Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
MANCOMUNITAT PLA DE MALLORCA
Núm. 3829
Licitació contracte menjar a domicili
Versió PDF
Aprovat pel plenari de la Mancomunitat Pla de Mallorca, en sessió ordinària de dia 7 d’abril de 2016 el Plec de clàusules administratives i tècniques per a la contractació mitjançant concurs amb procediment obert i tramitació ordinària del servei de gestió del servei municipal de menjar a domicili de la Mancomunitat Pla de Mallorca, s'exposa al públic durant el termini de vuit dies, comptats a partir del següent al de la inserció d'aquest anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-se reclamacions.
Simultàniament s'anuncia concurs públic, si bé la licitació s'ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l'esmentat Plec de condicions.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Mancomunitat Pla de Mallorca
b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria-intervenció.
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l'objecte: Prestació servei de gestió del servei municipal de menjar a domicili de la Mancomunitat Pla de Mallorca.
b) Lloc d'execució: Municipis integrants de la Mancomunitat
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinaria.
b) Procediment: obert.
c) Forma: mes d’un criteri per a l’adjudicació
4. Garanties
Provisional: Exempta
Definitiva: 11.000,00 Euros
5. Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: Mancomunitat Pla de Mallorca
b) Domicili: Carrer Hospital núm. 28
c) Localitat i codi postal: Petra 07520
d) Telèfon: 971830441
e) Fax: 971830440
f) Data límit d'obtenció de documents i informació: La mateixa que per a la presentació d'ofertes.
6. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 20 dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB, en horari d'obertura al públic (de 9,00 a 14,00 h.)
b) Documentació a presentar: L’esmentada documentació haurà d’estar signada pel licitador, ser original o degudament autenticada i haurà de presentar-se en tres sobres. Tots els sobres hauran d’incloure, en un full a part, una relació numerada dels documents que inclouen i la documentació que es detalla a continuació:
Sobre núm.1
Portarà la menció "Documentació del procediment per a la contractació de la gestió del servei municipal de menjar a domicili presentada per ......." i que haurà de contenir la documentació següent:
Relació numerada de la documentació inclosa.
1) La documentació que acrediti la personalitat de l'empresari, mitjançant DNI o document que el substitueixi. Quan el licitador no actuï en nom propi o es tracti de societat o persona jurídica, a part del seu DNI haurà d’aportar l’escriptura de nomenament de càrrec social o bé el poder notarial per representar a la persona o entitat, i l'escriptura de constitució de la societat o entitat. Així mateix, els actes i acords continguts en les escriptures abans assenyalades hauran d’estar inscrits en el corresponent Registre quan l’esmentada inscripció els hi sigui exigible. En el cas que no ho fos, la capacitat d’obrar s’acreditarà mitjançant l’escriptura o document de constitució, estatuts o acte fundacional, inscrits, si s’escau, en el corresponent registre oficial.
Les empreses comunitàries tindran capacitat per contractar amb el sector públic, en tot cas, les empreses no espanyoles d’Estats membres de la Unió Europea que, amb arranjament a la legislació de l’Estat en què estan establertes, es trobin habilitades per realitzar la prestació de què es tracti. Quan la legislació de l’Estat en què es trobin establertes aquestes empreses exigeixin una autorització especial o la pertinença a una determinada organització per poder prestar-hi el servei de què es tracti, hauran d’acreditar que compleixen aquest requisit, tot això segons estableix l’article 58 del Real Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de contractes del sector públic.
De conformitat amb l’article 72 del Real Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de contractes del sector públic, l’acreditació de la capacitat d’obrar dels empresaris que fossin persones jurídiques es farà mitjançant l’escriptura o document de constitució, els estatuts o l’acte fundacional, on constin les normes per les quals es regula la seva activitat, degudament inscrits, en el seu cas, en el Registre públic que correspongui, segons el tipus de persona jurídica de què es tracti.
