Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL
Núm. 3117
Resolució del director gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a contractar a un administratiu de projectes públics (LC005), categoria C
Versió PDF
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.
D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un administratiu de projectes públics (vegeu l’annex adjunt).
Palma, 21 de març de 2016
El director gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
David Martínez Bestard
Annex 1
Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça de administratiu de gestió de projectes de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull
La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’una persona pel departament de projectes públics.
L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,
Convoc
El procés per a la contractació d’un administratiu de projectes públics, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
Requisits de la plaça
Funcions per desenvolupar
Criteris de selecció dels aspirants
La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, una entrevista personal i una prova tipo test.
Barem de mèrits i valoració
1.- Experiència màxim 4 punts:
2.- Formació: màxim 3 punts
3.- Entrevista personal: versarà sobre temes relacionats amb el lloc de feina ofertat i tindrà una puntuació màxima d’1 punt.
4.- Prova pràctica: màxim 4 punts en total.
Consistirà en respondre per escrit a un test de 20 preguntes (durada màxima 20 minuts) de 4 opcions, de les quals només una serà la correcta.
Per a cada pregunta encertada es puntuarà 1 punt. Per a cada pregunta incorrecta es restarà 0.33 punts. La resposta en blanc ni suma ni resta.
El temari estarà relacionat amb la plaça ofertada: projectes públics, gestió dels mateixos i justificació.
El temari estarà relacionat amb la plaça ofertada: projectes públics, gestió dels mateixos i justificació.
Temari sobre el que versarà les preguntes:
Tema 1.- L’ISCiii.
Tema 2.- Tipus d’ajuts de l’ISCiii.
Tema 3.- Tipus d’ajuts europees.
Tema 4.- Ajudes, Miguel Servet, Ramón y Cajal, Rio Hortega, etc.
Tema 5.- Ajudes competitives. Sol·licitud, i justificacions de les mateixes.
Tema 6.- Tipo de projectes competitius en Salud.
Tema 7.- La FISIB l’ IdISPa.
Tema 8.- Tipo de despesa en els projectes públics competitius.
Tema 9.- Els projectes europeus. Sol·licituds, tipus de despeses, justificació.
Forma d’acreditació dels requisits i mèrits
Reserva a favor de discapacitats
La FISIB té una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 7/2007, de l’EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada a persones amb dispacpacitat.
Modalitat de contractació: Contracte d’interinatge fins a la cobertura de plaça.
Retribució: 20.300 euros bruts anuals, amb 14 pagues.
Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre de la FISIB o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
En cas que el tribunal vegi que fa falta documentació ho farà saber a l’aspirant i li donarà 3 dies hàbils per a poder subsanar les deficiències.
Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir els requisits; no presentar-se a l’entrevista personal o a la prova tipo test, ja que se considerarà que no ha acabat el procés de selecció.
Termini de presentació
10 dies naturals des del dia següent a la data de publicació.
El dia i hora de la prova tipo test i de l’entrevista personal (que serà tot el mateix dia) es publicarà a la pàgina web www.idispa.es
Tribunal qualificador:
El director científic de l’IdISPa, el Dr. Miquel Fiol.
Un tècnic qualificat de la Fundació, en aquest cas el Sr. Carlos Enrique, responsable de transferència de coneixement.
El cap de Recursos Humans, Joan Mas.
Recursos
L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 21 de febrer de 2016
El director gerent
David Martínez Bestard
FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________
Nom:
Cognoms:
DNI nº:
Adreça:
Telèfon contacte:
e-mail:
Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................
Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:
1.-
2.-
3.-
4.-
5.-
6.-
Sr. Director gerent de la FISIB