Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 2681
Resolució i plec de condicions de la contractació de serveis complementaris als serveis esportius necessaris per al funcionament de les instal·lacions esportives municipals consistents en servei de consergeria, administratiu d'atenció a l'usuari, de manteniment i neteja.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució del Consell d’Administració de l’Organisme Autònom de l’Institut Municipal d’activitats físiques (IMAF)  per la qual s’exposa al públic el plec de condicions que ha de regir el contractació de serveis complementaris als serveis esportius necessaris per al funcionament de les instal·lacions esportives municipals consistents en servei de consergeria, administratiu d'atenció a l'usuari, de manteniment i neteja

De conformitat amb el que disposa l’art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de condicions que ha de regir aquesta contractació s’exposa al públic, mitjançant el present anunci, durant el termini de deu dies naturals perquè es puguin presentar reclamacions. Aquest anunci se simultanieja amb els anuncis de licitació, per la qual cosa en el cas que es presentin reclamacions s’actuarà d’acord amb el que preveu l’esmentat precepte legal.

Inca, 24 de febrer de 2016

El batle-president

 Virgilio Moreno Sarrió

Resolució del Consell d’Administració de l’Organisme Autònom de l’Institut Municipal d’activitats físiques (IMAF) per la qual s'anuncia licitació per a l’adjudicació del contractació de serveis complementaris als serveis esportius necessaris per al funcionament de les instal·lacions esportives municipals consistents en servei de consergeria, administratiu d'atenció a l'usuari, de manteniment i neteja.

1.- Entitat adjudicatària: Ajuntament d'Inca.

Dependència que tramita l'expedient: secretaria de l'Ajuntament.

2.- Objecte del contracte:

a) Descripció de l'objecte: contractació de serveis complementaris als serveis esportius necessaris per al funcionament de les instal·lacions esportives municipals consistents en servei de consergeria, administratiu d'atenció a l'usuari, de manteniment i neteja.

b) Lloc d’execució: Instal·lacions esportives municipals.

c) Termini d’execució: Des de la data de signatura del contracte fins el dia 31 de desembre de 2017, amb possibilitat de pròrrogues anuals fins a un màxim de dues.

3.- Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

4.- Pressupost base de licitació: 248.956,25 euros anuals IVA exclòs.

5.- Garantia provisional de 4.979,13 euros.

6.- Obtenció de documentació i informació:

a) Entitat: Secretaria Ajuntament d'Inca.

b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1. 1er pis. Inca.

c) Localitat i codi postal: Inca, 07300.

d) Telèfon: (871) 914000.

e) Telefax: 880819.

f) Pàgina web: www.ajinca.net (perfil del contractista).

g) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins al darrer dia de l’assenyalat per a la presentació d'ofertes.

7.- Requisits específics del contractista: els descrits en els plecs.

8.- Presentació de les ofertes:

a) Data límit de presentació: vint-i-sis dies naturals a comptar des del següent al de la publicació en el BOIB del present anunci de licitació, i de les nou a les catorze hores. En el cas que el darrer dia fos dissabte o festiu s’entendrà prorrogat al dia hàbil següent.

b) Documentació a presentar: l’establerta en el plec de condicions.

c) Lloc de presentació: Registre General del Ajuntament d’Inca. Plaça d’Espanya, núm. 1, planta baixa. Inca.

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a comptar des de l’obertura de les proposicions.

e) Admissió de variants: no s'admeten variants o alternatives al projecte.

9.- Obertura de les ofertes:

a) Entitat: Ajuntament d’Inca.

b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1, 3r pis (saló de plens).

c) Localitat: Inca.

d) Data: dins els set dies següents a l’obertura de la documentació administrativa. Si coincideix amb dissabte, es traslladarà al primer dia hàbil següent.

e) Hora: a les 13 hores.

Això, sense perjudici de la facultat municipal de modificar el dia i hora prèvia comunicació als contractistes, tal com preveu el plec de condicions.

10.- Criteris d’adjudicació i ponderació:

1. Oferta econòmica damunt el tipus de licitació: Es valorarà fins a un màxim de 60 punts.

2. Oferta econòmica destinada a la compra de material/articles d'ofimàtica, informàtica, control d'accessos, de manteniment i neteja. Es puntuarà fina a un màxim de 20 punts.

3. Oferta econòmica destinada a la compra de la uniformitat de tot el personal.  Es valorarà fins a un màxim de 5 punts.

4. Bossa d'hores de serveis a prestar no planificats, sense cost per l'OA IMAF.  Es valorarà fins a un màxim de 15 punts

11.- Despeses d'anuncis: seran a càrrec de l’adjudicatari fins a un màxim de 1.385 euros.

Inca, 24 de febrer de 2016

El batle-president

 Virgilio Moreno Sarrió.