Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 3054
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 11 de març de 2016 per la qual s'aprova la convocatòria per cobrir, pel procediment de promoció interna temporal, les funcions corresponents a una plaça vacant de la categoria Personal Tècnic Titulat de Grau Mitjà, de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. L'article 35.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marco del personal estatutari dels serveis de salut, determina que per necessitats del servei —i en els supòsits i sota els requisits que a aquest efecte s'estableixin en cada servei de salut— es pot oferir al personal estatutari fix exercir temporalment i amb caràcter voluntari les funcions corresponents a nomenaments d'una categoria del mateix nivell de titulació o d'un nivell superior, sempre que es tingui el títol corresponent.

2. En el BOIB n.º 31/2012, de 28 de febrer, es va publicar el Pacte de 24 de febrer pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (corregit en el BOIB n.º 36/2012, de 8 de març).

3. En la plantilla orgànica de l'Hospital Son Llàtzer hi ha una plaça vacant de la categoria de Personal Tècnic Titulat de Grau Mitjà.

Per tot això, dicto la següent

 Resolució

1. Aprovar la convocatòria per proveir una plaça de Personal Tècnic Titulat de Grau Mitjà, inicialment destinada al Servei de Prevenció de Riscos Laborals, pel procediment de promoció interna temporal.

2. Aprovar les bases que regeixen el procés selectiu, que figuren en l'annex I d'aquesta resolució.

3. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

 Contra aquesta resolució —que esgota la via administrativa— pot interposar-se un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb l'article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També pot interposar-se directament un recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat del Contenciós-administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà a la data de publicació de la resolució, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

                                      

Palma, 11 de març de 2016

 El Director General del Ib-Salut
(Resolució de la Consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 21.09.2015; BOIB núm.148, de 8 d'octubre)
Julio Miguel Fuster Culebras
P.D. de signatura El Director Gerent de l'Hospital Son Llátzer (Resolució de 12 de febrer del Director General del Ib-Salut)
Francisco Marí Marí

 

 

ANNEX I
Bases de la convocatòria

1. Plaza convocada i funcions

1.1. Plaça vacant de la categoria PERSONAL TÉCNICO TITULAT DE GRAU MITJÀ, inicialment destinada al Servei de Prevenció de Riscos Laborals.

 1.2. Funcions:

 Podrà ser assignat a les funcions pròpies de la categoria, de conformitat amb la titulació exigida en alguna de les especialitats de prevenció.

 2. Requisits per optar al lloc de treball

 2.1. Els sol·licitants han de complir els requisits següents:

a. Tenir la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut i prestar servei a l'Hospital Son Llàtzer. Si la convocatòria es declara deserta en cas que no s'hagi presentat ningú que compleixi els requisits, es preveu expressament que la convocatòria s'estengui al personal que compleixi els requisits de la resta de les gerències de la mateixa àrea de salut.

b. Pertànyer a una categoria del mateix nivell de titulació o de nivell inferior, és a dir, del mateix o inferior grup o subgrup de classificació.

c. Estar en la situació de servei actiu.

d. Posseir el títol corresponent a la categoria: Diplomat o Graduat Universitari, amb la formació per a l'acompliment de les funcions de nivell superior, en alguna de les especialitats, recollida en l'Annex VI del Reglament dels Serveis de Prevenció, Reial decret 39/1997, o una altra titulació oficial equivalent (s'admetrà el màster en prevenció).

 i. Tenir la capacitat funcional necessària per exercir les funcions que es derivin del nomenament corresponent. Aquest requisit ha d'acreditar-ho la persona seleccionada abans de la presa de possessió.

2.2. Aquests requisits han de complir-se l'últim dia del termini per presentar sol·licituds i han de mantenir-se durant tot el procés selectiu.

Els aspirants han d'acreditar-los necessàriament al moment de presentar les sol·licituds, excepte el requisit del punt i, que s'acreditarà abans de la presa de possessió.

 3. Presentació de sol·licituds

3.1. Els interessats a participar en la selecció per cobrir la promoció interna temporal convocada han de presentar una sol·licitud segons el model que s'adjunta com a Annex II.

3.2. El termini per presentar sol·licituds és de 20 dies naturals a comptador des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3.3. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu han de presentar-se en el departament de RR.HH de la Gerència de l'Hospital Son Llàtzer, o bé per qualsevol de les vies que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administració públiques i del procediment administratiu comú. Les sol·licituds presentades mitjançant les oficines de Correus han d'anar dins d'un sobre obert perquè el funcionari de Correus les dati i les segelli abans de certificar-les.

