Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 2352
Resolució per la qual s'aprova la convocatòria per a la provisió, pel procediment de lliure designació, d'una prefectura de secció assistencial de l’Hospital Can Misses de l'àrea de salut d'Eivissa i Formentera
Versió PDF
Fets
Vista la necessitat de cobrir una plaça vacant de Cap de Secció d’Otorinolaringologia, corresponent a la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Can Misses.
Fonaments de dret
1. El Decret 87/2006, de 6 d'octubre, de provisió de Prefectures de caràcter assistencial del Servei de Salut dels Illes Balears.
2. El Reial decret-Llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les Institucions Sanitàries de la Seguretat Social.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Aprovar la convocatòria per a la provisió, pel procediment de lliure designació, de la prefectura de Secció d’Otorinolaringologia que figura en la plantilla autoritzada de l'Hospital Can Misses, d'acord amb les bases que es publiquen a l'Annex I d'aquesta resolució.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la vida administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que la dicta en un termini d'un mes comptador des de l'endemà d’haver rebut la notificació, d'acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú. També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d’haver rebut la notificació, d'acord amb l'article 8.2 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, en relació amb l'article 46 de la mateixa llei; tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que s'estimi procedent interposar per a una millor defensa dels seus interessos.
Eivissa, a 24 febrer 2016
El Director Gerent de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera
JOSE BALANZAT MUÑOZ
ANNEX I.
Bases de la convocatòria
1. Lloc de treball
Un lloc de cap de secció d’Otorinolaringologia.
2. Característiques generales
El règim jurídic del lloc de feina objecte de la convocatòria és el que s’estableix en l'Estatut Marc del personal estatutari dels serveis de salut, aprovat per la Llei 55/2003, de 16 de desembre, i les altres disposicions que es poden aplicar.
3. Requisits dels aspirants
3.1. Requisits generals
Els aspirants han de complir els requisits generals establerts en l'article 30.5 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, per la qual s'aprova l'Estatut Marc del personal estatutari dels serveis de salut.
3.2. Requisits específics
a) Podran participar en aquesta convocatòria els facultatius amb nomenament com a personal estatutari fix que tinguin una plaça en l'especialitat a la qual participen, així com els facultatius, amb nomenament de funcionari de carrera o laboral fix, que prestin serveis en hospitals de titularitat pública en l'especialitat de la plaça que es convoca.
b) Un requisit mínim indispensable és haver prestat serveis en l'especialitat de la plaça que es convoca durant un període mínim de dos anys.
Se sumaran els períodes en què han exercit l'especialitat en els diferents serveis i hospitals. Es comptabilitzaran com un sol període de temps en els casos en què s’hagi ocupat simultàniament més d'una plaça.
3.3. Acreditació dels requisits
Els requisits s’han de complir fins al darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió. L'acreditació es farà al moment de la presentació de la sol·licitud.
4. Sol·licituds
Les persones que vulguin participar en aquesta convocatòria han de presentar la sol·licitud que figura como a Annex II d’aquesta Resolució.
Les sol·licituds s’han d’adreçar al Director Gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera i en un termini de vint dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en els taulers d'anuncis de l'Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera.
Les sol·licituds s’han de presentar en el Registre General de l'Hospital Can Misses d'Eivissa, en la planta 0 de l'edifici J de l'Hospital Can Misses, c/ Corona, s/n, 07800 Eivissa (Balears), tots els dies de 08.00 h a 15.00 h, excepte dissabtes, diumenges i festius. També es poden presentar a qualsevol dels llocs i en les formes que estableix l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. S’ha de fer constar de forma expressa i concreta el lloc de feina al qual es vol optar.
5. Documents que s’han d’aportar juntament amb la sol·licitud
Juntament amb la sol·licitud, els aspirants hauran d'aportar els següents documents:
a) Fotocòpia acarada del document nacional d'identitat o del N.I.I. (quan no sigui personal del propi Hospital)
b) Fotocòpia acarada del títol de l'especialitat corresponent al lloc de feina al qual s'opta (quan no sigui personal de l'especialitat al propi Hospital)
c) Currículum professional del candidat. Cal que constin, com a mínim, els següents apartats:
• Formació universitària
• Formació especialitzada
• Experiència professional del candidat
• Mèrits científics i de recerca
• Experiència docent
d) Projecte tècnic relacionat amb la gestió de la unitat assistencial a la prefectura de la qual s'opti.
