Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 4255
Convocatòria per proveir, mitjançant el sistema de comissió de serveis ordinària voluntària, deu llocs de feina de policia local
Versió PDF
DECRET DE BATLIA
Ateses les necessitats organitzatives d’aquesta corporació, s’han de proveir deu llocs de Policia Local, mitjançant el sistema de comissió de serveis ordinària voluntària, per la qual cosa aquesta Tinença de Batlia, en virtut de la facultat que li confereix l'article 21.1.h) de la Llei 7/85 de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local,
RESOL
Primer.- Aprovar les bases de la convocatòria per proveir, mitjançant el sistema de comissió de serveis de ordinària voluntària, deu llocs de feina de POLICIA LOCAL adscrits a l’àrea de Seguretat.
BASES
1. Objecte
Provisió de 10 llocs de feina de POLICIA LOCAL mitjançant comissió de serveis ordinària voluntària.
|
DENOMINACIÓ DEL LLOC/ |
V.J. |
ESC |
GP |
NIV |
C.ESP 10 |
F.P. |
AD AD |
JOR |
Requisits/Requisitos |
Requeriments/ |
Niv Cat |
|
Policia/Policía |
F |
E SE PL EB P |
C1 |
18 |
12.881,48 |
C |
A1 |
Amp |
Curs de Policia de l'Escola de Policia Local. Carnets de conduir A i BTP.Socorrista aquàtic/ |
Torns Dll a Dmg/ |
B2 |
2. Durada
La durada de la comissió de serveis serà d'un any.
Aquesta convocatòria es publicarà en el BOIB.
3. Requisits dels aspirants
S’hi pot presentar el personal funcionari de carrera que ocupi plaça de Policia Local a les Illes Balears, que es trobi en la situació administrativa de servei actiu, que acompleixi els requisits establerts al punt 1 d’aquestes bases i els que preveu l’article 162 del Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
4. Sol·licituds i termini de presentació
Les sol·licituds de participació en la convocatòria, juntament amb la documentació que correspongui, s’han de presentar en el registre general d’entrada, o en qualsevol de les formes previstes en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de regim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de sol·licituds és de set dies hàbils i comença a transcórrer a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB. Les següents notificacions es publicaran en el tauler d’anuncis i en el web municipal (www.calvia.com).
Barem de mèrits
La proposta de nomenament es farà a favor de les deu persones aspirants que tenguin més puntuació, segons el barem que preveu l’annex 6 del Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, havent-se de valorar el següents mèrits:
1. Antiguitat
S’ha de valorar l’antiguitat que es tengui reconeguda com a personal funcionari, en qualsevol categoria d’un cos de policia local, com a policia en un ajuntament que no hagi constituït cos de policia local o com a policia auxiliar.
2. Cursos i accions formatives
S’han de valorar els cursos i les accions formatives següents:
Els diplomes o els certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l’Escola Balear d’Administració Pública o que tenguin la condició de concertats o homologats per l’EBAP, els cursos d’interès policial manifest superats en universitats en l’àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l’Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua, amb un certificat que acrediti que s’han superat amb aprofitament o, si escau, amb certificat d’assistència, que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de treball que s’hagi de cobrir. A aquest efecte, es consideren directament relacionats amb les funcions de qualsevol lloc de treball els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local.
Els cursos o les accions formatives de contingut idèntic només es poden valorar una vegada. En aquest cas, s’ha de valorar l’acció formativa amb més hores de durada.
No han de ser objecte de valoració els cursos que s’exigeixin com a requisit específic del lloc de treball convocat.
3. Estudis acadèmics oficials
S’han de valorar els estudis o titulacions oficials amb validesa en tot el territori nacional que siguin de nivell superior a la titulació exigida per ingressar en la categoria del lloc de treball.
En cas de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, s’haurà d’acreditar l’homologació concedida pel Ministeri d’Educació.
La valoració d’una titulació implica que no es valori la de nivell inferior o de primer o segon cicle que sigui necessària per obtenir-la.
- Coneixements de català
Es valoren els certificats expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica vigent.
- Coneixements d’altres llengües
Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d’una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d’idiomes (EOI), les universitats, l’EBAP, altres escoles d’administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu.
5. Comissió Tècnica de Valoració
La Comissió Tècnica de Valoració estarà composta pels següents membres:
President: Sr. Antonio Roig Cirer, en substitució Sr. Francisco Darder Kittila
Vocals:
- Sr. José López López, en substitució Sr. Antonio Figuerola Rivadeneira
- Sr. Miguel Calle Bover, en substitució Sr. Andrés Fornés Quetglas
Una persona designada per la representació dels treballadors.
6. Resolució d’adjudicació
La Tinença de Batlia de Serveis Generals i Seguretat és l’òrgan competent per resoldre els procediments de comissió de serveis de caràcter voluntari, d’acord amb la delegació de competències vigent.
7. Convocatòria deserta
Cas que la convocatòria s’hagi de declarar deserta perquè no es presentin sol·licituds per participar-hi dins el termini establert o perquè les persones que s’hi presentin no compleixin els requisits perquè li pugui ser adjudicada, La Tinença de Batlia de Serveis Generals i Seguretat publicarà la resolució corresponent en el tauler d’anuncis i a la web municipal, i s’especificaren els recursos que les persones interessades hi poden interposar.
8. Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució -que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la Batlia-Presidència en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2007, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. També es pot interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la resolució, d’acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Calvià, 6 d’abril de 2016
El tinent de batle delegat de Serveis Generals i Seguretat
Andrés Serra Martínez
(Delegació per resolució de Batlia de data 1/12/2015)