Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 2701
Concessió administrativa per dur a terme l'explotació de la publicitat inserida en marquesines, opis i altres elements informatius-publicitaris
Versió PDF
De conformitat amb el Decret núm. 462//2016 de data 3 de març de 2016, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert amb diversos criteris d'adjudicació, per la concessió administrativa per dur a terme l'explotació de la publicitat inserida en marquesines, opis i altres elements informatius-publicitaris.
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Regidora delegada de l'Àrea de Contractació (Decret 1462/2015)
b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència.- Unitat de Contractació
2) Domicili. Av. de la Cúria, 1
3) Localitat i codi postal. Andratx 07150
4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306
5) Telefax. 971628005
6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes
d) Número d’expedient. CONCESSIÓ ADMINISTRATIVA 01/2016.
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus.- Concessió administrativa.
b) Descripció.- Concessió administrativa per dur a terme l'explotació de la publicitat inserida en marquesines, opis i altres elements informatius-publicitaris.
c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx
d) Domicili.- Andratx
e) Codi postal.- 07150
f) Duració del contracte: Dos anys més una possible pròrroga de dos anys més.
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinària
b) Procediment.- Obert
c) Forma: Diversos criteris d'adjudicació.
4. Pressupost base de la licitació: El canon mínim a percebre per l'Ajuntament, s'estableix per un import anual de 25.000 €/any, que podrà ser millorat a l'alça pels licitadors en la seva oferta.
Valor estimat del contracte: Per un importe de 100.000 € en base, a les previsions previstes en aquest Plec.
5. Garanties exigides.-
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.
6. Requisits específics del contractista:
Solvència econòmica i financera
Volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos sigui superior a 37.500 €.
Solvència tècnica o professional
Relació dels treballs efectuats pels interessats en el curs dels cinc últims anys, corresponents al mateix objecte del contracte avalats per certificats de bons d'execució i l'import anual acumulat a l'any de major execució sigui igual o superior al 70.000 €.
7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.
b) Documents a presentar: Els senyalats a les Clàusules 11 i 12 del Plec de Clàusules administratives.
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx.
1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores
2. Domicili. Av. de la Cúria, 1
3. Localitat i codi postal. Andratx 07150
8. Obertura d’ofertes:
a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx
b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx
d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari.
10. Altres Informacions.
Andratx, 3 de març de 2016
La Regidora Delegada de Contractació
Estefania Gonzalvo Guirado