3.4. Els aspirants han de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si l'hi requereixen a qualsevol moment del procés selectiu.

4.Procediment de selección

 4.1. La selecció es durà a terme pel sistema de concurs de mèrits.

4.2. El barem dels mèrits al·legats per optar a aquest lloc de treball és el que s'estableix en l'Annex III.

5. Documentació

5.1. A la sol·licitud cal adjuntar original o una còpia compulsada de la documentació que acrediti que es compleixen els requisits i els mèrits al·legats.

5.2. A més, cal adjuntar l'original o una còpia compulsada d'aquests altres documents:

a. Document d'identitat (DNI o NIE).

b. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en la convocatòria (anvers i revers del títol) o bé el justificant de pagament dels drets d'expedició del títol acompanyat d'un certificat de la institució educativa corresponent que acrediti que el títol encara no ha estat expedit.

5.3. Consignar dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de l'aspirant o de la persona seleccionada en el procés selectiu.

5.4. Els títols o els mèrits expedits en una llengua que no sigui el català o el castellà han de lliurar-se traduïts convenientment a un d'aquests idiomes per un organisme oficial competent.

6. Comissió de Selecció

6.1. Els membres de la Comissió de Selecció són els següents:

a. President: Manuela Besalduch Vidal

b. Vocal: Ana Belén Martín García

c. Secretària: Nieves Alvarez Torres

6.2. Els membres de la Comissió de Selecció han d'abstenir-se d'intervenir en el procés —i han de notificar-li-ho a l'autoritat que els hagi designat— si concorre alguna de les circumstàncies previstes en l'article 28.2 de la Llei 30/1992.

6.3. Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:

a. Valorar els mèrits al·legats i acreditats pels candidats segons el model establert en aquestes bases.

b. Requerir —si escau— als candidats que esmenin en el termini previst els defectes formals dels mèrits al·legats, o bé que aclareixin en el termini i en la manera prevista algun dels mèrits al·legats.

c. Confeccionar una llista dels seleccionats per ordre de prelació.

d. Resoldre les reclamacions presentades pels candidats en el termini establert i en la manera oportuna.

i. Elevar a l'òrgan de selecció la llista definitiva de persones seleccionades i de les puntuacions que hagin obtingut.

7. Resolució de la convocatòria

7.1. Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds es dictarà una resolució per aprovar la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos —exposant la causa de la seva exclusió— juntament amb la puntuació provisional (baremació de mèrits), que es publicarà la intranet de l'Hospital Son Llàtzer. Llavors s'establirà un termini de 5 dies hàbils per presentar reclamacions, aportar la documentació requerida o, si escau, esmenar la causa de l'exclusió.

7.2. Una vegada resoltes les possibles al·legacions, la Comissió de Selecció publicarà la llista definitiva de puntuacions i el nom de la persona proposada per al nomenament. Aquesta llista es publicarà igualment en intranet de l'Hospital Son Llàtzer.

7.3. La resolució d'adjudicació definitiva de la promoció interna temporal convocada es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

8. Nomenament i presa de possessió

La persona seleccionada disposarà d'un termini de tres dies hàbils a partir de l'endemà a la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears per prendre possessió del lloc de treball.

  

ANNEX II
Model de sol·licitud

Sol·licitud per participar en el procés selectiu de promoció interna temporal d'una plaça de la categoria Personal Tècnic Titulat de Grau Mitjà, convocada per mitjà de la Resolució del director general del Ib-Salut de data      de                  de 2016, de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer.

 Dades de l'aspirant

Primer cognom:............................................. Segon cognom:.........................................

Nom: ..................................................... Nº doc. identitat:...........................................

Dades a l'efecte de rebre notificacions

Nom de la via: ...............................................................................................................

Nº: .............. Pis: ......... Porta: ........ Localitat:..............................................................

Codi postal: ............... Municipi:...................................................................................

Telèfons: .................................. ...................................... ................................................

Correu electrònic: ..............................................................................................................

EXPOS:

1. Que el _____ de _________de 2016 es va publicar en el BOIB la Resolució del director general de Ib-Salut per la qual es convoca el procés selectiu de promoció interna temporal d'una plaça de la categoria Personal Tècnic Titulat de Grau Mitjà.

