Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 2218
Convocatòria per accedir a dues places de la categoria d'oficial de policia local d'Alaior (grup C1, nivell 16), en règim de funcionari de carrera, per promoció interna i mitjançant el sistema de selecció concurs oposició
Versió PDF
Expedient núm. 823/2015
Assumpte: Convocatòria per accedir a dues places de la categoria d'oficial de policia local d'Alaior (grup C1, nivell 16), en règim de funcionari de carrera, per promoció interna i mitjançant el sistema de selecció concurs oposició
Emissora: RCS
Feim públic que per Resolució del regidor delegat número 2016-0026, de data 3 de febrer de 2016, s'ha resolt aprovar les bases que han de regir la convocatòria per accedir a dues places de la categoria d'oficial de policia local d'Alaior (grup C1, nivell 16), en règim de funcionari/ària de carrera, per promoció interna i mitjançant el sistema de selecció concurs oposició, bases que literalment diuen:
“BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER ACCEDIR A DUES PLACES DE LA CATEGORIA D'OFICIAL DE POLICIA LOCAL D'ALAIOR (GRUP C1, NIVELL 16), EN RÈGIM DE FUNCIONARI/ÀRIA DE CARRERA, PER PROMOCIÓ INTERNA I MITJANÇANT EL SISTEMA DE SELECCIÓ CONCURS OPOSICIÓ
1. Objecte
L’objecte d'aquesta convocatòria és cobrir dues places de l'escala bàsica, categoria oficial de policia local de l'Ajuntament d'Alaior, pertanyent al subgrup de classificació C1, nivell 16, per promoció interna, la qual permetrà accedir, amb propietat, a la categoria immediatament superior a la que s’exerceix com a funcionari/ària de carrera al mateix cos de la Policia Local d'Alaior.
S'estableix com a procediment selectiu el sistema de concurs oposició, d'acord amb els articles 31, 34 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, i 144 del Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, el qual es regirà per les presents bases.
2. Funcions del lloc de treball
Les funcions a desenvolupar, a jornada completa, són bàsicament protegir el lliure exercici dels drets i les llibertats, vetllar pel compliment de les ordenances municipals i la seguretat del trànsit al nucli urbà, garantir la seguretat ciutadana i col·laborar en la defensa de l'ordenament constitucional a través de l'exercici de les funcions relacionades en l'article 53 de la Llei 2/1986, de 13 de març, de forces i cossos de seguretat i en l'article 5.2 del Decret 28/2015, de 30 d'abril, així com realitzar les funcions planificades pels seus superiors, exercir funcions de responsable de grup del torn corresponent i qualsevol altra determinada per la normativa vigent.
3. Condicions d'admissió dels aspirants
Les persones interessades a participar en aquest procediment selectiu hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les següents condicions, d'acord amb els articles 32 i 33 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de policies locals:
4. Forma i termini de presentació de les sol·licituds
Les sol·licituds per participar en aquest procés de selecció s'adreçaran a la batlessa i es presentaran directament al Registre General d'entrada de l’Ajuntament d’Alaior (carrer Major, núm. 11), en horari de 8.00 a 14.30, de dilluns a divendres, i de 9.00 a 13.00 els dissabtes, o bé a la resta d'oficines públiques assenyalades a l’article 38.4 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
En cas d'utilitzar l'oficina de Correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament d'Alaior, les sol·licituds hauran de ser presentades abans de finalitzar el termini establert a l'efecte, dins sobre obert, per tal de ser datades i segellades pel funcionari o funcionària corresponent. Així mateix, s'haurà de remetre còpia de la instància presentada al fax número 971 37 29 58 i dirigit al Registre General d'entrada de l'Ajuntament d'Alaior, dins del termini de presentació de sol·licituds. Només així es podrà ser admès/esa a la convocatòria sempre que es doni compliment a allò que s'ha indicat.
El termini de presentació de les dites sol·licituds serà de 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. A efectes informatius, també es publicarà en el tauler d'anuncis i a la seu electrònica municipal http://alaior.sedelectronica.es.
Els drets d'examen per a aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança fiscal 2/4, de 30 de maig de 2013, estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant ingrés al compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670 tot indicant el nom de la persona ordenant i l'assumpte, que és "Prova selectiva oficial de Policia Local per promoció interna”.
Les sol·licituds seran presentades d'acord amb el model normalitzat que consta a l'annex I i s'hi haurà d’adjuntar obligatòriament la documentació següent:
A la presentació d'aquesta documentació li és aplicable el Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius i les disposicions que el despleguen.
5. Admissió d'aspirants
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el regidor delegat de Personal dictarà la corresponent resolució en què declararà aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió.
En aquesta resolució es faran constar les inicials de les persones aspirants i el número del document nacional d'identitat, i s'indicarà el nomenament de les persones que formaran part del tribunal avaluador, tot fixant-se el lloc, la data i l'hora en què tindran lloc les proves corresponents a la fase d'oposició, la valoració dels mèrits i l'entrevista personal. Qualsevol modificació posterior per part del tribunal de les dates en què han estat fixades les proves s'haurà de publicar amb una antelació mínima de quaranta-vuit (48) hores a l'inici d'aquestes.
Així mateix, dita resolució es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la web municipal, http://alaior.sedelectronica.es, tot concedint a les persones aspirants excloses un termini de 10 dies hàbils per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que hagin causat l’exclusió, advertint-los que si no es compleix el dit requeriment es considerarà per no presentada la sol·licitud de participació en el procés de selecció.
Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades pel regidor delegat de personal mitjançant resolució motivada. La llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s’entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat de resolució expressa ni nova publicació.
6. Tribunal qualificador
El tribunal avaluador estarà constituït per:
President/a: un funcionari/ària de carrera, vocal i suplent (grup A1 o A2) de l'Ajuntament d'Alaior
Vocals: - dos vocals, titular i suplent, designats per la Conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals: un/a a proposta de la Direcció General d'Interior i l'altre/a proposat/ada per l'Escola Balear d'Administració Pública.
- 1 funcionari/ària de carrera, vocal i suplent, amb funcions de cap de Policia Local o oficial de policia de l'Ajuntament d'Alaior.
Secretari/ària: un funcionàri/a de carrera de la plantilla municipal grup C1 o C2 designat per l'Ajuntament.
Així mateix, el tribunal podrà incorporar l’assessorament de tècnics especialistes per a les proves en què sigui necessari, els quals tindran veu però no vot.
El tribunal queda facultat per resoldre tots els dubtes, incidències i reclamacions que puguin sorgir i per adoptar els acords que escaiguin per tal d’assegurar la bona marxa del procés selectiu.
El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària, i les decisions s'han d'adoptar per majoria simple; convocarà els aspirants a les proves i a l’entrevista personal, proposarà a l’òrgan competent la contractació de l'aspirant amb millor puntuació i proposarà l'ordre dels aspirants amb què s'haurà de constituir la borsa de treball.
L’abstenció i recusació dels membres del tribunal es farà d’acord amb els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Els membres del tribunal són personalment responsables de l’estricte compliment de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per a la realització i valoració de les proves i per a la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que puguin originar-se en la interpretació de l’aplicació de les bases d’aquesta convocatòria, així com el que s’hagi de fer en els casos no prevists, seran resoltes pel tribunal, per majoria.
7. Procés selectiu
El procés de selecció constarà de dues fases:
7.1. Fase 1. Oposició. Proves
- Prova d'aptitud física (de caràcter obligatori i eliminatori). Té per objecte comprovar les condicions de força, agilitat, flexibilitat i resistència de les persones aspirants mitjançant la realització de les proves físiques determinades a l’annex II d’aquestes bases. Per fer aquesta prova, l'aspirant haurà de lliurar al tribunal un certificat mèdic en què es faci constar que reuneix les condicions físiques necessàries per dur-la a terme. La no-presentació comportarà l'exclusió de l'aspirant del procés selectiu.
Les proves físiques s’han de superar globalment d'acord amb els barems i criteris establerts per edat i sexe a l'annex II de les bases. El resultat global d’aquesta prova s’ha d’atorgar sempre que l’aspirant hagi superat un mínim de tres de les proves parcials amb una nota mínima de 5 o superior i que, en l’altra prova parcial, la nota sigui 3 o superior. La nota mitjana d’apte/a s’ha d’atorgar sempre que el resultat sigui 5 o superior; mentre que si és inferior a 5, la qualificació serà de no apte/a i comportarà l'exclusió de l'aspirant del procés selectiu.
Quedaran exempts de realització de la prova d'aptitud física aquelles persones que acreditin disposar del certificat d’aptitud física de l’EBAP en vigor.
- Prova de coneixements tipus test (de caràcter obligatori i eliminatori). Consistirà a respondre per escrit dos qüestionaris, un de general tipus test de 50 preguntes relacionades amb el temari de la convocatòria, i un d'específic tipus test de 10 preguntes de coneixements del terme municipal i de les ordenances municipals, amb 4 respostes alternatives, sent només una la correcta. Es disposarà d'un temps màxim de 75 minuts.
Les preguntes no resoltes no es valoraran i les preguntes amb resposta errònia o si hi figura més d’una resposta seran penalitzades amb un quart del valor assignat a la resposta correcta.
Valoració del qüestionari general. La valoració màxima del test genèric és de 20 punts i hi és d'aplicació la fórmula (Q= {A-(E/4)} x 20 / P). Caldrà obtenir un mínim de 10 punts per superar-ho.
Valoració del qüestionari específic. La valoració màxima del test específic és de 4 punts i hi és d'aplicació la fórmula (Q= {A-(E/4)} x 4 / P). Caldrà obtenir un mínim de 2 punts per superar-la.
Únicament passarà a la següent prova qui obtingui, entre els dos tests, una puntuació total igual o superior a 12 punts.
- Prova pràctica (de caràcter obligatori i eliminatori). Consistirà a resoldre un cas pràctic relacionat amb les matèries del temari de la convocatòria durant un temps màxim de 60 minuts. La valoració màxima d’aquesta prova és de 20 punts i cal obtenir un mínim de 10 per superar-la.
- Prova d’aptitud psicològica i de personalitat (de caràcter obligatori i eliminatori).
Consistirà en l’exploració psicotècnica per acreditar nivells d’aptitud i també en l’exploració de la personalitat i actituds dels aspirants amb la finalitat de determinar els perfils generals i específics que exigeix l’exercici del lloc de treball policíac. Aquesta prova ha de constar de dues parts:
(i) Test d'aptitud. Consistent a respondre un test d’aptitud proposat per un/a professional de la psicologia que farà d’assessor/a del tribunal qualificador. La valoració màxima d’aquesta prova és de 10 punts i cal obtenir un mínim de 5 per superar-la. Quedaran eliminats els aspirants que no obtinguin una puntuació igual o superior a 5.
