Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA FUNERÀRIA MUNICIPAL S.A.

Núm. 3619
Licitació d'Auditoria financera de comptes anuals, de compliment de normativa i auditoria bianual de la LOPD de l'Empresa Funerària Municipal.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Entitat adjudicatària

a) Organisme: Empresa Funerària Municipal,S.A.

b) Dependència que tramita l’expedient: departament econòmic-financer

c) Obtenció de documentació i informació:

— Dependència: Empresa Funerària Municipal

— Domicili: camí de Jesús, 2

— Localitat i codi postal: Palma 07011.

— Telèfon: 971 21 26 50

— Telefax: 971 20 88 08

— Direcció d’Internet. Perfil del contractant: www.efm.es

2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis

b) Descripció: realització de l’auditoria financera de compliment de comptes anuals i auditoria bianual de la LOPD de l’Empresa Funerària Municipal,S.A.

c) Termini d'execució/entrega: tres anys des de la firma del contracte.

d) Possibilitat de pròrroga: si

e) CPV (referència de nomenclatura): 79212000-3

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert.

c) Criteris de adjudicació: oferta económica 75 puntos, pla de treball 15 punts i equip de treball 10 punts.

 La forma d’avaluar el criteri de adjudicació està  detallada en el quadre de forma d'avaluació de les proposicions del plec de clàusules administratives particulars 

4. Pressupost base de licitació: 71.385,00 €  IVA exclòs

5. Presentació d'ofertes o sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins les 14.00 hores del dia 15º natural a contar del dia de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Si las proposicions se envien por correu, la entitat interessada ha de justificar la data d'imposició de l'enviament en l'oficina de Correus i anunciar a l'òrgan de contractació la remissió de l'oferta el mateix dia, per fax o correu electrònic.

b) Modalitat de presentació: la que se detalla en la clàusula 13 i 14 del Plec de condicions:

Sobre A: “Documentació general”

Sobre B: “Equip de treballs i Pla de treball”

Sobre C: “Oferta Econòmica”

c) Lloc de presentació:

— Dependència: Departament de secretaria de l'Empresa Funerària Municipal,S.A.

— Domicili: camí de Jesús, 2

— Localitat i codi postal: Palma, 07011.

— Direcció electrònica: efm@efm.es

6. Obertura d'ofertes 

a) Direcció: camí de Jesús, 2

b) Localitat i codi postal: Palma, 07011.

c) Data i hora: s'avisarà oportunament per fax, correu electrònic i/o per telèfon de l'obertura dels sobres.

Palma, 5 d’abril de 2016

El titular de l'òrgan de contractació

El Consell d’Administració de l’EFM