Els mèrits inclosos en l'historial professional s’han d’acreditar amb la presentació del document original i una fotocòpia, o una fotocòpia acarada.
Amb relació als treballs i a les publicacions científiques, es pot aportar una fotocòpia en què s'especifiqui la ressenya de la publicació o la certificació acreditativa del centre o de la institució organitzadora si es tracta d'aportacions a reunions científiques que no s’han publicat.
6. Admissió de sol·licituds
En acabar el termini per a la presentació de sol·licituds, les llistes provisionals dels aspirants admesos i exclosos es publicaran en el taulers d’anuncis de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera. A la llista dels aspirants exclosos apareixeran les causes d'exclusió.
Els aspirants exclosos tindran un termini de deu dies naturals comptadors des de l'endemà del dia de la publicació de la resolució per corregir els defectes observats.
La llista de les reclamacions acceptades i de les rebutjades es publicaran juntament amb la resolució que aprovi la llista definitiva, la qual seguirà un procés idèntic de publicació que la llista provisional
7. Resolució de la convocatòria
El Director Gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera dictarà una resolució amb l’adjudicació de la plaça al facultatiu seleccionat. Dita resolució serà publicada en els taulers d'anuncis de l'Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera
Si el facultatiu designat és personal estatutari fix de l’Hospital Can Misses tindrà dret a la reserva de la plaça bàsica de la seva categoria, de tal manera que el nomenament no generarà vacant a la plaça que l'interessat ocupi actualment i, per aquest motiu, l’esmentada plaça no podrà ser objecte de provisió definitiva ni temporal (ni interinitat, ni substitució).
Si el facultatiu designat és personal estatutari fix de l'especialitat en un altre Centre del Servei de Salut de les Illes Balears, podrà passar a ocupar el lloc de Cap de Secció, prèvia comissió de servei en una plaça de la categoria i especialitat corresponent.
Si el facultatiu designat és personal funcionari de carrera o personal laboral fix, ocuparà únicament la prefectura convocada, per la qual cosa la seva plaça quedarà en la situació que declari el centre o l’administració d'origen.
La prefectura de secció, convocada per a la seva provisió per lliure designació, podrà ser declarada deserta quan es consideri que no concorren sol·licitants idonis per al seu acompliment.
8. Cessament
El facultatiu nomenat per al lloc de Cap de Secció, d'acord amb aquesta convocatòria, podrà ser cessat discrecionalment per l'autoritat que va acordar el seu nomenament.
9. Recursos
Contra la resolució que aprovi la llista definitiva es podrà interposa un recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que la dicta o un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.
Eivissa, 24 de febrer 2016
El Director Gerent
José Balanzat Muñoz
ANEXO II.
Model de Sol·licitud
DADES PERSONALS
DNI / NIE:
COGNOMS 1 NOM:
DATA DE NAIXEMENT:
NACIONALITAT:
TELEFON:
DOMICILI:
MUNICIPI: CODI POSTAL:
DADES LABORALS
CATEGORIA / ESPECIALITAT:
REGIMJURÍDIC (Estatutari, Funcionari o Laboral):
CENTRE EN EL QUAL PRESTA SERVEIS:
LOCALITAT 1 PROVINCIA:
Exposo
Que reunint tots els requisits que s'exigeixen per participar en la convocatoria
Sol·licito
Que sigui admesa la present sol· licitud per optar al lloc de treball de Cap de Secció d'Otorinolaringologia de l1Area de Salut d' Eivissa i Formentera, pel que s' acompanyen els documents exigits a les bases de la convocatoria.
Lloc i data Signatura
SR. DIRECTOR GERENT DE L'AREA DE SALUT D'EIVISSA 1 FORMENTERA