(ii) Entrevista personal. La seva valoració màxima és de 10 punts i cal obtenir un mínim de 5 per superar-la. Quedaran eliminats els aspirants que no obtinguin una puntuació igual o superior a 5.
7.2. Fase 2. Concurs. Valoració de mèrits
La puntuació màxima que podran assolir els aspirants pels mèrits al·legats és de 66,40 punts, d'acord amb el barem de mèrits relacionats a l'annex III.
L'experiència, serveis prestats i antiguitat s'acreditaran mitjançant presentació de la vida laboral, acompanyada amb els certificats expedits pels corresponents ajuntaments.
Els mèrits al·legats per les persones aspirants s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o còpia autenticada d'aquests. Aquells que siguin presentats i justificats fora del termini de presentació de sol·licitud de participació a la convocatòria no seran tinguts en compte.
8. Puntuació final
La puntuació final del concurs oposició es calcularà d'acord amb la fórmula següent:
60 40
Pt = ——— o + ——— c
O C
On cada sigla correspon a:
Pt: puntuació total
O: puntuació màxima de la fase d’oposició
o: punts obtinguts en la fase d’oposició
C: puntuació màxima de la fase de concurs
c: puntuació obtinguda en la fase concurs
9. Publicació de la relació d'aprovats i nomenament
L'acord que s'adopti en relació amb els nomenaments serà publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i l'acord de constitució de la borsa de treball serà publicat al tauler d’anuncis i a la seu electrònica de l’Ajuntament.
10. Presentació de documents i nomenaments
Els aspirants que hagin estat proposats pel tribunal per ser nomenats oficial de policia en pràctiques, per haver superat el procés de selecció, així com aquells aspirants que hagin de formar part de la borsa de treball d'oficial de policia en règim de funcionari/ària interí, hauran de presentar al Registre General de la corporació, dintre del termini de vint (20) dies naturals, des d'aquell en què es faci pública la relació definitiva d'aprovats, la documentació acreditativa de complir els requisits exigits en les bases de la convocatòria.
L'incompliment del dit termini, llevat de casos de força major, o si de l'examen de la documentació presentada es dedueix que els aspirants no compleixen els requisits exigits en la convocatòria, suposarà la pèrdua del dret a ser nomenat/ada oficial de policia en pràctiques, o a formar part de la borsa de treball, segons correspongui, i quedaran anul·lades totes les actuacions portades a terme en el procés de selecció, sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la instància.
11. Règim del període de pràctiques
Els dos aspirants proposats pel tribunal per ocupar les dues places d'oficial de policia, un cop hagin acreditat que compleixen els requisits exigits en la base tercera de la convocatòria, seran nomenats funcionaris en pràctiques en la categoria d'oficial de policia durant un termini d'1 any, durant el qual percebran les retribucions corresponents a aquesta categoria.
Durant el període de pràctiques els aspirants seran valorats setmanalment per dos oficials de policia (C1, nivell 16) funcionaris de carrera designats per l'autoritat competent, d'acord amb els ítems relacionats a l'annex IV i amb una puntuació sobre una escala de 0 a 5 punts per a cada ítem. Per obtenir la qualificació d'apte/a, l'aspirant haurà d'haver obtingut una puntuació igual o superior a 3 punts en cada un dels 15 ítems i una puntuació igual o superior a 2 punts en cada un dels 4 ítems restants.
Finalitzat el període de pràctiques, el cap de la Policia Local remetrà al president o presidenta del tribunal qualificador l'informe final de valoració de cada un dels aspirants en pràctiques, al qual s'hauran de sumar les puntuacions obtingudes per cada avaluador i es dividiran pel nombre de persones que han valorat, amb la qual cosa s'obtindrà una puntuació única que serà la nota que haurà obtingut l'aspirant.
Un cop el president o presidenta del tribunal qualificador hagi obtingut l'informe final de valoració convocarà els membres del tribunal a efectes d'avaluar el resultat de les valoracions rebudes i elevarà a l'autoritat competent la llista definitiva dels aspirants declarats aptes i no aptes, el qual resoldrà i n'ordenarà la publicació.
Si algun/a aspirant és qualificat com a no apte/a en la fase de pràctiques, en la mateixa resolució es requerirà l'aspirant de la borsa de treball de funcionari/ària interí (d'oficial de policia) per ordre de puntuació obtinguda en les proves per ser nomenat funcionari/ària en pràctiques.
Dita resolució, que exhaureix la via administrativa, podrà ser impugnada en els termes que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
11. Normes generals i recursos
Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d’aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, i els actes derivats del procés de selecció, en els casos i en la forma legal establerta a la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i altres normes de dret administratiu que puguin resultar aplicables.
Contra les decisions adoptades pel tribunal es podrà recorrer d'acord amb l'article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
12. Borsa de treball
Els aspirants que hagin aprovat totes les proves constituiran una borsa de treball en aquest Ajuntament per cobrir, en règim de funcionari/ària interí, les vacants, excedències i altres incidències que puguin sorgir en relació amb aquest lloc de feina, sempre que sigui urgent i necessari, i seran cridats per ordre de puntuació.
Si l'aspirant que hagi estat cridat rebutja l'oferta de feina, passarà a l'últim lloc de la llista. La borsa de treball tindrà una vigència màxima de dos anys o, en tot cas, fins que aquest Ajuntament torni a convocar un nou procediment selectiu per a les esmentades places.