 2. Que compleixo els requisits exigits en la convocatòria.

Per això SOL·LICITO:

Ser admès/admesa en la convocatòria, per a això adjunt en aquesta sol·licitud la documentació exigida i la autobaremación dels mèrits.

Palma, ........ de .......................... de 2016

[Rúbrica]

DIRECTOR GENERAL DEL SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

 

ANNEX III
AUTOBAREM PERSONAL TÈCNIC TITULAT DE GRAU MITJÀ

1. Experiència Professional ( Puntuació Màxima d'aquest apartat és 25 punts)

1.1 Es computa el temps de serveis prestats que les persones aspirants tinguin reconeguts fins al terme del termini per presentar sol·licituds, d'acord amb el barem següent:

 a)Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,14 punts.

b) Per cada mes de Serveis prestat ocupant un lloc directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut ( solament es valoren els serveis prestats si es té el títol requerit per accedir a la categoria): 0,14 punts.

c) Per cada mes de servei prestat en centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria o en places amb el mateix contingut funcional: 0,105 punts.

d) Per cada mes de serveis prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent a la categoria a la qual s'opta: 0,07 punts.

Per valorar aquest apartat es tenen en compte els aspectes següents:

La puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat dels subapartats que ho integren és de 25 punts.

El còmput de serveis prestats es calcula aplicant la fórmula següent: se sumen tots els dies de serveis prestats en cadascun dels subapartats anteriors i el resultat es divideix entre 365. El quocient resultant es multiplica per 12, es menyspreen els decimals del resultat obtingut i se li aplica el valor assignat al mes complet en el subapartat corresponent.

Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats que ho integren.

Tenen la consideració d'institucions sanitàries públiques els serveis centrals o perifèrics dels serveis autonòmics de salut, els de el INGESA, els de l'extint INSALUD i els de els organismes equivalents de la Unió Europea.

 2. Formació continuada. La puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat de formació, és de 15 punts, d'acord amb els barems següents:

 2. Formació continuada:

2.1. Es valoren els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta, d'acord amb els criteris següents:

- Han d'estar organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 30/1192) o per alguna universitat, i ha de constar en el certificat corresponent. En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conforme amb l'article 2 de la Llei 30/1992, la persona aspirant ha d'acreditar aquesta condició.

- Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, fent-ho constar en el certificat corresponent.

- Activitats portades a terme en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

2.2 A aquest efecte del que disposen els apartats anteriors, es considera que estan relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta les activitats relacionades amb les àrees temàtiques següents:

-  Prevenció Riscos Laborals: gestió preventiva del treballador especialment sensible, seguretat en màquines, exposició laboral a camps electromagnètics, reglament REACH, ventilació industrial, adequació en seguretat d'equips de treball, el mètode analític en Higiene Industrial, auditor del sistema de gestió de Prevenció de Riscos Laborals, Protecció radiològica, prevenció de la legionelosis, agents cancerígens en l'empresa, prevenció riscos laborals a les sales de Ressonància Magnètica d'ús mèdic.

-  Qualsevol altra activitat que estigui relacionada amb les funcions de la categoria

2. 3. Els diplomes o els certificats es valoren així:

a) Quan s'acrediti l'assistència o l'aprofitament: 0.1 punts per cada crèdit.

b) Quan s'acrediti la impartició:0.2 punts per cada crèdit.

c) En el cas que en el diploma o certificat figuri el nombre d'hores en lloc de crèdits, es donarà un crèdit per cada 10 hores. En el cas que figurin simultàniament crèdits i hores, la valoración es farà sempre pels crèdits certificats. En el cas que no s'especifiquin hores ni crèdits no es valorarà l'activitat.

2. 4 La puntuació màxima que es pot obtenir en aquest apartat és de 15 punts.

3.   Coneixements escrits de català (5 punts)

 Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció general de Política Lingüística de la Consellería d'Educació i Cultura relacionats amb els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 5 punts:

a) Certificat de coneixement de català B2 o equivalent: 2 punts.

b) Certificat de coneixement de català C1 o equivalent: 3 punts.

c) Certificat de coneixement de català C2 o equivalent: 4 punts.

d) Certificat coneixement de català Llenguatge administratiu LA: 1 punt

Es valorarà únicament un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA), en què la puntuació s'acumula a la d'un altre certificat que s'aporti. En cas que hi hagi dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que ha d'atorgar-se-li, es pot sol·licitar un informe a l'entitat o l'organisme públic competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears.