Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

Núm. 4169
Edicte aprovació de plecs i anunci licitació del contracte de serveis de centre d'estades diurnes de Son Servera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per acord de Junta de Govern Local de 12 d’abril de 2016, es van aprovar  el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques han de regir l’adjudicació, mitjançant procediment obert (oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació), i amb tramitació ordinària, del contracte de serveis de centre d’estades diürnes de Son Servera, per la qual cosa i en compliment del disposat a  l’article  188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè es puguin presentar reclamacions.

Simultàniament s’anuncia la licitació, per a la presentació de proposicions, si bé la licitació s’ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l’esmentat plec de clàusules administratives.         

1. Entitat Adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament de Son Servera.

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria. Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Secretaria. Ajuntament de Son Servera.

2) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.

3) Localitat i codi postal: Son Servera 07550.

4) Telèfon: 971 567002.

5) Telefax: 971 568101.

6) Correu electrònic:

antoni.gual@sonservera.es; catalina.servera@sonservera.es

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant: http://www.sonservera.es/

8) Data límit d’obtenció de documents i informació: fins el dia de finalització de la presentació d’ofertes.

d)Núm. d’expedient municipal: 02-2016

2. Objecte del contracte.

a) Tipus: contracte de serveis

b) Descripció: contracte de serveis de centre d’estades diürnes de Son Servera.

c) Lloc d’execució: Centre d’estades diürnes de Son Servera. Carrer Goyena, s/n.

d) Termini d’execució: dos anys, prorrogables anualment per dos anys més, sense que el termini màxim d’execució del contracte pugui excedir dels quatre anys. Termini d’execució total: 48 mesos (pròrrogues incloses).

e) Admissió de pròrroga: no.

f) CPV 853121000. Serveis de centre de dia

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Forma: oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’execució

d) Criteri d’adjudicació:

CRITERI

PONDERACIÓ

Oferta econòmica.

30 punts

Oferta tècnica no avaluable per fórmules

30 punts

Oferta tècnica avaluable per fórmules

40 punts

 

1. Millor oferta econòmica. Fins a un màxim de 30 punts. Criteri avaluable

P= A x( B/C)

P= Puntuació obtinguda

A=Puntuació màxima 30 punts

B= Import oferta major rebaixa

C= Import oferta econòmica entitat X

L’empresa que no ofereixi rebaixa en el preu de licitació obtindrà 0 punts.

L’oferta econòmica s’haurà de presentar de conformitat amb el model establert en el plec de clàusules administratives particulars

La proposició econòmica es presentarà mitjançant el model que figura com a ANNEX I d’aquest plec de clàusules administratives particulars.

2. Oferta tècnica no avaluable per fórmules. Metodologia i proposta organitzativa  del servei. Màxim 30 punts.

S’ha de presentar un projecte explicatiu de la forma de prestació del servei, en el qual es facin paleses les necessitats del servei, el desenvolupament de procediments de gestió amb aportació de protocols en cada un dels processos d’atenció i d’acord amb els següents aspectes:

- Definició dels serveis de centre d’estades diürnes, objecte,  finalitat, incloent la programació diària.

- Metodologia del treball i fluxograma: funcions, objectius, activitats, perfil dels usuaris, processos bàsics d’acollida, estada i comiat, protocols i formularis d’actuació.

- Anàlisi de la realitat territorial ( nuclis de població ) i sociodemogràfica (desenvolupat per nuclis de població ).

- Sistemes de coordinació interna i externa entre els diferents serveis ( tècnics municipals de Serveis Socials, centre de salut, hospital de referència, etc.).

- Organització i supervisió de suport de l’entitat: estructura, professionals, direcció i assessorament que permeti un suport extern als serveis, que garanteixin una correcta implementació.

- Supervisió i gestió de personal: seguiment del compliment dels objectius del personal, coordinació, motivació, principis ètics i formació del personal. Garantia d’una intervenció professional de qualitat.

- Avaluació i control: sistemes de memòries, avaluacions periòdiques i satisfacció dels usuaris, mitjançant lliurament d’informes en base a dades recollides.

3. Oferta tècnica avaluable per fórmules. Màxim 40 punts.

S’haurà de presentar  una declaració degudament formalitzada i signada pel licitador en la qual es comprometi a aportar a l’execució del contracte les millores tècniques que consideri adients, única i exclusivament d’entre les que es detallen a continuació:

a) Acompanyament extern gratuït (un acompanyament a una visita mèdica programada per mes, resultant un total de dotze visites per usuari)... 10 punts.

b)Paquet de material de fisioteràpia.............................................................15 punts.

Aquest paquet haurà d’incloure:

- 30 unitats o 60 metres de cintes elàstiques o thera-band de resistència baixa.

- 30 unitats de peses de mig kilògram.

- Una làmpara d’infrarojos.

- Una camilla hidràulica.

Per a la valoració d’aquestes millores el licitador haurà de presentar un compromís signat, en el qual constin totes les millores valorades amb un pressupost detallat i desglossat, amb els seus corresponents preus de mercat. En cas que el licitador ja disposi del material, haurà de presentar factures d’adquisició o equivalents que permetin valorar aquest apartat, en cas de no aportar documentació justificant no es podrà valorar.

c) Servei de podòleg al centre de d’estades diürnes dos dies al mes per als usuaris del servei...................................... 15 punts.

4.Pressupost base de licitació: 634.615,40 euros, IVA exclòs.

Import IVA: 25.384,62 euros.

Total: 660.000,02 euros.

5. Garanties exigides.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació

6. Requisits específics del contractista.

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional.

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació.

a) Data límit de presentació: quinze dies naturals a comptar des de l’endemà de la data de publicació de l’anunci de licitació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears ( BOIB ).Si l’últim dia de l’esmentat termini és diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del  primer dia hàbil següent.

Horari: de 09.00 a les 14.00 hores, de dilluns a divendres, i de 09.00 a les 13.00 hores dissabtes, en el Registre General de l’Ajuntament de Son Servera.

b) Modalitat de presentació: quatre sobres, en funció dels criteris d’adjudicació i la seva forma d’avaluació, de conformitat amb les regles que es detallen al plec de clàusules administratives particulars:

Sobre núm. 1: documentació general

Sobre núm. 2: proposició econòmica

Sobre núm. 3: proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant  fórmules

Sobre núm. 4: proposició tècnica relativa als criteris no  avaluables mitjançant fórmules

c) Lloc de presentació:

1) Dependència: Ajuntament de Son Servera. Registre de documents.

2) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.

3) Localitat i codi postal: Son Servera-07550.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 20 dies, a comptar des de l’obertura de les proposicions.

8-Obertura de les ofertes.

a) Descripció: per part de la Mesa de contractació.

b) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.

c) Localitat i codi postal: Son Servera, 07550.

d)Lloc, data i hora: Al saló de sessions de l’Ajuntament de Son Servera, en acte públic,  obrirà els sobres núm. 4 dels licitadors admesos a les 12 hores del cinquè dia hàbil següent al de l’acompliment del termini atorgat per a la presentació de proposicions i una vegada qualificada la documentació general continguda en els sobres núm.1 presentats pels licitadors. En cas de coincidir en dissabte o dia inhàbil les proposicions s’obriran el primer dia hàbil següent.

9-Despeses d’anuncis.

Fins a un màxim de 1.500,00 euros.

Son Servera, 15 d’abril de 2016

La batlessa,

Natalia Troya Isern