ANNEX I
TEMARI
1. Constitució espanyola de 1978. La Constitució com a norma suprema. Característiques i estructura de la Constitució espanyola. Principis constitucionals bàsics. La reforma constitucional.
2. Els drets fonamentals i les llibertats públiques. Classificació. La protecció i la suspensió dels drets i les llibertats. El Defensor del Poble.
3. L'acte administratiu. Concepte i classes. Elements de l'acte administratiu. La validesa de l'acte administratiu. La notificació dels actes administratius. Els recursos administratius.
4. El procediment administratiu. Concepte i regulació. Principis generals. Interessats; drets i garanties. Terminis. Fases del procediment administratiu.
5. Les entitats locals: concepte i característiques. Classes d'entitats locals i la legislació reguladora. El municipi: concepte i naturalesa jurídica. Elements del municipi. L'organització municipal. Competències municipals. La potestat reglamentària municipal. Concepte i classes. Límits i procediment d'elaboració i aprovació.
6. Reial decret legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària. Objecte. Àmbit d'aplicació. Estructura. Distribució de competències. Competències dels municipis en matèria de seguretat viària. Conceptes bàsics.
7. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament general de circulació per a l'aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. Àmbit d'aplicació de les normes sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària.
8. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament general de circulació per a l'aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. Normes generals de comportament en la circulació.
9. Reial decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament general de vehicles. Annex X: dispositius d'enllumenat i de senyalització òptica.
10. L'accident de trànsit. Definició, tipus, causes i classes d'accidents. L'activitat policial davant els accidents de trànsit. L'ordre cronològic de les actuacions.
11. Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears. Principis generals. Cossos de policia local. Estructura i règim de funcionament.
12. Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears. Principis generals del règim estatutari. Règim disciplinari.
13. Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears. Ús de l'equip bàsic d'autodefensa i protecció. Uniformitat i equipament. Normes d'aparença externa, presentació i uniformitat.
14. Llei orgànica 2/1986, de 13 de març, de forces i cossos de seguretat. Principis bàsics d'actuació. Disposicions estatutàries comunes. Característiques i funcions de les policies locals.
15. La policia local com a policia judicial. La detenció. Concepte. Drets i garanties del detingut. El procediment de l'habeas corpus.
16. L'inici del procés penal. L'atestat policial. Estructura i valor de l'atestat. Principals diligències.
17. Principis generals del dret penal. Concepte de delicte. Graus d'execució. Persones penalment responsables. Graus de participació. Causes modificatives de la responsabilitat penal. Les garanties constitucionals.
18. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi penal. Delictes contra la llibertat. Delictes contra la intimitat, el dret a la pròpia imatge i la inviolabilitat del domicili.
19. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi penal. Delictes contra la seguretat viària.
20. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi penal. Delictes sobre l'ordenació del territori i l'urbanisme.
21. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi penal. Les penes. Concepte, classes i efectes. Les mesures de seguretat.
22. Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears.
23. Reial decret 137/1993, de 29 de gener, pel qual s'aprova el Reglament d'armes. Objecte. Definicions. Classificació de les armes reglamentàries. Armes prohibides i tipus de llicències. Documentació de la titularitat de les armes.
24. Llei orgànica 4/2015, de 30 de març, de protecció de la seguretat ciutadana. Disposicions generals. Documentació i identificació personal.
25. Llei orgànica 4/2015, de 30 de març, de protecció de la seguretat ciutadana. Actuacions per al manteniment i el restabliment de la seguretat ciutadana. Potestats especials de policia administrativa de seguretat.
26. Llei orgànica 4/2015, de 30 de març, de protecció de la seguretat ciutadana. Règim sancionador.
27. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Còdi Penal. Delictes contra l'administració pública. Delictes contra l'administració de justícia. Delictes comesos pels funcionaris públics contra les garanties constitucionals.
28. La policia local com a policia administrativa. Normativa municipal vigent. Mercats, venda ambulant, espectacles i establiments públics, protecció ambiental, circulació i altra normativa.
29. La violència de gènere. Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere. Drets de les víctimes de violència de gènere. Tutela institucional. Els jutjats de violència sobre la dona: competències.
30. Lideratge d'equips. Concepte i naturalesa del líder. El lideratge basat en l'acció. Teories del lideratge. El líder com a motivador.
ANNEX II
PROVES FÍSIQUES
Prova 1. Resistència (1.000 m). L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la resistència orgànica i consisteix a recórrer una distància de 1.000 metres, en una instal·lació esportiva, en un temps inferior a la marca que s’estableixi. Només es pot fer un intent.
