Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 4158
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 13 d’abril de 2016 per la qual es modifica l’àmbit en què poden autoritzar-se els llocs de treball de Coordinador d’Admissió i de Cap d’Unitat d’Admissió
Antecedents
1. A l’Institut Nacional de la Salut (INSALUD) es varen crear en l’àmbit de l’atenció especialitzada els llocs de Coordinador d’Admissió i de Cap d’Unitat d’Admissió que, després de la transferència a la Comunitat Autònoma, han continuat vigents en el Servei de Salut de les Illes Balears (Ib-Salut).
Aquests llocs de direcció són llocs de treball de gestió de l’admissió, es proveeixen per lliure designació i, quan s’autoritzen a les plantilles d’atenció especialitzada, es cobreixen per personal del subgrup A1, preferentment facultatiu (resolució de 23-11-89 de la Secretaria General d’Assistència Sanitària del Ministeri de Sanitat i resolució de 20-02-90 de la Direcció de Recursos Humans, Subministraments i Instal·lacions del Ministeri de Sanitat i Consum).
2. La convocatòria dels llocs de Coordinador d’Admissió i de Cap d’Unitat d’Admissió es publica al Butlletí Oficial de les Illes Balears, seguint el que estableix l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 (BOIB núm. 75, del 21), modificat per l’Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB núm. 11, de 22 de gener de 2013).
3. L’experiència acumulada en el temps transcorregut des de la transferència de l’INSALUD ha posat de manifest la necessitat que determinades actuacions en l’àmbit de la gestió i l’organització de l’admissió puguin ser realitzades des dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears, en el si del qual hi ha una plantilla orgànica de personal estatutari.
Per això, dict la següent
Resolució
1. Els llocs de treball de Coordinador d’Admissió i de Cap d’Unitat d’Admissió, sempre que sigui necessari, poden ser autoritzats dins la plantilla orgànica dels Serveis Centrals, seguint el procediment establert a aquest efecte.
2. Aquesta resolució té efectes des de l’endemà d’haver-se publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— pot interposar-se un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà a la data de publicació de la resolució, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També pot interposar-se directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà a la data de publicació de la resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.
Palma, 13 d’abril de 2016
El director general
Per delegació de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques (BOIB 148/2015)
Julio Miguel Fuster Culebras