Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE BANYALBUFAR
Núm. 3404
Modificació bases concurs TAG Banyalbufar
Versió PDF
Mitjançant Decret de Batlia de data 30 de març de 2016 s’ha resolt modificar les bases de la convocatòria per cobrir de forma interina la plaça de funcionari Tècnic d’Administració General de l’ajuntament de Banyalbufar mitjançant concurs de mèrits amb caràcter d’urgència de manera que a la base 3, el seu punt e) queda redactat de la següent manera:
Estar en possessió d’alguna de les següents titulacions o en condicions d’obtenir-la en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds: llicenciat en dret, llicenciat en administració i direcció d’empreses, llicenciat en economia, en ciències polítiques i de l’administració, en sociologia, llicenciat en ciències actuarials i financeres o el títol de grau corresponent.
Els aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger han d’acreditar que estan en possessió de la convalidació corresponent o de la credencial que acrediti, si fos el cas, l’homologació.
En conseqüència i atesa la modificació dels requisits dels aspirants s’amplia el termini de presentació d’instàncies fins el dia 12 d’abril de 2016.
Així mateix es nomena com a membres del tribunal i d’acord amb la Conselleria de Funció Pública de la CAIB i amb el Consell Insular de Mallorca els següents:
President titular: Patricia Moreno Romero
Presiden suplent: José Manuel Barrero Garcia
Vocal titular: J. Jesús Piñuela Muñoz
Vocal suplent: Eulalia Más Espinosa
Vocal i secretari titular: Catalina Eva Alemany Covas
Vocal i secretari suplent: Isabel Albertí Tomàs
Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa es pot interposa recurs contenciós administratiu en el termini de 2 mesos des de la publicació del present edicte o, alternativament i de forma potestativa recurs de reposició en el termini d’un mes davant de l’òrgan que l’ha dictat.
Banyalbufar, 30 de març de 2016
El Batle
Mateu Ferrà Bestard