comptabilitzaran.
  2. Tipus de lletra: Arial 12 sense comprimir a tot el document (excloent la portada i incloses les taules explicatives, encapçalaments, peus de pàgina i índex).
  3. Interlineat: doble a tot el document (incloses les taules explicatives).
  4. El projecte s’ha de lliurar en format paper i en format electrònic en pdf.
  5. En totes les pàgines ha d’aparèixer el nom i els llinatges de la persona aspirant amb la seva signatura a la darrera pàgina.

GUIÓ DEL PROJECTE DE TREBALL:

  1. Portada: Plaça sol·licitada. CEP. Nom i llinatges de la persona sol·licitant.
  2. Índex.
  3. Centre educatiu en què es desenvolupa la formació. Títol de la formació. Origen de la necessitat formativa. Nombre de participants.
  4. Línia estratègica de referència de la formació.
  5. Objectius i indicadors de mesura del seu assoliment.
  6. Continguts de la formació.
  7. Metodologia, organització i seqüenciació.
  8. Mesures previstes per afavorir l’aplicabilitat a l’aula i la transferència a l’alumnat.
  9. Avaluació de la formació, criteris i eines.

       

Documents adjunts