Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 3115
Nomenament personal eventual

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Batle President, en virtut del Decret núm. 481/2016, ha disposat el següent,

Vista la proposta de la Primera Tinent de Batle, sra. Katia Rouarch, la qual se transcriu a continuació,

“Atès que actualment l’Ajuntament d’Andratx, te contractat mitjançant contracte administratiu al responsable de comunicació per la realització de les següent tasques:

Comunicació i relació amb el mitjans de comunicació, (notes de premsa, comunicats), posada al dia xarxes social, manteniment i actualització pàgina web de l'Ajuntament, activitats protocol·làries, agenda institucional, així com qualsevol altre que estigui relacionada directament amb el servei de comunicació

Atès que l’Ajuntament d’Andratx, va aprovar en sessió extraordinària celebrada el 3 de desembre de 2015, entre altres el Reglament d’Organització i Funcionament del Ple d’Andratx, publicat en el BOIB núm. 20 de data 11 de febrer de 2016, en el qual se regula en el seu Títol I, Capítol III, Secció IV el personal eventual a l’Ajuntament d’Andratx.

Atès que als pressupost i plantilla de personal, publicats al BOIB núm.190 de data 31 de desembre de 2015, es va aprovar dos llocs de feina per personal eventual.

I, atesa la necessitat de tenir un responsable de comunicació per la realització de les tasques abans esmentades, ES PROPOSA AL BATLE PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT D’ANDRATX,

Se nomeni com a personal eventual, responsable de comunicació, al sr. BARTOLOME LEAL PERELLÓ.”

Fonaments Jurídics

Article 12 del Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.

Articles 22.1.i), 32 bis, 89, 90, 92, 104 i 104 bis de la Llei 7/1985 de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.

Disposició Transitòria 10 de la Llei 27/2013 de Racionalització i Sostenibilitat de l’Administració Local.

Llei 20/2006 de Règim Local de les Illes Balears.

Article 20 de la Llei 3/2007 de 27 de març de Funció Pública de les Illes Balears.

Secció IV, del Capítol II del Títol I del Reglament d’Organització i Funcionament del Ple d’Andratx.

Pressupost i Plantilla de personal, publicats al BOIB núm.190 de data 31 de desembre de 2015.

En us a les atribucions que em confereix la vigent legislació,

RESOLC

PRIMER: Nomenar com a personal eventual al sr. Bartolome Teodoro Leal Perelló amb DNI núm. 43132111G, en el lloc de feina de Responsable de Comunicació amb efectes de dia 1 de març de 2016.

SEGON: Informar que aquest lloc de feina està dotat amb una retribució bruta anual de TRENTA MIL SEIXANTA EUROS (30.060,00€), distribuïda en catorze mensualitats, per una dedicació de 40 hores setmanals.

 

TERCER: Notificar aquesta resolució a la persona interessada, Intervenció Municipal, Tresoreria, Àrea de Personal, i publicar-la al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Tauler d’Edictes del Consistori.

 

Andratx, a 17 de febrer de 2016

El Batle President
Jaume Porsell Alemany