Els altres empresaris estrangers hauran d’acreditar la seva capacitat d’obrar amb informe de la Missió Diplomàtica permanent d’Espanya en l’estat corresponent o de l’Oficina Consular en l’àmbit territorial de la qual radiqui el domicili de l’empresa.
2) Els documents acreditatius de la solvència econòmica i tècnica que es senyala a la clàusula 7 del plec
3) Testimoni judicial, certificació administrativa, o declaració responsable del licitador atorgada davant autoritat administrativa o mitjançant acta de manifestacions davant notari de no estar inclòs a cap de les prohibicions per contractar amb l’administració, conforme a l’article 60 del Real Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de contractes del sector públic.
Aquesta declaracions inclourà la manifestació expesa d’estar al corrent del compliment de les obligacions tributaries amb l’Estat i la comunitat autònoma de les Illes Balears i amb la Seguretat Social, sense perjudici que la justificació acreditativa de tal requisit hagi de presentar-se abans de l’adjudicació definitiva per l’empresari que hagi estat adjudicatari provisional.
4) L'aportació inicial de la documentació establerta als nombres 1), 2) i 3), es podrà substituir per una declaració responsable del licitador indicant que compleix amb totes les condicions establertes legalment per contractar amb l'administració i amb tots i cadascun dels requisits establerts en el present plec de condicions per a participar en la present licitació, segons el model d'annex I
5) En el supòsit que en la present licitació presentin ofertes individualitzades empreses d’un mateix grup, aquestes hauran de presentar una declaració manifestant aquest extrem, havent d’expressar, així mateix, el percentatge de participació.
6) Els licitadors podran presentar les seves ofertes de forma individual o bé conjuntament amb altres empreses, en aquest cas mitjançant el compromís de constitució d’una Unió Temporal d’Empreses (UTE) en el cas d’esdevenir adjudicatàries. A tal efecte, les empreses que tinguin intenció de constituir una UTE, hauran de presentar una sola oferta, en la qual indiquin els noms, les circumstàncies i la participació dels seus membres.
Sobre núm. 2
Portarà la menció “Proposició econòmica del procediment per a la contractació de la gestió del servei municipal de menjar a domicili presentada per ......." i que haurà de contenir la documentació següent:
Relació numerada de la documentació inclosa.
La proposició econòmica, que haurà d’ajustar-se al model següent:
En/Na ... amb NIF núm. ..., en nom propi, (o en representació de l'empresa.., CIF núm. ...., domiciliada a ... carrer ..., núm. ........), assabentat/da de les condicions exigides per optar a la contractació relativa a la gestió del servei municipal de menjar a domicili, es compromet a portar-la a terme amb subjecció al Plec de Clàusules Administratives Particulars i de Prescripcions Tècniques, els quals accepta incondicionalment i es compromet a prestar el referit servei pels imports següents: (La quantitat haurà d'expressar-se en lletres i xifres)
Preu unitari dinar a centres de dia …........., IVA 10% …….. TOTAL …….....
Preu unitari dinar a domicili......................., IVA 10%............ TOTAL..............
Preu unitari dinar a escoletes (0 a 3 anys).., IVA 10%.............TOTAL..............
(Lloc, data i signatura del licitador).
Sobre núm.3
Portarà la menció “Proposició tècnica i millores del procediment per a la contractació de la gestió del servei municipal de menjar a domicili presentada per ......." i que haurà de contenir la documentació següent:
Documents que acreditin els criteris d’adjudicació a tenir en compte, de conformitat amb la clàusula 12 del present Plec.
Tota aquella documentació que el licitador consideri necessari incloure.
c) Lloc de presentació:
1r. Entitat: Mancomunitat Pla de Mallorca
2n. Domicili: Carrer Hospital núm. 28.
3r. Localitat i codi postal: Petra 07520
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Dos mesos, a comptar des de l'obertura de les proposicions.
7. Despeses d'anuncis
A càrrec de l'adjudicatari.
Petra a 7 d’abril de 2016
La Presidenta
Joana Maria Pascual Sansó