Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA
Núm. 4414
Resolució del director general d’Educació Ambiental, Qualitat Ambiental i Residus de la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca per la qual se sotmet a informació pública l’Avantprojecte de Decret pel qual es crea el Premi Centres Ecoambientals Vers la Sostenibilitat
Versió PDF
Fets
1. En data 4 de febrer de 2016, es va ordenar l’inici del procediment i de la tramitació de l’Avantprojecte de Decret pel qual es crea el Premi Centres Ecoambientals Vers a la Sostenibilitat i es va designar la Direcció General d’Educació Ambiental, Qualitat Ambiental i Residus òrgan responsable d’aquest procediment.
Fonaments de dret
1. La Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.
2. L’Acord de Consell de Govern de 28 de desembre de 2004 pel qual s’aproven les Instruccions sobre el procediment per a l’exercici de la iniciativa del Govern.
3. La Llei 4/2001, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre l’Avantprojecte de Decret pel qual es crea el Premi Centres Ecoambientals Vers la Sostenibilitat al tràmit d’informació pública.
L’esborrany de Decret està a disposició de les persones interessades a la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca (c/ del Gremi de Corredors, 10, 07009 Palma) i a la pàgina web del Govern de les Illes Balears
(http://www.caib.es/govern/sac/fitxaRedirect.do?codi=2590626&lang=ca).
2. Fixar el termini de quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca (c/ del Gremi de Corredors, 10, 07009 Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears (<http://participaciociutadana.caib.es>), en el termini que estableix l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
4. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, encara que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 19 d’abril de 2016
El director general
Sebastià Sansó i Jaume