Homes (minuts)
|
Punts |
Menors de 30 anys |
De 30 anys i un dia a 40 anys |
De 40 anys i un dia a 50 anys |
Més de 50 anys i un dia |
|---|---|---|---|---|
|
10 |
-3,10' |
-4,00' |
-4,50' |
-6,10' |
|
9 |
-3,20' |
-4,10' |
-5,00' |
-6,20' |
|
8 |
-3,30' |
-4,20' |
-5,10' |
-6,30' |
|
7 |
-3,40' |
-4,30' |
-5,20' |
-6,40' |
|
6 |
-3,50' |
-4,50' |
-5,35' |
-6,50' |
|
5 |
-4,10' |
-5,00' |
-5,50' |
-7,10' |
|
3 |
-4,25' |
-5,15' |
-6,00' |
-7,25' |
|
Eliminat |
+4,25' |
+5,15 |
+6,00' |
+7,25' |
Dones (minuts)
|
Punts |
Menors de 30 anys |
De 30 anys i un dia a 40 anys |
De 40 anys i un dia a 50 anys |
Més de 50 anys i un dia |
|---|---|---|---|---|
|
10 |
-3,25' |
-4,15' |
-5,00' |
-6,25' |
|
9 |
-3,35' |
-4,25' |
-5,05' |
-6,35' |
|
8 |
-3,45' |
-4,35' |
-5,10' |
-6,45' |
|
7 |
-3,55' |
-4,45' |
-5,35' |
-6,55' |
|
6 |
-4,10' |
-5,00' |
-5,50' |
-7,10' |
|
5 |
-4,25' |
-5,15' |
-6,05' |
-7,25' |
|
3 |
-4,40' |
-5,30' |
-6,20' |
-7,40' |
|
Eliminada |
+4,40' |
+5,30' |
+6,20' |
+7,40' |
Prova 2. Velocitat (50 m). L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la velocitat de translació corporal i consisteix a recórrer una distància de 50 metres, en una instal·lació esportiva, en un temps inferior a la marca establerta. Només es pot fer un intent.
Homes (segons)
|
Punts |
Menors de 30 anys |
De 30 anys i un dia a 40 anys |
De 40 anys i un dia a 50 anys |
Més de 50 anys i un dia |
|---|---|---|---|---|
|
10 |
-7,50'' |
-8,00'' |
-8,20'' |
-9,50'' |
|
9 |
-7,55'' |
-8,15'' |
-8,35'' |
-10,00'' |
|
8 |
-8,00'' |
-8,30'' |
-8,50'' |
-10,20'' |
|
7 |
-8,05'' |
-8,45'' |
-9,00'' |
-10,30'' |
|
6 |
-8,25'' |
-9,00'' |
-9,20'' |
-10,55'' |
|
5 |
-8,50'' |
-9,20'' |
-9,40'' |
-11,05'' |
|
3 |
-9,10'' |
-9,40'' |
-10,00'' |
-11,15'' |
|
Eliminat |
+9,10'' |
+9,40'' |
+10,00'' |
+11,15'' |
Dones (segons)
|
Punts |
Menors de 30 anys |
De 30 anys i un dia a 40 anys |
De 40 anys i un dia a 50 anys |
Més de 50 anys i un dia |
|---|---|---|---|---|
|
10 |
-8,00'' |
-8,20'' |
-9,00'' |
-10,00'' |
|
9 |
-8,20'' |
-8,35'' |
-9,15'' |
-10,20'' |
|
8 |
-8,30'' |
-8,50'' |
-9,30'' |
-10,50'' |
|
7 |
-8,50'' |
-9,00'' |
-9,50'' |
-11,10'' |
|
6 |
-9,00'' |
-9,30'' |
-10,10'' |
-11,45'' |
|
5 |
-9,10'' |
-9,50'' |
-10,50'' |
-12,00'' |
|
3 |
-9,15'' |
-10,10'' |
-11,10'' |
-12,15'' |
|
Eliminada |
+9,15'' |
+10,10'' |
+11,10'' |
+12,15'' |
Prova. Força explosiva del tren superior. Llançament de pilota medicinal. L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la potència dels músculs superiors principals. Per fer aquesta prova es necessita una pilota medicinal de 5 kg per als homes i una de 2 kg per a les dones. La posició inicial exigeix situar-se per darrere la línia on comença el recompte de la distància amb els peus junts en terra i simètrics. En cap moment no es pot trepitjar aquesta línia. Una vegada fet el llançament, es compta la distància entre la línia de sortida i la marca de la pilota, la qual ha de ser superior a la que estableixen les taules. Per fer aquesta prova es permeten dos intents.
Homes: pilota de 5 kg — Dones: pilota de 2 kg
|
Punts |
Menors de 30 anys |
De 30 anys i un dia a 40 anys |
De 40 anys i un dia a 50 anys |
Més de 50 anys i un dia |
|---|---|---|---|---|
|
10 |
+6,50 |
+6,00 |
+5,50 |
+5,00 |
|
9 |
+6,30 |
+5,90 |
+5,40 |
+4,90 |
|
8 |
+6,20 |
+5,70 |
+5,20 |
+4,70 |
|
7 |
+6,00 |
+5,50 |
+5,00 |
+4,50 |
|
6 |
+5,70 |
+5,25 |
+4,75 |
+4,25 |
|
5 |
+5,50 |
+5,00 |
+4,50 |
+4,00 |
|
3 |
+5,40 |
+4,85 |
+4,35 |
+3,85 |
|
Eliminat |
-5,40 |
-4,85 |
-4,35 |
-3,85 |
Prova 4. Força explosiva del tren inferior. Salt amb els peus junts. L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la potència dels músculs extensors principals de les cames i consisteix a fer un salt en una superfície llisa, on han d’estar marcades les distintes distàncies que es poden aconseguir. La posició inicial exigeix situar-se per darrere la línia on comença el recompte de la distància amb els peus junts en terra i simètrics. En cap moment no es pot trepitjar aquesta línia. Una vegada fet el salt, es compta la distància entre la línia de sortida i la marca de la darrera part de suport del cos, la qual ha de ser superior a la que estableixen les taules. Per fer aquesta prova es permeten dos intents.
