Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 3117
Resolució del director gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a contractar a un administratiu de projectes públics (LC005), categoria C

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un administratiu de projectes públics (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 21 de març de 2016

 

El director gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

David Martínez Bestard

 

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça de administratiu de gestió de projectes de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’una persona pel departament de projectes públics.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació d’un administratiu de projectes públics, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Titulació de batxillerat, tècnic superior corresponen a cicles formatius de grau superior, tècnic especialista a FPII o títol equivalent o formació laboral equivalent..
  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  • Estar en possessió de la titulació exigida.
  • Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.

Funcions per desenvolupar

  • Justificació de projectes públics de recerca (nacionals i autonòmics): projectes del pla nacional, de recerca, recursos humans, així com autonòmics (grups competitius, recursos humans, accions especials de investigació, etc).
  • Control financer dels projectes, revisió dels estats de comptes i informació als investigadors de l’estat dels seus projectes.
  • Suport a l’arxiu de documentació.
  • Suport al departament d’assajos clínics de la fundació.
  • Totes aquelles que li siguin encomanades per la direcció del centre.

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, una entrevista personal i una prova tipo test.

Barem de mèrits i valoració

1.- Experiència màxim 4 punts:

  • 1.1.- Experiència en gestió de projectes públics competitius (nacionals, autonòmics), concretament en justificació dels mateixos, en gestió de subvencions públiques, projectes privats i europeus: 0.15 punts per mes treballat amb un màxim de 4  punts.

2.- Formació: màxim 3 punts

  • 2.1.- Idiomes (màxim 1 punt):
  • 2.2.- Certificat de nivell mitjà (nivell C1 de Català o B2 d’Anglès): 0,25 punts.
  • 2.3.- Certificat superior (nivell C2-LA de Català o C1 o superior d’Anglès): 0,5 punts.
  • 2.4.- Altres idiomes europeus: nivell mitjà 0,1 i nivell superior 0,25 punts
  • 2.5.- Formació especialitzada a l’àmbit de gestió de projectes: 0.1 punt per cada hora de formació curs amb un màxim de 2.5 punts.
  • 2.6.- Els certificats dels idiomes s’han d’acreditar per la Junta Avaluadora de Català, o pel títol oficial d’idiomes.

3.- Entrevista personal: versarà sobre temes relacionats amb el lloc de feina ofertat i tindrà una puntuació màxima d’1 punt.

4.- Prova pràctica: màxim 4 punts en total.

Consistirà en respondre per escrit a un test de 20 preguntes (durada màxima 20 minuts) de 4 opcions, de les quals només una serà la correcta.

Per a cada pregunta encertada es puntuarà 1 punt. Per a cada pregunta incorrecta es restarà 0.33 punts. La resposta en blanc ni suma ni resta.

El temari estarà relacionat amb la plaça ofertada: projectes públics, gestió dels mateixos i justificació.

El temari estarà relacionat amb la plaça ofertada: projectes públics, gestió dels mateixos i justificació.

Temari sobre el que versarà les preguntes:

Tema 1.- L’ISCiii.

Tema 2.- Tipus d’ajuts de l’ISCiii.

Tema 3.- Tipus d’ajuts europees.

Tema 4.- Ajudes, Miguel Servet, Ramón y Cajal, Rio Hortega, etc.

Tema 5.- Ajudes competitives. Sol·licitud, i justificacions de les mateixes.

Tema 6.- Tipo de projectes competitius en Salud.

Tema 7.- La FISIB l’ IdISPa.

Tema 8.- Tipo de despesa en els projectes públics competitius.

Tema 9.- Els projectes europeus. Sol·licituds, tipus de despeses, justificació.

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.

Reserva a favor de discapacitats

La FISIB té una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 7/2007, de l’EBEP.  No obstant, aquesta plaça no està reservada a persones amb dispacpacitat.

Modalitat de contractació: Contracte d’interinatge fins a la cobertura de plaça.

Retribució: 20.300 euros bruts anuals, amb 14 pagues.

Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre de la FISIB o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

En cas que el tribunal vegi que fa falta documentació ho farà saber a l’aspirant i li donarà 3 dies hàbils per a poder subsanar les deficiències.

Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir els requisits; no presentar-se a l’entrevista personal o a la prova tipo test, ja que se considerarà que no ha acabat el procés de selecció.

Termini de presentació

10 dies naturals des del dia següent a la data de publicació.

El dia i hora de la prova tipo test i de l’entrevista personal (que serà tot el mateix dia) es publicarà a la pàgina web www.idispa.es

Tribunal qualificador:

El director científic de l’IdISPa, el Dr. Miquel Fiol.

Un tècnic qualificat de la Fundació, en aquest cas el Sr. Carlos Enrique, responsable de transferència de coneixement.

El cap de Recursos Humans, Joan Mas.

Recursos

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 21 de febrer de 2016

 

El director gerent

David Martínez Bestard

    

 

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________

Nom:

Cognoms:

DNI nº:

Adreça:

Telèfon contacte:

e-mail:

Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................

Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:

1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.-

 

Sr. Director gerent de la FISIB