Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ
Núm. 4174
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública el Projecte de decret de desplegament de la Llei 1/2014, de 21 de febrer, de cans d’assistència
Versió PDF
Fets
1. El 7 d’abril de 2016, el director general de Planificació i Serveis Socials va emetre una memòria justificativa que establia la necessitat d’iniciar el procediment d’elaboració del decret de desplegament de la Llei 1/2014, de 21 de febrer, de cans d’assistència.
2. El mateix dia, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar la Resolució per la qual s’inicia el procediment d’elaboració del decret de desplegament de la Llei 1/2014, de 21 de febrer, de cans d’assistència.
3. Una vegada elaborat el Projecte de decret, d’acord amb els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, s’ha de sotmetre al tràmit d’audiència de les entitats interessades i al tràmit d’informació pública.
Fonaments jurídics
Els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre a l’audiència de la ciutadania l’esborrany del Projecte de decret de desplegament de la Llei 1/2014, de 21 de febrer, de cans d’assistència, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Planificació i Serveis Socials (plaça de la Drassana, 4, de Palma), i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Planificació i Serveis Socials (plaça de la Drassana, 4, de Palma), o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú.
3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 13 d’abril de 2016
La consellera
Fina Santiago Rodríguez