Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 3137
Aprovació inicial de la Modificació Puntual del PGOU de Ciutadella per fixar dintre de l'àmbit del nucli tradicional l'alçada reguladora màxima corresponent a PB+2 en 10,5 metres i PB+3 en 13,5 metres
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària de dia 18 de febrer de 2016, va adoptar sobre l’aprovació inicialment de la modificació puntual del Pla General d’Ordenació Urbana de Ciutadella, el següent acord:
“PRIMER.- Aprovar inicialment la Modificació Puntual del Pla General d’Ordenació Urbana de Ciutadella de Menorca per fixar dintre de l'ambit del nucli tradicional l'alçada reguladora màxima corresponent a PB+2 en 10,5 metres i PB+3 en 13,5 metres. Aquesta modificació no implica un augment de l’edificabilitat del sòl. Tan sòls es modifica l’alçada reguladora dels edificis.
SEGON.- D’acord amb l’art. 54.2 de la Llei 2/2014, i el 102 de la Llei 20/2006 de Régim Local de les Illes Balears, s'ha de sotmetre a informació pública durant el termini d'un mes, mitjançant l'anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un dels diaris de major difusió de les Illes Balears, i en la seu electrònica de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, i a les associacions veïnals i de defensa de les persones consumidores i usuaries establertes en el seu àmbit territorial, inscrites al Registre Municipal d'associacions veïnals, les finalitats de les quals guardin relació directa amb l'objecte de la disposició..
TERCER.- Durant aquest termini es sol·licitarà informe a les següents administracions o ens les competències dels quals es puguin veure afectades:.
· A la Direcció General de Recursos Hídrics del Govern de les Illes Balears
QUART.- Un cop transcorregut el termini d'informació pública, a la vista de les al·legacions presentades, i previ a l'aprovació definitiva per part del propi Ple de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, s'ha de demanar informe preceptiu als següent ens:
CINQUÈ.- D'acord amb la interpretació formulada pel Consell Consultiu en el Dictamen 75/2015, un cop obtingudes les contestacions anteriors, s'ha de sol·licitar l'informe, d'acord amb l'establert a l'article 54.5 de la Llei 2/2014 d'ordenació i ús del sòl, al Consell Insular de Menorca, que l'ha d'emetre en el termini d'un mes, per tal que el Ple de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, procedeixi a aprovar definitivament la modificació proposada.
SISÈ.- Així mateix, de conformitat amb l’art. 50.2 de la Llei 2/2014, l'aprovació inicial determina la suspensió de l'atorgament de tota classe d'autoritzacions i llicències en els àmbits objecte de la present modificació. No obstant això, l'art. 50.3 determina que mentre duri la suspensió de la tramitació de procediments, es podran atorgar llicències i presentar comunicacions prèvies d'acord amb el règim vigent, i que siguin compatibles amb el nou planejament iniciat o provisionalment aprovat. L'àmbit d'aplicació d'aquesta modificació puntual afectarà les claus 12a, article 179, inclòs al títol IV, capítol III, zona d'eixample; clau 13, article 188, inclòs al títol IV, capítol III, zona residencial urbana intensiva; i, per coherència, també es modifiquen els articles següents: article 506, inclòs en el títol V, capítol II, àrea de desenvolupament urbà; article 510, inclòs en el títol V, capítol II, àrea de desenvolupament urbà extensiu; article 514, inclòs en el títol V, capítol II, àrea de tolerància industrial.
SETÈ.- Aprovada definitivament la modificació puntual, s'haurà de trametre un exemplar diligenciat a l’Arxiu d’Urbanisme de les Illes Balears i al Consell Insular.”
Ciutadella de Menorca, 18 de març de 2016
L’Alcaldessa,
Joana Gomila Lluch