Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 2739
Resolució de la secretària general per la qual s’anuncia la licitació d’una campanya informativa per a donar a conèixer a les famílies sense ingressos i amb menors de edat al seu càrrec, el dret a la Renda Social 2016
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.
a) Organisme: Conselleria de Presidència.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2, 3er.
3) Localitat i codi postal: 07012 Palma.
4) Telèfon: 971 78 41 30
5) Telefax: 971 17 64 70
6) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant:
www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2016 616
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: servei
b) Descripció de l'objecte: Creativitat i difusió d’una campanya publicitària per a donar a conèixer a les famílies sense ingressos i amb menors d’edat al seu càrrec, el dret d’accés a la Renda Social 2016, així com els terminis i els requisits per acollir-se a aquesta prestació durant l’any 2016.
c) Divisió per lots i nombre de lots: Sí. Dos lots.
d) Lloc de lliurament/execució: veure lletra R del plec de clàusules administratives particulars.
e) Termini de lliurament/execució: Lot 1: des del dia 25 d’abril o des de la formalització del contracte si és posterior a aquesta data i fins el 2 de maig de 2016. Lot 2: Primera fase, del 6 al 28 de maig de 2016. Segona fase, entre els dies 21 d’octubre i 12 de novembre de 2016, ambdós inclosos.
f) Admissió de pròrroga: no
g) CPV: 79341400
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert.
c) Criteris d’adjudicació: Lot 1: Oferta econòmica 50 punts. Proposta creativa 50 punts. Lot 2: Oferta econòmica 80 punts. Millores 20 punts.
4. Valor estimat del contracte: 65.999,94 euros.
5. Pressupost base de licitació:
a) Lot 1: Import net 7.166,00 €. Import total: 8.670,86 €.
b) Lot 2: Import net 58.833,94 €. Import total: 71.189,07 €.
6. Garanties exigides:
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació.
7. Requisit específics del contractista:
Només per al lot 2 o per ambdós lots.
a) Classificació: T.1.A (1). Potestativament.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: La indicada a les lletres F.2 i F.3 del PCAP.
8 Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: fins a les 10 hores del 16è dia natural següent al de la data de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. Si el darrer dia és dissabte o festiu, passarà al primer dia hàbil següent.
b) Modalitat de presentació: Presencial o per correu.
c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència.
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2. Domicili: Passeig de Sagrera, 2 3er.
3. Localitat i codi postal: Palma de Mallorca 07012
4. Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 2 mesos.
9. Obertura d’ofertes:
a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2
b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca 07012.
c) Data i hora: s’avisarà per correu electrònic i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros a càrrec de l’adjudicatari/s.
Palma, 9 de març de 2016
La secretaria general
Teresa Suárez Genovard