Homes (metres)
|
Punts |
Menors de 30 anys |
De 30 anys i un dia a 40 anys |
De 40 anys i un dia a 50 anys |
Més de 50 anys i un dia |
|---|---|---|---|---|
|
10 |
+2,35 |
+2,25 |
+2,15 |
+1,95 |
|
9 |
+2,30 |
+2,20 |
+2,10 |
+1,90 |
|
8 |
+2,25 |
+2,15 |
+2,05 |
+1,85 |
|
7 |
+2,20 |
+2,10 |
+2,00 |
+1,80 |
|
6 |
+2,15 |
+2,05 |
+1,95 |
+1,75 |
|
5 |
+2,10 |
+2,00 |
+1,90 |
+1,70 |
|
3 |
+2,08 |
+1,97 |
+1,87 |
+1,67 |
|
Eliminat |
-2,08 |
-1,97 |
-1,87 |
-1,67 |
Dones (metres)
|
Punts |
Menors de 30 anys |
De 30 anys i un dia a 40 anys |
De 40 anys i un dia a 50 anys |
Més de 50 anys i un dia |
|---|---|---|---|---|
|
10 |
+2,05 |
+1,95 |
+1,85 |
+1,65 |
|
9 |
+2,00 |
+1,90 |
+1,80 |
+1,60 |
|
8 |
+1,95 |
+1,85 |
+1,75 |
+1,55 |
|
7 |
+1,90 |
+1,80 |
+1,70 |
+1,50 |
|
6 |
+1,85 |
+1,75 |
+1,65 |
+1,45 |
|
5 |
+1,80 |
+1,70 |
+1,60 |
+1,40 |
|
3 |
+1,78 |
+1,67 |
+1,57 |
+1,37 |
|
Eliminat |
-1,78 |
-1,68 |
-1,57 |
-1,37 |
ANNEX III
BAREM DE MÈRITS
La puntuació màxima que podran assolir els aspirants pels mèrits al·legats és de 66,40 punts
1. Valoració del curs de capacitació o aptitud amb un màxim de 9 punts
Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), per a la qual cosa s'haurà de presentar el corresponent certificat en vigor. Es multiplicarà la puntuació del curs pel coeficient que s'indica a continuació, segons el cas:
a) Curs d'aptitud per a l'accés a la categoria d'oficial. Es valorarà multiplicant a la nota obtinguda en aquest curs el coeficient 0,5 fins a un màxim de 5 punts.
b) Curs de capacitació o aptitud d’una categoria superior a la categoria a la qual s’accedeix. Es valorarà multiplicant a la nota obtinguda en el curs el coeficient 0,4 fins a un màxim de 4 punts.
2. Valoració dels serveis prestats amb un màxim de 8 punts
La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.
2.1. Concurs en el sistema d’accés per promoció, borsí extraordinari, provisions de llocs de treball i concurs de mèrits de mobilitat d’altres categories. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 8 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia auxiliar: 0,016 punts.
b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia local: 0,033 punts.
c) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d’oficial: 0,041 punts.
d) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de subinspector/a: 0,05 punts.
e) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d’inspector/a: 0,058 punts.
f) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de major: 0,066 punts.
g) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de comissari/ària: 0,075 punts.
h) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d’intendent/a: 0,083 punts.
3. Valoració de l'antiguitat amb un màxim de 4 punts
La data de referència per fer la valoració és la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació i s’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments o administració pública corresponent. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a personal funcionari de carrera en qualsevol categoria de policia local: 0,2 punts per any.
4. Valoració dels estudis acadèmics oficials amb un màxim de 21 punts
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 21 punts, d’acord amb els criteris següents i s'acreditarà mitjançant títol o resguard acreditatiu en anvers i revers (original o còpia acarada) o document d'homologació del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport per titulacions cursades a l'estranger:
a) Per cada titulació acadèmica de tècnic/a de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d’arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, com també tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 0,5 punts fins a un màxim d’1,5 punts.
b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 1 punt fins a un màxim de 3 punts.
c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l’ensenyament artístic superior: 1,5 punts fins a un màxim de 4,5 punts.
d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 6 punts.
e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim d'1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d’obtenir els punts de l’apartat c, obtindran 0,5 punts, d’acord amb l’article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre.
f) Per cada títol de doctorat: 1,5 punts fins a un màxim de 4,5 punts.
Únicament es valoraran els estudis acadèmics oficials amb validesa a tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, s’ha d’acreditar l’homologació concedida pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix, o d’una segona titulació acadèmica oficial igual a la que s’exigeix per a la categoria a la qual s’accedeix.
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo, llevat del cas del títol de doctorat, que se suma a la titulació corresponent, o que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes.
5. Valoració dels coneixements de llengües amb un màxim de 7,90 punts
5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.
Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 2,50 punts:
a) Nivell A2 (abans nivell A) o equivalent: 1 punt
b) Nivell B1: 1,25 punts
c) Nivell B2 (abans nivell B) o equivalent: 1,50 punts
d) Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 1,75 punts
e) Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 2 punts
f) Coneixements de llenguatge administratiu (Certificat E): 0,50 punts.
Es valorarà només el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada. En cas de estar possessió del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació s’acumula a la de l’altre certificat que s’acrediti.
5.2 Coneixements d’altres llengües.
Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes (EOI), les universitats, l'EBAP, altres escoles d’administració pública i altres entitats que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, amb una puntuació màxima de 5,40 punts segons els criteris que s'indiquen en la taula següent:
|
Nivells del Marc comú europeu |
EOI |
Universitats, escoles d’administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc comú europeu |
Altres nivells EBAP |
Puntuació |
|---|---|---|---|---|
|
1r curs de nivell inicial |
0,10 |
|||
|
2n curs de nivell inicial |
0,20 |
|||
|
A1 |
0,40 |
0,30 |
1r curs de nivell elemental |
0,30 |
|
A2 |
0,60 |
0,40 |
2n curs de nivell elemental |
0,40 |
|
B1 |
0,80 |
0,60 |
1r curs de nivell mitjà |
0,60 |
|
B1+ |
1 |
0,80 |
2n curs de nivell mitjà |
0,80 |
|
B2 |
1,20 |
1 |
1r curs de nivell superior |
1 |
|
B2+ |
1,40 |
1,20 |
2n curs de nivell superior |
1,20 |
|
C1 |
1,60 |
1,40 |
||
|
C2 |
1,80 |
1,60 |
Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d’idiomes.
Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.
6. Valoració dels cursos de formació amb un màxim de 12 punts
Només es valoraran els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits i expedits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l’Escola Balear d’Administració Pública o que tenguin la condició de concertats o homologats per l’EBAP, els cursos d’interès policial manifest superats en universitats en l’àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l’Estat espanyol en centres de formació acreditats i els plans de formació contínua.
Respecte a la formació en línia i a distància no reglada, només serà valorada la impartida o homologada per l’EBAP o per les universitats de l’àmbit de la Unió Europea, i l’efectuada dins els plans de formació contínua. Els cursos en matèria policial fets abans d’entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears també es valoren.
Pel que fa a la valoració de la impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi en centres formatius oficials, haurà de ser acreditada mitjançant un certificat en què consti el curs, les hores i les matèries que s’han impartit i els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d’expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d’una universitat determinada.
6.1.1 Formació relacionada amb l’àrea professional. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoren, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:
a. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
b. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
c. Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.
Pel que fa als cursos o activitats expressats en crèdits, s’entén que cada crèdit equival a 10 hores. No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d’hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit, ni tampoc la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, llevat que s’hagi fet un canvi substancial en el contingut.
6.1.2 Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts.
a) Títol propi de graduat en Seguretat i Ciències Policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.
b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim d’1,5 punts.
c) Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d’1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.
6.2.1 Accions formatives no relacionades amb l’àrea professional. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts. S’han de valorar les accions formatives que es consideren d’interès general, en concret les que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l’EBAP.
a. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora
b. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora
6.2.2 Accions formatives universitàriES no oficials no relacionades amb l'àrea professional. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts.
a) Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d’1 punt.
b) Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària: 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim d’1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat
7. Valoració de reconeixements honorífics amb un màxim de 3,5 punts
El reconeixements honorifics s'hauran d’acreditar mitjançant un certificat expedit per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l’ajuntament corresponent. En el supòsit de concessió d’una medalla de la comunitat autònoma i una altra de l’ajuntament corresponent pel mateix motiu només es pot valorar a l’efecte de concurs una de les dues.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:
Per cada condecoració i distinció al mèrit policial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o dels ajuntaments prevista a la normativa:
8. Valoració de les proves físiques de la part d’oposició del concurs oposició per a l’accés amb un màxim d'1 punt
Només es valorarà en la fase de concurs la superació de les proves físiques d'aquells aspirants que hagin obtingut una nota igual o superior, en conjunt, a 7. A la nota obtinguda li serà multiplicat el coeficient 0,1 fins a un màxim d'1 punt.
ANNEX IV
ÍTEMS VALORACIÓ PERÍODE PRÀCTIQUES
|
ÍTEMS DE VALORACIÓ DEL PERÍODE DE PRÀCTIQUES |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
NA |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Assistència i puntualitat |
||||||
|
Grau d'implicació personal en la gestió del servei diari |
||||||
|
Adequació en el tracte amb els ciutadans |
||||||
|
Adequació en el tracte amb els comandaments superiors i altres agents |
||||||
|
Aptitud en el comandament dels agents del grup assignat |
||||||
|
Coneixement demostrat de les bases teòriques, metodològiques i tècniques per l'actuació policial |
||||||
|
Respecte als principis deontològics i d'ètica professional, com ara el respecte en el tracte, la confidencialitat, l'absència de conductes discriminatòries, etc. |
||||||
|
Autonomia en la realització de tasques i treballs |
||||||
|
Capacitat d'autocrítica i valoració dels propis aprenentatges |
||||||
|
Iniciativa personal en el servei |
||||||
|
Implicació amb els òrgans de direcció |
||||||
|
Participació en el disseny i desenvolupament d'activitats pròpies del servei |
||||||
|
Ajust del treball realitzat a les necessitats i realitat del Cos i a les característiques del lloc d'oficial |
||||||
|
Utilització adequada de recursos didàctics, metodològics i normatius |
||||||
|
Originalitat i innovació en el disseny i posada en pràctica de les activitats pròpies del lloc de treball |
||||||
|
Capacitat de comunicació amb els agents a les seves ordres |
||||||
|
Gestió i control del grup de treball assignat al seu comandament |
||||||
|
Flexibilitat en l'aplicació i ajust de les intervencions realitzades |
||||||
|
Domini dels coneixements teòrics pròpis de la funció policial |
||||||
|
Observacions: |
* L'escala de valoració se situa entre la puntuació mínima d'1 (negativa) i de 5 (més positiva). En alguns casos es pot considerar que el criteri és "no valorable" o "no aplicable", bé perquè no hagi tingut ocasió d'observar aquesta acció o perquè no sigui aplicable en aquell moment a la funció duta a terme durant la setmana. En aquest cas correspon assenyalar la columna NA. De la mateixa manera, en l'apartat d'observacions es poden incloure criteris o incidències no prevists a la taula per considerar-ho el valorador/a d'inclusió necessària.
ANNEX V
SOL·LICITUD
1. SOL·LICITANT
Nom i llinatges o raó social: ....................................................................................... DNI/CIF:............................Adreça:............................................................................................ Codi postal....................................... Municipi: ..................................... Província:...............................................................................................Núm.expedient:............................................. Telèfon fix:........................... Telèfon mòbil:........................ @ de contacte: ..........................................................
2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ
Mitjà preferent de notificació: ( ) Notificació en paper ( ) * Notificació telemàtica a l'@: ................
* Recordau que per recollir les notificacions telemàtiques heu de disposar d'un certificat digital instal·lat al navegador (DNIE, http://www.dnielectronico.es/obtencion_del_dnie/index.html; CERES – FNMT, http://www.cert.fnmt.es/?cha=cit&sec=4).
3. DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:
4. SOL·LICIT:
Ser admès/a a la convocatòria.
5. DOCUMENTACIÓ:
Amb aquesta sol·licitud adjunt la documentació que detall a continuació:
( ) Original o còpia autèntica del DNI en vigor o resguard sol·licitud renovació.
( ) Informe de vida laboral (al més actualitzat possible).
( ) Quadre resum dels mèrits a valorar, annex V, formalitzat.
( ) Justificació dels mèrits (contractes de treball o certificats d'empresa, títols, etc.).
( ) Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat).
( ) Titulacions oficials requerides: Curs aptitud del curs de formació per a l'accés a la categoria d'oficial i títol acadèmic de batxillerat, tècnic o equivalent (original o còpia autèntica).
*Les còpies s'han d'acarar amb l'original al Registre General d'entrada de la corporació o s'han d'adjuntar autenticades.
6. AVÍS LEGAL
De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de març, de protecció de dades de caràcter temporal, se us informa del següent:
Alaior, ....... de ......................................... de 20__
SRA. BATLESSA PRESIDENTA
ANNEX VI
AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS
1. SOL·LICITANT
Nom i llinatges o raó social: ....................................................................................... DNI/CIF:............................Adreça:............................................................................................ Codi postal....................................... Municipi: ..................................... Província:...............................................................................................Núm.expedient:............................................. Telèfon fix:........................... Telèfon mòbil:........................ @ de contacte: ..........................................................
A continuació relacion els mèrits que s'han de puntuar per a la present convocatòria amb indicació del nombre de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el que disposen les bases **.
• Annex 1. Valoració del curs de capacitació o aptitud** (puntuació màxima possible: 9 punts):
Pàg. curs data inici Data fi Nota curs Puntuació
1. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
2. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
• Annex 1.2. Valoració serveis prestats ** (puntuació màxima possible: 20 punts):
Pàg. Admció./empresa servei prestat data inici Data fi Puntuació
1. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
2. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
3. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
4. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
(...) . ..... ............................ .................... ................ ........... ................
• Annex 1.3. Antiguitat **(puntuació màxima possible: 4 punts):
Pàg. Admció./empresa Categoria data inici Data fi Puntuació
1. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
2. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
3. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
4. ..... ............................ .................... ................ ........... ................
(...) . ..... ............................ .................... ................ ........... ................
• Annex 1.4. Estudis acadèmics oficials**(puntuació màxima possible: 21 punts):
Pàg. Centre / organisme certificat data Puntuació
1. ...... ..................................... ...................... ............. ....................
2. ...... ..................................... ...................... ............. ....................
(...) ...... ..................................... ...................... ............. ....................
• Annex 1.5. Valoració dels coneixements de llengües**(puntuació màxima possible 7,90 punt):
Pàg. Centre / organisme certificat data Puntuació
1. ...... ..................................... ...................... ............. ....................
2. ...... ..................................... ...................... ............. ....................
(...) ...... ..................................... ...................... ............. ....................
• Annex 1.6. Valoració dels cursos de formació**(puntuació màxima possible 12 punts):
Pàg. Centre / organisme certificat data Puntuació
1. ...... ..................................... ...................... ............. ....................
2. ...... ..................................... ...................... ............. ....................
(...) ...... ..................................... ...................... ............. ....................
• Annex 1.7. Valoració dels reconeixements honorífics** (puntuació màxima possible 3,5 punts):
Pàg. Organisme Activitat Any Puntuació
1. ...... ..................................... ...................... .......................... .................
2. ...... ..................................... ...................... .......................... .................
3. ...... ..................................... ...................... .......................... .................
4. ...... ..................................... ...................... .......................... .................
(...). ...... ..................................... ...................... .......................... .................
(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tingui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.
(ii) Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa i, en qualsevol cas, la vida laboral.
(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.
Alaior, ......... de..............................., de 20__.
SRA. BATLESSA PRESIDENTA»
Contra aquestes bases -que esgoten la via administrativa- es pot interposar alternativament un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació del present anunci davant l'Alcaldia d'aquest Ajuntament d'Alaior, de conformitat amb els articles 116 i 117 de Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si s'opta per recórrer en reposició, el recurs contenciós administratiu no es podrà interposar fins que el recurs de reposició es resolgui expressament o es desestimi per silenci. Tot això, sens perjudici de poder exercitar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.
Alaior, 22 de desembre de 2016
La batlessa
Misericordia Sugrañes Barenys